Keep guessing.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef ondeugend het volgende:
Waar wil je heen... Great Brittain ?
Is er iets ?quote:
De onvrede is er al langer, neem er maar geen aanstoot aan.quote:
Je kent de wetten aldaar?quote:
Kloonen enzoquote:
Waar ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De onvrede is er al langer, neem er maar geen aanstoot aan.
We hebben al vaker een bod gedaan en een toekomst geboekt, ging helaas niet volgens plan maar uit NL willen we zeker weg.![]()
k#tland.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Makster het volgende:
Godver de godver ik snap het echt niet meer![]()
IS Hicham nou hicham en ondeugend nou ondeugend
Waarom die kloons, wat een crapper de crap zeg![]()
Doen we ook, morgen afspraak bij lokale makelaar en dat gaat allemaal lukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:37 schreef ondeugend het volgende:
Als je al eerder op het punt hebt gestaan en er goed over nagedacht hebt dan zou ik zulke dromen ook achterna reizen.
Sleep wellquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:38 schreef hollander172 het volgende:
Welterusten allen.
* hollander172 gaat er nog eens goed over nadenken en zal dezelfde conclusie trekken als gisteren. Sweet dreams to all.![]()
Go for it !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen we ook, morgen afspraak bij lokale makelaar en dat gaat allemaal lukken.![]()
Helaas maakt geld een hoop goed, niet mijn manier van onderhandelen maar het doel heiligt de middelen.![]()
Je gaat mee oid?quote:
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat mee oid?![]()
* hollander172 boekt even een klein schuurtje erbij voor Greedkillingz en aanhang.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |