Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaanquote:
Weet je dat ik jou heel sympathiek vind. Veeeeeel sympathieker dan Semtex.quote:
In combinatie met ElizabethR nog sympathieker.quote:
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Weet je dat ik jou heel sympathiek vind. Veeeeeel sympathieker dan Semtex.![]()
Die zijn niet van weleerquote:
No fair. Begin over ingebeelde vriendinnetjes en Tara hapt altijdquote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Havoc het volgende:
[..]
Swets maakte er idd een feestje van ja.
*mompelt iets van hangende onderdelen*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.
Ik voel me n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaan.
quote:
Sorry Havoc, je bent echt een lieverd, maar ik ben nooit zo intiem met mensen die ook een piemeltje hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wil jij je ff heel rap via de hierarchie omhoog likken en niet meteen een aantal stappen overslaan.
ja die was ook leuk, die had toch iets met aernout en woont nu samen met een andere fokker in een of ander twents gat.quote:
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doosquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Sorry Havoc, je bent echt een lieverd, maar ik ben nooit zo intiem met mensen die ook een piemeltje hebben.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doos.
Wacht, ik open er wel een topic over.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je moet daarom ook eerst bij MUUS aankloppen doos.
Neeeee, Larissa had de mooiste benen van FOK!, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
foto van Larissa waar ze erg onflatteus opstond.. dat rokje
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die ene die in bigbrother had meegedaan was ook wel grappig...
Eén voordeel: als dwerg zat haar mond tenminste op de goede hoogte.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef AMD64 het volgende:
Tessje!!! Wat een lekkere mokkel was dat zegOm je vast te grijpen zeg!
en Harry heeft toch nog met Larissa genuecktquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeeee, Larissa had de mooiste benen van FOK!, dat weet je toch?![]()
En Lithion was volgens mij verliefd op d'r.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Eén voordeel: als dwerg zat haar mond tenminste op de goede hoogte.
Harrie was niet de enige.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
en Harry heeft toch nog met Larissa genueckt![]()
namen willen we.. namenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |