Nog niet. Vanochtend bij de training van Porto geweest, 's middags Tour gekeken. Zal eens kijken of ik er ergens iets van kan vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:06 schreef pfaf het volgende:
Ik kan hier thuis ook niets vinden.
Maar wij zijn volgens mij ergens halverwege de jaren 90 een paar jaar abonnee-af geweest.
MM Gimme Fiction van Spoon al gehoord? Meesterlijke plaat.
Moet je zeker doen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog niet. Vanochtend bij de training van Porto geweest, 's middags Tour gekeken. Zal eens kijken of ik er ergens iets van kan vinden.
jij ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef methodmich het volgende:
Goed, ik ga balkonnen.Prettige avond nog allen!
Inderdaad erg rustigquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds rustig hier
Nocaatje is in slaap gevallen op de bank![]()
Ik heb net weer twee sollicitaties verstuurdHeb nu dus nog 4 lopen...
goedenavond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om binnen te vallen!
Tja ik liet hem lekker liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet die jongen nu een beetje vertroetelen, al dat harde werken...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie dat het al voor m'n neus staat.![]()
Werkt nietquote:
Idd, de lijers vragen 2,50 voor hun meuk in de ArenAquote:
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoopquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, de lijers vragen 2,50 voor hun meuk in de ArenA
Bavaria is helemaalquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoop
Gaan we met vliegenmeppers tennissen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluiter en Wessels kunnen zeker wel een steuntje in de rug gebruiken, de tegenstanders geen vliegenmeppers.
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog. Iets goedkoper mag de drank wel bij dit soort evenementen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij sensation zijn, biertje vorige week met Coldplay in Gelredome was 2,60 (bavaria) ook niet echt goedkoop
Hmmz ben 2x in het Gelredome geweest en toen vroegen ze 2,10 (standaard), aso prijsverhoging danquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afzetters. Je hebt geen andere keuze en je mag geen eigen drank mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn inderdaad belachelijk hoog. Iets goedkoper mag de drank wel bij dit soort evenementen.
Ja. Over de einduitslag ben ik niet echt positief, maar feest dat wordt hetquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Sluiter en Wessels kunnen zeker wel een steuntje in de rug gebruiken, de tegenstanders geen vliegenmeppers.
En vaak is de kwaliteit ervan echt bedroefend.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afzetters. Je hebt geen andere keuze en je mag geen eigen drank mee.
Ik ken bij feesten in de arena iemand achter de bar en betaal nietsquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En vaak is de kwaliteit ervan echt bedroefend.
Btw Baco in de ArenA tijdens Sensation vragen ze gewoon ff 6 euro voor, een water was geloof ik 2,25 een red-bull 4 euro
triest
Vergeet de DVD-speler niet hequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
eindelijk klaar met samenstellen van me pc nu maar eens bestellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |