Ik las het inderdaad ook in een interview op the Guardian. Grappig om te zien hoe alle voorgaande berichten dat hij het netwerk weet te kraken en 70 jaar gevangenisstraf krijgt in het nieuws komt, maar zodra zulke dingen naar buiten komen wordt het genegeerd. Zelfs FOK! negeerde de submit, die normaal niet zo moeilijk doet over zulke berichten.quote:Amerikaanse overheid werkt inderdaad samen met de Grey
De Britse hacker Gary McKinnon (39) heeft zijn ontdekkingen bekend gemaakt die hij heeft gevonden bij het kraken van honderden computers van de Amerikaanse overheid. NRC Handelsblad meldde in juni dat hij deze computers kraakte omdat hij wilde aantonen dat het Pentagon informatie achterhield omtrent het bestaan van UFO's en aliens die met de overheid samenwerken. Dit bevestigt wat in hoofdstuk 5 van het boek "De komst van de Elohimschepen" geschreven is, dat de VS overheid samenwerkt met de satan, de Grey.
McKinnon heeft nu aan de Britse krant The Guardian medegedeeld dat hij bewijs heeft gevonden dat de Amerikaanse overheid buitenaardse wezens in dienst heeft. Op het netwerk van het US Space command vond hij een lijst van officieren onder de kop "Non-Terrestrial Officers", wat volgens hem op buitenaardse wezens slaat.
Tevens vond hij een lijst met "fleet-to-fleet transfers" en een lijst met namen van schepen. De namen van deze schepen waren niet van de US Navy. Op basis van wat McKinnon zag, zegt hij dat het waarschijnlijk bepaalde soorten ruimteschepen waren. De hacker zegt dat hij niet veel kan herinneren wat het project inhield, omdat hij toen hij het las een jointje gerookt had.
McKinnon aka 'Solo' in de hacking community, wordt door de Britse media inmiddels omschreven als 'de grootste hacker van militaire computers uit de geschiedenis'. Hij wist zich vier jaar geleden toegang te verschaffen tot 97 militaire computers van het Amerikaanse ministerie van Defensie, het leger, de luchtmacht, de marine en de NASA.
Zijn advocaat pleit ervoor dat McKinnon in Groot-Brittanië wordt berecht, omdat hem in de VS maximaal 70 jaar cel wacht en een torenhoge boete. De schade die de hacker heeft aangericht wordt door de VS begroot op 700.000 dollar
www.xerson.nl, 13 juli 2005
Ja, dat ontkracht het geheel een klein beetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
Je vergeet de volgende passage vet te maken:
De hacker zegt dat hij niet veel kan herinneren wat het project inhield, omdat hij toen hij het las een jointje gerookt had.
Nee, en met wiet ben je ook niet zo ver heen dat je vergeet om een backup of een kopie te maken van je ontdekking.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:34 schreef FatalException het volgende:
Als ik blow kan ik ook geen lappen tekst in je opnemen, maar globale dingen onthoud je wel. Hij heeft tenslotte ook in weten te breken dus zo stoned zal hij niet geweest zijn dat hij waanbeelden kreeg. Overigens kun je van wiet helemaal niet hallucineren.
Dit ontkracht het geheel wel vrij drastisch ja..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
De hacker zegt dat hij niet veel kan herinneren wat het project inhield, omdat hij toen hij het las een jointje gerookt had.
Ja daar heb je wel een punt. Met dergelijke dingen zal een doc file, een screenshot, of wat dan ook niet gelooft worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:42 schreef FatalException het volgende:
Inderdaad een kneusje dat hij dat vergeten is.
Maar aan de andere kant, als hij die DOC files gesaved had, dan was het nog steeds geen bewijs geweest omdat hij het 'zelf geschreven zou kunnen hebben'.
Ha haquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef Laton het volgende:
[..]
Dit ontkracht het geheel wel vrij drastisch ja..![]()
Nee, want ze zijn groenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het niet heel vanzelfsprekend om eerlijk te zijn dat aliens hoofden met de bij ons bekende zintuiglijke organen hebben, zoals een mond, een neus en oren, die dan ook nog op dezelfde plek zitten. De evolutionaire ontwikkeling hiervan lijkt me vrij willekeurig, ik denk niet dat het logisch is om aan te nemen dat aliens een hoofd hebben met hoororganen ten hoogte van de oren aan beide kanten, een spraakorgaan onderaan, en een neus in het midden onder de ogen. Dat zou op zijn minst betekenen, lijkt me, dat ze evolutionair gezien verwant zijn met mensen.
Wa stammen toch van elkaar af.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind het niet heel vanzelfsprekend om eerlijk te zijn dat aliens hoofden met de bij ons bekende zintuiglijke organen hebben, zoals een mond, een neus en oren, die dan ook nog op dezelfde plek zitten. De evolutionaire ontwikkeling hiervan lijkt me vrij willekeurig, ik denk niet dat het logisch is om aan te nemen dat aliens een hoofd hebben met hoororganen ten hoogte van de oren aan beide kanten, een spraakorgaan onderaan, en een neus in het midden onder de ogen. Dat zou op zijn minst betekenen, lijkt me, dat ze evolutionair gezien verwant zijn met mensen.
Ben net ingebroken in het computersysteem van het Pentagon, en dacht toen: 'goh, ik kan wel een lekkere joint gebruikenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
Volgens mij heeft RMrf ook een jointje op trouwens, want zoveel fouten maakt ie anders nooit.
Hij had het dan wel zelf kunnen schrijven, maar iig had hij die feitelijke lijst met namen van extra-terrestial officeren de journalist kunnen voorleggen, alswel de namen van non-US schepen ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:42 schreef FatalException het volgende:
Inderdaad een kneusje dat hij dat vergeten is.
Maar aan de andere kant, als hij die DOC files gesaved had, dan was het nog steeds geen bewijs geweest omdat hij het 'zelf geschreven zou kunnen hebben'.
Ach die overheids lui komen toch niet meer bij van al die bizarre theorien..bovendien is het een prachtig smokescreen dat dient om de ECHTE projecten en geheimen verborgen te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zullen vast en zeker veel achterhouden omdat veel mensen niet klaar zijn voor zulk nieuws. Genoeg geheime projecten en informatie die het daglicht niet mogen verdragen. Maar wat is er mis met openheid? Ik zou liever zien dat informatie zoveel mogelijk naar buiten wordt gespeeld. Dat geheimzinnige gedoe leidt tot niets.
Wellicht doen ze het om vijanden en dreigementen te voorkomen?
Ik wil alles weten wat zich afspeelt. Maar jah, dan moet je maar bij de geheime dienst gaan werken. En of zo'n geheime dienst zuivere koffie is, dat is maar de vraag. Instanties die informatie bewust achterhouden zou ik niet eens voor willen werken. Ik zou zeggen van, alles de wereld in. Laat de wereld weten wat zich afspeelt achter gesloten deuren. Daar heeft iedereen recht op.
Denk je dat het zo nuttig is als het leger exact openbaart waar precies welke troepen zitten, wat deze precies doen en hoe ze eenvoudig aan te vallen zijn...?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zullen vast en zeker veel achterhouden omdat veel mensen niet klaar zijn voor zulk nieuws. Genoeg geheime projecten en informatie die het daglicht niet mogen verdragen. Maar wat is er mis met openheid? Ik zou liever zijn dat informatie zoveel mogelijk naar buiten wordt gespeeld. Dat geheimzinnige gedoe leidt tot niets.
Tis eigenlijk belachelijk dat er geheime projecten plaats vinden. Waar denken ze het recht te mogen halen? De wereldbevolking zou meer rechten moeten hebben en zou alles te weten moeten komen zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:54 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach die overheids lui komen toch niet meer bij van al die bizarre theorien..bovendien is het een prachtig smokescreen dat dient om de ECHTE projecten en geheimen verborgen te houden.
Dat geheimzinnige gedoe is, omdat de samenwerking met de Grey MACHT betekent, een NWO. En dat dient geheim gehouden te worden tot het moment aangebroken is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zullen vast en zeker veel achterhouden omdat veel mensen niet klaar zijn voor zulk nieuws. Genoeg geheime projecten en informatie die het daglicht niet mogen verdragen. Maar wat is er mis met openheid? Ik zou liever zien dat informatie zoveel mogelijk naar buiten wordt gespeeld. Dat geheimzinnige gedoe leidt tot niets.
Wat doen die flying triangles dan? Gewoon oefenen met vliegen of zijn ze ergens mee bezig?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef FatalException het volgende:
[..]
Dat geheimzinnige gedoe is, omdat de samenwerking met de Grey MACHT betekent, een NWO. En dat dient geheim gehouden te worden tot het moment aangebroken is.
Die Flying Triangles die vaak gezien zijn, en ruimschoots gedocumenteerd via officiele kanalen, zijn gewoon US government schepen gemaakt met behulp van die alien technology.
Nee maar wat vinden jullie van mijn verhaal? Vinden jullie het waarschijnlijk dat aliens lijken op mensen? Dat ze ook handen zouden hebben en twee benen enzo. En een hoofd, etc.quote:
Helaas werkt het zo niet. En zal het ook nooit zo werken. Er zijn altijd bin ladens stalins en bushen en castro;s die de macht weer zullen willen grijpen. Zoals het nu gaat is helaas zo ongeveer het meest haalbare. En zeg zelf..zo slecht hebben we het hier niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis eigenlijk belachelijk dat er geheime projecten plaats vinden. Waar denken ze het recht te mogen halen? De wereldbevolking zou meer rechten moeten hebben en zou alles te weten moeten komen zoals ik al zei.
Wordt eens tijd voor een complete andere aanpak, daar ben ik dus voorstander van. Eerlijke mensen aan de top. Gevestigde orde gaat maar kantoorwerk doen. Mensen die het hart op de juiste plek hebben zouden de wereld moeten regeren.
Ik denk eerder dat het energie is die buitenaardsen. Vannacht toevallig nog eens contact proberen te zoeken ver buiten dit stelsel en gevraagd van. Hoe zien jullie eruit. En het komt erop neer dat het meer energie is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee maar wat vinden jullie van mijn verhaal? Vinden jullie het waarschijnlijk dat aliens lijken op mensen? Dat ze ook handen zouden hebben en twee benen enzo. En een hoofd, etc.
Vind dat vrij onlogisch hoor.
Toch, ik ben nog altijd van mening dat de wereld ooit anders gaat zijn. Dan krijg je massa-bewustzijn, gecreerd van bovenaf. De machthebbers hebben geen zin meer in macht. Ze kunnen geen macht meer uitoefenen omdat ze dan stront ziek worden en doordraaien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:02 schreef Laton het volgende:
[..]
Helaas werkt het zo niet. En zal het ook nooit zo werken. Er zijn altijd bin ladens stalins en bushen en castro;s die de macht weer zullen willen grijpen. Zoals het nu gaat is helaas zo ongeveer het meest haalbare. En zeg zelf..zo slecht hebben we het hier niet.![]()
Er zullen talloze wezens in het heelal zijn die er niet zo uitzien, maar er zijn ook planeten waar de wezens op dezeflde manier zijn geevolueerd als op de aarde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee maar wat vinden jullie van mijn verhaal? Vinden jullie het waarschijnlijk dat aliens lijken op mensen? Dat ze ook handen zouden hebben en twee benen enzo. En een hoofd, etc.
Dat kan ik me beter voorstellen. Misschien nemen ze wel een soort vorm aan die wij met ons onderbewuste aan hen opleggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het energie is die buitenaardsen. Vannacht toevallig nog eens contact proberen te zoeken ver buiten dit stelsel en gevraagd van. Hoe zien jullie eruit. En het komt erop neer dat het meer energie is.
Ik weet het niet 100 procent zeker. Volgens mij zijn ze doorzichtig als dwaallichten. Je kunt ze wel zien maar het is geen vaste materie.
Ik vroeg dat gisteren nog. Kunnen jullie je aanpassen voor ons, zodat wij jullie kunnen zien. Maar kreeg geen antwoord op die vraag. Ik vroeg of de doden terug kunnen komen en kreeg geen duidelijk antwoord. Maar die duidelijkheid wil ik dus wel krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat kan ik me beter voorstellen. Misschien nemen ze wel een soort vorm aan die wij met ons onderbewuste aan hen opleggen.
hmm, dan hang je een erg deterministisch beeld aan van evolutie ...alsof die altijd zou leiden tot een intelligent ras van zoogdieren die rechtop lopen ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vind je gepraat van de macht allemaal onzin, maar goed. Wat je dan krijgt zijn mensen die als slaven allemaal hetzelfde willen en als het niet volgens de "macht" gebeurd wordt je op het matje geroepen..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch, ik ben nog altijd van mening dat de wereld ooit anders gaat zijn. Dan krijg je massa-bewustzijn, gecreerd van bovenaf. De machthebbers hebben geen zin meer in macht. Ze kunnen geen macht meer uitoefenen omdat ze dan stront ziek worden en doordraaien.
Is allemaal mogelijk. Krachten van bovenaf kunnen mensen die fout zijn op het matje roepen. Alleen zijn die krachten nog te ver weg.
Waarom zou de opperkracht Bush niet kunnen aanpakken? En Bin Laden en de rest van het tuig.
De oppermacht is dus de goede macht en wilt eenheid. Gisteren nog met hem gesproken en hij zei, vooral doorgaan met schrijven. Nee, ik heb dus echt contact met de oppermacht van het universum en daar valt niet mee te spotten. Tis wel een relaxte macht en wilt de overwinning zien. De overwinning van de mensheid en van de onderdrukten.
hoe neem je dan contact op? ga in in een trance toestand? en hoe kom je dan evt in die trance toestand enz... enz...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vroeg dat gisteren nog. Kunnen jullie je aanpassen voor ons, zodat wij jullie kunnen zien. Maar kreeg geen antwoord op die vraag. Ik vroeg of de doden terug kunnen komen en kreeg geen duidelijk antwoord. Maar die duidelijkheid wil ik dus wel krijgen.
Het contact is bij mij niet goed genoeg. Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat. Met de buitenaardsen en doden is het contact lang niet hoe het zijn moet. Ik weet ook niet of de doden rusten. Ik weet niet goed waar ze zijn.
Erg interessant! Wat versta jij onder God dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vroeg dat gisteren nog. Kunnen jullie je aanpassen voor ons, zodat wij jullie kunnen zien. Maar kreeg geen antwoord op die vraag. Ik vroeg of de doden terug kunnen komen en kreeg geen duidelijk antwoord. Maar die duidelijkheid wil ik dus wel krijgen.
Het contact is bij mij niet goed genoeg. Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat. Met de buitenaardsen en doden is het contact lang niet hoe het zijn moet. Ik weet ook niet of de doden rusten. Ik weet niet goed waar ze zijn.
Euh,quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet je dat alle onderdrukking moet verdwijnen.
Slaven, mensen zijn altijd slaven geweest en dat principe zal helemaal uitgeroeid worden. Tot het bot.
Gewoon een nieuwe vorm van onderdrukking dus. Niks vrijheid; maar een maatschappij zoals JIJ denkt dat het goed is.quote:Is allemaal mogelijk. Krachten van bovenaf kunnen mensen die fout zijn op het matje roepen. Alleen zijn die krachten nog te ver weg.
Kijk dat is het recht dat ik gekregen hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:30 schreef Laton het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een nieuwe vorm van onderdrukking dus. Niks vrijheid; maar een maatschappij zoals JIJ denkt dat het goed is.
Ok je bent duidelijk niet serieus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kijk dat is het recht dat ik gekregen hebIk bepaal hoe het eruit gaat zien. En dat wordt een paradijs.
Er kan maar 1 de baas zijn. En dan ben ik een baas die niet onderdrukt.
Joh, ga 's even snel je pillen slikken enzo, dit gaat zo echt niet goed met jequote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De oppermacht is dus de goede macht en wilt eenheid. Gisteren nog met hem gesproken en hij zei, vooral doorgaan met schrijven. Nee, ik heb dus echt contact met de oppermacht van het universum en daar valt niet mee te spotten. Tis wel een relaxte macht en wilt de overwinning zien. De overwinning van de mensheid en van de onderdrukten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Joh, ga 's even snel je pillen slikken enzo, dit gaat zo echt niet goed met je
je klinkt alsof je binnen afzienbare tijd door gáát draaien
Ken jij de film "A Beautiful Mind"? Zoja, dan ben je gewaarschuwd. Zonee, dan zou ik hem maar even gaan kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, mensen geloven of geloven niet.
Ik heb de toverkunsten om het klimaat te gaan aanpassen en de hele wereld en het universum in te delen naar behoefte.
En pillen, tja, die heb ik nog nodig. Omdat de maatschappij nog verrot is. Ik ga met de bezem erdoorheen dus.
Alles dat niet klopt ga ik aanpakken hier. Omdat het mijn taak is.
Als mensen niet in God willen geloven is dat hun probleem. Ik lig er niet wakker vanZe komen er zelf wel achter.
Ik ga het topic verlaten want het is zonde van mijn energie. Ik ga me richten op positieve zaken.
Ach jouw leven zal een bak doffe ellende blijven als je je in blijft zetten voor je bullshit...maar goed; zo komt die smartshop nog eens uit de rode cijfers..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach, mensen geloven of geloven niet.
Ik heb de toverkunsten om het klimaat te gaan aanpassen en de hele wereld en het universum in te delen naar behoefte.
En pillen, tja, die heb ik nog nodig. Omdat de maatschappij nog verrot is. Ik ga met de bezem erdoorheen dus.
Alles dat niet klopt ga ik aanpakken hier. Omdat het mijn taak is.
Als mensen niet in God willen geloven is dat hun probleem. Ik lig er niet wakker vanZe komen er zelf wel achter.
Ik ga het topic verlaten want het is zonde van mijn energie. Ik ga me richten op positieve zaken.
1 ding weet ik wel. Zodra ik mijn taak vervuld heb zal iedereen die me niet geloofde zeggen van, je had toch gelijk.
Jezus man..maak er in vredesnaam een einde aan, en redt ons van je bullshit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Niet geloven is een zonde.
En ik ben aan het genezen van mijn ziekte. Ik had het ook niet kunnen doen, maar dan was ik dood geweest.
Ooit zal ik op mijn lauerkrans rusten en dan zullen jullie op de knieen gaan voor mij.
Maar goed. Ik ga nu verder. Ik weet zelf wel waar ik mee bezig ben en zal me niet laten afleiden.
Ik word nog stinkend rijk. En dan zwaai ik jullie wel uit
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik ben aan het genezen van mijn ziekte. Ik had het ook niet kunnen doen, maar dan was ik dood geweest.
Ooit zal ik op mijn lauerkrans rusten en dan zullen jullie op de knieen gaan voor mij.
Maar goed. Ik ga nu verder. Ik weet zelf wel waar ik mee bezig ben en zal me niet laten afleiden.
mischien die documantiere op discovery eens kijken over een wetenschappelijke benadering van hoe aliens eruit zouden kunnen zien. Ze kunnen er natuurlijk compleet naast zitten, aan de andere kant mischien zitten ze er wel verdacht dicht bij, who knowsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb jij toevallig contacten met bushquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Erg geloofwaardig Dromenvanger, doe je GOD de groetjes als je hem weer spreekt
Je moeder roept...... het is etenstijd.quote:
Geweldige theorie van die Elohomschepen. Alleen jammer dat hij dan uiteindelijk een tekening maakt van die schepen aan de hand van Ezechiels beschrijvingen. Dat verpest de theorie behoorlijk in mijn ogen. Een soort helicopter, maar dan met de rotor bladen aan de onderkant en een bovenstuk dat los kan komen van de rest (de U.F.O. zoals we hem kennen uit de films).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef FatalException het volgende:
[..]
Wat zou het zijn? Zou het te onwerkelijk zijn? Zou het te eng zijn, dat wat in het verslag/boek "De komst van de Elohimschepen" (http://elohimboek.xerson.nl) uitgelegd staat (uitleg vd bijbel) de waarheid blijkt te zijn?
[..]
wat was er eerder de films of de tekening....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef spooki3 het volgende:
[..]
Geweldige theorie van die Elohomschepen. Alleen jammer dat hij dan uiteindelijk een tekening maakt van die schepen aan de hand van Ezechiels beschrijvingen. Dat verpest de theorie behoorlijk in mijn ogen. Een soort helicopter, maar dan met de rotor bladen aan de onderkant en een bovenstuk dat los kan komen van de rest (de U.F.O. zoals we hem kennen uit de films).
Erg vermakelijk zo tijdens mijn werk.
Zonder bilderberg, illuminati, Bush Sr., en de omgekeerde pyramide is zo'n verhaal volkomen ongeloofwaardig voor de gemiddelde TRU-bezoeker. Pas het even aan.quote:
Het was weer eens heerlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je moeder roept...... het is etenstijd.![]()
quote:"The messages or prophecies that they made had several consistent strands or themes that were to occur in the early part of the twenty-first century, around the year 2011. Chief among these was the infiltration of the major governments of the world, including the United Nations, by an alien race. This alien race was a predator race with extremely sophisticated technologies that enabled them to integrate with the human species. That is to say, they could pose as humanoids, but they were truly a blend of human and android -- in other words, they were synthetics.
"This alien race was prophesied to establish a world government and rule as its executive power. It was to be the ultimate challenge to humankind's collective intelligence and survival. These texts are kept from the public because they are too fear-provoking and would likely result in apocalyptic reprisals and mass paranoiaÖ"
Sarah: "Are you saying what I think you're saying? That anonymous prophets from God knows where and when, have seen a vision of our future take-over by a race of robots? I mean you do realize how -- how unbelievable that sounds?"
Dr. Neruda: "Yes -- I know it sounds unbelievable -- but there are diluted versions of this very same prophecy in our religious texts, it's just that the alien race is portrayed as the antichrist; as if the alien race was personified in the form of Lucifer. This form of the prophecy was acceptable to the gatekeepers of these texts, and so they allowed a form of the prophecy to be distributed, but the notion of an alien race was eliminated."
Daar heb ik onlangs nog een docu over gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps , in de 2e wereld oorlog zijn vliegende schotels gebouwd naar de hand van de vimana's uit indie
later is deze technologie door de amerikanen meegenomen toen duitsland verslagen was samen met een heel groot aantal wetenschappers van oorlogs technologie (incl. ufos tech)
deze modellen zijn in amerika ook gebouwd en allen konden ze vliegen hoewel niet al te hoog en ver
er zijn recent ook modellen gebouwd die meer lijken op startrek achtige onmogelijke schepen dan een ufo , maar vliegen doen ze toch echt.
Ik moest idd heel erg hard lachen toen ik dat las.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
dit soort reacties zijn niet gewenst in dit forum , pas je aan of blijf weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Wrinex het volgende:
Joo Dromenvanger, ga hulp zoeken psycho, je slaat tever door.
jij hebt waarschijnlijk nooit een jointje gerookt ,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik moest idd heel erg hard lachen toen ik dat las.
Aanpassen aan wat? Aan een psycho die teveel hallucineert ? Hij heeft psychologische begeleiding nodig in het Pieter Baan centrum. Hij probeert zich te profileren als een menselijk opperwezen, alsof hij ons communicatiemiddel is naar het buitenaardse. Flikker op.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit soort reacties zijn niet gewenst in dit forum , pas je aan of blijf weg.
Hebben ze wel eens gedaan. Hoe intelligente dinosauriërs eruit gezien zouden kunnen hebben als die niet waren uitgestorven. Er was een soort die wel potentieel had, en ze hadden geëxtrapoleerd hoe dat verder kon gaan. Is natuurlijk pure speculatie en nog steeds gebaseerd op ons beeld van intelligente wezens, want rechtoplopend, en ondanks dinosaurusachtergrond toch erg humanoïde.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien die documantiere op discovery eens kijken over een wetenschappelijke benadering van hoe aliens eruit zouden kunnen zien. Ze kunnen er natuurlijk compleet naast zitten, aan de andere kant mischien zitten ze er wel verdacht dicht bij, who knows
En hoe was jij van plan stinkend rijk te worden? En zou je daardoor beter zijn dan de rest van de mensheid?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Een hoger wezen zou zich niet zo spastisch proberen te profileren als een hoger wezen, dat zou dan niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien is hij wel een hoger wezen , weet jij het?
Je kunt je toch afvragen in hoeverre iemand die het volgende post inderdaad ieder ander respecteert.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
mischien is hij wel een hoger wezen , weet jij het?
of is jou realiteit DE realiteit?
realiteit is fantasie in uitvoering
oftewel er is geen vaste opper realiteit
respecteer dus ieders realiteit
ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
Iemand die bepaalt hoe het eruit gaat zien, moet per definitie mensen onderdrukken. Er zijn namelijk altijd mensen die iets anders willen dan die baas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kijk dat is het recht dat ik gekregen hebIk bepaal hoe het eruit gaat zien. En dat wordt een paradijs.
Hij mag zich vrij voelen om een weerwoord te doen hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef BaajGuardian het volgende:
maar is dat een reden om die persoon op het forum een trap na te geven?
dat soort reacties als gedaan is zijn zeer ongewenst.
quote:
Often he’d have to wait hours before finding “something interesting” , such as evidence of anti-gravity technology, a mysterious system which some believe might power UFOs and could, like cold fusion, be a source of “free energy”. He argues it should be “put to public use”. It would, he says, “end the oil wars”. According to McKinnon, part of the reason the US government is pursuing his case – despite its potential to reveal embarrassing laxity of security – is because of the secrets he has witnessed. “ They know what I’ve seen, which is more than is in the papers.”
Sunday Herald
Om dat laatste te weten hoef je trouwens geen computers te hacken.quote:
According to computer hacker Gary McKinnon the United States "is akin to government-sponsored terrorism".
It was not a mistake that there was a huge security stand down on September 11th last year ...
Scotsman
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:27 schreef BaajGuardian het volgende:
maar is dat een reden om die persoon op het forum een trap na te geven?
dat soort reacties als gedaan is zijn zeer ongewenst.
Mja, maar da's het risico van de wet overtreden. Dan kun je aangeklaagd worden en moet je de gevolgen dragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Om dat laatste te weten hoef je trouwens geen computers te hacken.
Maar goed, 20 aanklachten en maximaal 70 jaar in de cel. F*ckin' fascisten!
Dat is best een mooie theoriequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:08 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vermoed dat aliens reizigers zijn uit een verre toekomst
daarom zijn ze enigszins verwant aan ons uiterlijk
Zo gaan onze achter achter achter etc etc kleinkinderen eruit zien
de grijze huidskleur ontstaat door geen zonlicht
de grote ogen door de pc
de kleine mond omdat we niet echt meer hoeven te eten dan een pilletje waar alles inzit
het lichaam is ergens ook niet meer heel erg nodig
om je voort te bewegen, misschien bewegen we ons dan wel voort via uittredingen?
en de vingers zijn groter omdat handen nog steeds belangrijk blijven..
zeker wat het pc gebeuren betreft?
Welke bron?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens ingewijden (ik zit dicht bij de bron) bekend de Amerikaanse regering in 2070 dat er aliens zijn. Wij maken dat dus met een beetje geluk nog meeDe Franse en Britse regeringen weten het ook, alleen zullen zij dat ontkennen. Elke bewering voor deze tijd is vals en moet niet serieus genomen worden.
Natuurlijk zou het een schok zijn voor mensen om te erkennen dat aliens bestaan, dat is een open deur. Maar dat is niet hetzelfde als bewijs dat ze bestaan. Het is ook te eng om aan te nemen dat morgen de wereld vergaat, maar dat betekent niet dat het geen onzin kan zijn en dat het bewijs kritisch bekeken moet worden toch? Het kan ook zo zijn dat het bewijs in dit geval te mager is en DAAROM (nog) niet geloofd wordt?quote:Wat zou het zijn? Zou het te onwerkelijk zijn? Zou het te eng zijn, dat wat in het verslag/boek "De komst van de Elohimschepen" uitgelegd staat (uitleg vd bijbel) de waarheid blijkt te zijn?
Met alle respect, dat is een volledig onjuiste weergave van de gebeurtenis. Je kan toch niet ontkennen dat die documenten alleen erkennen dat er daadwerkelijk een verklaring is, en dat dat iets anders is dan BEWIJS? Kunnen mensen zich niet vergissen? Kunnen mensen niet liegen? Van die beide mogelijkheden zijn ontelbare gedocumenteerde voorbeelden, bewezen gevallen waarbij een verklaring klopte zijn te tellen op nul handen.quote:Dat die grey bestaan is toch allang bewezen in een officieel document van de Britse regering?
Dat die Grey bestaan, wisten ze onder andere in 1980 al. Britse officieren hebben ze toen in het Rendlesham Forest gezien.
Hier op mod.uk, de officiele site van de Britse Ministerie van Defensie staat een officieel document waarin ze hen gezien hebben:
Stel dat hij wel hier en daar bewijs voor had. En ook maar de indruk zou maken dat eventueel naar buiten te brengen. Hoe lang zou hij dan nog leven denk je?quote:
Jouw probleem is niet dat je gek bent. Niet gestoord. Niet krankzinnig, niet zot, verknipt, krankjorum, halfgaar, een dwaas, idioot [synoniemenboek weglegt]. Jouw probleem is dat je niet geloofwaardig bent. En daar blijft het bij jou steken. Helaas. Volgende keer beter. En medelijden met zij die ook maar 1 woord van jouw (leuk geprobeerde verzinsels) denken te geloven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Dromenvanger het volgende:
En kom niet aanzetten dat ik gek ben want ik wijs je meteen op je plek
Zou je in dat geval kunnen aangeven waar je het niet (helemaal) mee eens bent? Dan kan ik misschien mijn mening/verhaal op dat punt wat verduidelijken en eventueel mijn mening/verhaal op bepaalde punten bij stellen (Al kan ik me dat laatste zo op het eerste gezicht niet voorstellen aangezien ik als een blok achter mijn verhaal staquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:39 schreef BaajGuardian het volgende:
wrinex , dat is beter gepost , ziet ge wel
(niet dat ik het met alles in de post eens ben)
Ik kan niet geloven dat ik zo serieus op die kerel ben ingegaanquote:
Halu finder elf towns..dit klinkt interresant..ik wil zowieso even de "discussie" hierboven vermijden, maar voordat er over jouw post wordt gelezen wil ik heel even iets ter sprake brengen..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens ingewijden (ik zit dicht bij de bron) bekend de Amerikaanse regering in 2070 dat er aliens zijn. Wij maken dat dus met een beetje geluk nog meeDe Franse en Britse regeringen weten het ook, alleen zullen zij dat ontkennen. Elke bewering voor deze tijd is vals en moet niet serieus genomen worden.
Dus nu bestaan er nog geen aliens maar in 2070 welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, dat gaan ze ook echt zo noemenquote:Op het netwerk van het US Space command vond hij een lijst van officieren onder de kop "Non-Terrestrial Officers", wat volgens hem op buitenaardse wezens slaat.
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:35 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik zo serieus op die kerel ben ingegaanMaar die kerel begint met bovennatuurlijke bullshit in werkelijk elk topic waarin hij reageert en dat is vrij irritant vooral gezien het feit dat sommige mensen serieus met hem meegaan daarin
zouden deze foto's echt zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef FatalException het volgende:
(http://elohimboek.xerson.nl) uitgelegd staat (uitleg vd bijbel)
Behalve dat, worden ook gelijk UFO's en aliens direct aan elkaar gelinkt/gelijk gesteld.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
Mag ik zeggen dat je niet spoort?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat.
Good point, de kans dat iemand die bewijs heeft van ET het zwijgen wordt opgelegd (zeker in de USA) lijkt mij persoonlijk heel reëel en is misschien nog verstandig ook om wereldwijde paniek te voorkomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
Stel dat hij wel hier en daar bewijs voor had. En ook maar de indruk zou maken dat eventueel naar buiten te brengen. Hoe lang zou hij dan nog leven denk je?
Altijd respect voor iemand die normaal en inhoudelijk reageert...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef FatalException het volgende:
Hey Mike! Ouwe vriend!
Ja je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk!
De BBC heeft overigens ook een nieuw interview afgenomen waarin hij zegt dat hij niet hallucineerde.
Ik was inderdaad nieuwsposter van het ufo-nieuws op de Frontpage. Ik schrijf nu mijn "UFO-nieuws" op mijn eigen website www.xerson.nl voor de geinteresseerden
Zou kunnen toch? Stel ze hebben contact met aliens, misschien hebben die wel gezegd dat als het bekend wordt gemaakt dat ze dan de aarde opblazen? In dat geval handelen ze toch verstandig, hoe vervelend je dat ook kunt vinden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Wellicht doen ze het om vijanden en dreigementen te voorkomen?
Iedereen wil niets liever dan alles weten, maar dat betekent niet dat er gevallen zijn dat het verstandig is dat burgers sommige dingen niet weten, voor je eigen veiligheid. Dat is zeker met militaire geheimen zo. Dat deze redenatie soms kan doorslaan en misbruikt is, is helaas bewezen vaak gebeurd.quote:Ik wil alles weten wat zich afspeelt. Maar jah, dan moet je maar bij de geheime dienst gaan werken. En of zo'n geheime dienst zuivere koffie is, dat is maar de vraag. Instanties die informatie bewust achterhouden zou ik niet eens voor willen werken. Ik zou zeggen van, alles de wereld in. Laat de wereld weten wat zich afspeelt achter gesloten deuren. Daar heeft iedereen recht op.
Met alle respect, maar hoe weet je zo zeker dat je echt contact hebt? Kun je daar met meer op antwoorden dan "een gevoel"? Je weet dat -ook als je echt conact hebt- dat het daarmee nog niet bewezen is? Het enige dat bewezen is, is dat de hersenen iemand stemmen kan laten horen net zo echt als ze er zijn, immers alle stemmen die er echt zijn, hoor je ook nooit direct maar worden via diezelfde hersenen eerst vertaald. Ik trek je overtuiging dat het echt is niet in twijfel, maar beweer slechts dat jouw overtuiging zelfs voor jou zelf niet niet als bewijs gezien kan worden.quote:Ik vroeg dat gisteren nog. Kunnen jullie je aanpassen voor ons, zodat wij jullie kunnen zien. Maar kreeg geen antwoord op die vraag. Ik vroeg of de doden terug kunnen komen en kreeg geen duidelijk antwoord. Maar die duidelijkheid wil ik dus wel krijgen.
Het contact is bij mij niet goed genoeg. Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat.
Pleasequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ofwel... ze hebben er een verkapte doodstraf voor in gedachten?! Hacken in computers waar de snode plannen van de overheid van de VS gedocumenteerd zijn, daar benadeel je geen onschuldige burgers mee.quote:De Britse hacker Gary McKinnon (39)....
...
Zijn advocaat pleit ervoor dat McKinnon in Groot-Brittanië wordt berecht, omdat hem in de VS maximaal 70 jaar cel wacht en een torenhoge boete. De schade die de hacker heeft aangericht wordt door de VS begroot op 700.000 dollar
Nogal speculatief. Je baseert je hele conspiracy verhaal nu op 1 blowende tiener die iets beweerd zonder enige vorm van bewijs. Lijkt er meer op dat hij iets bevestigd waarvan jij al overtuigd was. Dit geval op zich is natuurlijk geen solide bewijs.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[quote]
Ze voeren iets in hun schild: werelddominatie. Iets waar misschien miljarden burgers onder te lijden hebben en velen zelfs ongewild voor zullen sterven. En dan willen die hypocriete klootzakken iemand uit de wegruimen die toevallig op het spoor was van deze duistere activiteiten? Het grootste probleem is nog dat ze zelf de terroristen hebben gemaakt: ze hebben alles zelf op hun hals gehaald, zij het niet met opzet. En dát gaan ze nu als smoes gebruiken om zwaardere straffen te mogen uitdelen. Van mij mogen ze wat dat betreft stuk voor stuk dood neervallen, of wegrotten door een slopende ziekte.
Dan heb je de Feedback van laatst niet goed gelezen, Baaj.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
Tuurlijk, de nederlandse regering weet van niks maar jij wel! Op TRU zit altijd wel een kenner, een alien, een profeet of een godquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt op je kop gaan staan, maar beweren dat je een opperwezen bent en toch anderen respecteren, gaat natuurlijk niet samen. De definitie van een opperwezen is nota bene dat je boven alle andere wezens staat, laat staan hun meningen. Sterker nog, als je het opperwezen bent, zou het belachelijk zijn als je anderen zou respecteren, je hebt ze gecreëert en/of staat boven hen, anders zou je immers geen opperwezen zijn...quote:[b]Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
fout!!! ze moeten hoe dan ook met shuttle doorgaan om ISS de ruimtestation af te maken, ze hebben tijd tot 2010.quote:Nadat de Columbia in duizend stukjes naar beneden kwam wilde men eigenlijk het Shuttle programma al stopzetten. Ik denk dat deze missie gewoon opgezet is om de laatste te zijn. Met een ramp eindigen is niet leuk, dus doen ze het nog één keer (de huidige) waarbij de risico's goed uitgelicht worden zodat ze met redelijk opgeheven hoofd kunnen verklaren dat ze de risico's niet langer aanvaardbaar achten. Is mijn idee erover.
russisch ruimtevaart met een nieuwe Klipper is een hele coole ruimteveer. maar helaas mag Amerika, ook dat ze al heel graag willen, niet met russen samenwerken ivm een oude contract.quote:Het zal wel los lopen.
En laat de NASA alsjeblieft met de Russen samen gaan werken aan een nieuwe shuttle ofzo, de Buran kickede ass.
x-33 is out.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De X-33 is een kanshebber, met een "aerospike" rocket engine
Maar het beste concept vind ik nog de "Hermes"
Ook een shuttle, maar die zit boven op een raket.
kan niet he,quote:Het zal wel los lopen.
En laat de NASA alsjeblieft met de Russen samen gaan werken aan een nieuwe shuttle ofzo, de Buran kickede ass.
En waarom zijn dit soort foto's nergens highres te vinden? .
WEL!!! zelfs meer dan 3x.quote:Volgens mij willen ze gewoon publiekelijk doen alsof ze stoppen met in de ruimte te gaan. Terwijl het wel nog steeds in het geheim als black project door zal gaan.
Er is nog nooit een "normale" burger de ruimte in gegaan, de allereerste keer dat dat het geval was, was met de Challenger. En goh hoe toevallig, die knalt bij de lancering in 1000en stukjes uitelkaar, inclusief bemanning. Daarna is er geen enkele burger meer de ruimte in geweest.
Dude! Dat is jouw website??! Mooie site, echt mooi gedaan man (alleen die bijbelquotes zijn soms een beetje te ver)!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef FatalException het volgende:
Ik was inderdaad nieuwsposter van het ufo-nieuws op de Frontpage. Ik schrijf nu mijn "UFO-nieuws" op mijn eigen website www.xerson.nl voor de geinteresseerden
Goed jongen. Ik weet nog wel een leuke plaats voor jou. Een groot gebouw waar allemaal mensen lopen met witte pakken. Erg vreemd allemaal daar. Maar daar is maar een macht en die zal je verzorgen en zo. Je mag er niet weg en ze willen veel met je praten en je krijgt er pilletjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat als werkloze Software Engineer / Websdesignerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dude! Dat is jouw website??! Mooie site, echt mooi gedaan man (alleen die bijbelquotes zijn soms een beetje te ver)!
beetje offtopic sorry, maar moest gezegd worden...![]()
quote:
UK hacker loses extradition fight
Gary McKinnon could face a prison sentence of 45 years
A British man has lost his High Court fight against extradition to the US for allegedly carrying out the "biggest military computer hack of all time".
Glasgow-born Gary McKinnon, of north London, is accused of gaining access to 97 US military and Nasa computers.
Home Secretary John Reid granted the US request to extradite him for trial.
At the High Court in London, his lawyers argued the 41-year-old had been subjected to "improper threats" and the move would breach his human rights.
His lawyers had argued that, if extradited, he would face an unknown length of time in pre-trial detention, with no likelihood of bail.
He would also face a long prison sentence - "in the region of 45 years" - and may not be allowed to serve part of the sentence at home in the UK, his lawyers had said.
BBC
Nou en? Computers kraken is geen onschuldige bezigheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Ticker het volgende:
Dit is bizar!
What the fuck zijn ze met hem van plan.
Deze man had geen verkeerde intenties!
Klopt, twee weken schoffelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Ticker het volgende:
Man, voor moord, krijg je in nederland nog minder.
Ik kreeg voor een kapot achterlicht 50 euro boete.quote:
de britten zijn het schoothondje van de amerikanen, dat weet je toch ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef popolon het volgende:
Maar goed, natuurlijk is die straf die hem boven het hoofd hangt zwaar. Echter hebben de Amerikanen er nooiit een geheim van gemaakt hackers heel hard aan te pakken.
En wijs ook eens naar de Britse regering, zijn die dan werkelijk zo bang dat ze hem uitleveren?
Ik blijf het, ook na al die jaren, een raar verhaal vinden.
misschien stond het er wel zo, je weet het niet hequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef popolon het volgende:
Welke informatie? Deze?
"Op het netwerk van het US Space command vond hij een lijst van officieren onder de kop "Non-Terrestrial Officers", wat volgens hem op buitenaardse wezens slaat."
Alsof dat er zo in zou staan.
En dan heb ik het nog niet eens over de staat waarin de hacker verkeerde: Hij wist zich niks meer te herinneren omdat 'ie zo stoned was.
Ja wat moet je daar nou mee?
ja, nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Normalneo het volgende:
huupia las je nu over mijn linkje heen?
gelijk echter hij deed het met een jointje erbijquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:48 schreef Ticker het volgende:
Hacken werkt door middel van slim zijn en de standaard inlogs proberen. Dat is wat hij heeft gedaan.
In Amerika straffen ze gewoon bizar hoog, zeker als je met de overheid gaat fucken. Laten we nou niet gaan doen alsof de strafmaat ineens bewijst dat er iets van zijn verhaal klopt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Ticker het volgende:
Dit is bizar!
What the fuck zijn ze met hem van plan.
Deze man had geen verkeerde intenties! Dat is wel duidelijk. Ze zijn gewoon bang voor de informatie die zo op straat lag!
Want? Toon maar eens een vergelijkbare veroordeling.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In Amerika straffen ze gewoon bizar hoog, zeker als je met de overheid gaat fucken. Laten we nou niet gaan doen alsof de strafmaat ineens bewijst dat er iets van zijn verhaal klopt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:46 schreef Sjoe538 het volgende:
@Dromenvanger
Ben je wel eens naar de dokter geweest hiervoor?
Hoe kun je in hemelsnaam praten met God, en / of andere dingen.. misschien zijn het wel stemmetjes in je eigen hoofd.
idd, hij is toch niet gelijk de dag na zijn 'ontdekkingen' opgepakt? Hij had denk ik met een beter verhaal moeten komen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:27 schreef Buschetta het volgende:
Ontopic.
Wat ik altijd vreemd heb gevonden aan het verhaal van die hacker is dat hij geen screenshots heeft gemaakt of een cache heeft gebruikt om de info die hij vond te back-uppen. Dat maakt zijn beweringen nogal twijfelachtig en riekt naar "faam" zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |