Patsertjequote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb al een stand-alone stukken fijner
[afbeelding]
had ook een pioneer op het oog, maar heb voor deze gekozen omdat die plattere meestal warmte problemen krijgen na een tijdje aan te staanquote:
Heb ooit een 6DVD box van Planet of the Apes achter elkaar gedraaid, hij werd helemaal niet warmquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook een pioneer op het oog, maar heb voor deze gekozen omdat die plattere meestal warmte problemen krijgen na een tijdje aan te staan
Natuurlijk is er nog pilsquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
Is er nog pils trouwens?
hij bleef koud?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb ooit een 6DVD box van Planet of the Apes achter elkaar gedraaid, hij werd helemaal niet warm
Hoe halen ze het in hun hoofd om jou een visum te verstrekken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje
Dear MARK DE GROOT,
This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417![]()
Oz here i come!
gezellig ben jijquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje
Dear MARK DE GROOT,
This is to advise that you have been granted an Electronic Working Holiday Visa, Subclass 417![]()
Oz here i come!
Tja geen ideequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd om jou een visum te verstrekken.
quote:
Dooie mus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n laatste biertje net achterover gegooid, het is bijna time to go.
Ah nee, ik had het mis, hij begint alweer te fladderen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, is er een bij jou van het dak gevallen?
Verklap nog gauw eens even?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gaat eens slapen...
Morgen heb ik hopelijk fijn nieuws
Nog meer konijnen-gedrag?quote:
Ik heb nog wel wat foto's van een zatte Sloggi op m'n schijf staan. Hoe maak je zo'n fotoboek?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
Clint
Altijd goed
Jammer dat je fotoboek-loos door het Fok!leven gaat
Het is even wennen, maar Clint is een jeugdheld van mij, qua Rawhidequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe plaatje
pas over 2 uurtjes !quote:
Mijn vader keek / kijkt altijd westerns, en ik mocht altijd meekijken (tot 9 uur, toen moest ik naar bedquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar Clint is een jeugdheld van mij, qua Rawhide
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef Bjoro het volgende:
van deze slapeloze periode maar even gebruik gemaakt om weer even iets op papier te zetten !
ook maar ff in het column topic gezet !
Het VBL-columnhoekje deel 6
Na deze zin kreeg ik buikpijn, werd ik misselijk en sprongen de tranen in mijn ogenquote:“Zijn we er toch weer ingetuind”
Gekkie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef Bjoro het volgende:
van deze slapeloze periode maar even gebruik gemaakt om weer even iets op papier te zetten !
ook maar ff in het column topic gezet !
Het VBL-columnhoekje deel 6
U2 is coolquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef DutchGooner het volgende:
Ben ik nou 1 van de weinige die U2 gewoon ruk vind?
ook terug te lezen op:quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gekkie.
Maar je vaderhormonen gieren door je lijfje. Dat snap ik wel.
Al gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:37 schreef Bjoro het volgende:
ook terug te lezen op:
lievemaud.web-log.nl natuurlijk
een medestanderquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
U2 nee, niet mijn ding.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef Bluezz het volgende:
U2 nee, niet mijn ding.
Bjoor... *stil*
Man wat kan jij schrijven.
*zakdoekjes moet pakken*
Ow fuck, ja ik realiseerde het me eigenlijk te laatquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]ik heb het voor elkaar gekregen dat Bluezz in VBL-columns post
en dank voor het compliment(golfert ook natuurlijk !)
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mensen zonder fotoboek zijn gewoon te lelijk voor foto's![]()
klopt !quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoelaat heb je dit weblogje geschreven?
Net?
Dan heb je snachts inspiratie![]()
Goed om te horen, wat een wondertje he, zo'n kindje en alles doet hetquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:54 schreef Bjoro het volgende:
oh nog ff een update..
maud heeft vandaag 2x hielprikje gehad...gaf geen krimp !
gehoortest was ook prima !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |