da's waarquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tis trouwens "Extras" en niet "Extra's"
interview was trouwens ook weer lachenquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag bij Jonathan Ross een voorstukje met Kate Winslet, en dat zag er weer super uit
Ja die heb ik ook gezien! Dat was toch de aflevering met ook o.a. James Brown? Zag er goed uit iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zag bij Jonathan Ross een voorstukje met Kate Winslet, en dat zag er weer super uit
Klopt, en Joss StO+ne, die er ook erg goed uit zagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien! Dat was toch de aflevering met ook o.a. James Brown? Zag er goed uit idd![]()
Evenaren zal moelijk worden. Als het maar enigzins in de buurt komt wordt het al genieten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Thnx voor de tip. The Office was geweldig. Ben benieuwd of dit het niveau van the office kan evenaren. Hoop van wel
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef Reticulin het volgende:
Volgende week donderdag op BBC2 van 22:00 - 22:30 de eerste aflevering van Extras, de nieuwe tv-serie van Ricky Gervais.
'k zou het niet weten....quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:12 schreef linebear het volgende:
hoe laat en waar !?
ik ben daarom bang dat het gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd, het wordt wel bere moeilijk voor hem aangezien nu alles vergeleken gaat worden met The Office
dat hoop ik ook, maarja zi the office maar eens te verslaan, er is überhaupt vrijwel geen enkele comedyserie die op het niveau van The Office zitquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben daarom bang dat het gaat tegenvallen.
Maar ik hoop natuurlijk dat je me na afloop kan opvegen
Bedankt daarvoor, ik kon nog net op tijd op het record-knopje van mijn videorecorder drukken. Ik ben ook zo vergeetachtig.quote:
Volgens mij deed hij gewoon hetzelfde wat hij in bijna al z'n films deed: een neurotisch karakter spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:28 schreef Elusive het volgende:
wooaaaa zelfs ben stiller heeft humor, voor het eerst
Viel mij ook erg mee. Op dat feestje waar hij zich in een gesprek probeerde te mengen vond ik hem wel even typisch Brent.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef Wunsel het volgende:
Ik zag een aantal keren David Brent doorschijnen, maar voor de rest zet hij toch wel redelijk een ander personage neer.
Bij eerste aflevering van The Office moest ik ook wel even wennen aan de karakters. Hoewel die docu-soap setting en instant herkenbaarheid van The office natuurlijk een geweldig pluspunt was. Maar ik heb me prima vermaakt.quote:Moet er nog even aan wennen denk ik, een aantal grappige stukjes, maar nog niet die constant hoge kwaliteit van The Office
Typisch Nijmeegs kwaaltje?quote:
ben bang dat de 4daagsefeesten er wel wat mee te maken hebben jaquote:
Reacties van kijkers: http://news.bbc.co.uk/1/h(...)4699253.stm#postformquote:TV review: Extras
BBC sitcom Extras, from Ricky Gervais and Stephen Merchant, began on Thursday.
In the space of just a few years, Ricky Gervais has become one of our most popular comic performers.
Thanks to his BBC sitcom The Office, self-deluded pen-pusher David Brent is an iconic creation on a par with Alf Garnett and Basil Fawlty.
And Gervais' stand-up shows Animals and Politics have sold out up and down the country.
All of this has stoked anticipation for Extras.
Based around two struggling bit-part actors - Andy Millman, played by Gervais, and Maggie Jacobs (Ashley Jensen) - each episode takes place on a different film set and features a new celebrity playing a version of themselves.
Kate Winslet, for example, appears as an Oscar-craving actress, while EastEnders star Ross Kemp mocks his hard-man image.
In the first episode, Starsky and Hutch star Ben Stiller spoofs himself by playing an arrogant director making a serious drama about the Bosnian conflict.
The presence of such high-profile names has made Extras much more of an event than the usual BBC comedy.
Hilarious in some places, oddly flat in others, Extras has the makings of another hit.
But on the basis of the first episode, it is not there yet.
It will take time to warm to its unfamiliar characters, while the central gimmick is not as instantly accessible as The Office's mock-doc format.
While Gervais can take pride in enlisting so many big stars to his cause, the show treads a fine line between poking fun and pandering to their no doubt sizeable egos.
There is also a problem of tone. Stiller, for example, offers a gross parody of a Hollywood brat, forever quoting his own box-office statistics and treating crew members like dirt.
But his flamboyant scenes jar with quieter ones that echo The Office's exquisite moments of humiliation, embarrassment and social faux pas.
Lovelorn Maggie has a crush on the assistant director - until she learns he has one leg shorter than the other and wears a surgical boot.
"He's like Herman Munster," she wails in despair.
Andy, meanwhile, is so desperate to augment his part that he allies himself with the film's inspiration - a Balkan refugee who has lost his wife in the conflict.
Peripheral
But the latter's raw grief does not prevent our hero trying to bribe him with Top Shop vouchers.
There are many such flashes of cringe-inducing hilarity. What is missing is a sense of place, pace and forward momentum.
In The Office we had Dawn and Tim's halting romance to mark the progress of the series.
But Extras' stand-alone structure does not encourage that kind of empathy with its protagonists, who by their very nature seem peripheral to the action.
Clueless at some points, quick-witted at others, Andy Millman does not feel consistent.
Indeed, where Brent was a fully fleshed-out monster, Andy is closer to the slobbish, sneering persona Gervais projects in his numerous chat-show appearances.
Gervais says Extras will develop throughout series one and that he and Merchant have already mapped out the trajectory of series two.
It might be heresy to suggest it, but judging by the first episode the latter is hardly a foregone conclusion.
BBC
Ceefax pagina 888 is your friendquote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:15 schreef DonStefano het volgende:
haha... ja, dat vond ik ook wel t meest grappige stukje
Verder allemaal nog ff wennen, maar in potentie kan t zeker nog wel wat worden. Weet overigens niet of t aan de brakke geluidskwaliteit lag, of aan mn eigen brakheid, maar de helft van alle conversaties ging langs me heen....
quote:Extras viewing figures
Early ratings show nearly 5 million viewers tuned in to watch the first episode - an average of 4.62m equating to an audience share of nearly 24% - making it the most watched show in its time-slot.
yep, vanavond weerquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:59 schreef Takje het volgende:
morgen weer he?
Tja, voor deze aflevering moest je iets meer over Engelse soaps weten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:00 schreef savelkoul het volgende:
De vorige aflevering vond ik echt tien keer leuker. Maar wel vermaakt, ik ben namelijk verliefd op die Ashley Jensen.![]()
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, voor deze aflevering moest je iets meer over Engelse soaps weten.
Ik denk niet dat de HBO kijkers de referenties aan EastEnders zullen begrijpen...quote:
nou ben ik ook geen vaste EastEnders kijker, maar dit waren toch vrij bekende verhalenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de HBO kijkers de referenties aan EastEnders zullen begrijpen...
Joh, er zijn misschien 6 fokkers die weten dat Ross Kemp in EE acteerde (en dan nog even Martin Kemp erbij halen.) Laat staan wat hij daarna gedaan heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ben ik ook geen vaste EastEnders kijker, maar dit waren toch vrij bekende verhalen
die van vorige week is goed!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
vanavond een keer thuisdus k kan t kijken, die van vorige week staat nog op de band
ik vond hem wat minder, maar nog steeds vermakelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef Mark het volgende:
Damn, vergeten
Was hij zo sterk als vorige week?
Inderdaad erg goede aflevering. Over de triestheid van verlopen acteurs/komieken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:22 schreef Takje het volgende:
Ja top weer. Moet wel gezegd worden dat bij deze aflevering de nadruk op drama en tragiek kwam te liggen, terwijl in de vorige episodes veel meer te lachen viel. Fantastische personages neergezet door de echte 'Extras' (vader/dochter, Les Dennis). Ik heb wel weer genoten, maar iets minder gelachen.
Thanx.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef Takje het volgende:
Vanavond met Samuel L. Jackson
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef Takje het volgende:
Vanavond met Samuel L. Jackson
volgens mij nog maar eentje...vanavond was aflevering 5, volgende week de laatstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef Takje het volgende:Nog 2 hierna en dan is het uit met de pret
Pijnlijk was inderdaad wel het trefwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:25 schreef Mark het volgende:
Ik vond zelf de aflevering met Kate Winslet nog steeds het leukst. Deze was voornamelijk pijnlijk, met name de zichzelf opdringende collega. Samuel Jackson had te weinig aandeel om echt van belang te zijn.
Ik moest ook onmiddelijk hieraan denken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef Quannum het volgende:
"Uhu, thát one!"
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef homerjay het volgende:
Niet zo briljant als aflevering 3, maar hij was wel weer erg goed. Zo goed dat ik de neiging kreeg weg te zappen bij de genante 'racistische' opmerkingen.Briljant was ook die eenzame medefigurant die zich oprdrong. Jammer dat Samuel maar zo'n kleine rol had. Nog 1 keertje maar dit seizoen.
Weer bijna vergeten. Video programmeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:12 schreef Againzender het volgende:
Vanavond de laatste aflevering, met Patrick Stewart!
Engage!
Idem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:05 schreef Reticulin het volgende:
Nee doe mij maar geen vervolg van The Office, die is af, klaar, niks meer aan doen. .Laat 't die klassieker zijn die 't is, een vervolg kan alleen maar tegenvallen, afblijven!
Hopelijk een DVD met ondertiteling. Kan ik in elk geval nog een hoop gemiste grappen inhalen.quote:Extras will return with a new series in a while.
In the meantime the first series will be available in the UK on DVD from October 31st and begins its run on HBO in the US Sunday 25 September.
Ik denk toch dat een een groot deel van de grappen zullen verloren gaan met de ondertiteling. Zoals bij zovele Britse comedy shows.quote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef homerjay het volgende:
[..]
Hopelijk een DVD met ondertiteling. Kan ik in elk geval nog een hoop gemiste grappen inhalen.
Zaterdag ook gekochtquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef Takje het volgende:
Ik wacht wel weer op de box set. Heb net de box van The Office binnen, fantastische uitgave.
Hij was net weer op de BBCquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef -Mk- het volgende:
Ben Stiller: "Who are you?"
Andy: "Nobody"
Ben Stiller: "That's right. And who am I?"
Andy: "It's either Starsky or Hutch, I can never remember?"
Ben Stiller: "Was that supposed to be funny?"
Andy: "You tell me, you were in it."
Was leuke preview jaquote:Op zondag 10 september 2006 05:10 schreef Reticulin het volgende:
Donderdag de eerste aflevering van de nieuwe serie! Bij Jonathan Ross was al een voorproefje te zien van aflevering drie, waarin Daniel Radcliffe een poging waagt Maggie te versierenGaat dat zien!
ja dank u! zou het bijna vergeten met al het voetbal en Prison Break vanavondquote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Reticulin het volgende:
Vanavond om 22:00 uur BBC 2 dames en heren, niet vergeten! Ik heb er zin an
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Reticulin het volgende:
Vanavond om 22:00 uur BBC 2 dames en heren, niet vergeten! Ik heb er zin an
en het dan toch missen omdat je schoonvader een bed komt brengenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja dank u! zou het bijna vergeten met al het voetbal en Prison Break vanavond
Herhaling is zondag 23.45uquote:Op donderdag 21 september 2006 23:02 schreef CherryLips het volgende:
zat ER te kijken.
tover hem wel weer ergens vandaan.
Dat flesjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:11 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
geweldige aflevering gister! [afbeelding]
Oh, ik lag dubbel tijdens dat stukjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:11 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
geweldige aflevering gister! [afbeelding]
er komt toch een 3de serie?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
Was weer leuk jammer dat Ricky er mee is gestopt
Jammer dan, het topic verdient een kick.quote:» Er is al 354 dagen niet in dit topic gepost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |