ik vond hem wat minder, maar nog steeds vermakelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef Mark het volgende:
Damn, vergeten
Was hij zo sterk als vorige week?
Inderdaad erg goede aflevering. Over de triestheid van verlopen acteurs/komieken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:22 schreef Takje het volgende:
Ja top weer. Moet wel gezegd worden dat bij deze aflevering de nadruk op drama en tragiek kwam te liggen, terwijl in de vorige episodes veel meer te lachen viel. Fantastische personages neergezet door de echte 'Extras' (vader/dochter, Les Dennis). Ik heb wel weer genoten, maar iets minder gelachen.
Thanx.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef Takje het volgende:
Vanavond met Samuel L. Jackson
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:37 schreef Takje het volgende:
Vanavond met Samuel L. Jackson
volgens mij nog maar eentje...vanavond was aflevering 5, volgende week de laatstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef Takje het volgende:Nog 2 hierna en dan is het uit met de pret
Pijnlijk was inderdaad wel het trefwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:25 schreef Mark het volgende:
Ik vond zelf de aflevering met Kate Winslet nog steeds het leukst. Deze was voornamelijk pijnlijk, met name de zichzelf opdringende collega. Samuel Jackson had te weinig aandeel om echt van belang te zijn.
Ik moest ook onmiddelijk hieraan denken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef Quannum het volgende:
"Uhu, thát one!"
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef homerjay het volgende:
Niet zo briljant als aflevering 3, maar hij was wel weer erg goed. Zo goed dat ik de neiging kreeg weg te zappen bij de genante 'racistische' opmerkingen.Briljant was ook die eenzame medefigurant die zich oprdrong. Jammer dat Samuel maar zo'n kleine rol had. Nog 1 keertje maar dit seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |