Ik kan niet geloven dat ik zo serieus op die kerel ben ingegaanquote:
Halu finder elf towns..dit klinkt interresant..ik wil zowieso even de "discussie" hierboven vermijden, maar voordat er over jouw post wordt gelezen wil ik heel even iets ter sprake brengen..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens ingewijden (ik zit dicht bij de bron) bekend de Amerikaanse regering in 2070 dat er aliens zijn. Wij maken dat dus met een beetje geluk nog meeDe Franse en Britse regeringen weten het ook, alleen zullen zij dat ontkennen. Elke bewering voor deze tijd is vals en moet niet serieus genomen worden.
Dus nu bestaan er nog geen aliens maar in 2070 welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens ingewijden (ik zit dicht bij de bron) bekend de Amerikaanse regering in 2070 dat er aliens zijn. Wij maken dat dus met een beetje geluk nog meeDe Franse en Britse regeringen weten het ook, alleen zullen zij dat ontkennen. Elke bewering voor deze tijd is vals en moet niet serieus genomen worden.
Ja, dat gaan ze ook echt zo noemenquote:Op het netwerk van het US Space command vond hij een lijst van officieren onder de kop "Non-Terrestrial Officers", wat volgens hem op buitenaardse wezens slaat.
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:35 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik zo serieus op die kerel ben ingegaanMaar die kerel begint met bovennatuurlijke bullshit in werkelijk elk topic waarin hij reageert en dat is vrij irritant vooral gezien het feit dat sommige mensen serieus met hem meegaan daarin
zouden deze foto's echt zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef FatalException het volgende:
(http://elohimboek.xerson.nl) uitgelegd staat (uitleg vd bijbel)
Behalve dat, worden ook gelijk UFO's en aliens direct aan elkaar gelinkt/gelijk gesteld.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
Je vergeet de volgende passage vet te maken:
De hacker zegt dat hij niet veel kan herinneren wat het project inhield, omdat hij toen hij het las een jointje gerookt had.
Mag ik zeggen dat je niet spoort?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat.
Good point, de kans dat iemand die bewijs heeft van ET het zwijgen wordt opgelegd (zeker in de USA) lijkt mij persoonlijk heel reëel en is misschien nog verstandig ook om wereldwijde paniek te voorkomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
Stel dat hij wel hier en daar bewijs voor had. En ook maar de indruk zou maken dat eventueel naar buiten te brengen. Hoe lang zou hij dan nog leven denk je?
Altijd respect voor iemand die normaal en inhoudelijk reageert...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef FatalException het volgende:
Hey Mike! Ouwe vriend!
Ja je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk!
De BBC heeft overigens ook een nieuw interview afgenomen waarin hij zegt dat hij niet hallucineerde.
Ik was inderdaad nieuwsposter van het ufo-nieuws op de Frontpage. Ik schrijf nu mijn "UFO-nieuws" op mijn eigen website www.xerson.nl voor de geinteresseerden
Zou kunnen toch? Stel ze hebben contact met aliens, misschien hebben die wel gezegd dat als het bekend wordt gemaakt dat ze dan de aarde opblazen? In dat geval handelen ze toch verstandig, hoe vervelend je dat ook kunt vinden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze zullen vast en zeker veel achterhouden omdat veel mensen niet klaar zijn voor zulk nieuws. Genoeg geheime projecten en informatie die het daglicht niet mogen verdragen. Maar wat is er mis met openheid? Ik zou liever zien dat informatie zoveel mogelijk naar buiten wordt gespeeld. Dat geheimzinnige gedoe leidt tot niets.
Wellicht doen ze het om vijanden en dreigementen te voorkomen?
Iedereen wil niets liever dan alles weten, maar dat betekent niet dat er gevallen zijn dat het verstandig is dat burgers sommige dingen niet weten, voor je eigen veiligheid. Dat is zeker met militaire geheimen zo. Dat deze redenatie soms kan doorslaan en misbruikt is, is helaas bewezen vaak gebeurd.quote:Ik wil alles weten wat zich afspeelt. Maar jah, dan moet je maar bij de geheime dienst gaan werken. En of zo'n geheime dienst zuivere koffie is, dat is maar de vraag. Instanties die informatie bewust achterhouden zou ik niet eens voor willen werken. Ik zou zeggen van, alles de wereld in. Laat de wereld weten wat zich afspeelt achter gesloten deuren. Daar heeft iedereen recht op.
Met alle respect, maar hoe weet je zo zeker dat je echt contact hebt? Kun je daar met meer op antwoorden dan "een gevoel"? Je weet dat -ook als je echt conact hebt- dat het daarmee nog niet bewezen is? Het enige dat bewezen is, is dat de hersenen iemand stemmen kan laten horen net zo echt als ze er zijn, immers alle stemmen die er echt zijn, hoor je ook nooit direct maar worden via diezelfde hersenen eerst vertaald. Ik trek je overtuiging dat het echt is niet in twijfel, maar beweer slechts dat jouw overtuiging zelfs voor jou zelf niet niet als bewijs gezien kan worden.quote:Ik vroeg dat gisteren nog. Kunnen jullie je aanpassen voor ons, zodat wij jullie kunnen zien. Maar kreeg geen antwoord op die vraag. Ik vroeg of de doden terug kunnen komen en kreeg geen duidelijk antwoord. Maar die duidelijkheid wil ik dus wel krijgen.
Het contact is bij mij niet goed genoeg. Met God kan ik wel perfect praten, gisteren was het 1 op 1 alsof hij in me zat.
Pleasequote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ofwel... ze hebben er een verkapte doodstraf voor in gedachten?! Hacken in computers waar de snode plannen van de overheid van de VS gedocumenteerd zijn, daar benadeel je geen onschuldige burgers mee.quote:De Britse hacker Gary McKinnon (39)....
...
Zijn advocaat pleit ervoor dat McKinnon in Groot-Brittanië wordt berecht, omdat hem in de VS maximaal 70 jaar cel wacht en een torenhoge boete. De schade die de hacker heeft aangericht wordt door de VS begroot op 700.000 dollar
Nogal speculatief. Je baseert je hele conspiracy verhaal nu op 1 blowende tiener die iets beweerd zonder enige vorm van bewijs. Lijkt er meer op dat hij iets bevestigd waarvan jij al overtuigd was. Dit geval op zich is natuurlijk geen solide bewijs.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef DemonRage het volgende:
[quote]
Ze voeren iets in hun schild: werelddominatie. Iets waar misschien miljarden burgers onder te lijden hebben en velen zelfs ongewild voor zullen sterven. En dan willen die hypocriete klootzakken iemand uit de wegruimen die toevallig op het spoor was van deze duistere activiteiten? Het grootste probleem is nog dat ze zelf de terroristen hebben gemaakt: ze hebben alles zelf op hun hals gehaald, zij het niet met opzet. En dát gaan ze nu als smoes gebruiken om zwaardere straffen te mogen uitdelen. Van mij mogen ze wat dat betreft stuk voor stuk dood neervallen, of wegrotten door een slopende ziekte.
Dan heb je de Feedback van laatst niet goed gelezen, Baaj.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
Tuurlijk, de nederlandse regering weet van niks maar jij wel! Op TRU zit altijd wel een kenner, een alien, een profeet of een godquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je kunt op je kop gaan staan, maar beweren dat je een opperwezen bent en toch anderen respecteren, gaat natuurlijk niet samen. De definitie van een opperwezen is nota bene dat je boven alle andere wezens staat, laat staan hun meningen. Sterker nog, als je het opperwezen bent, zou het belachelijk zijn als je anderen zou respecteren, je hebt ze gecreëert en/of staat boven hen, anders zou je immers geen opperwezen zijn...quote:[b]Op vrijdag 29 juli 2005 22:18 ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
fout!!! ze moeten hoe dan ook met shuttle doorgaan om ISS de ruimtestation af te maken, ze hebben tijd tot 2010.quote:Nadat de Columbia in duizend stukjes naar beneden kwam wilde men eigenlijk het Shuttle programma al stopzetten. Ik denk dat deze missie gewoon opgezet is om de laatste te zijn. Met een ramp eindigen is niet leuk, dus doen ze het nog één keer (de huidige) waarbij de risico's goed uitgelicht worden zodat ze met redelijk opgeheven hoofd kunnen verklaren dat ze de risico's niet langer aanvaardbaar achten. Is mijn idee erover.
russisch ruimtevaart met een nieuwe Klipper is een hele coole ruimteveer. maar helaas mag Amerika, ook dat ze al heel graag willen, niet met russen samenwerken ivm een oude contract.quote:Het zal wel los lopen.
En laat de NASA alsjeblieft met de Russen samen gaan werken aan een nieuwe shuttle ofzo, de Buran kickede ass.
x-33 is out.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De X-33 is een kanshebber, met een "aerospike" rocket engine
Maar het beste concept vind ik nog de "Hermes"
Ook een shuttle, maar die zit boven op een raket.
kan niet he,quote:Het zal wel los lopen.
En laat de NASA alsjeblieft met de Russen samen gaan werken aan een nieuwe shuttle ofzo, de Buran kickede ass.
En waarom zijn dit soort foto's nergens highres te vinden? .
WEL!!! zelfs meer dan 3x.quote:Volgens mij willen ze gewoon publiekelijk doen alsof ze stoppen met in de ruimte te gaan. Terwijl het wel nog steeds in het geheim als black project door zal gaan.
Er is nog nooit een "normale" burger de ruimte in gegaan, de allereerste keer dat dat het geval was, was met de Challenger. En goh hoe toevallig, die knalt bij de lancering in 1000en stukjes uitelkaar, inclusief bemanning. Daarna is er geen enkele burger meer de ruimte in geweest.
Dude! Dat is jouw website??! Mooie site, echt mooi gedaan man (alleen die bijbelquotes zijn soms een beetje te ver)!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef FatalException het volgende:
Ik was inderdaad nieuwsposter van het ufo-nieuws op de Frontpage. Ik schrijf nu mijn "UFO-nieuws" op mijn eigen website www.xerson.nl voor de geinteresseerden
Goed jongen. Ik weet nog wel een leuke plaats voor jou. Een groot gebouw waar allemaal mensen lopen met witte pakken. Erg vreemd allemaal daar. Maar daar is maar een macht en die zal je verzorgen en zo. Je mag er niet weg en ze willen veel met je praten en je krijgt er pilletjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kijk dat is het recht dat ik gekregen hebIk bepaal hoe het eruit gaat zien. En dat wordt een paradijs.
Er kan maar 1 de baas zijn. En dan ben ik een baas die niet onderdrukt.
Tja je moet toch wat als werkloze Software Engineer / Websdesignerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dude! Dat is jouw website??! Mooie site, echt mooi gedaan man (alleen die bijbelquotes zijn soms een beetje te ver)!
beetje offtopic sorry, maar moest gezegd worden...![]()
quote:
UK hacker loses extradition fight
Gary McKinnon could face a prison sentence of 45 years
A British man has lost his High Court fight against extradition to the US for allegedly carrying out the "biggest military computer hack of all time".
Glasgow-born Gary McKinnon, of north London, is accused of gaining access to 97 US military and Nasa computers.
Home Secretary John Reid granted the US request to extradite him for trial.
At the High Court in London, his lawyers argued the 41-year-old had been subjected to "improper threats" and the move would breach his human rights.
His lawyers had argued that, if extradited, he would face an unknown length of time in pre-trial detention, with no likelihood of bail.
He would also face a long prison sentence - "in the region of 45 years" - and may not be allowed to serve part of the sentence at home in the UK, his lawyers had said.
BBC
Nou en? Computers kraken is geen onschuldige bezigheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Ticker het volgende:
Dit is bizar!
What the fuck zijn ze met hem van plan.
Deze man had geen verkeerde intenties!
Klopt, twee weken schoffelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:08 schreef Ticker het volgende:
Man, voor moord, krijg je in nederland nog minder.
Ik kreeg voor een kapot achterlicht 50 euro boete.quote:
de britten zijn het schoothondje van de amerikanen, dat weet je toch ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:30 schreef popolon het volgende:
Maar goed, natuurlijk is die straf die hem boven het hoofd hangt zwaar. Echter hebben de Amerikanen er nooiit een geheim van gemaakt hackers heel hard aan te pakken.
En wijs ook eens naar de Britse regering, zijn die dan werkelijk zo bang dat ze hem uitleveren?
Ik blijf het, ook na al die jaren, een raar verhaal vinden.
misschien stond het er wel zo, je weet het niet hequote:Op dinsdag 3 april 2007 18:45 schreef popolon het volgende:
Welke informatie? Deze?
"Op het netwerk van het US Space command vond hij een lijst van officieren onder de kop "Non-Terrestrial Officers", wat volgens hem op buitenaardse wezens slaat."
Alsof dat er zo in zou staan.
En dan heb ik het nog niet eens over de staat waarin de hacker verkeerde: Hij wist zich niks meer te herinneren omdat 'ie zo stoned was.
Ja wat moet je daar nou mee?
ja, nog niet gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:04 schreef Normalneo het volgende:
huupia las je nu over mijn linkje heen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |