Die hebben nu een kind jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah ja, déja-vu...![]()
En toen -hoeheetze- het podium beklom... Eliseth ofzo?![]()
Buitenlands fruit?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
AlterEgo die vreemd ging met een vent van FOK! en dat als kloon postte,
Haar partner die een beetje sip OOK op FOK kwam posten dat hij het vermoeden had dat z'n vriendin vreemdging en dat hij nog wel een route had uitgeprint voor d'r
Ik wou roze koeken zeggen maar dees is beterquote:
quote:
Je was me nét voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wou roze koeken zeggen maar dees is beter![]()
En toch had ik toen met 'm te doen.... Arme S.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
AlterEgo die vreemd ging met een vent van FOK! en dat als kloon postte,
Haar partner die een beetje sip OOK op FOK kwam posten dat hij het vermoeden had dat z'n vriendin vreemdging en dat hij nog wel een route had uitgeprint voor d'r
joerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En toch had ik toen met 'm te doen.... Arme S.![]()
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:44 schreef yvonne het volgende:
Nee, ja, ook
profesor, en ja zo gespeld, hij was dyslect
Ik ben net een soort Lois.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo op de persoon spelen is niks voor jou. Ik móet het ff kwijt: je bent te lief. No offence.![]()
Brutus heeft Julius Ceasar vermoord dude en dat was niet in de eerste wereld oorlogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef typtypo het volgende:
[..]
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.
Net begonnen en heet Brutus geloof ik.
Arme Ryan3.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
fatima
http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9640142&third=0&md5=f232374415730ccd33e06d4e8f0c973aquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
[..]
Brutus heeft Julius Ceasar vermoord dude en dat was niet in de eerste wereld oorlog.
Ja, prachtige posts had ze. Yvon was ook fan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Arme Ryan3.
Als ik die miss piggy avatar in een topic zag, ging ik al rechtop zitten.
Met recht een Fokbabe, dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Arme Ryan3.
Als ik die miss piggy avatar in een topic zag, ging ik al rechtop zitten.
Thanks!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:46 schreef typtypo het volgende:
[..]
He yvonne even off topic op belgie 2 oftewel canvas is er een film aan de gang over de eerste wereld oorlog.
Net begonnen en heet Brutus geloof ik.
NEe die had een lekker wijfkloonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, een kloon van Verbal ben ik ook nog geweest...
Ja want dan kan ik naar bedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef CartWOman het volgende:
Spill the beans, Havoc.
Film kort: Brutusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef typtypo het volgende:
[..]
http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9640142&third=0&md5=f232374415730ccd33e06d4e8f0c973a
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Film kort: Brutus
Belgische (B) korte film van Jochen Decostere. Met: Wim Stevens, Daan Gykiere, Els Trio e.a. Seppe woont tijdens WO I met zijn moeder in de Westhoek. Zijn vader is gesneuveld en hij heeft maar één vriend: het konijn Brutus. Seppe en zijn moeder nemen een gewonde soldaat mee naar huis. Hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Soldaat komt in huis, schiet konijn dood, eet konijn op, het leven is nooit meer hetzelfde.
Kut film dus.
Je had het al gezien!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:52 schreef Havoc het volgende:
[..]
Film kort: Brutus
Belgische (B) korte film van Jochen Decostere. Met: Wim Stevens, Daan Gykiere, Els Trio e.a. Seppe woont tijdens WO I met zijn moeder in de Westhoek. Zijn vader is gesneuveld en hij heeft maar één vriend: het konijn Brutus. Seppe en zijn moeder nemen een gewonde soldaat mee naar huis. Hun leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Soldaat komt in huis, schiet konijn dood, eet konijn op, het leven is nooit meer hetzelfde.
Kut film dus.
Daar waren er meer van, hoor!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Lois het volgende:
Ik kom tot Alter-Ego maar wie is toch die 2e bitch?
Ach meis... geen idee wat je hebt, maar beterschap!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:54 schreef Lois het volgende:
ehm....
ik ben zo vaag als wat met al die pijnstillers en antibiotica, kan ff duren dit...
pcies en verder dan een half topic komen ze niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef popolon het volgende:
Ja waar is het echte drama gebleven?
Dat was leuk.
Tegenwoordig noemen ze een beetje zielig schelden al een flame.
Men wist toen ook van alles van elkaar, via de tam-tam (dat woord was Larissa dol opquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
pcies en verder dan een half topic komen ze niet meer
quote:
Veel beter dan dat wordt 't nooit meer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En er werd dus vreselijk op de persoon gespeeld, héeeeerlijk!![]()
Nope, komt nooit weer terug.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Veel beter dan dat wordt 't nooit meer.
Topickiller, Edje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef ThE_ED het volgende:
trueno, de vriendin van speadfreakssjsjsjsjsjsss ofzo
Ok, ok, so true, maar waar moet ik haar dan kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Topickiller, Edje.![]()
Zowel geen bitch als geen babe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |