abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:25:16 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29318367
Ja, 10GB 3rd gen. Voor mij nog meer dan voldoende dus ik vond de investering wel gerechtvaardigd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29318750
Ja precies, ik heb ook nog geen zin om een nieuwe te kopen. 20GIG voldoet voor mij nog prima.

Ik heb deze besteld trouwens

De Griffin AirClick draadloze afstandsbediening dus.
Iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door PiperMaru op 01-08-2005 12:34:44 (20mb beetje weinig voor een iPod ;)) ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:30:04 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29320198
!

Mijn collega heeft die, leuk dingetje. werkt verder prima. Meer kan ik er niet over zeggen .
Get woke, go broke!
pi_29320387
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef PiperMaru het volgende:
Ja precies, ik heb ook nog geen zin om een nieuwe te kopen. 20mb voldoet voor mij nog prima.

Ik heb deze besteld trouwens
[afbeelding]

De Griffin AirClick draadloze afstandsbediening dus.
Iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....

Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?

Wie heeft advies?
pi_29321630
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....

Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?

Wie heeft advies?
http://www.apple.com/nl/support/
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2005 @ 13:27:27 #231
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_29321930
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:

Wie heeft advies?
de eerste generatie ipods mini hadden een accu van 4 uur toch?
de nieuwe generatie (zowel de 4gb als 6gb) kunnen 18 uur mee
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_29322155
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het net gedaan dit weekend, die bat. vervangen.

Ik heb hem besteld bij ipodupgrade.nl, kostte 39,99 in de tooltjes.

het openmaken van de iPod is redelijk makkelijk, beetje pielen om grip te krijgen onder de randjes, maar daarna is hij zo open. De rest is een eitje.

Wat ik nu gezien heb gaat ie zeker veel langer mee dan voor de upgrade, over hoe lang hij meegaat vergeleken met de iPod toen in nieuwstaat weet ik nog niet, maar dat post ik van de week wel .

Al met al, gewoon doen dus .
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
  maandag 1 augustus 2005 @ 13:58:52 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29322813
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
Nou ja, tot 2 weken geleden had ik dat ook nog, dat hij het wel 2 dagen heen en weer naar mijn werk deed (in totaal 2 uurtjes ofzo) maar dat was opeens weg, hooguit 30 min ofzo.

En ik was niet van plan om een nieuwe te kopen, dus dit was een aanvaardbaar risiso. iPod zelf was toch gratis .
Get woke, go broke!
pi_29322815
quote:
Sorry, daar kan ik weinig mee.

Iemand ervaring met mn bovenstaande beschreven probleem? Valt dit onder garantie? Waar kan ik de iPod inleveren om evt. de accu te vervangen?
pi_29322834
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Sorry, daar kan ik weinig mee.

Iemand ervaring met mn bovenstaande beschreven probleem? Valt dit onder garantie? Waar kan ik de iPod inleveren om evt. de accu te vervangen?
Als je daar niets mee kunt ben je een minikukel.
pi_29322935
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als je daar niets mee kunt ben je een minikukel.
Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.
pi_29322963
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

Wat voor inkoopactie en waar??
pi_29322984
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.
Omdat je ook eerst het product moet selecteren.....
pi_29323578
is zo'n dock geld nutteloze geld verspilling?
of juist heel cool/handig?
  maandag 1 augustus 2005 @ 14:26:48 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29323618
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef super-muffin het volgende:
is zo'n dock geld nutteloze geld verspilling?
of juist heel cool/handig?
Dock is voor mij onzin gebleken, heb hem ook weer verkocht. Alleen als je echt van plan bent je iPod vaak als speler op je stereo te gebruiken heeft het een beetje nut vanwege de uitgang. Of je moet HEEL gehecht zijn aan het feit dat ie zo mooi staat als je hem oplaadt...
Get woke, go broke!
pi_29323651
Het enige voordeel is imo dat het er leuk uitziet, maar ik vind het nou niet echt superhandig ofzo.

Of je het ding nou in de dock zet of dat je de dock connector/jackplug erin prikt maakt mi ook niet echt veel uit.
pi_29323715
Hij komt niet aan een stereo te hangen, maar ik ben nogal voorzichtig op mn spullen en zal het niet waarderen als de onderkant helemaal onder de krassen zit, maar opzich, hij kan ook in een sock opladen.

maar het ziet er wel cool uit
pi_29325227
error -36 in i-tunes, kan m'n ipod mini niet meer updaten

Help
pi_29325677
quote:
Daar ben ik idd al een tijdje mee bezig, maar niks schijnt te helpen...
pi_29329910
Heb je al de nieuwste "firmware" erop gezet?
pi_29334316
heb nog een nieuwe dock te koop als je 'r toch een wil

*pff apple heeft mijn Ipod donderdag verzonden en nog steeds geen signaal van UPS. Ga me bijna zorgen maken*
pi_29344051
is het mogelijk om de ipod(20gig / 4 g) als externe hd te gebruiken?
om bijvoorbeeld via windows verkenner games/films er op te zetten
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:00:37 #249
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29344364
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:00:45 #250
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_29344370
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
Ja, in iTunes kan je dit aanzetten. Je kan ze natuurlijk niet op je iPod (af)spelen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')