Dank, ik wist dat ik iets vegeten wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk is onze mascotte Glenn the Man vandaag nog jarig
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk is onze mascotte Glenn the Man vandaag nog jarig
IJs lekkerquote:
jode koeken? met ajax flippo's?quote:
Rustig maarquote:
Nee je bent voor Groningen en PSVquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen Ajax-fanMaar ze zijn zo lekker
Ik stop zo ook maar met die dingen etenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:49 schreef DeTolk het volgende:
bitterkoekjes hier, wordt een btje misselijk
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je bent voor Groningen en PSV![]()
Wat een kut...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je bent voor Groningen en PSV![]()
de Tour is nooit saaiquote:
* DeTolk nu maar overstapt op pistachenootjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik stop zo ook maar met die dingen eten
Jaaaa, die!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
* BliksemSchigt op boodschappenlijstje noteert
Arme jongen, probeert ie op een eerlijke manier z'n vakantiegeld te verdienen, krijg je zulke mensen aan de telefoonquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
Wordt net gebeld door Agis zorgverzekeringen....
of ik een extra dekking wil...
Ik "Ik heb geen interresse"
Hij "maar we raden het toch echt aan"
Ik "Ik vind het niet nodig"
Hij "maar het is echt heel goed"
Ik "Ik vind het toch echt niet nodig, ik heb geen interresse"
Hij : maar meneer...."
Ik: - druk op de rode toets-
Belt hij terug: "waarom verbrak u de connectie??"
Ik: "Omdat ik heb besloten om over te stappen, dag meneer"
- druk weer op de rode toets-
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Lionheaad het volgende:
Wordt net gebeld door Agis zorgverzekeringen....
of ik een extra dekking wil...
Ik "Ik heb geen interresse"
Hij "maar we raden het toch echt aan"
Ik "Ik vind het niet nodig"
Hij "maar het is echt heel goed"
Ik "Ik vind het toch echt niet nodig, ik heb geen interresse"
Hij : maar meneer...."
Ik: - druk op de rode toets-
Belt hij terug: "waarom verbrak u de connectie??"
Ik: "Omdat ik heb besloten om over te stappen, dag meneer"
- druk weer op de rode toets-
![]()
Doe deze ook maarquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaaa, die!![]()
![]()
Oe ja Eendje, die ook voor bij de![]()
Zo, al m'n favo's komen voorbij. Die liggen hier ook in de koelkastquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef pascalheister het volgende:
die vacature site's komen me onderhand deuit
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo, al m'n favo's komen voorbij. Die liggen hier ook in de koelkast
Ik zit gvd nog gewoon op m'n werk...het moet niet gekker worden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel een hele iritante zeg, leuk altijd die mensen die rond etenstijd bellen voor een lening
Hoor et al ... Arme student zeker ..quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
En stroopwafels dan?
En natuurlijk niet te vergeten de Euroshopper SPECULAASJES!! ¤0,59 voor zo'n heel pakMet een Euroshopper brood van een euro kun je daar twee dagen van leven met ontbijt, lunch en avondeten
Was het zo duidelijk ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoor et al ... Arme student zeker ..
Bosche Bollenquote:
barbaar!! die zijn echt geweldigquote:
Ja hoor ga je gang..quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:11 schreef just me het volgende:ik ben er vandoor.. tot morgenavond heel laat of vrijdagochtend!
biskwietjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja hoor ga je gang..
wat vind jij dan lekker ?
quote:
quote:
Je hebt groot gelijk! Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn allemaal leuke dingen die ik ga doen
![]()
Autodrop. Denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja hoor ga je gang..
wat vind jij dan lekker ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
[img]http://schoolweb.rago.be/internaat/wemmel/Eventsboek/e-bakkerij/bokkepoot.jpg[/im]
Bokkepoten.
goed nieuwsquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Noca belt net. Hij mag maandag op sollicitatiegesprek bij een ICT-bedrijf en gaan met hem praten over drie functies
quote:**Het Openbaar Ministerie legt Spartaan
Rachid Bouaouzan zware mishandeling van
Niels Kokmeijer ten laste.
Op 17 december 2004 verwondde Bouaouzan
met een wilde charge Go Ahead Eagles-
speler Kokmeijer zo ernstig,dat die nog
altijd bezig is met zijn revalidatie.De
voetbalcarrière van Kokmeijer was door
de actie in één klap voorbij.
Volgens het OM is het tuchtrecht van de
KNVB in vrijwel alle gevallen afdoende.
In deze zaak zou echter een grens zijn
overschreden.Bovendien heeft Bouaouzan
volgens het OM opzettelijk gehandeld.Op
zware mishandeling staat maximaal acht
jaar gevangenisstraf.
Eigenlijk best wel terecht...quote:
Tofquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Noca belt net. Hij mag maandag op sollicitatiegesprek bij een ICT-bedrijf en gaan met hem praten over drie functies
de 40-urige werkweek bevalt hem zo goed dat hij hem 3x gaat doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:
tatatatatatatatatatatatatatataquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef Bjoro het volgende:
laatste stukje vd tour in de auto luisteren !
op naar Maudje !
Daar is Raul weerquote:
Waren jullie het nou nog niet gewendquote:
Over een uur of 2quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:50 schreef Vom het volgende:
Alle Hools aan het eten?
Ah, aan de lijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:04 schreef Cart_man het volgende:
Gadverdamme, troep. Gezond eten, fruit dus.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet meerquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:50 schreef Vom het volgende:
Alle Hools aan het eten?
Zijn alle Hools van zulke burgertrutjes danquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:50 schreef Vom het volgende:
Alle Hools aan het eten?
Moet nog gebeurenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:50 schreef Vom het volgende:
Alle Hools aan het eten?
Normaal zijn we niet zo heel snel, maar we hadden nu patat gehaaldquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Allemaal burgertrutjes dus die tussen 17.00 en 18.00 eten
En dan wat van MM zeggen omdat ie elke keer stipt om 18.00 eet
Hehe, patat, dat wil ik ook wel eens weer etenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Normaal zijn we niet zo heel snel, maar we hadden nu patat gehaaldAllebei een beetje brak
Hadden wij ook al een tijdje niet meer gehadquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, patat, dat wil ik ook wel eens weer eten, lang niet meer gehad.
Zo maar eens kijken wat ik bijeen kan scharrelen in de supermarkt. Eerst douchen
Ga anders naar de snackbar ipv AHquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, patat, dat wil ik ook wel eens weer eten, lang niet meer gehad.
Zo maar eens kijken wat ik bijeen kan scharrelen in de supermarkt. Eerst douchen
Duur, vet, etc. Probeer een beetje op mijn eten te lettenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:12 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ga anders naar de snackbar ipv AH
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:35 schreef Vom het volgende:
Bluezz post trouwens weer door een slotje heen![]()
![]()
Nee hoor, hier wordt meestal wel wat later gegeten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Allemaal burgertrutjes dus die tussen 17.00 en 18.00 eten
En dan wat van MM zeggen omdat ie elke keer stipt om 18.00 eet
Krabbetjes of spare-ribs ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, hier wordt meestal wel wat later gegeten.
Vandaag word ik verwend en gaat Bluezz straks voor mij koken omdat ik zo 'zielig' ben met mijn ribbetje.![]()
Ze zijn al gekneusd, hoe wil je ze verder hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:
3 van die grote spare ribs?
*auto start...
Oe, leuk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef rubbereend het volgende:dadelijk naar de Goffert voor NEC - Porto
k neem Leandro en Barreto meteen mee voor PSVquote:
quote:
beetje droog oefenen thuis in de autoquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo net m'n eerste rijles gehad, ging wel goed alleen koppelen gaat nog wat kut
Neequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Overigens, nog meer VI-abonnees die vandaag ook een exemplaar van Nummer 14 erbij ontvingen?
Dat lijkt er wel op inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je dus langdurig lid zijn. Vandaar die brief van Cees van Cuilenborg himself.
Nog langerquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je dus langdurig lid zijn. Vandaar die brief van Cees van Cuilenborg himself.
Nog niet. Vanochtend bij de training van Porto geweest, 's middags Tour gekeken. Zal eens kijken of ik er ergens iets van kan vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef pfaf het volgende:
Ik kan hier thuis ook niets vinden.
Maar wij zijn volgens mij ergens halverwege de jaren 90 een paar jaar abonnee-af geweest.
MM Gimme Fiction van Spoon al gehoord? Meesterlijke plaat.
Moet je zeker doen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog niet. Vanochtend bij de training van Porto geweest, 's middags Tour gekeken. Zal eens kijken of ik er ergens iets van kan vinden.
jij ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Goed, ik ga balkonnen.Prettige avond nog allen!
Inderdaad erg rustigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds rustig hier
Nocaatje is in slaap gevallen op de bank![]()
Ik heb net weer twee sollicitaties verstuurdHeb nu dus nog 4 lopen...
goedenavond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om binnen te vallen!
Tja ik liet hem lekker liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet die jongen nu een beetje vertroetelen, al dat harde werken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie dat het al voor m'n neus staat.![]()
Werkt nietquote:
Idd, de lijers vragen 2,50 voor hun meuk in de ArenAquote:
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoopquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, de lijers vragen 2,50 voor hun meuk in de ArenA
Bavaria is helemaalquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoop
Gaan we met vliegenmeppers tennissen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluiter en Wessels kunnen zeker wel een steuntje in de rug gebruiken, de tegenstanders geen vliegenmeppers.
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog. Iets goedkoper mag de drank wel bij dit soort evenementen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoop
Hmmz ben 2x in het Gelredome geweest en toen vroegen ze 2,10 (standaard), aso prijsverhoging danquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afzetters. Je hebt geen andere keuze en je mag geen eigen drank mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog. Iets goedkoper mag de drank wel bij dit soort evenementen.
Ja. Over de einduitslag ben ik niet echt positief, maar feest dat wordt hetquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluiter en Wessels kunnen zeker wel een steuntje in de rug gebruiken, de tegenstanders geen vliegenmeppers.
En vaak is de kwaliteit ervan echt bedroefend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afzetters. Je hebt geen andere keuze en je mag geen eigen drank mee.
Ik ken bij feesten in de arena iemand achter de bar en betaal nietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En vaak is de kwaliteit ervan echt bedroefend.
Btw Baco in de ArenA tijdens Sensation vragen ze gewoon ff 6 euro voor, een water was geloof ik 2,25 een red-bull 4 euro
triest
Vergeet de DVD-speler niet hequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk klaar met samenstellen van me pc nu maar eens bestellen![]()
Patsertjequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb al een stand-alone stukken fijner
[afbeelding]
had ook een pioneer op het oog, maar heb voor deze gekozen omdat die plattere meestal warmte problemen krijgen na een tijdje aan te staanquote:
Heb ooit een 6DVD box van Planet of the Apes achter elkaar gedraaid, hij werd helemaal niet warmquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook een pioneer op het oog, maar heb voor deze gekozen omdat die plattere meestal warmte problemen krijgen na een tijdje aan te staan
Natuurlijk is er nog pilsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
Is er nog pils trouwens?
hij bleef koud?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ooit een 6DVD box van Planet of the Apes achter elkaar gedraaid, hij werd helemaal niet warm
Hoe halen ze het in hun hoofd om jou een visum te verstrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje
Dear MARK DE GROOT,
This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417![]()
Oz here i come!
gezellig ben jijquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje
Dear MARK DE GROOT,
This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417![]()
Oz here i come!
Tja geen ideequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd om jou een visum te verstrekken.
quote:
Dooie mus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n laatste biertje net achterover gegooid, het is bijna time to go.
Ah nee, ik had het mis, hij begint alweer te fladderen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, is er een bij jou van het dak gevallen?
Verklap nog gauw eens even?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gaat eens slapen...
Morgen heb ik hopelijk fijn nieuws
Nog meer konijnen-gedrag?quote:
Ik heb nog wel wat foto's van een zatte Sloggi op m'n schijf staan. Hoe maak je zo'n fotoboek?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Clint
Altijd goed
Jammer dat je fotoboek-loos door het Fok!leven gaat
Het is even wennen, maar Clint is een jeugdheld van mij, qua Rawhidequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe plaatje
pas over 2 uurtjes !quote:
Mijn vader keek / kijkt altijd westerns, en ik mocht altijd meekijken (tot 9 uur, toen moest ik naar bedquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar Clint is een jeugdheld van mij, qua Rawhide
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef Bjoro het volgende:
van deze slapeloze periode maar even gebruik gemaakt om weer even iets op papier te zetten !
ook maar ff in het column topic gezet !
Het VBL-columnhoekje deel 6
Na deze zin kreeg ik buikpijn, werd ik misselijk en sprongen de tranen in mijn ogenquote:“Zijn we er toch weer ingetuind”
Gekkie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef Bjoro het volgende:
van deze slapeloze periode maar even gebruik gemaakt om weer even iets op papier te zetten !
ook maar ff in het column topic gezet !
Het VBL-columnhoekje deel 6
U2 is coolquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nou 1 van de weinige die U2 gewoon ruk vind?
ook terug te lezen op:quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gekkie.
Maar je vaderhormonen gieren door je lijfje. Dat snap ik wel.
Al gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:37 schreef Bjoro het volgende:
ook terug te lezen op:
lievemaud.web-log.nl natuurlijk
een medestanderquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
U2 nee, niet mijn ding.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
U2 nee, niet mijn ding.
Bjoor... *stil*
Man wat kan jij schrijven.
*zakdoekjes moet pakken*
Ow fuck, ja ik realiseerde het me eigenlijk te laatquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]ik heb het voor elkaar gekregen dat Bluezz in VBL-columns post
en dank voor het compliment(golfert ook natuurlijk !)
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mensen zonder fotoboek zijn gewoon te lelijk voor foto's![]()
klopt !quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat heb je dit weblogje geschreven?
Net?
Dan heb je snachts inspiratie![]()
Goed om te horen, wat een wondertje he, zo'n kindje en alles doet hetquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:54 schreef Bjoro het volgende:
oh nog ff een update..
maud heeft vandaag 2x hielprikje gehad...gaf geen krimp !
gehoortest was ook prima !
Totdat ze het prijskaartje noemde van die kinder kleding.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:57 schreef Bluezz het volgende:
Goed om te horen, wat een wondertje he, zo'n kindje en alles doet het![]()
Ik zag vanmiddag een badpakje in haar maat zooooo uberschattig, zei tegen golf bij thuiskomst, ik zag zo'n schattig badpakje voor Maud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |