nee echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:00 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk niet op je iPod (af)spelen.
Ja, ook al gedaan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Poepoog het volgende:
Heb je al de nieuwste "firmware" erop gezet?
Bij Apple zelf of bij een webshop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:27 schreef tonks het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt als je je ipod wil laten repareren? van ene hoor ik dat je meteen een nieuwe krijgt en een ander zegt 2 weken
Ik heb het gevoel dat mijn batterij verneukt is namelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Apple zelf of bij een webshop?
Bij Apple heeft het een keer 2 weken geduurd bij mij.
Ik kreeg toen wel een nieuwe...
Eigenlijk zou je gewoon een Mini-USB->USB kabel hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:32 schreef desertspider het volgende:
hallo
ik heb deze camera : foto
en de ipod 20 gig/4g
nu wil ik deze aan elkaar kopelen via dezen kabel : ipod kabel
MAAR deze kabel past niet in mijn camera
mijn vraag: bestaat er een verleng stukje of een andere mogelijkheid om die camera toch aan de ipod te sluiten?
de ingangen/uitgangen(2 stuks) die op de camera zitten zijn klein , rond en er past een koptelefoon in(niet daar voor bedoelt) boven deze ingangen staat: a/v out(gele ingang) en de andere: digital l/O(l kan ook een 1 zijn en de 0 kan een o zijn)
alvast bedankt
desert spider![]()
//edit
http://www.recenzje.net.pl/fotos/sony_dsc_f55.jpg
plaatje waar je de ingang van kan zien(zie dat zwarte en dat gele)
en de links geedit zodat de link wat minder er lay-out verne*ken.
Oeh.. hebbe hebbe hebbe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Updateje: iPod 3rd Gen draait na 3 dagen woon/werk verkeer nog echt top! Batterij staat op 80% ofzo. Ik ben weer helemaal verliefd.
Aan een ieder met een rotte batterij, doen die upgrade! tis simpel en goedkoop.
die past er ook niet inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een Mini-USB->USB kabel hebben.
[afbeelding]
Dat hebben de meeste camera's tegenwoordig. De Mini-USB kop in de camera en de normale USB kop in de camera-connector en gaan met die banaan...
Mocht je die kabel niet hebben zou ik even informeren bij de electro of fotocamera zaak..
kort gezegt: ik kan maar 16 fotos maken en heb niks aan de photo dinges in de ipodquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef super-muffin het volgende:
ik weet niet of dat gaat werken, want je camera moet ook nog een bepaalt protocol ondersteunen. En ik denk niet dat het gaat met een A/V out.
Ja maar dat is kleurenfirmwarequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Tonks, het is 18,5gb in plaats van 18,6gb die je vrij hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |