Dat zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nope, komt nooit weer terug.
Men is nu veel voorzichtiger geworden qua persoonlijke zaken delen op internet. Dat zal ook best terecht zijn, dat blijkt wel.![]()
Maar het ff weer oprakelen is haske leuk.![]()
en mijn naam kun je ook nog steeds niet goed schrijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
Wat een leugens hier toch weer, ook alweer van een paar jaar terug.
1) Justme: wat je schrijft klopt niet
2) Havoc: Je liegt.
Hehe, en dan waarschijnlijk met de vraag of ze in het 'kunstzinnig naakt' topic konden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog wel leuke foto's van xxdeesjuhxxx met een stofzuiger & een vibo?
Als Dr_Flash een Fok!babe was, dan is het wel heel erg weleer.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:28 schreef WurM het volgende:
Er is vast wel iemand met FOK!-user plaatjes op zijn pc... En dan vooral van FOK!babes van weleer
Ik zal geen namen noemen, om Dr_Flash te besparen
Ik herinner me werkelijk niets van jou. No offence trouwens.quote:
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
2 weken terug al.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.
Eens, eens.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Toch wel ontzettend knap dat je dit topic zo even weet te vinden.
Geen ouwe koeien uit de sloot halen! Daar schijnt een ongeschreven regel voor te zijn die iedereen hoort te kennen maar iedereen die ik ken nog nooit van gehoord had.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef hamkaastosti het volgende:
link naar dat doodbloedende kind topic?
Waarom heb ik dit gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral toen ze haar kind half dood liet bloeden omdat ze het eerst even op Fok! moest melden alvorens naar de eerste hulp te gaan.
lik m'n leuning. anders bloed dit topic net zoals dat kind van je nogal dood.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Larissa het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien uit de sloot halen! Daar schijnt een ongeschreven regel voor te zijn die iedereen hoort te kennen maar iedereen die ik ken nog nooit van gehoord had.![]()
(En het geldt ook niet voor iedereen)
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef hamkaastosti het volgende:
lik m'n leuning.
quote:
Onzin.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:27 schreef Camplo het volgende:
Ik mis wat?
Nee hoor. Pas toen je hier in 2007 weer ging postten moest je het weer wetenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:20 schreef Larissa het volgende:
En aangezien ik in 2002/2003 hier voor het laatst postte had ik dat natuurlijk wel moeten weten. Vandaar mijn ban.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Larissa het volgende:
Ik ben een Fok!bitch van weleer. Vergane glorie.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Camplo het volgende:
Want? Jij wordt vaak genoemd, so tell me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |