tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
of koop een normale iPod, zittie gewoon bij
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poen![]()
Een gewone Ipod of een netadapter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Net een vervangende batterij voor mijn 3rd Gen iPod besteld, met dubbele capaciteit ongeveer. van 650 MaH naar 1100 Mah. En tooltjes om hem open te maken. Ik ben benieuwd. 40 euro vond ik mijn oude beestje nog wel waard.
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ik
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die van 1100mah nu ook in mijn 3rd gen.
Het was echt makkelijk om die erin te krijgen
Nee kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.
Ik ben ook begonnen met een miniquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
iPod mini is gewoon geen iPod maar een wannabe spelertje voor pubers![]()
Gelukkig maarquote:
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.
Hoelang gaat ie nu mee bij jou??
OK, ik ben benieuwd. Buiten het feit dat het een nieuwe accu is is het ook nog eens niet zo'n gare van Apple, dus je zou verwachten dan het wel flink verschil zou uitmaken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.
en je oma ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Aha, als nietz het kan,kan ik het zeker.
das niet uitzonderlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:23 schreef Dementor het volgende:
Kleine update: vanaf 13:10 speelt het ding en zelfs na veel geklooi met nummers skippen enzo draait het beestje nog.
Wel voor een Ipod die *ik* open heb gemaakt.quote:
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
behalve als je em via een actie kan kopen, zoals bij de grolsch laatst... Maar ja die zijn inmiddels op...quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzen
Lol leef verder in je eigen droomwereld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Little_Meanie het volgende:
iPod voor Star Wars nerds
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5792335492
Ik denk niet dat hij hem verkocht krijgt, aangezien iPod bezitters coole mensen zijn en geen nerds
Alleen hippe edgy people hebben iPodsquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol leef verder in je eigen droomwereld.
Het zijn de nerds die met ipods zijn begonnen in nederland.
Post eens een foto van jezelf danquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen hippe edgy people hebben iPods.
Waar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
Nee jij bent een geek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ben dus al 2,5 jaar hip edgy and cool.
leuk om te weten.
Een ban krijgen betekend dat je cool bent, weblogger ook, fok verslaafd al helemaaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.
En mensen met een Mac zijn natuurlijk geen nerd, aangezien Macs n00bbakken zijn.
Mensen die nerd-afkortingen gebruiken zijn ook nerds.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan![]()
Oja Ipod mini ftl.
O?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
nerderigheid is werken op de commandline met het liefst een hele oerlelijke saaie grijze oude bak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
Koop maar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
Ik ben er tevreden overquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
gelukkig woon ik niet in Nederlandquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
tonks is cool mèn!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
jij bent al tevreden met een CRXquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden over! Kopen dus
.
Niet kopen, want:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet kopen, want:Bij Apple betaal je een meerprijs voor de naam. De iPod mini lijkt op een verwarmingsbuis. De batterij gaat maar 18 maanden mee, en is niet te vervangen. Als je een iPod koopt ben je een meeloper en hoor je bij het breezah-volk. Het zogenaamde gebruiksgemak en design van de iPod is geen argument, want dit is subjectief en voor iedereen dus anders.
In plaats van de iPod mini zou ik voor een iriver H10 gaan, want:De iriver biedt meer features en functies en is dus beter. De iriver is een volwaardig UMS-device. De batterij van de iriver gaat maar 6 uur minder lang mee dan die van de iPod, maar is wél vervangbaar. Als je een trendsetter wil zijn moet je de iriver nemen, want Apple heeft de i van iriver genept.
Ja, dat valt natuurlijk onder "features en functies".quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
walfred je bent tof
wahahaha
maar je vergeet de sublieme fm radio, én opname van zowel fm als stem
edit:
het kleurenscherm!!!! hoe kon ik die vergeten kleuren en foto's, al wat je wil
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij bent al tevreden met een CRX Civic![]()
de Iriver H10 is ook een kleine 60 Euro duurder..... denk toch dat ik maar een meeloper ben en dan voor de Ipod gaquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
In plaats van de iPod mini zou ik voor een iriver H10 gaan, want:De iriver biedt meer features en functies en is dus beter. De iriver is een volwaardig UMS-device. De batterij van de iriver gaat maar 6 uur minder lang mee dan die van de iPod, maar is wél vervangbaar. Als je een trendsetter wil zijn moet je de iriver nemen, want Apple heeft de i van iriver genept.
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de Iriver H10 is ook een kleine 60 Euro duurder..... denk toch dat ik maar een meeloper ben en dan voor de Ipod ga![]()
![]()
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!
95% van het breezahvolk die een iPod mini heeft weet nog niet eens wat een FireWire kabel isquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!
Ga er nou niet tegen in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.
Ik denk dat het een beetje ehm.. sarcastisch is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:16 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer ben jij nu weer tegen iPods.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje ehm.. sarcastisch is?
Ik kreeg hem er ook wel gewoon bij hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je hebt zeker een "normale" ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.
cooliejoeliequote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:13 schreef Xilantof het volgende:
heeft men hier dit ding al gezien?
[afbeelding]
Dit topic gaat toch hoofdzakelijk over de normalequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt zeker een "normale" ?
Bij de mini zitten ze toch niet?
zal die kennis later nog beroep doen op jou om de muziek te veranderen op zijn iPod?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb voor een kennis wat cds geript en op een iPod mini gezet (hij heeft geen computer) met iTunes. Erg fijn programma, cd erin, cd eruit, volgende cd (100 euro voor gekregen
).
Alleen staat al die muziek nog op mijn computer. Kan ik dat weggooien, zonder dat ik later problemen krijg met synchronisatie van de bibliotheek etc als ik nog een cd erop wil zetten?
Ja als je maar de juiste opties aanklikt bij het syncen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb voor een kennis wat cds geript en op een iPod mini gezet (hij heeft geen computer) met iTunes. Erg fijn programma, cd erin, cd eruit, volgende cd (100 euro voor gekregen
).
Alleen staat al die muziek nog op mijn computer. Kan ik dat weggooien, zonder dat ik later problemen krijg met synchronisatie van de bibliotheek etc als ik nog een cd erop wil zetten?
Je moet even in iTunes in de voorkeuren onder 'iPod' de optie 'Nummers en afspeellijsten handmatig beheren' aanzetten. Dan kan je de iPod aansluiten op elke computer zonder dat er iets gesynchroniseerd wordt. En dan kan je natuurlijk ook alles veranderen op de iPod.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
).
100 euroquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
).
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 euroIk kreeg een bioscoopkaartje
Was wel voor een shuffle, maar toch
Thanks, dus het kan wel?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Syncen uitzetten.
Geloof ik. Daar zit ik ook nog mee.
En ik heb nu met zowel de mini als de 'gewone' 20gig color 'gespeeld' en ik wil de 20gigHeb alleen geeneens centjes genoeg voor de mini
Jep, ga in iTunes naar Bewerken (ik neem aan dat je Windows hebt) > Voorkeuren en dan onder het kopje iPod (indien je iPod aangesloten is natuurlijk) moet je de optie "Nummers en afspeellijsten handmatig beheren" aanvinken.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef Cora het volgende:
Hallo mensen,
Sorry, ik heb niet alle topics nagelezen, maar ik heb toch een vraag.
Ik wil graag een iPod kopen binnenkort. 20 GB denk ik.
Maar nu heb ik een laptop met een harde schijf van 20 GB. Dus geen 20 GB vrij om muziek op op te slaan. Heb ik nu een probleem?
Moet je echt alles wat je op je iPod hebt, ook op je computer hebben? Of kun je het overbrengen en weer verwijderen van je laptop?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes,
Cora XXX
Een Magnetron frikandel voor het goede antwoord!
Geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Jep, ga in iTunes naar Bewerken (ik neem aan dat je Windows hebt) > Voorkeuren en dan onder het kopje iPod (indien je iPod aangesloten is natuurlijk) moet je de optie "Nummers en afspeellijsten handmatig beheren" aanvinken.
Nu kan je gewoon met drag & drop uit je iTunes bibliotheek je iPod vullen en de nummers die erop staan bewerken en verwijderen. Er wordt niks meer gesynchroniseerd.
Ik zou gewoon ergens een externe harde schijf van ongeveer 80 GB kopen, dan zet je daar je hele muziekverzameling op. Mooi overzichtelijk op één schijf. En tegenwoordig zijn die echt niet meer zo duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef Cora het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar stel dat ik toch alle muziek ook op mijn computer zou willen:
Ik ben nu mijn cd's aan het importeren, over mijn netwerk via mijn laptop naar een andere computer die nog wel wat ruimte heeft. Maar dat duurt zo'n 10 minuten per cd.
Is dat normaal, of gaat het rechtstreeks sneller?
Is het dan handiger dat ik zo'n harde schijf-achtig iets voor mijn laptop koop?
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar hoe lang duurt het dan om een cd te importeren normaal?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik zou gewoon ergens een externe harde schijf van ongeveer 80 GB kopen, dan zet je daar je hele muziekverzameling op. Mooi overzichtelijk op één schijf. En tegenwoordig zijn die echt niet meer zo duur.
10 minuten per CD is wel normaal, ik heb het nooit echt bijgehouden. Ik weet niet wat voor CD-speler je hebt in je computer (hoe snel)? Dat heeft het meeste invloed op de snelheid.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar hoe lang duurt het dan om een cd te importeren normaal?
Geen idee, 2 jaar oud. Maar als dat normaal is dan weet ik genoeg! Thanks!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
10 minuten per CD is wel normaal, ik heb het nooit echt bijgehouden. Ik weet niet wat voor CD-speler je hebt in je computer (hoe snel)? Dat heeft het meeste invloed op de snelheid.
Dan zou ik liever de shuffle aanschaffen als je ermee gaat sporten....quote:Op zondag 31 juli 2005 11:17 schreef roobje het volgende:
Is het eigenlijk wel een goed idee om met een iPod mini te gaan sporten? Is dat niet erg slecht voor de hardeschijf enzo?
Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:41 schreef Kikstar het volgende:
ik raad alle iPod users XPlay aan : )) door dat progje wordt je iPod een externe harde schijf en liedjes zet je erop door simpel weg te slepen. Ook wma bestandjes kun je naar de ipod slepen want die worden direct door XPlay omgezet tot .mp3 : )
19 of 18quote:Op zondag 31 juli 2005 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel GB is er precies beschikbaar op een iPod 20gb?
Trouwens ook zonder XPlay kan je je iPod gebruiken als externe hardeschijf. En met iTunes worden WMA liedjes omgezet tot AAC, of MP3 als je dat echt wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |