Wat heb jij met Italie dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kan
Italie is niet onze eindbestemming helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met uitzoeken of ik definitief naar italië kan
Doe je best maar Nederland is ziek, ongeneeslijk ziek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik blijf lekker hier..
Nederland beter maken.
Ik heb in de loop der jaren nogal wat contacten opgedaan bij de Moto Guzzi fabriekquote:
Als Nederland naar de kloten gaat, ga ik mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe je best maar Nederland is ziek, ongeneeslijk ziek als je het mij vraagt.
Respect voor diegenen die het nog willen proberen.Ik ben pleite zodra ik de kans krijg, vind het zo wel best eigenlijk.
Dat we allemaal naar de kloten gaan is me niet onbekend maar in Nederland?
![]()
God save me please.............
Thanks ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Italie is niet onze eindbestemming helaas.Als je hulp nodig hebt dan mag je me mailen, heb zat contacten daar maar het is mij te rechts als ik eerlijk ben.
Emigreren is overigens volkssport nummer 1 geworden...........Van alle kennissen en vrienden die ik heb woont 50% al in het buitenland, 25% heeft vergevorderde plannen en bij de overige is het ze weleens te binnen geschoten?
Volgens mij gaat er iets falikant mis in NL...........
Heel nobel maar daarvoor ben ik niet ter wereld gekomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als Nederland naar de kloten gaat, ga ik mee.
Strijdend ten onder dan maar....
Volgens mij kunnen we elkaar nog wel af en toe uit de brand helpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:53 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Thanks ik zal het in mijn achterhoofd houden![]()
Tis wel MIJN Nederland he...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heel nobel maar daarvoor ben ik niet ter wereld gekomen.
Jij ook niet neem ik aan maar vaderlandsliefheid voor alles toch?![]()
rechts is vooral erg veel in het noorden.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Italie is niet onze eindbestemming helaas.Als je hulp nodig hebt dan mag je me mailen, heb zat contacten daar maar het is mij te rechts als ik eerlijk ben.
/edit: Fijn dat jij er nog vertrouwen in hebt, ik ben pleite voor het mis gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis wel MIJN Nederland he...
Ik denk zeker te weten dat het allemaal goed komt ook al heb ik ook mijn angsten. Maar niet vanzelf natuurlijk.
Je beantwoordt je eigen vraagstelling?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rechts is vooral erg veel in het noorden.....
hoe meer je naar het zuiden gaat hoe minder het wordt
maar zuiden is weer tegen het noorden van italie![]()
was meer een opmerking dat niet heel italie rechts is.....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je beantwoordt je eigen vraagstelling?Wat moet ik daar dan nog aan toevoegen?
![]()
Italie is gewoon rechts, misschien niet in de landelijke politiek (scheelt weinig) maar spreek jan l#l op straat eens aan op dat punt.Maakt niet uit waar overigens.
* Meteen fotoboek induikt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was meer een opmerking dat niet heel italie rechts is.....
jan lul op de straat hoef ik niet te vragen want kom er iedere jaar en ben zelf ook italiaans dus weet wet een beetje hoe de zaak in elkaar zit.......
Ik ga in september eerst ff naar de fabriek om alles door te sprekenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we elkaar nog wel af en toe uit de brand helpen.![]()
Ons plan is voor het eind van het jaar en dat van jullie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |