abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28823535
Tja, de goeden moeten onder de kwaden lijden. Zo gaat het helaas wel vaker. Bepaalde mensen gaan dan hun woede botvieren. Afkeurenswaardig, natuurlijk.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:50:40 #102
38549 dewd
100% pure
pi_28824238
Sneu, die jongen kon er niets aan doen. Enige wat hij gemeen had met die zelfmoord mongolen was dat hij ook van pakistaanse afkomst was.
Gewoon zielig in het kader van wraak op de bomaanslag iemand genomen uit de groep waar ze al een tijd langer een hekel aan hebben.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:52:45 #103
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_28824290
quote:
"Je kunt niet een van 's werelds grootste religies, die voor zoveel vooruitgang heeft gezorgd in de geschiedenis van de mensheid en waarvan verreweg de meeste aanhangers vreedzaam willen samenwerken, beoordelen op basis van de daden van een handvol fanatiekelingen",
Sorry, maar ik mis even de link tussen 'islam' en 'vooruitgang'
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:59:38 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28824485
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:52 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Sorry, maar ik mis even de link tussen 'islam' en 'vooruitgang'
Die computer waar jezelf achter zat op het moment van deze posting is o.a. een onderdeel van deze "vooruitgang"

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:01:15 #105
77130 star_gazer
pi_28824533
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die computer waar jezelf achter zat op het moment van deze posting is o.a. een onderdeel van deze "vooruitgang"

²
In hoeverre heeft het islamitische gedachtengoed dan bijgedragen aan deze PC

3
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:09:16 #106
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28824772
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

In hoeverre heeft het islamitische gedachtengoed dan bijgedragen aan deze PC
Wiskunde misschien?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:13:09 #107
77130 star_gazer
pi_28824889
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:09 schreef Frollo het volgende:

[..]

Wiskunde misschien?
Wiskunde is meer iets van de Grieken dunk mij

Daarnaast, het is niet *Islam* die de wiskunde bracht, maar de mensen uit die tijd en die plaats. Als ze geen moslim waren, hadden ze ook vast goed kunnen rekenen
-
pi_28825647
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:50 schreef dewd het volgende:
Sneu, die jongen kon er niets aan doen. Enige wat hij gemeen had met die zelfmoord mongolen was dat hij ook van pakistaanse afkomst was.
Gewoon zielig in het kader van wraak op de bomaanslag iemand genomen uit de groep waar ze al een tijd langer een hekel aan hebben.
Precies. Ze hebben nu een "reden" om mensen aan te vallen net zoals opblaasterroristen een "reden" hebben door de VS en bondgenoten.

Ik heb altijd gelijk.
pi_28825661
Engelsen willen nu aanslagen plegen op Moskeeen

LONDEN - Ultrarechtse extremisten en hooligans van verschillende Britse voetbalclubs bereiden samen acties voor tegen moslims. Ze willen zo wraak nemen voor de aanslagen in Londen, waarvan de vermeende daders fanatieke jonge moslims waren. Dat meldde de krant The Guardian vrijdag op basis van bronnen bij de Britse politie.

Voetbalvandalen van onder meer de clubs West Ham, Millwall, Crystal Palace en Arsenal hebben via internet afgesproken om de onderlinge vijandelijkheden te staken en zich gezamenlijk tegen de Britse moslimgemeenschap te richten. Dat is op initiatief van extreemrechtse groeperingen als het Nationale Front, die vaak zijn verweven met de harde supporterskernen.

De extremisten willen grote angst onder de Britse moslimgemeenschap verspreiden door onder meer moskeeën aan te vallen en grote antimoslimmanifesties te houden in de Britse hoofdstad. Voor zaterdag zou de eerste grote demonstratie gepland staan. Een stoet extremisten wil dan een mars langs de Victoria Embankment langs de Theems houden.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:45:23 #110
92279 N.icka
Windforce 11
pi_28825847
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef Meki het volgende:

LONDEN - Ultrarechtse extremisten en hooligans van verschillende Britse voetbalclubs bereiden samen acties voor tegen moslims. Ze willen zo wraak nemen voor de aanslagen in Londen, waarvan de vermeende daders fanatieke jonge moslims waren. Dat meldde de krant The Guardian vrijdag op basis van bronnen bij de Britse politie.

Voetbalvandalen van onder meer de clubs West Ham, Millwall, Crystal Palace en Arsenal hebben via internet afgesproken om de onderlinge vijandelijkheden te staken en zich gezamenlijk tegen de Britse moslimgemeenschap te richten. Dat is op initiatief van extreemrechtse groeperingen als het Nationale Front, die vaak zijn verweven met de harde supporterskernen.

De extremisten willen grote angst onder de Britse moslimgemeenschap verspreiden door onder meer moskeeën aan te vallen en grote antimoslimmanifesties te houden in de Britse hoofdstad. Voor zaterdag zou de eerste grote demonstratie gepland staan. Een stoet extremisten wil dan een mars langs de Victoria Embankment langs de Theems houden.
Zo'n reactie was natuurlijk te verwachten
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:50:08 #111
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28825970
quote:

-verhaal-
Dat er mensen kwaad zijn dat is te begrijpen. Dat zoiets vanuit extreem rechts komt is te begrijpen. Maar als we nou wel iets kunnen leren vanuit de Palestijnen en Israel is dat zoiets alleen nog meer genuil opleverd
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:15:09 #112
3542 Gia
User under construction
pi_28826672
Ik keur dit af, net als ik daden van Al Qaeda afkeur.
Beide partijen maken onschuldige slachtoffers om anderen ergens toe te dwingen.
Kan voor geen van beide partijen enig begrip opbrengen en zie het als gelijke acties.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:22:56 #113
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_28826877
Ik keur dit af, maar hoop dat terroristen zien dat ze door acties zo hun eigen mensen treffen.
mai pen rai
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:24:32 #114
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_28826941
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef niet_links het volgende:
Ik keur dit af, maar hoop dat terroristen zien dat ze door acties zo hun eigen mensen treffen.
Extremisten zien normale, gematigde moslims niet als hun eigen mensen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:26:36 #115
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_28827008
Er kwam weinig info uit moslimkringen door goodwill.. misschien komt er meer info uit door angst.
mai pen rai
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:27:47 #116
3542 Gia
User under construction
pi_28827050
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Frollo het volgende:

[..]

Extremisten zien normale, gematigde moslims niet als hun eigen mensen.
Zo hebben gewone Engelse burgers ook weinig te maken met beslissingen van hun regeerders.
pi_28827061
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:22 schreef niet_links het volgende:
Ik zal het onze moslim kennisen in Londen vertellen waarvan de dochter net de metro miste die de lucht in ging vertellen, zullen ze vast begrip voor hebben.
Vertel het ook even aan de familie van Shahara A Islam, een van de slachtoffers, die zijn het vast roeren met jouw domme geblaat eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2005 12:28:28 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:32:49 #118
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_28827192
Goh je vind het dom geblaat. Ik vind de uitwassen van de islam dom. Zonder islam niet dit probleem. Maar goed ik mag natuurlijk niet boos worden als er in naam van de Islam aanslagen gepleegd worden. Jezus man er wordt gewoon oorlog gevoerd tegen het westen en de moslims die dat doen wonen hier gewoon. Mag ik me daar niet over opwinden. Nee je mag niet generaliseren maar ik doe het toch, want ik zie niet genoeg actie in eigen gelederen tegen dit soort dingen. Zij kunnen ons sneller info geven want blijkbaar kunnen wij er niet in infeltreren. Hun goede naam wordt aangetast laat ze er maar wat aan doen.
mai pen rai
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:38:38 #119
3542 Gia
User under construction
pi_28827339
Al Qaeda wil met acties het westen dwingen hun troepen terug te trekken uit Irak.
Westerlingen willen met tegen-acties Al Qaeda dwingen op te houden met hun acties.

Allebei even fout.

En wat ik nog het ergste vind is dat er moslims zijn die vinden dat zo'n terroristische actie eigen schuld dikke bult is. Moeten ze hun troepen maar terug trekken, anders kunnen ze dit verwachten.

Nou, moet Al Qaeda maar eens stoppen, anders kunnen ze dit verwachten.
pi_28829476
Dit is gewoon actie => reactie. En speelt denk al sinds we op twee poten kunnen lopen en een steen en een stok vast kunnen houden.

Dus ik snap je probleem niet echt... of wil je alleen maar zielig komen doen ?
pi_28831481
actie: troepen terugtrekken uit Irak en meer van dat soort landen, je geheel terugtrekken uit het Midden-Oosten want het Westen is er niet gewenst --> reactie: boem, nog steeds aanslagen.

Alsof dat soort dingen helpen. Als het Westen vertrekt, dan denk ik niet dat iedereen daar denkt: goh, lekker zo zonder het Westen, die gasten hebben toch alleen maar geld, voedsel, dure auto's en welvaart waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Zodra het Westen een arm land probeert te helpen (Rode Kruis) dan zijn er weer genoeg gekken die dat als reden zien om te rellen of maar weer eens een onthoofding te filmen.

Maar als je zegt: laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken is het ook weer niet goed....
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:32:00 #122
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28832697
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 16:49 schreef Meki het volgende:
de engelsen laten zien dat ze hetzelfde verstand hebben als de terroristen
Deze bijna goed gespelde zin van Meki verbaast mij meer dan het bericht. Anyhoe, dit was net zoals de aanslag zelf te verwachten. Niet iedereen deelt de knuffelmentaliteit wat de Londense burgemeester uitdraagt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:35:21 #123
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28832833
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:08 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen dader en slachtoffer
zei ik dat je medeleven moet tonen aan deze dader ?
Je hebt het niet begrepen. Ik had het niet over de dader zelf, maar over zijn één jarig zoontje. Dat in principe ook een onschuldig slachtoffertje is!
Moeten we met hem medelijden hebben of zal hij net als zijn vader zo'n RAT worden?
quote:
Ook zijn zoontje kan er niets aan doen. Moeten we daar nu ook medelijden mee hebben?
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_28833140
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Deze bijna goed gespelde zin van Meki verbaast mij meer dan het bericht. Anyhoe, dit was net zoals de aanslag zelf te verwachten. Niet iedereen deelt de knuffelmentaliteit wat de Londense burgemeester uitdraagt.
Goh, vorige week was Livingston nog de lieveling van rechts FOK vanwege zijn daadkrachtige uitspraken die zo schril afstaken tegen het 'geknuffel' van Cohen
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:50:01 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28833367
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:35 schreef -beyond- het volgende:

In Engeland willen rechts-extremisten en voetbalhooligans wraakacties ondernemen op moslims voor de bloedige aanslagen in Londen, zo bericht de Britse krant The Guardian vandaag. Dit weekeinde willen ze ook demonstreren bij het Victoria Embankment, waar slachtoffers van de aanslagen worden herdacht.

Rivaliserende voetbalsupporters willen de strijdbijl onderling voorlopig begraven om zich gezamelijk op moslims te kunnen richten. Het gaat om hooligans van West Ham United, Millwall, Crystal Palace en Arsenal. Via internet communiceren ze met elkaar. Die gesprekken via forums en chatboxen worden gemonitord door de politie. Ook extreem-rechts wordt in de gaten gehouden.

Je hebt het niet begrepen. Ik had het niet over de dader zelf, maar over zijn één jarig zoontje. Dat in principe ook een onschuldig slachtoffertje is!
Moeten we met hem medelijden hebben of zal hij net als zijn vader zo'n RAT worden?
[..]
ik vind van wel, laten we hopen dat hij te veel 'opvoeding' van zijn vader gehad heeft

maar goed, dit gaat over geweld tegen moslims, laten we het daarbij houden
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bron: FP

En de reguliere media de Britten de hele tijd maar prijsen omdat zij "in tegenstelling tot Nederland" zo kalm blijven. Blijkbaar is het toch een universeel verschijnsel. Maar hopen dat de politie wraakacties weet te voorkomen...
uit dat gesloten topic

[ Bericht 25% gewijzigd door sp3c op 16-07-2005 02:23:13 (dat werkte niet!) ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28833797
quote:

Ziek.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:28:20 #127
93744 Finder_elf_towns
pi_28834763
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Goh, vorige week was Livingston nog de lieveling van rechts FOK vanwege zijn daadkrachtige uitspraken die zo schril afstaken tegen het 'geknuffel' van Cohen
Mijn post is geen contradictie daarin. Livingston laat inderdaad niet zo met zich sollen als Cohen, maar ze delen dezelfde "Great Society"-gedachtegang die zeer veel schade aan de integriteit vd populatie heeft aangericht. Vele mensen delen die gedachtengang niet, ook in England zelf niet.
pi_28834912
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Mijn post is geen contradictie daarin. Livingston laat inderdaad niet zo met zich sollen als Cohen, maar ze delen dezelfde "Great Society"-gedachtegang die zeer veel schade aan de integriteit vd populatie heeft aangericht. Vele mensen delen die gedachtengang niet, ook in England zelf niet.
Grappig, Livingston wordt juist geroemd om zijn succes mbt. integratie in Londen.

PS: Livingston is gekozen door en voor Londen, niet voor Engeland.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2005 16:33:14 ]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:37:53 #129
93744 Finder_elf_towns
pi_28835076
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig, Livingston wordt juist geroemd om zijn succes mbt. integratie in Londen.
Alle succes is relatief en slechts beperkt tot de eye of the beholder.
quote:
PS: Livingston is gekozen door en voor Londen, niet voor Engeland.
Dat beweer ik niet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 18:27:36 #130
38549 dewd
100% pure
pi_28837789
quote:

Extreem dom. Het enige wat ze zullen bereiken is dat ze de echte terroristen helpen door sympatisanten te kweken op de lange termijn. Precies het tegenovergestelde wat dat domme voetbal tuig probeert te bereiken nu. Ze denken echt niet na man.
pi_28845775
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Dat er mensen kwaad zijn dat is te begrijpen. Dat zoiets vanuit extreem rechts komt is te begrijpen. Maar als we nou wel iets kunnen leren vanuit de Palestijnen en Israel is dat zoiets alleen nog meer genuil opleverd
helemaal gelijk
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:48:35 #132
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_28848228
Het kromme aan de hele situatie is dat de terroristen bij een tegenactie van "het ongelovige uitschot" zullen denken dat ze nog harder aangepakt moeten worden en bij het uitblijven van een tegenactie zullen ze denken dat ze toch niks durven te doen, dus kunnen we nog een keer toeslaan. Deze lieden zullen altijd een reden vinden om dood en verderf te zaaien in naam van Allah om hun eigen geweten te sussen.

On Topic:
Dat die jongen/man is doodgeslagen is natuurlijk betreurenswaardig. Het is me echter nog niet duidelijk of dat iets te maken heeft met "Londen". Het zou natuurlijk ook "gewoon" een uit de hand gelopen ruzie kunnen zijn geweest. Dat wordt uit het bericht niet echt duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door AvispaCS op 16-07-2005 21:32:38 ]
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:00:35 #133
93744 Finder_elf_towns
pi_28848508
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Door een pro-actieve liquidatie-politiek dit terroristen-probleem oplossen?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:10:27 #134
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28848718
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Door een pro-actieve liquidatie-politiek dit terroristen-probleem oplossen?
In Israël is het inderdaad al bijna opgelost. In welk deeltje zijn we nu al bezig?
pi_28848792
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:10 schreef kLowJow het volgende:

In Israël is het inderdaad al bijna opgelost. In welk deeltje zijn we nu al bezig?
Ligt eraan waar je begint te tellen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:19:12 #136
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28848860
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je begint te tellen
Ik doelde op het centrale Israël-Palestina topic.
pi_28848895
Misschien maken de acties daar
wel reacties los van angst aan de andere zijde
hoe intens triest dit ook mag zijn!
En helaas zijn er nog steeds mensen van het oude stempel
oog om oog tand om tand!
Toch is dit enkel mogelijk als de mogelijkheden hiervoor geschapen zijn
alleen de ongelukkigen in het leven vechten verbeten hun strijd tot het bittere einde

In ons land is dit gelukkig redelijk voorkomen door oproepen via de tv
Maar ik denk niet dat Engeland dit kan voorkomen zelfs niet door harde straffen
want zo gemakkelijk zijn die luitjes daar echt niet als het op wraak aankomt

Niemand met een greintje verstand in zijn lijf of denkwereld
maakt een ander het leven kapot, alleen diegenen die wijs omgaan met
zichzelf en besef houden van respect voor de anderen omdat
hij/zij dingen meemaakte die pijnlijk waren
voor zijn ziel
de een kiest hierna de wijste weg
en een ander kiest hierna de weg van de minste weerstanden
die meppen er op los
nu maar hopen dat de juiste groeperingen to elkaar konden staan!
En niet de argelozen en onschuldigen die moeten lijden t.o
het onwelopgevoede volk der aarde
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:21:49 #138
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28848920
Bij wie zou dit angst los moeten maken?
pi_28848959
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:21 schreef kLowJow het volgende:
Bij wie zou dit angst los moeten maken?
mensen met radicale ideeen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:25:34 #140
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28849008
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

mensen met radicale ideeen
Die zouden bang moeten worden als er ergens een willekeurig persoon wordt vermoord? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Hoe zou je iemand die maar al te graag zijn leven wil geven om anderen te doden, schrik aanjagen met de dood?
pi_28849123
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:25 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die zouden bang moeten worden als er ergens een willekeurig persoon wordt vermoord? Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Hoe zou je iemand die maar al te graag zijn leven wil geven om anderen te doden, schrik aanjagen met de dood?
MIsschien willen ze niet dat hun landgenoten gedood worden?
Weet ik hoe zij denken?
Ergens wil ik dit ook niet eens weten..
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:50:22 #142
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28852255
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:10 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk omdat Sharon veel zachtzinniger te werk gaat dan Israel's vijanden. Dat houd ook ergens op.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:22:37 #143
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28852595
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:24 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kan en lees jij Spaanse kranten?
Waarschijnlijk leest hij niet de spaanse kranten. Maar ik lees die wel, zie regelmatig het journaal, en leef daar zelf. Het is altijd verbazend rustig gebleven in spanje na de bom aanslagen in madrid. Nu dacht ik altijd dat het kwam omdat spanje vaker met aanslagen te maken heeft gehad en zoiets niet nieuw voor hun is, maar de engelsen hebben ook altijd met aanslagen moeten leven en worden nu wel gek.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 11:36:18 #144
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28853785
Dat van die hooligans is al zo oud als de weg naar Rome; die gaan wel vaker op jacht naar Paki's.

Er is toen een paar jaar geleden een paar dagen dik rellen geweest in zo'n achterstands dorp, alles in de fik etc.

Moet wel zeggen dat ik respect heb voor de hooligan cultuur, erg mooi om te zien hoe dat werkt. (vooral omdat ik er dicht op zit) Ik keur het niet goed though.

Maarja de aanslagen worden wel een beetje overdreven allemaal, de buitentaanders vinden het erger dan de Londoners zelf.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_28854380
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:36 schreef Public_NME het volgende:
Dat van die hooligans is al zo oud als de weg naar Rome; die gaan wel vaker op jacht naar Paki's.

Er is toen een paar jaar geleden een paar dagen dik rellen geweest in zo'n achterstands dorp, alles in de fik etc.

]Moet wel zeggen dat ik respect heb voor de hooligan cultuur, erg mooi om te zien hoe dat werkt. (vooral omdat ik er dicht op zit) Ik keur het niet goed though.

Maarja de aanslagen worden wel een beetje overdreven allemaal, de buitentaanders vinden het erger dan de Londoners zelf.
Geen respect voor moordenaars

en geen enkele media noch de kranten brengen deze nieuws behalve ik
schandalig NOS zwijgt Telegraf zwijgt

iedreen zwijgt
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:27:36 #146
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28854905
quote:
Geen respect voor moordenaars
Dan zou ik ook geen respect voor Moslims moeten hebben, want die zouden dan volgens jouw redenering ook moordenaars moeten zijn.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_28854979
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:27 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Dan zou ik ook geen respect voor Moslims moeten hebben, want die zouden dan volgens jouw redenering ook moordenaars moeten zijn.
met andere woorden alle moslims zijn moordenaars

ik heb het over het gehele moordenaars zonder een ras bij te noemen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:21:53 #148
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_28856069
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:30 schreef Meki het volgende:

[..]

met andere woorden alle moslims zijn moordenaars

ik heb het over het gehele moordenaars zonder een ras bij te noemen
Je liep gewoon te generaliseren, dus liet ik je ff een voorbeeldje daarvan zien.

Anyway back on topic!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:31:39 #149
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28856302
Laten we het inderdaad maar weer over het onderwerp hebben, en niet over elkaar. Offtopic discussie verwijderd.
pi_28856609
Is het overigens wel zeker dat die man uit het begin van het topic is aangevallen omdat hij moslim was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')