abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:52:50 #51
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28833479
Erg geloofwaardig Dromenvanger, doe je GOD de groetjes als je hem weer spreekt
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_28833716
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nee maar wat vinden jullie van mijn verhaal? Vinden jullie het waarschijnlijk dat aliens lijken op mensen? Dat ze ook handen zouden hebben en twee benen enzo. En een hoofd, etc.

Vind dat vrij onlogisch hoor.
mischien die documantiere op discovery eens kijken over een wetenschappelijke benadering van hoe aliens eruit zouden kunnen zien. Ze kunnen er natuurlijk compleet naast zitten, aan de andere kant mischien zitten ze er wel verdacht dicht bij, who knows
pi_28834172
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Erg geloofwaardig Dromenvanger, doe je GOD de groetjes als je hem weer spreekt
Heb jij toevallig contacten met bush
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:19:23 #54
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28834465
Om even weer ontopic te komen....

Ik geloof best ( het staaft iig mijn vermoeden) dat de VS informatie mbt Ufo's/aliens achterhoudt.
Wat ik dan weer denk dat een verschil van waarneming/ interpretatie is, is het verhaal over satan/greys. ( en de theorie die daarbij hoort )

De gewone kale "feitjes" zoals de hacker het gezien heeft zou ik graag inkijken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:20:18 #55
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28834505
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:10 schreef Sjoe538 het volgende:

[..]

Heb jij toevallig contacten met bush
Je moeder roept...... het is etenstijd.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28834553
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef FatalException het volgende:

[..]

Wat zou het zijn? Zou het te onwerkelijk zijn? Zou het te eng zijn, dat wat in het verslag/boek "De komst van de Elohimschepen" (http://elohimboek.xerson.nl) uitgelegd staat (uitleg vd bijbel) de waarheid blijkt te zijn?

[..]
Geweldige theorie van die Elohomschepen. Alleen jammer dat hij dan uiteindelijk een tekening maakt van die schepen aan de hand van Ezechiels beschrijvingen. Dat verpest de theorie behoorlijk in mijn ogen. Een soort helicopter, maar dan met de rotor bladen aan de onderkant en een bovenstuk dat los kan komen van de rest (de U.F.O. zoals we hem kennen uit de films).

Erg vermakelijk zo tijdens mijn werk.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:25:43 #57
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28834673
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:21 schreef spooki3 het volgende:

[..]

Geweldige theorie van die Elohomschepen. Alleen jammer dat hij dan uiteindelijk een tekening maakt van die schepen aan de hand van Ezechiels beschrijvingen. Dat verpest de theorie behoorlijk in mijn ogen. Een soort helicopter, maar dan met de rotor bladen aan de onderkant en een bovenstuk dat los kan komen van de rest (de U.F.O. zoals we hem kennen uit de films).

Erg vermakelijk zo tijdens mijn werk.
wat was er eerder de films of de tekening....
Sir Winston Churchill
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:52:22 #58
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28835514
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef FatalException het volgende:

[..]

-knip-
Zonder bilderberg, illuminati, Bush Sr., en de omgekeerde pyramide is zo'n verhaal volkomen ongeloofwaardig voor de gemiddelde TRU-bezoeker. Pas het even aan.
pi_28836163
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Je moeder roept...... het is etenstijd.
Het was weer eens heerlijk.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:55:56 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28837070
de grey schenen slaven te zijn van de annunaki , net als de mens maar dan op aarde ,
stel dat je als mens generaties lang in de ruimte word gehouden , dan evolueert het lichaam anders , als je dit uitrekent zie je dat mensen , dezelfde kenmerken als de zogeheten grey gaan vertonen

naar mijn mening zjin de grey dus oorspronkelijk mensen , alleen in de ruimte , voor generaties
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:59:45 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28837150
ps , in de 2e wereld oorlog zijn vliegende schotels gebouwd naar de hand van de vimana's uit indie
later is deze technologie door de amerikanen meegenomen toen duitsland verslagen was samen met een heel groot aantal wetenschappers van oorlogs technologie (incl. ufos tech)

deze modellen zijn in amerika ook gebouwd en allen konden ze vliegen hoewel niet al te hoog en ver

er zijn recent ook modellen gebouwd die meer lijken op startrek achtige onmogelijke schepen dan een ufo , maar vliegen doen ze toch echt.
pi_28851742
Ja en in WOII had je ook de Foo Fighters ...

En ivm aliens en nwo
quote:
"The messages or prophecies that they made had several consistent strands or themes that were to occur in the early part of the twenty-first century, around the year 2011. Chief among these was the infiltration of the major governments of the world, including the United Nations, by an alien race. This alien race was a predator race with extremely sophisticated technologies that enabled them to integrate with the human species. That is to say, they could pose as humanoids, but they were truly a blend of human and android -- in other words, they were synthetics.

"This alien race was prophesied to establish a world government and rule as its executive power. It was to be the ultimate challenge to humankind's collective intelligence and survival. These texts are kept from the public because they are too fear-provoking and would likely result in apocalyptic reprisals and mass paranoiaÖ"

Sarah: "Are you saying what I think you're saying? That anonymous prophets from God knows where and when, have seen a vision of our future take-over by a race of robots? I mean you do realize how -- how unbelievable that sounds?"

Dr. Neruda: "Yes -- I know it sounds unbelievable -- but there are diluted versions of this very same prophecy in our religious texts, it's just that the alien race is portrayed as the antichrist; as if the alien race was personified in the form of Lucifer. This form of the prophecy was acceptable to the gatekeepers of these texts, and so they allowed a form of the prophecy to be distributed, but the notion of an alien race was eliminated."
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:16:48 #63
89763 spiritual
The ultimate style
pi_28858672
Dromenvanger. luister s goed jongen. Ik heb het beste met je voor. Je moet geloven wat je wilt. In het begin waren je teksten in dit topic erg mooi. Je streeft naar vrijheid dat is hartstikke mooi. MAAR je zegt dat je stinkend rijk gaat worden. Iemand die dat zo sterk nastreeft samen met die ideen van vrijheid brengt zichzelf toch flink op en dwaalspoor. Geld = macht. Deze twee elementen zijn de satan van deze samenleving. Als deze twee blijven bestaan zou er NOOIT vrijheid bestaan. Macht en vrijheid gaat niet samen, zo ook geld en vrijheid niet. Dus zeggen dat je stinkend rijk gaat worden, gaat niet helemaal op. Verder wel alle respect van mij voor jou
pi_29248854
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ps , in de 2e wereld oorlog zijn vliegende schotels gebouwd naar de hand van de vimana's uit indie
later is deze technologie door de amerikanen meegenomen toen duitsland verslagen was samen met een heel groot aantal wetenschappers van oorlogs technologie (incl. ufos tech)

deze modellen zijn in amerika ook gebouwd en allen konden ze vliegen hoewel niet al te hoog en ver

er zijn recent ook modellen gebouwd die meer lijken op startrek achtige onmogelijke schepen dan een ufo , maar vliegen doen ze toch echt.
Daar heb ik onlangs nog een docu over gezien.

De Duitsers waren al heel ver in hun ontwikkelingen.

Ze hadden al vliegende prototypes.

Toch wel een speciaal volkje.......... die Duitsers.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:05:27 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249148
eigenlijk juist de tibetanen en indiers , want daar kwam de technologie weg.
(kom je ook op de Swastika verder , ja mensen er is meer aan de hand )
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:09:13 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249295
(dus het hele sprooktje om de 2e ww gebouwd kunnen we die eens aanpassen?

hitler was geen simpele doorgeflipte moordenaar , hij had een hoger doel gebonden aan oude occulte waarheden , welk doel zullen we mischien nooit weten
de methoden die hij gebruikte zijn niet anders dan welk zoeker naar deze waarheden ooit.

de mensen achter bush zijn er ook een van , wat moet hij in mesopothamie werkelijk?
olie ligt er te dik op
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:10:25 #67
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_29249350
Joo Dromenvanger, ga hulp zoeken psycho, je slaat tever door.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:11:09 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249383
samenlevingen bestaan niet op niks , dezen bestaan uit anderre samenlevingen , en allen zoeken ze naar de waarheden van het leven , en dan zul je altijd in het verleden moeten zoeken , al het anderre is perceptie van wat gebeurt kan zijn.
pi_29249385
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:28 schreef sizzler het volgende:
Je vergeet de volgende passage vet te maken:

De hacker zegt dat hij niet veel kan herinneren wat het project inhield, omdat hij toen hij het las een jointje gerookt had.

Ik moest idd heel erg hard lachen toen ik dat las.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:11:34 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249392
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:10 schreef Wrinex het volgende:
Joo Dromenvanger, ga hulp zoeken psycho, je slaat tever door.
dit soort reacties zijn niet gewenst in dit forum , pas je aan of blijf weg.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:13:20 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249456
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik moest idd heel erg hard lachen toen ik dat las.
jij hebt waarschijnlijk nooit een jointje gerookt ,
het is niet zo dat je hallicuneerd als je smoked , of dingen achteraf dus zelf gaat invullen

je bent net zo scherp als anders , alleen word je erg vergeetachtig
zelf ervaring mee.
(nu al jaar gestopt)
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:15:23 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249521
maar om dit toch even op een anderre manier te bekijken

ALIEN betekend in amerika BUITENLANDER
EXTRATERRESTIAL , betekend in amerika BUITENAARDS WEZEN

simpel

en dit soort dingen denk je inderdaad niet aan als je stoned bent
verdraaide perceptie.

dus op die manier kun je dit ook verklaren
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:15:46 #73
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_29249536
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dit soort reacties zijn niet gewenst in dit forum , pas je aan of blijf weg.
Aanpassen aan wat? Aan een psycho die teveel hallucineert ? Hij heeft psychologische begeleiding nodig in het Pieter Baan centrum. Hij probeert zich te profileren als een menselijk opperwezen, alsof hij ons communicatiemiddel is naar het buitenaardse. Flikker op. .

[ Bericht 5% gewijzigd door Wrinex op 30-07-2005 00:56:36 ]
pi_29249609
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef killswitch het volgende:

[..]

mischien die documantiere op discovery eens kijken over een wetenschappelijke benadering van hoe aliens eruit zouden kunnen zien. Ze kunnen er natuurlijk compleet naast zitten, aan de andere kant mischien zitten ze er wel verdacht dicht bij, who knows
Hebben ze wel eens gedaan. Hoe intelligente dinosauriërs eruit gezien zouden kunnen hebben als die niet waren uitgestorven. Er was een soort die wel potentieel had, en ze hadden geëxtrapoleerd hoe dat verder kon gaan. Is natuurlijk pure speculatie en nog steeds gebaseerd op ons beeld van intelligente wezens, want rechtoplopend, en ondanks dinosaurusachtergrond toch erg humanoïde.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 22:18:11 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29249631
mischien is hij wel een hoger wezen , weet jij het?
of is jou realiteit DE realiteit?

realiteit is fantasie in uitvoering
oftewel er is geen vaste opper realiteit
respecteer dus ieders realiteit

ik weet wel zeker dat Dromenvanger ieder ander ook respecteerd of hij zich nu wel of niet een opperwezen voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')