Heb ik toestemming gegeven om mn foto's op fok te laten showen?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:42 schreef erodome het volgende:
Ik was eens de verzameling foto's aan het doorkijken en kwam wat leuke dierentuin foto's tegen...
Nu leek het me wel een leuk idee die te plaatsen in de hoop dat jullie ook nog leuke dierentuin foto's hebben die jullie willen plaatsen...
Eigen gemaakte dierentuin foto's dus....
Ik zal netjes beginnen zoals hoort he
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat je in de Afrikaanse Savanne de mogelijkheid er niet toe hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:26 schreef Trachemys het volgende:
Waarom moeten mensen dieren altijd aanraken in dierentuinen???
Zonde dat het hoofd en de snavel er steeds niet helemaal op staanquote:
Dan nog zijn 't mooie foto's!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:40 schreef Offy het volgende:
DankjewelIk moet er wel eerlijk bijvermelden dat ik zo'n beetje iedere maand in een dierentuin te vinden ben, dus ik heb genoeg kunnen oefenen
(deze foto's zijn misschien wel mooi, maar er zijn 500 minder mooie foto's aan vooraf gegaan)
Nou, dankjewel zeg...Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef nappel het volgende:
[..]
Dan nog zijn 't mooie foto's!!
Maar wilde ook al gaan vragen of we hier met een serieuse hobbyist te maken hadden, voordat ik deze post las..
Maar in ieder geval ben je na 500 foto's erg mooi gaan fotograferen, sommigen schieten hun hele leven overal foto's van, maar maken er niets van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |