tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
of koop een normale iPod, zittie gewoon bij
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poen![]()
Een gewone Ipod of een netadapter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Net een vervangende batterij voor mijn 3rd Gen iPod besteld, met dubbele capaciteit ongeveer. van 650 MaH naar 1100 Mah. En tooltjes om hem open te maken. Ik ben benieuwd. 40 euro vond ik mijn oude beestje nog wel waard.
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ik
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die van 1100mah nu ook in mijn 3rd gen.
Het was echt makkelijk om die erin te krijgen
Nee kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.
Ik ben ook begonnen met een miniquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
iPod mini is gewoon geen iPod maar een wannabe spelertje voor pubers![]()
Gelukkig maarquote:
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.
Hoelang gaat ie nu mee bij jou??
OK, ik ben benieuwd. Buiten het feit dat het een nieuwe accu is is het ook nog eens niet zo'n gare van Apple, dus je zou verwachten dan het wel flink verschil zou uitmaken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.
en je oma ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Aha, als nietz het kan,kan ik het zeker.
das niet uitzonderlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:23 schreef Dementor het volgende:
Kleine update: vanaf 13:10 speelt het ding en zelfs na veel geklooi met nummers skippen enzo draait het beestje nog.
Wel voor een Ipod die *ik* open heb gemaakt.quote:
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
behalve als je em via een actie kan kopen, zoals bij de grolsch laatst... Maar ja die zijn inmiddels op...quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzen
Lol leef verder in je eigen droomwereld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Little_Meanie het volgende:
iPod voor Star Wars nerds
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5792335492
Ik denk niet dat hij hem verkocht krijgt, aangezien iPod bezitters coole mensen zijn en geen nerds
Alleen hippe edgy people hebben iPodsquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol leef verder in je eigen droomwereld.
Het zijn de nerds die met ipods zijn begonnen in nederland.
Post eens een foto van jezelf danquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen hippe edgy people hebben iPods.
Waar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
Nee jij bent een geek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ben dus al 2,5 jaar hip edgy and cool.
leuk om te weten.
Een ban krijgen betekend dat je cool bent, weblogger ook, fok verslaafd al helemaaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.
En mensen met een Mac zijn natuurlijk geen nerd, aangezien Macs n00bbakken zijn.
Mensen die nerd-afkortingen gebruiken zijn ook nerds.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan![]()
Oja Ipod mini ftl.
O?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
nerderigheid is werken op de commandline met het liefst een hele oerlelijke saaie grijze oude bak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
Koop maar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
Ik ben er tevreden overquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
gelukkig woon ik niet in Nederlandquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
tonks is cool mèn!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |