abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28849123
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die zouden bang moeten worden als er ergens een willekeurig persoon wordt vermoord? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Hoe zou je iemand die maar al te graag zijn leven wil geven om anderen te doden, schrik aanjagen met de dood?
MIsschien willen ze niet dat hun landgenoten gedood worden?
Weet ik hoe zij denken?
Ergens wil ik dit ook niet eens weten..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:50:22 #142
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28852255
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

In Israël is het inderdaad al bijna opgelost. In welk deeltje zijn we nu al bezig?
Dat komt natuurlijk omdat Sharon veel zachtzinniger te werk gaat dan Israel's vijanden. Dat houd ook ergens op.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:22:37 #143
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28852595
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kan en lees jij Spaanse kranten?
Waarschijnlijk leest hij niet de spaanse kranten. Maar ik lees die wel, zie regelmatig het journaal, en leef daar zelf. Het is altijd verbazend rustig gebleven in spanje na de bom aanslagen in madrid. Nu dacht ik altijd dat het kwam omdat spanje vaker met aanslagen te maken heeft gehad en zoiets niet nieuw voor hun is, maar de engelsen hebben ook altijd met aanslagen moeten leven en worden nu wel gek.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:36:18 #144
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28853785
Dat van die hooligans is al zo oud als de weg naar Rome; die gaan wel vaker op jacht naar Paki's.

Er is toen een paar jaar geleden een paar dagen dik rellen geweest in zo'n achterstands dorp, alles in de fik etc.

Moet wel zeggen dat ik respect heb voor de hooligan cultuur, erg mooi om te zien hoe dat werkt. (vooral omdat ik er dicht op zit) Ik keur het niet goed though.

Maarja de aanslagen worden wel een beetje overdreven allemaal, de buitentaanders vinden het erger dan de Londoners zelf.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_28854380
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:36 schreef Public_NME het volgende:
Dat van die hooligans is al zo oud als de weg naar Rome; die gaan wel vaker op jacht naar Paki's.

Er is toen een paar jaar geleden een paar dagen dik rellen geweest in zo'n achterstands dorp, alles in de fik etc.

]Moet wel zeggen dat ik respect heb voor de hooligan cultuur, erg mooi om te zien hoe dat werkt. (vooral omdat ik er dicht op zit) Ik keur het niet goed though.

Maarja de aanslagen worden wel een beetje overdreven allemaal, de buitentaanders vinden het erger dan de Londoners zelf.
Geen respect voor moordenaars

en geen enkele media noch de kranten brengen deze nieuws behalve ik
schandalig NOS zwijgt Telegraf zwijgt

iedreen zwijgt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:27:36 #146
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28854905
quote:
Dan zou ik ook geen respect voor Moslims moeten hebben, want die zouden dan volgens jouw redenering ook moordenaars moeten zijn.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_28854979
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dan zou ik ook geen respect voor Moslims moeten hebben, want die zouden dan volgens jouw redenering ook moordenaars moeten zijn.
met andere woorden alle moslims zijn moordenaars

ik heb het over het gehele moordenaars zonder een ras bij te noemen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:21:53 #148
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28856069
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:30 schreef Meki het volgende:

[..]

met andere woorden alle moslims zijn moordenaars

ik heb het over het gehele moordenaars zonder een ras bij te noemen
Je liep gewoon te generaliseren, dus liet ik je ff een voorbeeldje daarvan zien.

Anyway back on topic!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:31:39 #149
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28856302
Laten we het inderdaad maar weer over het onderwerp hebben, en niet over elkaar. Offtopic discussie verwijderd.
pi_28856609
Is het overigens wel zeker dat die man uit het begin van het topic is aangevallen omdat hij moslim was?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:20:40 #151
3542 Gia
User under construction
pi_28861962
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef Meki het volgende:

[..]

iedreen zwijgt
Misschien uit angst voor represailles??
pi_28869621
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 01:24 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

onzin net als de koran, bijbel, sharia enz enz enz

moord keur ik echter niet goed maar het zat erin natuurlijk. wel naar want dit gaat over en weer steeds erger worden vrees ik...
Onzin zou ik het niet willen noemen.
Maar het nieuwe testament kent een boodschap van liefde en de andere wang toekeren wanneer je geslagen bent.
De Koran kent een in essentie gewelddadige boodschap.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_28870174
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:23 schreef Overlast het volgende:

[..]

Onzin zou ik het niet willen noemen.
Maar het nieuwe testament kent een boodschap van liefde en de andere wang toekeren wanneer je geslagen bent.
De Koran kent een in essentie gewelddadige boodschap.
en de talmoed dan ??
pi_28870616
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 22:48 schreef Meki het volgende:

[..]

en de talmoed dan ??
Die is ook tamelijk gewelddadig inderdaad, maar geeft geen echte aansporing tot concreet geweld tegen niet-Joden. En wat dat betreft is de Koran natuurlijk toch wel echt makkelijk te interpreteren als een oproep tot een heilige oorlog.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:17:24 #155
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28870950
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef Meki het volgende:

[..]

iedreen zwijgt
Dit nieuws is natuurlijk jammer. Maar voorbeeld doet natuurlijk volgen. In dat kader is het, zolang er niet op elke straathoek een moslim wordt afgemaakt, begrijpelijk dat er nauwelijks over bericht wordt.
pi_28871062
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 23:05 schreef HiZ het volgende:

[..]

Die is ook tamelijk gewelddadig inderdaad, maar geeft geen echte aansporing tot concreet geweld tegen niet-Joden. En wat dat betreft is de Koran natuurlijk toch wel echt makkelijk te interpreteren als een oproep tot een heilige oorlog.
dat zegt de Koran ook niet
pi_28871096
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 23:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dit nieuws is natuurlijk jammer. Maar voorbeeld doet natuurlijk volgen. In dat kader is het, zolang er niet op elke straathoek een moslim wordt afgemaakt, begrijpelijk dat er nauwelijks over bericht wordt.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:28:30 #158
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28871225
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 23:21 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zegt de Koran ook niet
Dat zegt de Koran WEL. Ik denk dat ik niet hoef te vertellen waar die teksten staan. Neem maar eens vooringenomen het boek door. Je schikt je dood.
pi_28871351
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 23:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat zegt de Koran WEL. Ik denk dat ik niet hoef te vertellen waar die teksten staan. Neem maar eens vooringenomen het boek door. Je schikt je dood.
pi_28871416
quote:
“Wie iemand doodt, anders dan voor doodslag of wegens verderf zaaien op de aarde, is alsof hij de gehele mensheid gedood heeft en wie iemand laat leven is alsof hij de gehele mensheid leven heeft geschonken”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')