Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef PiperMaru het volgende:
Ja precies, ik heb ook nog geen zin om een nieuwe te kopen. 20mb voldoet voor mij nog prima.
Ik heb deze besteld trouwens
[afbeelding]
De Griffin AirClick draadloze afstandsbediening dus.
Iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
http://www.apple.com/nl/support/quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....
Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?
Wie heeft advies?
de eerste generatie ipods mini hadden een accu van 4 uur toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?
Wie heeft advies?
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het net gedaan dit weekend, die bat. vervangen.
Ik heb hem besteld bij ipodupgrade.nl, kostte 39,99 in de tooltjes.
het openmaken van de iPod is redelijk makkelijk, beetje pielen om grip te krijgen onder de randjes, maar daarna is hij zo open. De rest is een eitje.
Wat ik nu gezien heb gaat ie zeker veel langer mee dan voor de upgrade, over hoe lang hij meegaat vergeleken met de iPod toen in nieuwstaat weet ik nog niet, maar dat post ik van de week wel.
Al met al, gewoon doen dus.
Nou ja, tot 2 weken geleden had ik dat ook nog, dat hij het wel 2 dagen heen en weer naar mijn werk deed (in totaal 2 uurtjes ofzo) maar dat was opeens weg, hooguit 30 min ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
Sorry, daar kan ik weinig mee.quote:
Als je daar niets mee kunt ben je een minquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik weinig mee.
Iemand ervaring met mn bovenstaande beschreven probleem? Valt dit onder garantie? Waar kan ik de iPod inleveren om evt. de accu te vervangen?
Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je daar niets mee kunt ben je een minkukel.
Wat voor inkoopactie en waar??quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
Omdat je ook eerst het product moet selecteren.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.
Dock is voor mij onzin gebleken, heb hem ook weer verkocht. Alleen als je echt van plan bent je iPod vaak als speler op je stereo te gebruiken heeft het een beetje nut vanwege de uitgang. Of je moet HEEL gehecht zijn aan het feit dat ie zo mooi staat als je hem oplaadt...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef super-muffin het volgende:
is zo'n dock geld nutteloze geld verspilling?
of juist heel cool/handig?
Daar ben ik idd al een tijdje mee bezig, maar niks schijnt te helpen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef CherryLips het volgende:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301267 ?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
is het mogelijk om de ipod(20gig / 4 g) als externe hd te gebruiken?
om bijvoorbeeld via windows verkenner games/films er op te zetten
Ja, in iTunes kan je dit aanzetten. Je kan ze natuurlijk niet op je iPod (af)spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
is het mogelijk om de ipod(20gig / 4 g) als externe hd te gebruiken?
om bijvoorbeeld via windows verkenner games/films er op te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |