Sorryquote:
Ja, goed he?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:00 schreef Chewie het volgende:
Wat een geweldige argumentatie weer van links om dit soort berichten ontkrachten
Typ ik eens iets uit de Pravda over, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:09 schreef du_ke het volgende:
Sorry. Ik schrok echt toen die het over matigende invloeden had
.
Niet maar ik wist ook niet waar het over gingquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, goed he?![]()
Maar hoe betrouwbaar acht jij een opinie stukje van Fox News waarvan de schrijver betaald wordt om zaken te beweren als "Als ze meer asbest hadden gebruikt was het WTC blijven staan, instorting van het WTC is de schuld van de milieu beweging".
Een andere sterke bewering was dat de Tsunami die azie trof veroorzaakt was door milieu activisten.
Al die opwinding over Fox, een zender die hier niet eens te ontvangen is, vind ik wel amusant. Vergelijk de hoeveelheid partijdige linkse media maar eens met die ene TV-zender. Maar daar klaag jij natuurlijk nooit over.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:55 schreef Tijger_m het volgende:
Als het van Rechts komt dan mag dat, du_ke, tenslotte komt het verhaaltje van Fox News' Junk science geschreven door iemand die leeft van corporate funding. Dan MOET het toch waar zijn, of niet?
Het ging niet om Fox TV maar om een artikel van de website van Fox. Ga eerst eens lezen waar het om gaat voordat je over links/rechts gaat blaaten, ok?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:06 schreef PJORourke het volgende:
Al die opwinding over Fox, een zender die hier niet eens te ontvangen is, vind ik wel amusant. Vergelijk de hoeveelheid partijdige linkse media maar eens met die ene TV-zender. Maar daar klaag jij natuurlijk nooit over.
Een rechtse zender in de VS, en links is weer in alle staten. Typerend.![]()
Miep Miep. Roooooaaaaaaarquote:Snelle automobilist ontsnapt aan politie
Uitgegeven: 14 juli 2005 11:05
LELYSTAD - Een nog onbekende automobilist heeft woensdag in Lelystad succesvol de politie afgeschud. Agenten betrapten de man op te hard rijden, maar de bestuurder weigerde te stoppen.
Na een achtervolging met snelheden van 170 kilometer per uur door de bebouwde kom van Lelystad, ontsnapte de bestuurder uiteindelijk te voet.
http://www.islandnet.com/~edonon/dutch.htmquote:In my articles on the English language, the Ogam script and the Benedictines, I showed how the Benedictine monks and their grammarians invented thousands of words by manipulating the universal language, the Saharan/Basque language, with the use of the vowel-interlocking Ogam formula. The same was done when they created the Dutch and German languages but with an important difference: for English they followed the example of Latin and Sanskrit, and used primarily that half of the Basque vocabulary which started with vowel-consonant (VC). To invent Dutch and German, both halves of the Basque language, VC and CV words were used and the originally strict VCV rules of word agglutination were relaxed, which was two reasons why their work resulted in quite different languages. In order to understand the methods of word and name translations, the reader is advised to consult my Ogam web-pages.
En terecht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:48 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt weinig vertrouwen in een stukje tekst van Fox
Waar gelooft hij zonder de bron te kennen het voorspellen van het einde der tijden door milieuorganisaties?quote:maar aan de andere kant geloof je wel in milieu organisaties die het einde der tijden voorspellen?
beter, je herkent gelijk de nicht uit het fotoboek he? Joop Wijn met zijn resolutie van 1024x1280 oidquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:52 schreef pberends het volgende:
Goedmakertje CDA-fraction van gister:
[afbeelding]
Ik had niets anders verwacht. Je bevindt je in hetzelfde kamp als Tijger_mquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:50 schreef Monidique het volgende:
En terecht.
Dat vraag ik me af. Ik ben benieuwd of Tijger_m altijd de bron vraagt in een topic als het artikel niet in zijn bekrompen denkwijze past. Het toont goed aan hoe onzeker milieu mensen zijn als het gaat om de belichting van een andere zijde.quote:Waar gelooft hij zonder de bron te kennen het voorspellen van het einde der tijden door milieuorganisaties?
Joop Wijn zat er gister niet bij, daarom een herkansing:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
beter, je herkent gelijk de nicht uit het fotoboek he? Joop Wijn met zijn resolutie van 1024x1280 oid
Ja, homo's hebben het echt op family-values. Zijn hele dag bezig om gezinnetjes te stichten enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:05 schreef du_ke het volgende:
DennisMoore is ook homo en fanatiek CDA aanhanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |