Weer bijna vergeten. Video programmeerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:12 schreef Againzender het volgende:
Vanavond de laatste aflevering, met Patrick Stewart!
Engage!
Idem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:05 schreef Reticulin het volgende:
Nee doe mij maar geen vervolg van The Office, die is af, klaar, niks meer aan doen. .Laat 't die klassieker zijn die 't is, een vervolg kan alleen maar tegenvallen, afblijven!
Hopelijk een DVD met ondertiteling. Kan ik in elk geval nog een hoop gemiste grappen inhalen.quote:Extras will return with a new series in a while.
In the meantime the first series will be available in the UK on DVD from October 31st and begins its run on HBO in the US Sunday 25 September.
Ik denk toch dat een een groot deel van de grappen zullen verloren gaan met de ondertiteling. Zoals bij zovele Britse comedy shows.quote:Op maandag 7 november 2005 15:41 schreef homerjay het volgende:
[..]
Hopelijk een DVD met ondertiteling. Kan ik in elk geval nog een hoop gemiste grappen inhalen.
Zaterdag ook gekochtquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef Takje het volgende:
Ik wacht wel weer op de box set. Heb net de box van The Office binnen, fantastische uitgave.
Hij was net weer op de BBCquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:46 schreef -Mk- het volgende:
Ben Stiller: "Who are you?"
Andy: "Nobody"
Ben Stiller: "That's right. And who am I?"
Andy: "It's either Starsky or Hutch, I can never remember?"
Ben Stiller: "Was that supposed to be funny?"
Andy: "You tell me, you were in it."
Was leuke preview jaquote:Op zondag 10 september 2006 05:10 schreef Reticulin het volgende:
Donderdag de eerste aflevering van de nieuwe serie! Bij Jonathan Ross was al een voorproefje te zien van aflevering drie, waarin Daniel Radcliffe een poging waagt Maggie te versierenGaat dat zien!
ja dank u! zou het bijna vergeten met al het voetbal en Prison Break vanavondquote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Reticulin het volgende:
Vanavond om 22:00 uur BBC 2 dames en heren, niet vergeten! Ik heb er zin an
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Reticulin het volgende:
Vanavond om 22:00 uur BBC 2 dames en heren, niet vergeten! Ik heb er zin an
en het dan toch missen omdat je schoonvader een bed komt brengenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja dank u! zou het bijna vergeten met al het voetbal en Prison Break vanavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |