Ik vond hem juist erg goedquote:Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond de season premier nou niet déndérend. Wel aardig, maar ik zie een flop aankomen.
Is niet realtime.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had er al wat over gelezen. Deze serie is toch ook real time à la 24?
Ik wacht nog even met het kijken van de pilot, omdat ik geen zin heb om anderhalve maand te wachten op deel 2... en er zijn nog genoeg series om me deze zomer bezig te houden.
Everybody hates Chris wordt een bescheiden hitje. Wordt namelijk volgens mij op UPN uitgezonden en dat is dus niet op één van de grote vier.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
zeg dat nou niet in je openingspost... Vond de pilot goed genoeg, geen lost of alias pliot-kwaliteit, maar is zeker een van de betere. ik vond Everybody hates Chris ook leuk.
Over There is nog best wel gaafquote:Op maandag 11 juli 2005 20:38 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik vond hem juist erg goed
Amerikaanse pers noemt het ook al dé nieuwe serie van het seizoen. Vorig jaar waren dat Lost en Desperate Housewives, en beide werden inderdaad een succes.
Andere series die wel eens een succes kunnen worden:
- Reunion (FOX) / Een seizoen volgt 20 jaren uit het leven van een aantal vrienden. Blijkt een moord gepleegd te zijn. Drama en mysterie.
- Head Cases (FOX) / Over twee gedoemde advocaten die gaan samenwerken. Drama.
- Over There (FX, eind van deze maand al!) / Oorlogsdrama, speelt zich af in Irak en laat zien wat de oorlog voor de familieleden van de soldaten teweeg brengt.
- Surface (NBC) - Sci-Fi, over vreemde wezens in zee.
- Invasion (ABC) - Sci-Fi, er doen zich allemaal rampen voor op aarde. Maar wie veroorzaakt die rampen? Buitenaarde wezens?
Wel grappig om te zien dat er een groot aantal sci-fi series debuteren. Allemaal dankzij het succes van Lost denk ik. Krijgen namelijk: Surface, Invasion, Supernatural, the Ghost Whisperer, the Night Stalker.
En weer twee nieuwe West Wing-achtige series: The E-Ring en Commander in Chief. 24 fans kunnen uitkijken naar The Unit, ergens volgend jaar met Dennis Haysbert (Palmer).
Deze zomer eerst nog The 4400, Rescue Me afkijken. En tweede seizoen Battlestar Galactica begint vrijdag weer.
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die kijk ik ook ja, gewoon voor het kijkplezier, niet echt om het boeiende verhaal ofzo
FOX, Amerikaquote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef BobRooney het volgende:
Welke zender wordt het uitgezonden dan??
dammitquote:Op donderdag 1 september 2005 08:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FOX, Amerika
http://www.fox.com/prisonbreak
Aflevering 3 schijnt nog beter te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:28 schreef marciemarcs het volgende:
In New York veel billboards van gezien en hij heeft wel mijn aandacht gewekt. Zeker de eerste 2 afleveringen kijken.
De kritieken zijn anders niet al te best.quote:Verder denk ik dat E-Ring wel een succes gaat worden. Met als Executive Producer: Jerry Bruckheimer
quote:Basically, "Threat Matrix" done on a Jerry Bruckheimer budget, "E-Ring" has so much procedural urgency that humanizing details like characters and conversation get chewed up and barfed out in the service of the next big twist. In the original pilot, the best element was the relationship between Benjamin Bratt's character and his former CIA spook wife, played by Sarah Clarke. Naturally, she's been eliminated because writers thought her presence would raise too many complications. Seriously, guys, the trick to good writing is creative ways of handling complication, not evasion of anything that causes difficulty. -- DF
bron
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
De 3e inmiddels ook gezien, het wordt steeds leuker! Potentie voor een bescheide succesje.
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef truSteh het volgende:
Leuke 3de aflevering idd. Dat van die tattoo snap ik nog niet helemaal, hij ziet er blijkbaar een plattegrond in terwijl ik gewoon een plaatje zie, maarja
Ja er verschenen ineens allemaal lijntjes, dat zag ze broer blijkbaar als ie goed keek ofzo, ik weet niet. Niet dat ik hem daardoor snaptequote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 06:49 schreef matthijst het volgende:
Geinige serie... Zal idd wel een hite worden, niet zo moelijk te voorspellen...
Die "Everybody Hates Chris" zijn ze ook flink aan het pluggen...
Mwah, een herhaling van Everybody Loves Raymond werd beter bekeken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.
-edit- laat maar je heb gelijk over die agent aan het eindquote:Op donderdag 15 september 2005 14:30 schreef truSteh het volgende:
Gewoon de collega van die gozer met dat briefje, kwam soms in beeld, die achtervolgde bijv. die advocate (ben ff der naam kwijt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef PirE het volgende:
Aflevering 5 was op zich geen slechte aflevering, maar ook zeker niet de beste. We zijn weer stapje verder in het ontsnappingsplan, maar die dokter ruikt wel onraad.Nee, want hun zijn al een hele tijd niet bij elkaar geweest als je opgelet heb. Michael was abandoned lang geleden... Dus dat is wel mogelijk dat hij het niet weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder weer een goeie aflevering. Goed dat de warden toch niet meespeelde.. En wederom weer een leuk eind om volgende week weer mee te beginnen
En 22 afleveringen? Dan met het opeens wel heel langzaam gaan, als je ziet hoeveel tegenslagen er elke keer zijn
O+ BlaBlub O+
Helemaal mee eens, en wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:19 schreef Choller het volgende:
Zo, net ep 6 gekeken. Geweldig!
Heel veel actie!!
Topafleveringquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:19 schreef Choller het volgende:
Zo, net ep 6 gekeken. Geweldig!
Heel veel actie!!
Alleen jammer dat als 24 seizoen 5 begint de show verhuisd naar een andere dag , of dat we zelfs moeten wachtenquote:FOX's 'Prison Break' Is First to Full Season
By Brian Ford Sullivan
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- FOX's "Prison Break" isn't ending anytime soon as the network has ordered a full season of 22 episodes of the freshman drama, a network source confirmed today.
The news comes as the series heads for a brief two-week hiatus following its October 3 airing.
It's not clear how FOX plans to roll out the back-nine order as it previously indicated "House" and season five of "24" would take over Monday nights beginning in January.
In any case, the current batch of 13 episodes is set to wrap at the end of the November sweeps period. It remains to be seen if the nine remaining installments will continue to run on Monday nights or turn up at some point next year as a fill-in for any potential schedule holes.
FOX is expected to provide additional details when it formally announces the news tomorrow.
Overall for its first four weeks, "Prison Break" has averaged a solid 9.028 million viewers according to final numbers released by Nielsen Media Research. More importantly, "Break" has nearly doubled the audience of its lead-in "Kitchen Confidential" for the past two weeks in both households and adults 18-49.
Paul Scheuring, Marty Adelstein, Dawn Parouse, Matt Olmstead and Brett Ratner are the executive producers of the series, which comes from Adelstein-Parouse Productions in association with 20th Century Fox Television.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Ja, dat ventje is idd niet helemaal fris, en die gaat het waarschijnlijk nog wel een keer verneuken voor hun.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef truSteh het volgende:
Mwah ik denk dat het wel beter is dat die bewaker dood is, die had toch wel gepraat. Ben wel bang dat z'n moordenaar ook een risico is voor de ontsnapping (ben ff ze naam kwijt), hij lijkt me toch wel het type die bij het minste of geringste denkt dat hij genaaid word en dan gaat ie vast praten. Maar daar word vast nog wel iets aan gedaan door Mr. Langhaar.
Toch wel dom van Scofield hoe hij dat wijf helptDie gaat nu wel denken hoe hij die route kent
Nee, dat zijn twee herhalingen. Aflevering 5 en 6.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef djenneke het volgende:
Op fox's schedule staat trouwens dat ze 10 oktober gewoon het volgende deel uitzenden??
ja, daar kwam ik ook al achter... beetje jammer...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee herhalingen. Aflevering 5 en 6.
nog 2.5 week verdommequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
Enne mensen even ter herinnering: de komende 2 weken geen nieuwe afleveringen hè
Dat jullie volgende week + de week daarna niet het hele topic vol zitten te jammeren dat episode 8 maar niet gereleased wordt![]()
Is nog niet bekendgemaakt. Ik vermoed dat ze een redelijke hoge overheidspositie heeft (of haar man), maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Merkie het volgende:
Wie is die vrouw met wie die Secret Service agenten steeds bellen eigenlijk?
Dus toch! Ik wist het niet 100% zeker of zij het was, maar nu dan toch welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef JohnHannibalSmith het volgende:ze wordt iig gespeeld door Patricia Wettig
We moeten nog een aflevering of 10 T-Bag haten zodat zijn onvermijdelijke, langzame en pijnlijke dood in de laatste aflevering nog beter zal zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:26 schreef AversusZ het volgende:
ze hadden die gozer meteen beter kunnen omleggen toen hij die guard killde lijkt mij. Vond het wel beetje voorspelbaar dat hij met die bewaker nou net die ene cel in moest lopen en het gat moest ontdekken maar goed
verder top serie!
Misschien wel de First Lady.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Merkie het volgende:
Wie is die vrouw met wie die Secret Service agenten steeds bellen eigenlijk?
Altijd leuk om jezelf te qouten. Eindelijk is het "hoofd" bekend, ik zat ernaast maar niet al te ver...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien wel de First Lady.
Ff fijn specaleren, ze had iets met de broer van vice president, maar wilt niet dat dat belkend wordt ofzo. I dunno![]()
Ja eh, we zitten nog maar bij aflevering 8 hè, da's op 1/3 van de hele serie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:13 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering. Wel klote voor dat gozertje, maar best wel slim dat ie een foto heeft gemaaktNu is de vraag alleen hoe hij dat bekend krijgt, politiebureau instappen werkt niet lijkt mij, hij zou naar de krant moeten gaan.
Maar leuk dat ze dat gat aan het graven zijn, maar hoe willen ze 's nachts in dat gebouw komen? Of uberhaupt overdag.. beetje vaag allemaal
Nee, zij is al die tijd de Vice-President geweest. De broer van de Vice-President is vermoord, niet de Vice-President zelf. Ik moet zelf toegeven dat ik er ook vanuit ging dat de Vice-President een man zou zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hmm, ze zei dat het niet alleen voor haar broer, maar voor het land. dus de huidige vice-president is de zus van de vorige, die allegedly is vermoord door Lincoln.
Nee, niet de first lady, de vice-president! Da's toch wel even een verschil hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef matthijst het volgende:
Dus, de first lady zal d'r broer wel hebben laten afmaken neem ik an.
Secret Service, geen FBI.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Steve-O het volgende:
Die FBI mensen zijn me wel een stelltje hufters eerste klas zeg.
Ja, die leek op een gegeven moment gewetensbezwaren te krijgen. Ik had wel verwacht dat ze daar eerder iets mee zouden doen, maar ik vermoed dat dat nog wel komt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Secret Service, geen FBI.
Maar idd een stelletje hufters. Vooral diegene met het zwarte pak, diegene met het grijze pak gaat ooit nog eens van pas komen voor Michael of verwanten denk ik.
Ik denk dat hij haar nog nodig heeft binnen zijn plan. Het was dus noodzakelijk om haar te redden om zo überhaupt nog een kans te hebben om te kunnen ontsnappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef truSteh het volgende:
Toch wel dom van Scofield hoe hij dat wijf helptDie gaat nu wel denken hoe hij die route kent
Inderdaad, zijn rol wordt goed geacteerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef dapluiz het volgende:
T-bag is idd stoer, vooral hoe hij met zijn accent van die, tja, "nette" woorden gebruikt vind ik wel grappig
Eind november is er een voorlopige december break cliffhanger finale. (ep 13)quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:23 schreef PirE het volgende:
Net aflevering 8 gezien op DVD. Hij was weer top. Weet iemand of er nog pauzes komen of gaan ze direct door tot januari zodat ze daarna verder gaan met 24 in dat timeslot?
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ze zullen toch wel echt ontsnappen. Daarna zal dus alles moeten draaien om het erachter komen wie de echte daders waren. En dan verliest de serie toch wel heel veel kracht en orginaliteit. En is er een kans dat het de zoveelste complot-serie wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:06 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Ik ga ervan uit dat ze aan het einde van dit seizoen daadwerkelijk ontsnappen.
2) Ik ga ervan uit dat er een tweede seizoen komt.
Ik vraag me dan toch af of de titel van de serie hetzelfde blijft, want het lijkt me sterk dat ze in seizoen 2 nog een keer uit gaan breken... of het plan moet mislukken natuurlijk.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:44 schreef CloudStrife het volgende:
Slecht nieuws:
Na aflevering 13 moeten we wachten tot MEI 2006!!! (6 maanden!)
Zat er aan te komen, FOX's schema zit gewoon vol, want in januari komt 24 en American Idol ook weer terug :/
FOX split dus het seizoen in tweeën, zoals we ook zien op Sci-Fi (stargate / battlestar)
Godver, dat trek ik dus nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:44 schreef CloudStrife het volgende:
Slecht nieuws:
Na aflevering 13 moeten we wachten tot MEI 2006!!! (6 maanden!)
Zat er aan te komen, FOX's schema zit gewoon vol, want in januari komt 24 en American Idol ook weer terug :/
FOX split dus het seizoen in tweeën, zoals we ook zien op Sci-Fi (stargate / battlestar)
Was wel erg voorspelbaar, dat ze alleen die telefoon zouden vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef neggix het volgende:
Goeie aflevering weer... Lekker spannend en eindelijk die National Security gasten erin geluisdNu maar hopen dat LJ dat sms'je gewist heeft
Anders schiet het nog niet zo op....
Nou jah, iig nog 4 afleveringen voor de stop
Nou, ik dacht dat die LJ iets eerder uitgestapt was.. Had niet verwacht dat ie een sms'je had gekregen.. Maar goed.. Was wel duidelijk dat hij er niet in zat iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was wel erg voorspelbaar, dat ze alleen die telefoon zouden vinden.![]()
En zo niet, heb ik nog wel een gaatje vrijquote:De Love is trouwens wel heel erg in de air tussen Scofield en de dokter. Dat wordt nog neuken voor het eind van het seizoen.![]()
dan neem ik de dokter wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef neggix het volgende:
De Love is trouwens wel heel erg in de air tussen Scofield en de dokter. Dat wordt nog neuken voor het eind van het seizoen.
En zo niet, heb ik nog wel een gaatje vrij
1. Lincolnquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
11. 1-11 1AKJ10 14 Nov 05 And Then There Were 7
KRO en zo'n seriequote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef kavu het volgende:
Mischien volgend jaar bij de KRO?
Hartelijk dank voor uw reactie aan de KRO.
Uw verzoek om de serie "Prison Break" uit te zenden is
doorgestuurd naar de afdeling aankoop. Deze afdeling is mede
verantwoordelijk voor het aankopen van (buitenlandse) series,
documentaires en films.
Wellicht dat uw verzoek in acht wordt genomen bij het bepalen van de
nieuw aan te kopen produkties. Echter kunnnen we u dus op dit moment
niet garanderen dat dit programma ook door de KRO zal worden aangekocht en uitgezonden. Mede hierom kunnen we u verder ook
adviseren om uw verzoek ook bij andere (publieke) omroepen in te dienen.
Via de website www.omroep.nl zijn de websites van alle publieke omroepen
te bereiken.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dianne Kwakman
KRO Servicelijn
Ja, hij was weer coolquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef TC03 het volgende:
Vette aflevering! Waarom ben ik de eerste die dit post? Jammer dat Prison Break hier niet zo populair is.
Inderdaad. Alhoewel ik die Veronica storyline niet zo bijster interessant vindt en die cliffhangers mij dus ook minder boeien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef djenneke het volgende:
Wel weer een gemeen einde. En wat ongelofelijk lomp van Veronica!
Ohja, dat was ook leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het eigenlijk een mindere aflevering deze keer.
Die cleanerguy is wel heel geinig. Toen ze het hadden over een cleanerguy, had ik echt een heel slik mannetje állà Harvey Keitel in Pulp Fiction verwacht. Maar in plaats daarvan komt er een slungel met zijn das half los en een verschrompeld overhemd.
Die eindconversatie van die zwarte met het "team" was ook prachtijg.
"Concrete is my specialty, are you digging?"
They begin looking over the figures and see that almost a half a billion dollars was funneled into Ecofield via federal grants for alternative fuel research. But Veronica notes that they never made a profit, nor did they make any fuel cells, patents or findings. Nick realizes that EcoField was just a shell company. Veronica turns from her computer. “Question is, for what?”quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Merkie het volgende:
En op een één of andere manier heeft het vermoorden van de broer van de "presidential candidate" wat we nu wel mogen zeggen dus geleid tot een grote campagnekas (hoe miste ik ff, maar goed).
Dat internet ging via de cellphone als je het goed zagquote:Op woensdag 9 november 2005 14:46 schreef neilpad het volgende:
Ik vind het ook wel een redelijke serie, alleen je ziet gewoon dat een van die special agents goed gaat worden later, hij begint steeds meer te twijfelen enzo.
Verder heeft het af en toe zwakke plotwendingen, dat ze daar een beetje in die primitieve hut internet hebben en cable tv ofzo en dan helemaal dat ze gewoon op "msn" of whatever online gaat![]()
Ah, bedankt. Ging allemaal best wel snel ineens.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
They begin looking over the figures and see that almost a half a billion dollars was funneled into Ecofield via federal grants for alternative fuel research. But Veronica notes that they never made a profit, nor did they make any fuel cells, patents or findings. Nick realizes that EcoField was just a shell company. Veronica turns from her computer. “Question is, for what?”
...
...
Nick reaches over and turns up the television, where the Vice President announces her candidacy for the Presidency of the United States. Veronica comments that the amount of money missing from EcoField could “run a small country.” On TV, a news reporter states that the Vice President has the largest campaign war chest in history and is therefore the odds-on favorite to win her party’s nomination. Nick turns back to Veronica. “Maybe not a small country…maybe this one…”
Vooral toen die Quincy (clean-up gast) iets zei in de trant van deze orders komen niet van mij, niet van haar, maar van "the company". En ook later had die slechte security agent het met de vice over "the company".quote:Op woensdag 9 november 2005 17:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ging allemaal best wel snel ineens.
Ik had ook trouwens het idee dat de vice-president ook maar in opdracht van iets of iemand handelt. Daar leek het op het eind tenminste op.
Ja idd, dat vergat ik ook. Ben benieuwd wat "the company" dan precies is.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vooral toen die Quincy (clean-up gast) iets zei in de trant van deze orders komen niet van mij, niet van haar, maar van "the company". En ook later had die slechte security agent het met de vice over "the company".
Moet je ze vandaag wel kijken, morgen is 't namelijk tijd voor ep. 11quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef Miguel het volgende:
Ok, zal me eerst gaan inkijken voordat ik in dit topic terugkom, heb deze tip namelijk van het weekend van een vriend van me gehad en heb nu ep1 t/m 10 liggen, heb de eerste gezien dus nu nog maar 6 uur aan afleveringen kijkenTot nu toe erg interessante serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.. die laatste aflevering... Naam zegt het al een beetje wat er gebeurd![]()
Vanavond weer een stukje opweg
O+ BlaBlub O+
Bedankt man! Dat wilde ik echt graag weten!quote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef truSteh het volgende:
-
Is nog niet zeker hoor, wat hij zegt.. Is een mening.. Dus je hoeft je nergens zorgen om te makenquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedankt man! Dat wilde ik echt graag weten!
als een poging faalt is het afgelopen met de serie -quote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef truSteh het volgende:
Geen complete ontsnapping dus, maar een poging tot, en die hoogst waarschijnlijk ook faalt lijkt mij, dan is er tenminste iets om 6 maanden op te wachten
Neem voortaan je hoofd ff mee als je iets wilt posten, dat is wat ik verwacht, toch niet zeker dat dat gaat gebeuren, tering zegquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedankt man! Dat wilde ik echt graag weten!
Goeie vraag idd.. Snapte ik ook al niet helemaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:40 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
Trouwens - iemand enig idee, hoe is Scofield van plan om snachts iedereen behalve hem en Sucre uit zn cel te kirjgen??? Ze komen er wel uit, gaan lekker door het tunneltje, maar de rest???en vooral Burrows zit in een Isolator.......
quote:'Prison Break' producer found dead at Drake Hotel
November 15, 2005
BY LISA DONOVAN AND FRANK MAIN Staff Reporters Advertisement
A producer for the Fox network television series "Prison Break," which is filmed in a former state prison in Joliet, was found dead in his North Michigan Avenue hotel room Monday afternoon, the victim of an apparent drug overdose, according to authorities.
Matthew Houbrick, 42, of Calabasas, Calif., was found dead about 3:30 p.m., in his 6th floor room at the Drake Hotel.
Some white powder, believed to be cocaine or heroin, was also found in the room, a source close to the investigation told the Chicago Sun-Times.
It was unclear how long Houbrick had been dead, but a police source said a Hollywood producer was concerned about the man and asked hotel staff to make a well-being check. Police officials obtained the information about his job title, but Fox network spokesmen did not confirm Houbrick's death late Monday.
Worked on '7th Heaven'
The drama "Prison Break," currently in its first season, tells the tale of a man who robs a bank in order to get caught. This allows him to be sent to the same prison where his older brother wrongly sits on Death Row for an assassination. The younger brother plans a breakout for the both of them.
The series is filmed at the former Joliet Correctional Center, where generations of hard-core criminals served time.
Houbrick's credits include working as supervising producer for the WB's "Charmed" from 1999 to 2000, as well as other production work on "7th Heaven," the 1990s' series "The Love Boat: The Next Wave" and "Pacific Palisades," according to the Internet Movie Database.
Contributing: Michael Sneed
Dat zijn van die dingen waar je gaandeweg wel achter komt, beetje nutteloos om je dat nu af te vragen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef neggix het volgende:
[..]
Goeie vraag idd.. Snapte ik ook al niet helemaal
Nutteloss... Tis maar wat jij vind... Ik vind het wel leuk om daar over na te denken.. Houd je bezigquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen waar je gaandeweg wel achter komt, beetje nutteloos om je dat nu af te vragen.
Die producer was zo onbelangrijk dat de IMDB 'm niet eens kende. Prison Break stopt voor niets, behalve misschien een nieuw seizoen 24.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef Miguel het volgende:
Hoe vet was het toen die dat touw uit z'n jasje trokWordt nog erg spannend volgende week iig, is er al meer nieuws over hoe het verder gaat nu die producer een overdosis heeft genomen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My thoughts exactly..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef telamomtepoepn het volgende:
Maar nu na de ontsnapping gaan ze achter de echte daders aan = nog een paar kijkcijfers voor een aantal afleveringen.
Ga je mond eens ff heel snel wassen jijquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Miguel het volgende:
Beter gewoon dat hele 24 afschaffen en Prison Break uitzenden, heel die Jack Bauer mag wat mij betreft kapot gaan (heb alleen eerste seizoen gevolgd...)
Hey! Prison Break is dan wel een toffe serie maar er gaat niets boven 24!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Beter gewoon dat hele 24 afschaffen en Prison Break uitzenden, heel die Jack Bauer mag wat mij betreft kapot gaan (heb alleen eerste seizoen gevolgd...)
Seizoenspauze meer. In mei gaan ze verder met het tweede deel van seizoen 1.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef Steve-O het volgende:
Kut T-Bag
Volgende week is dus de Seaseon finale of zie ik dat verkeerd 13 episodes vind ik namelijk neit erg veel voor 1 seizoen ?
Net zoals ze dat elk jaar bij souhtpark flikken dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoenspauze meer. In mei gaan ze verder met het tweede deel van seizoen 1.
Mag toch hopen dat Arrested Development wel aan de 13 eps komt dit seizoen, dan maar geen PB eerder. AD is geniaaaaaaal.. echt verschrikkelijk jammer dat Fox en het amerikaanse publiek het niet waardeert.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Er gloort nog hoop aan de horizon... FOX heeft van de comedyseries Kitchen Confidential en Arrested Development maar 13 eps besteld dit seizoen... dat zijn 2 half uur series die achter elkaar geprogrammeerd stonden... als die eerder komen te vervallen zou PB dus ook zomaar eens eerder terug kunnen komen
* wolfrolf duimt
Dat Abruzzi opeens zijn hoofd verliest (letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef telamomtepoepn het volgende:
koningen, moet zeker eerder terugkomen
rare aflevering, leek alsof de producer nu al aan de drugs was....abruzzi en secret-service guy krijgen nu opeens spijt van wat ze allemaal gedaan hebben... uitermate tranenuitzuigend
ik denk niet dat abruzzi het overleeft....te veel bloed verloren en in een kwetsbare plek geraakt....als je nadenkt is het ook niet minder dan logisch dat hij dood is : met levende abruzzi hebben ze een directe vlucht naar bahama's waar ze lekker aan biertjes kuinnen gaan. Einde verhaal. Maar nu na de ontsnapping gaan ze achter de echte daders aan = nog een paar kijkcijfers voor een aantal afleveringen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:28 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
helaas heeft de kleinere episode order van Kitchen Confidential en Arrested Development (boo!) niks te maken met een eventuele eerdere terugkeer van PB. Deze zouden ook al op hiatus gaan wegens de terugkeer van American Idol en 24, en de introductie van de nieuwe midseason shows.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:24 schreef Jay_Snake het volgende:
Episode 14 Monday March 6, 2006
The Rat
Het ziet ernaar uit dat eht sneller terugkomt dan verwacht....
Idd, het leek meer op het einde van een gewone aflevering.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef Steve-O het volgende:
Wat een tiefus einde zeg .
Had wel meer verwacht van een seizoens finale .
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?q=prison+breakquote:
Het is dan ook geen seizoensfinale. Seizoen 1 heeft 22 afleveringen namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef Steve-O het volgende:
Wat een tiefus einde zeg .
Had wel meer verwacht van een seizoens finale .
Over het algemeen heeft een seizoen 2 finales. Eentje bij de tussentijdse stop, eentje aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dan ook geen seizoensfinale. Seizoen 1 heeft 22 afleveringen namelijk.
Wel eehhhh spannend einde! Nu wordt het wachten tot maartIn ieder geval beter dan mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Sqall het volgende:
Jammer dat het is afgelopen, Fox maakt wel een grote fout, de kijker maar lekker naaien...
Ik hoop dat ze het eerder gaan uitzenden.
Maarja, hier nog een fijne spoiler voor jullie:Is toch geen spoiler, meer een constatering. Ik zie 't er niet in overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Merkie op 30-11-2005 00:12:59 ]2000 light years from home
Misschien hebben de installateurs per ongeluk de moersleutel laten liggen die er op pastquote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef dapluiz het volgende:
Damn, wist niet dat dit de voorlopig laatste was, te erg dat we nu zo lang moeten wachten
Verder hele toffe aflevering, al vraag ik me nu echt heel erg af hoe micheal dit gaat oplossen (zoals bij zo'n beetje elke aflevering tot nu toe)
Hier zat ik ook al aan te denken, en tjaa je kan moeilijk weer de gevangenis in willen!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef neggix het volgende:
Vraam me alleen af, deze serie is gemaakt voor maar 1 seizoen lijkt me![]()
Dat zou wel jammer zijn
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de press release van FOX zegt 20 maart 2006
JAAAquote:PRISON BREAK Returns Monday, March 13, at 8:00 PM; All-Original Episodes Begin Monday, March 20
"I'm also pleased to announce that we're bringing back PRISON BREAK earlier than planned because fans are demanding it and because it's a fantastic companion for 24. All of this necessitates some other moves, but we're keeping HOUSE behind the IDOL performance show, where it performed so successfully last year."
Eigenlijk de halve finalequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:10 schreef BlaBlub het volgende:
Oeehh, Zojuist eindelijk finale gekekenGodver wat spannend.. Alleen dom dat die Agent aan z'n vrouw verteld waar hij heen gaat
Beetje jammer...
Gelukkig nog maar 4 maandjes
Zo kan hij zien hoe diep iets is etc toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben die origami eendjes nou eigenlijk voor nut? Die Michael bij de dokter door dat rooster gooide.
Gewoon een leuke gimmickquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben die origami eendjes nou eigenlijk voor nut? Die Michael bij de dokter door dat rooster gooide.
Je ziet geen spoken. Het komt wel eens vaker voor dat acteurs ook in andere series, films en clips spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:45 schreef Miguel het volgende:
Ik dacht dat ik spoken zag, maar net stond tmf toevallig aan tijdens m'n lunch en toen kwam Michael ineens langs in de clip van Mariah Carey, kan iemand dit bevestigen of zie ik ze gewoon vliegen?
Ow, ouder nummer, we belong together is de titel geloof ik ..
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je ziet geen spoken. Het komt wel eens vaker voor dat acteurs ook in andere series, films en clips spelen.
Clip is nog van voor Prison Break.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletValt me toch tegen van 'm
Gast moest waarschijnlijk ook de huur betalen enz.Dan pak je wat je pakken kan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletValt me toch tegen van 'm
Snappik, z'n geld van Dinotopia zal wel op zijn geweest ...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:52 schreef CloudStrife het volgende:
Clip is nog van voor Prison Break.
Op zich welquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het een betere cliffhanger als ze waren gestopt direct nadat Michael zegt "They replaced the pipe'![]()
?
Hadden ze anders kunnen oplossenquote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op zich welMaar dan was de ep 2 minuten te kort geweest denk ik
Die krijgt dat mesje van T-bag in z'n strot waarschijnlijkquote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef ToXiCitY het volgende:
En de guard die die buis hoort breken.
quote:De Amerikaanse hitserie Prison Break is vanaf donderdag 9 maart wekelijks te zien rond half tien 's avonds bij RTL 5.
Dat is snel!quote:
Niet iedereen kan series downloaden en/of begrijpt voldoende van de Engelse taal om de serie te volgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef truSteh het volgende:
Dan is er niks leuks meer aan je hebt alles al gezien, niks spannends, cliffhangers stellen niks meer voor.
Een beetje handig persoon trekt zo de DVDs binnen met daarop 4 afleveringen van Prison Break inclusief subtitles en een handig menuquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet iedereen kan series downloaden en/of begrijpt voldoende van de Engelse taal om de serie te volgen.
Lang niet iedereen is zo handig met computersquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Een beetje handig persoon trekt zo de DVDs binnen met daarop 4 afleveringen van Prison Break inclusief subtitles en een handig menu.
Jesus, wat maakt die Charlie Brooker zich belachelijk. Net een klein kind met z'n 'de show is stom' wat hij steeds weer herhaald.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:46 schreef TC03 het volgende:
Prison Break UK review
Niet erg positief, zachtjes uitgedrukt. Maar ik vind al die negativiteit rondom Prison Break ook stom. Het verhaal is ietwat ongeloofwaardig, maar ik vind het zeker zeer vermakelijk.
En die review vind ik echt kinderachtig zeg, zo kan je elke serie de grond in boren. Lost: "Een vliegtuig stort neer op een eiland. Vervolgens vinden ze een ijsbeer, een vrouw die er al jaren rond zwerft en wordt de piloot bruut vermoord! Een vrouw wordt onvoerd en komt vervolgens met geheugenverlies terug! Wat een slecht verhaal!"
Weet niet, The Guardian is wel een kwaliteitskrant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Jesus, wat maakt die Charlie Brooker zich belachelijk. Net een klein kind met z'n 'de show is stom' wat hij steeds weer herhaald.
Die kerel wordt toch door niemand serieus genomen hoop ik?
Wordt dus door geen hond gelezen daar. Als het in The Sun, of News of the World zou staan dan zou het pas erg zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet, The Guardian is wel een kwaliteitskrant.![]()
quote:The set-up is as follows. Justin Timberlake has a problem - he's not called Justin Timberlake any more. He's called Wentworth Miller and he's a structural engineer. But that's not the problem. His brother's the problem. His brother's a Clive Owen lookalike with jawbones so square he looks like he's trying to hide a box in his mouth - and he's on death row for murdering the vice president. Except he didn't do it! He's the victim of a shadowy conspiracy! And only Justin Timberlake knows the truth!
Hij doet het wel lachwekkend af, maar 't is toch eigenlijk wel slimquote:But Justin has an ace up his sleeve - an ace that might, in our universe, be considered implausible: he designed the prison himself. Remember I said he was a structural engineer? For Whopping Contrivance, Inc? Well he is. So prior to committing his armed robbery, he had the prison blueprints tattooed all over his body! Brilliant!
quote:His brother's a Clive Owen lookalike with jawbones so square he looks like he's trying to hide a box in his mouth
Hehe ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef tartaarsaus het volgende:
op 1 punt heeft de reviewer wel gelijk
[..]
Daar kan die acteur toch niets aan doen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef tartaarsaus het volgende:
op 1 punt heeft de reviewer wel gelijk
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |