Die producer was zo onbelangrijk dat de IMDB 'm niet eens kende. Prison Break stopt voor niets, behalve misschien een nieuw seizoen 24.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef Miguel het volgende:
Hoe vet was het toen die dat touw uit z'n jasje trokWordt nog erg spannend volgende week iig, is er al meer nieuws over hoe het verder gaat nu die producer een overdosis heeft genomen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My thoughts exactly..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef telamomtepoepn het volgende:
Maar nu na de ontsnapping gaan ze achter de echte daders aan = nog een paar kijkcijfers voor een aantal afleveringen.
Ga je mond eens ff heel snel wassen jijquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Miguel het volgende:
Beter gewoon dat hele 24 afschaffen en Prison Break uitzenden, heel die Jack Bauer mag wat mij betreft kapot gaan (heb alleen eerste seizoen gevolgd...)
Hey! Prison Break is dan wel een toffe serie maar er gaat niets boven 24!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Beter gewoon dat hele 24 afschaffen en Prison Break uitzenden, heel die Jack Bauer mag wat mij betreft kapot gaan (heb alleen eerste seizoen gevolgd...)
Seizoenspauze meer. In mei gaan ze verder met het tweede deel van seizoen 1.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:05 schreef Steve-O het volgende:
Kut T-Bag
Volgende week is dus de Seaseon finale of zie ik dat verkeerd 13 episodes vind ik namelijk neit erg veel voor 1 seizoen ?
Net zoals ze dat elk jaar bij souhtpark flikken dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Seizoenspauze meer. In mei gaan ze verder met het tweede deel van seizoen 1.
Mag toch hopen dat Arrested Development wel aan de 13 eps komt dit seizoen, dan maar geen PB eerder. AD is geniaaaaaaal.. echt verschrikkelijk jammer dat Fox en het amerikaanse publiek het niet waardeert.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Er gloort nog hoop aan de horizon... FOX heeft van de comedyseries Kitchen Confidential en Arrested Development maar 13 eps besteld dit seizoen... dat zijn 2 half uur series die achter elkaar geprogrammeerd stonden... als die eerder komen te vervallen zou PB dus ook zomaar eens eerder terug kunnen komen
* wolfrolf duimt
Dat Abruzzi opeens zijn hoofd verliest (letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef telamomtepoepn het volgende:
koningen, moet zeker eerder terugkomen
rare aflevering, leek alsof de producer nu al aan de drugs was....abruzzi en secret-service guy krijgen nu opeens spijt van wat ze allemaal gedaan hebben... uitermate tranenuitzuigend
ik denk niet dat abruzzi het overleeft....te veel bloed verloren en in een kwetsbare plek geraakt....als je nadenkt is het ook niet minder dan logisch dat hij dood is : met levende abruzzi hebben ze een directe vlucht naar bahama's waar ze lekker aan biertjes kuinnen gaan. Einde verhaal. Maar nu na de ontsnapping gaan ze achter de echte daders aan = nog een paar kijkcijfers voor een aantal afleveringen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:28 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
helaas heeft de kleinere episode order van Kitchen Confidential en Arrested Development (boo!) niks te maken met een eventuele eerdere terugkeer van PB. Deze zouden ook al op hiatus gaan wegens de terugkeer van American Idol en 24, en de introductie van de nieuwe midseason shows.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:24 schreef Jay_Snake het volgende:
Episode 14 Monday March 6, 2006
The Rat
Het ziet ernaar uit dat eht sneller terugkomt dan verwacht....
Idd, het leek meer op het einde van een gewone aflevering.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef Steve-O het volgende:
Wat een tiefus einde zeg .
Had wel meer verwacht van een seizoens finale .
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html?q=prison+breakquote:
Het is dan ook geen seizoensfinale. Seizoen 1 heeft 22 afleveringen namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef Steve-O het volgende:
Wat een tiefus einde zeg .
Had wel meer verwacht van een seizoens finale .
Over het algemeen heeft een seizoen 2 finales. Eentje bij de tussentijdse stop, eentje aan het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dan ook geen seizoensfinale. Seizoen 1 heeft 22 afleveringen namelijk.
Wel eehhhh spannend einde! Nu wordt het wachten tot maartIn ieder geval beter dan mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Sqall het volgende:
Jammer dat het is afgelopen, Fox maakt wel een grote fout, de kijker maar lekker naaien...
Ik hoop dat ze het eerder gaan uitzenden.
Maarja, hier nog een fijne spoiler voor jullie:Is toch geen spoiler, meer een constatering. Ik zie 't er niet in overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Merkie op 30-11-2005 00:12:59 ]2000 light years from home
Misschien hebben de installateurs per ongeluk de moersleutel laten liggen die er op pastquote:Op woensdag 30 november 2005 00:02 schreef dapluiz het volgende:
Damn, wist niet dat dit de voorlopig laatste was, te erg dat we nu zo lang moeten wachten
Verder hele toffe aflevering, al vraag ik me nu echt heel erg af hoe micheal dit gaat oplossen (zoals bij zo'n beetje elke aflevering tot nu toe)
Hier zat ik ook al aan te denken, en tjaa je kan moeilijk weer de gevangenis in willen!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:07 schreef neggix het volgende:
Vraam me alleen af, deze serie is gemaakt voor maar 1 seizoen lijkt me![]()
Dat zou wel jammer zijn
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de press release van FOX zegt 20 maart 2006
JAAAquote:PRISON BREAK Returns Monday, March 13, at 8:00 PM; All-Original Episodes Begin Monday, March 20
"I'm also pleased to announce that we're bringing back PRISON BREAK earlier than planned because fans are demanding it and because it's a fantastic companion for 24. All of this necessitates some other moves, but we're keeping HOUSE behind the IDOL performance show, where it performed so successfully last year."
Eigenlijk de halve finalequote:Op vrijdag 2 december 2005 17:10 schreef BlaBlub het volgende:
Oeehh, Zojuist eindelijk finale gekekenGodver wat spannend.. Alleen dom dat die Agent aan z'n vrouw verteld waar hij heen gaat
Beetje jammer...
Gelukkig nog maar 4 maandjes
Zo kan hij zien hoe diep iets is etc toch?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben die origami eendjes nou eigenlijk voor nut? Die Michael bij de dokter door dat rooster gooide.
Gewoon een leuke gimmickquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:53 schreef TC03 het volgende:
Wat hebben die origami eendjes nou eigenlijk voor nut? Die Michael bij de dokter door dat rooster gooide.
Je ziet geen spoken. Het komt wel eens vaker voor dat acteurs ook in andere series, films en clips spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:45 schreef Miguel het volgende:
Ik dacht dat ik spoken zag, maar net stond tmf toevallig aan tijdens m'n lunch en toen kwam Michael ineens langs in de clip van Mariah Carey, kan iemand dit bevestigen of zie ik ze gewoon vliegen?
Ow, ouder nummer, we belong together is de titel geloof ik ..
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je ziet geen spoken. Het komt wel eens vaker voor dat acteurs ook in andere series, films en clips spelen.
Clip is nog van voor Prison Break.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletValt me toch tegen van 'm
Gast moest waarschijnlijk ook de huur betalen enz.Dan pak je wat je pakken kan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Snappik, maar in de clip van zo'n nep geile sletValt me toch tegen van 'm
Snappik, z'n geld van Dinotopia zal wel op zijn geweest ...quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:52 schreef CloudStrife het volgende:
Clip is nog van voor Prison Break.
Op zich welquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het een betere cliffhanger als ze waren gestopt direct nadat Michael zegt "They replaced the pipe'![]()
?
Hadden ze anders kunnen oplossenquote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op zich welMaar dan was de ep 2 minuten te kort geweest denk ik
Die krijgt dat mesje van T-bag in z'n strot waarschijnlijkquote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef ToXiCitY het volgende:
En de guard die die buis hoort breken.
quote:De Amerikaanse hitserie Prison Break is vanaf donderdag 9 maart wekelijks te zien rond half tien 's avonds bij RTL 5.
Dat is snel!quote:
Niet iedereen kan series downloaden en/of begrijpt voldoende van de Engelse taal om de serie te volgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef truSteh het volgende:
Dan is er niks leuks meer aan je hebt alles al gezien, niks spannends, cliffhangers stellen niks meer voor.
Een beetje handig persoon trekt zo de DVDs binnen met daarop 4 afleveringen van Prison Break inclusief subtitles en een handig menuquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet iedereen kan series downloaden en/of begrijpt voldoende van de Engelse taal om de serie te volgen.
Lang niet iedereen is zo handig met computersquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Een beetje handig persoon trekt zo de DVDs binnen met daarop 4 afleveringen van Prison Break inclusief subtitles en een handig menu.
Jesus, wat maakt die Charlie Brooker zich belachelijk. Net een klein kind met z'n 'de show is stom' wat hij steeds weer herhaald.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:46 schreef TC03 het volgende:
Prison Break UK review
Niet erg positief, zachtjes uitgedrukt. Maar ik vind al die negativiteit rondom Prison Break ook stom. Het verhaal is ietwat ongeloofwaardig, maar ik vind het zeker zeer vermakelijk.
En die review vind ik echt kinderachtig zeg, zo kan je elke serie de grond in boren. Lost: "Een vliegtuig stort neer op een eiland. Vervolgens vinden ze een ijsbeer, een vrouw die er al jaren rond zwerft en wordt de piloot bruut vermoord! Een vrouw wordt onvoerd en komt vervolgens met geheugenverlies terug! Wat een slecht verhaal!"
Weet niet, The Guardian is wel een kwaliteitskrant.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Jesus, wat maakt die Charlie Brooker zich belachelijk. Net een klein kind met z'n 'de show is stom' wat hij steeds weer herhaald.
Die kerel wordt toch door niemand serieus genomen hoop ik?
Wordt dus door geen hond gelezen daar. Als het in The Sun, of News of the World zou staan dan zou het pas erg zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet, The Guardian is wel een kwaliteitskrant.![]()
quote:The set-up is as follows. Justin Timberlake has a problem - he's not called Justin Timberlake any more. He's called Wentworth Miller and he's a structural engineer. But that's not the problem. His brother's the problem. His brother's a Clive Owen lookalike with jawbones so square he looks like he's trying to hide a box in his mouth - and he's on death row for murdering the vice president. Except he didn't do it! He's the victim of a shadowy conspiracy! And only Justin Timberlake knows the truth!
Hij doet het wel lachwekkend af, maar 't is toch eigenlijk wel slimquote:But Justin has an ace up his sleeve - an ace that might, in our universe, be considered implausible: he designed the prison himself. Remember I said he was a structural engineer? For Whopping Contrivance, Inc? Well he is. So prior to committing his armed robbery, he had the prison blueprints tattooed all over his body! Brilliant!
quote:His brother's a Clive Owen lookalike with jawbones so square he looks like he's trying to hide a box in his mouth
Hehe ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef tartaarsaus het volgende:
op 1 punt heeft de reviewer wel gelijk
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |