Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaanquote:
Weet je dat ik jou heel sympathiek vind. Veeeeeel sympathieker dan Semtex.quote:
In combinatie met ElizabethR nog sympathieker.quote:
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Weet je dat ik jou heel sympathiek vind. Veeeeeel sympathieker dan Semtex.![]()
Die zijn niet van weleerquote:
No fair. Begin over ingebeelde vriendinnetjes en Tara hapt altijdquote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Swets maakte er idd een feestje van ja.
*mompelt iets van hangende onderdelen*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.
Ik voel me n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaan.
quote:
Sorry Havoc, je bent echt een lieverd, maar ik ben nooit zo intiem met mensen die ook een piemeltje hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.
ja die was ook leuk, die had toch iets met aernout en woont nu samen met een andere fokker in een of ander twents gat.quote:
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doosquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Sorry Havoc, je bent echt een lieverd, maar ik ben nooit zo intiem met mensen die ook een piemeltje hebben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doos.
Wacht, ik open er wel een topic over.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doos.
Neeeee, Larissa had de mooiste benen van FOK!, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
foto van Larissa waar ze erg onflatteus opstond.. dat rokje
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die ene die in bigbrother had meegedaan was ook wel grappig...
Eén voordeel: als dwerg zat haar mond tenminste op de goede hoogte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef AMD64 het volgende:
Tessje!!! Wat een lekkere mokkel was dat zegOm je vast te grijpen zeg!
en Harry heeft toch nog met Larissa genuecktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeeee, Larissa had de mooiste benen van FOK!, dat weet je toch?![]()
En Lithion was volgens mij verliefd op d'r.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Eén voordeel: als dwerg zat haar mond tenminste op de goede hoogte.
Harrie was niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
en Harry heeft toch nog met Larissa genueckt![]()
namen willen we.. namenquote:
Daar was ik getuige vanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ze heeft Pakhuis iig op zijn bek geslagen.
Oh God, jij kon ook echt over de rooie gaan toen. Op jouw manier.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oh God, jij kon ook echt over de rooie gaan toen. Op jouw manier.
Ik ook trouwens. Ze was echt de beste.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Havoc het volgende:
Oh wat dachten we dan van de uberbitch Little Bird???
'Fok wordt niet verkocht? Ik wil een scheiding!'
Kijk dit wist ik dus nietquote:
Yvonne is stoutquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:15 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nietes. Yvonne is liev.![]()
Sorry Havoc
Really??quote:
Iets maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Really??Ow wat erg..
Toch net te laat geregistreerd.![]()
Lois was vroegah heel ergquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:17 schreef MUUS het volgende:
Een topic over bitches en dan zie ik Lois.
Whehehehehehhehe..
Dat zei je anderhalf jaar geleden in de kroeg al en toen kon ik het me niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
weleer waren er geen vrouwen .. of ik ontweek ze
ik heb wel eens 2 topics ruzie gehad met MUUS ik weet niet waarover
quote:
Das bewust! Dat heet verdringingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef yvonne het volgende:
Iedereen is de eerste FOK!bitch vergeten: Juul.
idd het enige dat ik heb onthouden is dat we ruzie hadden .. volgensmij wist ik een week later al niet meer waarover nou eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zei je anderhalf jaar geleden in de kroeg al en toen kon ik het me niet eens meer herinneren..
Kejje nagaan hoe lang dat nu geleden is.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In combinatie met ElizabethR nog sympathieker.![]()
Amen !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan me geen enkel verhaal hiervan herinneren, wat voel ik me newbie..
Ik denk dat alleen jij, ik en justme die nog kennenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij, ik en justme die nog kennen
Da's niet weleer, maar als het leuke foto's zijn, kan dat natuurlijk altijd, na sararaarts shockeert me niets meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog wel leuke foto's van xxdeesjuhxxx met een stofzuiger & een vibo?
En toch hè, staan dat soort 'dames' in schril contrast met de échte bitches die hier vroegah (quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Nouk het volgende:
Wehehe nee oke. Dan bewaar ik ze nog ff voor over een paar jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's niet weleer, maar als het leuke foto's zijn, kan dat natuurlijk altijd, na sararaarts shockeert me niets meer
Geloof ik direct. Da's ook het mooie van FOK!; je ziet mensen groeien/veranderen.quote:
*mompel* Toen waren vage webcam foto's van een half decolleté ook nog helemaal HoT ShiT. *mompel*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch hè, staan dat soort 'dames' in schril contrast met de échte bitches die hier vroegah () rondliepen.
Die verstonden de kunst van het flamen. Konden mensen écht het bloed onder de nagels vandaan posten.
En dat mis ik best wel.
Hm ja, ik kan zo eigenlijk niemand noemen die dat nog steeds doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch hè, staan dat soort 'dames' in schril contrast met de échte bitches die hier vroegah () rondliepen.
Die verstonden de kunst van het flamen. Konden mensen écht het bloed onder de nagels vandaan posten.
En dat mis ik best wel.
Ja jammer, hè?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
*mompel* Toen waren vage webcam foto's van een half decolleté ook nog helemaal HoT ShiT. *mompel*
Nope, en topics en topics lang.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm ja, ik kan zo eigenlijk niemand noemen die dat nog steeds doet.
Jaaaaaaaaaaaa, die eerste foto's van ons in B&H, en Brechtje helemaal geshockeerd!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja jammer, hè?
Ik herinner me dat ik peentjes zweette om een BH-foto te posten.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Shmoopy heeft in mijn begintijd nog heeeeel lang gedacht dat ik een kloon van Larissa was.
Toen was lurken nog leuker dan posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, en topics en topics lang.
Geen gebagger, niks, hoogstaand flamen.
En veiliger ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Toen was lurken nog leuker dan posten.
Ah ja, déja-vu...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef yvonne het volgende:
De topics van MirrorMan, dat Harrie een affaire met Puckzz had en dat allemaal in FB, en Tara die alles verwijderde
OMG jah! Jeetje dat jullie dat allemaal nog wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah ja, déja-vu...![]()
En toen -hoeheetze- het podium beklom... Eliseth ofzo?![]()
Die hebben nu een kind jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah ja, déja-vu...![]()
En toen -hoeheetze- het podium beklom... Eliseth ofzo?![]()
Buitenlands fruit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
AlterEgo die vreemd ging met een vent van FOK! en dat als kloon postte,
Haar partner die een beetje sip OOK op FOK kwam posten dat hij het vermoeden had dat z'n vriendin vreemdging en dat hij nog wel een route had uitgeprint voor d'r
Ik wou roze koeken zeggen maar dees is beterquote:
quote:
Je was me nét voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wou roze koeken zeggen maar dees is beter![]()
En toch had ik toen met 'm te doen.... Arme S.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
AlterEgo die vreemd ging met een vent van FOK! en dat als kloon postte,
Haar partner die een beetje sip OOK op FOK kwam posten dat hij het vermoeden had dat z'n vriendin vreemdging en dat hij nog wel een route had uitgeprint voor d'r
joerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch had ik toen met 'm te doen.... Arme S.![]()
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef yvonne het volgende:
Nee, ja, ook
profesor, en ja zo gespeld, hij was dyslect
Ik ben net een soort Lois.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo op de persoon spelen is niks voor jou. Ik móet het ff kwijt: je bent te lief. No offence.![]()
Brutus heeft Julius Ceasar vermoord dude en dat was niet in de eerste wereld oorlogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef typtypo het volgende:
[..]
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.
Net begonnen en heet Brutus geloof ik.
Arme Ryan3.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
fatima
http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9640142&third=0&md5=f232374415730ccd33e06d4e8f0c973aquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Brutus heeft Julius Ceasar vermoord dude en dat was niet in de eerste wereld oorlog.
Ja, prachtige posts had ze. Yvon was ook fan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Arme Ryan3.
Als ik die miss piggy avatar in een topic zag, ging ik al rechtop zitten.
Met recht een Fokbabe, dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Arme Ryan3.
Als ik die miss piggy avatar in een topic zag, ging ik al rechtop zitten.
Thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef typtypo het volgende:
[..]
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.
Net begonnen en heet Brutus geloof ik.
NEe die had een lekker wijfkloonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, een kloon van Verbal ben ik ook nog geweest...
Ja want dan kan ik naar bedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef CartWOman het volgende:
Spill the beans, Havoc.
Film kort: Brutusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef typtypo het volgende:
[..]
http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9640142&third=0&md5=f232374415730ccd33e06d4e8f0c973a
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Film kort: Brutus
Belgische (B) korte film van Jochen Decostere. Met: Wim Stevens, Daan Gykiere, Els Trio e.a. Seppe woont tijdens WO I met zijn moeder in de Westhoek. Zijn vader is gesneuveld en hij heeft maar één vriend: het konijn Brutus. Seppe en zijn moeder nemen een gewonde soldaat mee naar huis. Hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Soldaat komt in huis, schiet konijn dood, eet konijn op, het leven is nooit meer hetzelfde.
Kut film dus.
Je had het al gezien!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Film kort: Brutus
Belgische (B) korte film van Jochen Decostere. Met: Wim Stevens, Daan Gykiere, Els Trio e.a. Seppe woont tijdens WO I met zijn moeder in de Westhoek. Zijn vader is gesneuveld en hij heeft maar één vriend: het konijn Brutus. Seppe en zijn moeder nemen een gewonde soldaat mee naar huis. Hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Soldaat komt in huis, schiet konijn dood, eet konijn op, het leven is nooit meer hetzelfde.
Kut film dus.
Daar waren er meer van, hoor!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Lois het volgende:
Ik kom tot Alter-Ego maar wie is toch die 2e bitch?
Ach meis... geen idee wat je hebt, maar beterschap!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:54 schreef Lois het volgende:
ehm....
ik ben zo vaag als wat met al die pijnstillers en antibiotica, kan ff duren dit...
pcies en verder dan een half topic komen ze niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef popolon het volgende:
Ja waar is het echte drama gebleven?
Dat was leuk.
Tegenwoordig noemen ze een beetje zielig schelden al een flame.
Men wist toen ook van alles van elkaar, via de tam-tam (dat woord was Larissa dol opquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
pcies en verder dan een half topic komen ze niet meer
quote:
Veel beter dan dat wordt 't nooit meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En er werd dus vreselijk op de persoon gespeeld, héeeeerlijk!![]()
Nope, komt nooit weer terug.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Veel beter dan dat wordt 't nooit meer.
Topickiller, Edje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef ThE_ED het volgende:
trueno, de vriendin van speadfreakssjsjsjsjsjsss ofzo
Ok, ok, so true, maar waar moet ik haar dan kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Topickiller, Edje.![]()
Zowel geen bitch als geen babe.
Dat zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nope, komt nooit weer terug.
Men is nu veel voorzichtiger geworden qua persoonlijke zaken delen op internet. Dat zal ook best terecht zijn, dat blijkt wel.![]()
Maar het ff weer oprakelen is haske leuk.![]()
en mijn naam kun je ook nog steeds niet goed schrijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
Wat een leugens hier toch weer, ook alweer van een paar jaar terug.
1) Justme: wat je schrijft klopt niet
2) Havoc: Je liegt.
Hehe, en dan waarschijnlijk met de vraag of ze in het 'kunstzinnig naakt' topic konden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Nouk het volgende:
Als Dr_Flash een Fok!babe was, dan is het wel heel erg weleer.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef WurM het volgende:
Er is vast wel iemand met FOK!-user plaatjes op zijn pc... En dan vooral van FOK!babes van weleer
Ik zal geen namen noemen, om Dr_Flash te besparen
Ik herinner me werkelijk niets van jou. No offence trouwens.quote:
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
2 weken terug al.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.
Eens, eens.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.
Geen ouwe koeien uit de sloot halen! Daar schijnt een ongeschreven regel voor te zijn die iedereen hoort te kennen maar iedereen die ik ken nog nooit van gehoord had.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef hamkaastosti het volgende:
link naar dat doodbloedende kind topic?
Waarom heb ik dit gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaan.
lik m'n leuning. anders bloed dit topic net zoals dat kind van je nogal dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Larissa het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen! Daar schijnt een ongeschreven regel voor te zijn die iedereen hoort te kennen maar iedereen die ik ken nog nooit van gehoord had.![]()
(En het geldt ook niet voor iedereen)
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef hamkaastosti het volgende:
lik m'n leuning.
quote:
Onzin.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Ik mis wat?
Nee hoor. Pas toen je hier in 2007 weer ging postten moest je het weer wetenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:20 schreef Larissa het volgende:
En aangezien ik in 2002/2003 hier voor het laatst postte had ik dat natuurlijk wel moeten weten. Vandaar mijn ban.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
Ik ben een Fok!bitch van weleer. Vergane glorie.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Camplo het volgende:
Want? Jij wordt vaak genoemd, so tell me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |