quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is echt lastig dat 2 takt spul.
Moest ook eerst naar de pomp om volsyntheet te halen om te mixen met de benzine.
Voelde me net een pubertje met zijn eerste scooter.
Dit weekend even de kop onder handen nemen en de uitlaatpoorten bijvijlen en dan lukt de 80km/h ook nog wel op dat ding.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef hollander172 het volgende:
Top ligt inderdaad op ongeveer 60 a 65 km/h en dat is echt eng zo dicht bij de grond.![]()
Mompelt 2 tankjes leegrijden voordat je hem opentrekt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:24 schreef hollander172 het volgende:
Dit weekend even de kop onder handen nemen en de uitlaatpoorten bijvijlen en dan lukt de 80km/h ook nog wel op dat ding.![]()
Uhhmmm, ben redelijk seriues denk ik jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je nou serieusof zit je met die kloon mee te praten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Mompelt 2 5 tankjes leegrijden voordat je hem opentrekt.![]()
Maar coolwe gaan hem zeker een keer zien.
![]()
OMG !quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Worldbaeter het volgende:
Godver
De deur richting achtertuin stond open en ik ging ff naar buiten via de voordeur om wat te halen bij de buurman. Kom ik terug, ligt de stuur van mijn CR er spontaan afKlote SM, waar ben ik aan begonnen
Ding is echt onbetrouwbaar
Eerst mijn uitlaat en nu ditNa grondige analyse is gebleken dat toen ik mijn voordeur opendeed het spontaan zo hard begon te tochten in huis (achterdeur stond ook open) dat mijn stuur het niet meer aankon. Heb net ff goed gekeken en de kappen liggen er ook bijna af. Denk dat ik hem binnenkort naar de schroothoop breng en een ZZR haal, stel je voor dit was op de snelweg gebeurd
Waarom heb ik die BMW verkocht![]()
Ik ga even kijken of de schade te herstellen valt, kan dus even niet posten
Zet die kleine hond eropquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:30 schreef hollander172 het volgende:
Piccies hebben overigens weinig zin, ding is zo klein.............![]()
Hou je bek anders stomp ik jequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG !
Wrom luister je dan ook niet naar goede raad !![]()
Owww ja.... wat een baggertopique is dit zeg !
Idd, het grote klone topique@replique.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:31 schreef ondeugend het volgende:
OMG !
Wrom luister je dan ook niet naar goede raad !![]()
Owww ja.... wat een baggertopique is dit zeg !
Dat durf jij niet jochie !quote:
Ach, je wordt gewoon gesandwiched.quote:
Hmmmzz, mooie is is dat ik nog geloof ook dat je stuur er af pleurtquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, het grote klone topique@replique.
Met de CR is niets mis.![]()
Never has been.![]()
Zijkap is er ooit afgewaaid omdat de alu bevestiging door de dealer er gewoon afgelopen is.![]()
Uitlaat is er vanaf gevallen omdat het lasbedrijf gewoon niet goed zijn werk had gedaan.![]()
Heeft dus allemaal niets met SM's ansich te maken.![]()
OHH !!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Mercy-symbol het volgende:
[..]
Ach, je wordt gewoon gesandwiched.![]()
Ik help mijn maatje in nood wel.![]()
Sorry mevrouwquote:
Alleen als ik daarna kleine mak tussen de werkbankklem mag zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Sorry mevrouw![]()
MAar het is bijna vrijdag, please mag ik je stompen![]()
Klinkt geil, moet dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alleen als ik daarna kleine mak tussen de werkbankklem mag zetten.
quote:
Damn, je klink ook als een puber.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is echt lastig dat 2 takt spul.
Moest ook eerst naar de pomp om volsyntheet te halen om te mixen met de benzine.
Voelde me net een pubertje met zijn eerste scooter.
Pardon... ga je gang.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
Ben ik even de douche in gaat het hier helemaal mis
Maar goed, ondeugend. Wacht jij eens even op je eigen beurt(je), ik moet hem nog platbranden
Too easyquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pardon... ga je gang.
En doe het snel ! Ik sta te popelen.
Lijkt me fijnquote:
Ja damn !!! Wat wil je nou ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Too easy, als je nou een beetje tegenstribbelde had ik het nog gedaan. Maar als je meteen toegeeft is er ook niks meer aan. Op mijn klok is het nu al vrijdag dus wtf doe je??!
![]()
Rellen moet je !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben je in de war, ik ben die rooie sukkel uit Dordt en ben dus niet Peppoquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef hicham het volgende:
Ben ik even de douche in gaat het hier helemaal mis
Maar goed, ondeugend. Wacht jij eens even op je eigen beurt(je), ik moet hem nog platbranden
het is echt de MEK heHquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
Godver de godver ik snap het echt niet meer![]()
IS Hicham nou hicham en ondeugend nou ondeugend
Waarom die kloons, wat een crapper de crap zeg![]()
Nou het lijkt er wel op ja.quote:
Ik ben gewoon bwt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, je klink ook als een puber.
Vooral met dat bij vijlen van de poorten.
Keep guessing.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Waar wil je heen... Great Brittain ?
Is er iets ?quote:
De onvrede is er al langer, neem er maar geen aanstoot aan.quote:
Je kent de wetten aldaar?quote:
Kloonen enzoquote:
Waar ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De onvrede is er al langer, neem er maar geen aanstoot aan.
We hebben al vaker een bod gedaan en een toekomst geboekt, ging helaas niet volgens plan maar uit NL willen we zeker weg.![]()
k#tland.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
Doen we ook, morgen afspraak bij lokale makelaar en dat gaat allemaal lukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:37 schreef ondeugend het volgende:
Als je al eerder op het punt hebt gestaan en er goed over nagedacht hebt dan zou ik zulke dromen ook achterna reizen.
Sleep wellquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef hollander172 het volgende:
Welterusten allen.
* hollander172 gaat er nog eens goed over nadenken en zal dezelfde conclusie trekken als gisteren. Sweet dreams to all.![]()
Go for it !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen we ook, morgen afspraak bij lokale makelaar en dat gaat allemaal lukken.![]()
Helaas maakt geld een hoop goed, niet mijn manier van onderhandelen maar het doel heiligt de middelen.![]()
Je gaat mee oid?quote:
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat mee oid?![]()
* hollander172 boekt even een klein schuurtje erbij voor Greedkillingz en aanhang.![]()
![]()
Thanks, moet lukken.quote:
Wat heb jij met Italie dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kan
Italie is niet onze eindbestemming helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kan
Doe je best maar Nederland is ziek, ongeneeslijk ziek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik blijf lekker hier..
Nederland beter maken.
Ik heb in de loop der jaren nogal wat contacten opgedaan bij de Moto Guzzi fabriekquote:
Als Nederland naar de kloten gaat, ga ik mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe je best maar Nederland is ziek, ongeneeslijk ziek als je het mij vraagt.
Respect voor diegenen die het nog willen proberen.Ik ben pleite zodra ik de kans krijg, vind het zo wel best eigenlijk.
Dat we allemaal naar de kloten gaan is me niet onbekend maar in Nederland?
![]()
God save me please.............
Thanks ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Italie is niet onze eindbestemming helaas.Als je hulp nodig hebt dan mag je me mailen, heb zat contacten daar maar het is mij te rechts als ik eerlijk ben.
Emigreren is overigens volkssport nummer 1 geworden...........Van alle kennissen en vrienden die ik heb woont 50% al in het buitenland, 25% heeft vergevorderde plannen en bij de overige is het ze weleens te binnen geschoten?
Volgens mij gaat er iets falikant mis in NL...........
Heel nobel maar daarvoor ben ik niet ter wereld gekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als Nederland naar de kloten gaat, ga ik mee.
Strijdend ten onder dan maar....
Volgens mij kunnen we elkaar nog wel af en toe uit de brand helpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Thanks ik zal het in mijn achterhoofd houden![]()
Tis wel MIJN Nederland he...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heel nobel maar daarvoor ben ik niet ter wereld gekomen.
Jij ook niet neem ik aan maar vaderlandsliefheid voor alles toch?![]()
rechts is vooral erg veel in het noorden.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Italie is niet onze eindbestemming helaas.Als je hulp nodig hebt dan mag je me mailen, heb zat contacten daar maar het is mij te rechts als ik eerlijk ben.
/edit: Fijn dat jij er nog vertrouwen in hebt, ik ben pleite voor het mis gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis wel MIJN Nederland he...
Ik denk zeker te weten dat het allemaal goed komt ook al heb ik ook mijn angsten. Maar niet vanzelf natuurlijk.
Je beantwoordt je eigen vraagstelling?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rechts is vooral erg veel in het noorden.....
hoe meer je naar het zuiden gaat hoe minder het wordt
maar zuiden is weer tegen het noorden van italie![]()
was meer een opmerking dat niet heel italie rechts is.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je beantwoordt je eigen vraagstelling?Wat moet ik daar dan nog aan toevoegen?
![]()
Italie is gewoon rechts, misschien niet in de landelijke politiek (scheelt weinig) maar spreek jan l#l op straat eens aan op dat punt.Maakt niet uit waar overigens.
* Meteen fotoboek induikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was meer een opmerking dat niet heel italie rechts is.....
jan lul op de straat hoef ik niet te vragen want kom er iedere jaar en ben zelf ook italiaans dus weet wet een beetje hoe de zaak in elkaar zit.......
Ik ga in september eerst ff naar de fabriek om alles door te sprekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we elkaar nog wel af en toe uit de brand helpen.![]()
Ons plan is voor het eind van het jaar en dat van jullie?![]()
Is dit een verkapte aanbieding ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:45 schreef bwt het volgende:
trouwens - over mahnamahnah gesproken
ik heb de aflevering van de muppets gevonden waar het filmpje in zit - normaal formaat nice quality
Trusten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:45 schreef hicham het volgende:
Het is te zien dat het al lang en breed bedtijd is, daag menschen
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:32 schreef hollander172 het volgende:
Maakt niet uit verder, ik ben lekker aan het kijken hoe ik hier zo snel mogelijk weg kan komen.Vandaag makelaar over de vloer gehad en het ziet er goed uit.
Morgen eventueel iets anders kopen in het BL en we zijn pleite.Nog even wat voor de sleutelmeet bedenken, hoever willen jullie maximaal rijden?
![]()
![]()
![]()
* hollander172 ziet het helemaal zitten, weg nederland, weg Harry Potter, weg van de onderdrukking door de EU, weg van de bemoeienis van de VS, weg van alles wat ook maar enigzins de Sharia in wil voeren, weg van al die ellende.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Makster het volgende:
Ik nog geloven ook dat zijn stuur er af getyfd is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zich niet heel raar want zijn demper en kapje waren er ook zomaar afgevallen oid
ik geloofde het in 1e instantie ook
en ik denk wel meer maar niemand geeft het verder toe
die post was wel erg goed
maar verder, doe poepklonen
vermoeiend lezen zo, post <--> nick en dan weer nick <--> post
Morgen
huiliequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:40 schreef Mercy-symbol het volgende:
ola
is het niet mogelijk om die vervelende kloon van mij even te verwijderen en de oorspronkelijke eigenaar een weekje vakantie te geven ?
zou een goede les zijn![]()
![]()
Wat voor een motor heb je besteld .. of wordt het de leenmotor van de garage.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:33 schreef Phatzak het volgende:
Ik ga even mijn motor wegbrengen en een huurmotor raggen![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor een motor heb je besteld .. of wordt het de leenmotor van de garage.
In het laatste geval ben je niet blij.![]()
Ik zag gisteren huurtarieven van de diverse laatste modellen, MT-01 ¤ 75,00 per dag, MV Agusta ¤ 145,00.
Dat zijn best redelijke bedragen om een dagje te raggen, op je verjaardag ofzo.
Mits die buiten de winter valt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |