Denk je? Ik heb nu niet echt het idee dat het uitmaakt hoe je het brengt (meer hoe de media het brengt). De kiezer, met het geheugen van een goudvis, verlangt dat de overheid onmiddelijk zorgt dat alles goed gaat en lukt het de ene week niet dan moet een andere het de week erop maar proberen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze het beleid op een andere manier hadden gebracht en er zouden ook wel een aantal wezenlijke verschillen zijn denk ik.
Waarschijnlijk gewoon een slechte grap.quote:Schiphol tijdelijk ontruimd
SCHIPHOL - Op luchthaven Schiphol zijn een vertrek- en aankomsthal wegens de melding van een verdacht pakketje vrijdagochtend een klein halfuur ontruimd geweest. Het ging onder meer om vertrekhal 2 waar de passagiers voor KLM-vluchten inchecken.
De ontruiming vond om 11.15 uur plaats nadat een man bij een van de balie's bagage afleverde met de melding 'hier zit een bom in'. De beveiliging van de luchthaven overmeesterde de man in zijn vlucht door pepperspray te gebruiken. Volgens een woordvoerster van de Koninklijke Marechausse wordt de man verhoord.
Hij zal wel zelf eerst een mailtje moeten sturen en daar te trots voor zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
mag sjun niet weer eens op proef komen spelen eigenlijk?
Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt hoe je het brengt. Wat ook weer van invloed is op hoe de media het brengt. Als je continue negatieve dingen loopt te roepen is het niet zo gek dat de sfeer in je land ook minder wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb nu niet echt het idee dat het uitmaakt hoe je het brengt (meer hoe de media het brengt). De kiezer, met het geheugen van een goudvis, verlangt dat de overheid onmiddelijk zorgt dat alles goed gaat en lukt het de ene week niet dan moet een andere het de week erop maar proberen.
of ben ik nu te cynisch?
denk je?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zal wel zelf eerst een mailtje moeten sturen en daar te trots voor zijn.
En hij loopt vast al weer met een kloontje rond.
Ik heb al twee keren serieuze vertraging gehad dankzij dit soort 'lolbroeken', hij is er nog genadig afgekomen met pepperspray wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:32 schreef Drugshond het volgende:
(ik hoop dat die pepperspray lekker prikt)
Ben ik het niet met je eens, als Balkenende een keer weer wat gezegd heeft op tv of interview en er wordt daarna de burger op straat gevraagd wat deze er van vind, dan volgen al snel reacties die niet over het onderwerp gaan maar over zijn haar, uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel degelijk uitmaakt hoe je het brengt. Wat ook weer van invloed is op hoe de media het brengt. Als je continue negatieve dingen loopt te roepen is het niet zo gek dat de sfeer in je land ook minder wordt.
Hangt ervan af, als een partij langere tijd aan de macht is kan deze veel veranderen. Kijk naar GB waar het beleid van Thatcher op vele tereinen gewoon is doorgezet door Blair. Ik ben trouwens niet voor een 2 partijen stelsel.quote:Overigens is het wat je laatste punt betreft prettig dat we in Nederland geen 2 partijen stelsel hebben dan zwalkt het beleid helemaal gigantisch.
Volgens mij is politiek een meerjarenstrategie en werken de tijdelijke ministers slechts in de marge..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens, als Balkenende een keer weer wat gezegd heeft op tv of interview en er wordt daarna de burger op straat gevraagd wat deze er van vind, dan volgen al snel reacties die niet over het onderwerp gaan maar over zijn haar, uitstraling.
[..]
Hangt ervan af, als een partij langere tijd aan de macht is kan deze veel veranderen. Kijk naar GB waar het beleid van Thatcher op vele tereinen gewoon is doorgezet door Blair. Ik ben trouwens niet voor een 2 partijen stelsel.
rot op, Romein!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat hangt er hier een negatieve, verpauperde sfeer. Parbleu.
Zou het moeten zijn ja maar daar lijkt de gemiddelde burger het niet mee eens te zijn gezien het gezwalk (bij verkiezingen en peilingen) en geklaag.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij is politiek een meerjarenstrategie en werken de tijdelijke ministers slechts in de marge..
Volgens mij is het 'midden' gewoon zoek. Men is murw geslagen door allerlei nieuwshypes die een dagwaarde nauwelijks overtreffen (laat staan dat je het over een week nog over die ontsnapte tbs'er gaat hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou het moeten zijn ja maar daar lijkt de gemiddelde burger het niet mee eens te zijn gezien het gezwalk (bij verkiezingen en peilingen) en geklaag.
Of juist niet. Denk dat geen enkel kabinet op dit moment in staat is om de burger tevreden te stellen anders kan ik de recente uitslagen niet verklaren, de opkomsten en ondergangen van het CDA en PvdA zijn daar perfecte voorbeelden van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Men wil gewoon zoveel mogelijk rust in de tent en dit kabinet geeft dat niet.
And you just made it worse.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat hangt er hier een negatieve, verpauperde sfeer. Parbleu.
Absoluut, dat zijn de 2 partijen die elkaar lijken te moeten afwisselen. Vandaar dat er ook ruimte komt voor zgn. nieuwe politiek die niets toevoegd, maar die wel bestaande regels elimineert.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of juist niet. Denk dat geen enkel kabinet op dit moment in staat is om de burger tevreden te stellen anders kan ik de recente uitslagen niet verklaren, de opkomsten en ondergangen van het CDA en PvdA zijn daar perfecte voorbeelden van.
Dat soort zaken kan je net zo goed in het Nederlands uitspreken, let daar eens een beetje opquote:
Invloed hebben ze natuurlijk zeker al. Maar in de regering zie ik niet gebeuren daar is Nederland te rechts voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Denk je dat de SP ooit werkelijke invloed zal hebben in de nationale politiek Harry?
Hoe ver het misschien van jouw politieke voorkeur mag afstaan, de VVD en het CDA zijn middenparijen. Het is niet dat Nederland te rechts is, het is dat de SP links is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Invloed hebben ze natuurlijk zeker al. Maar in de regering zie ik niet gebeuren daar is Nederland te rechts voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |