Helemaal mee eens, en wat een cliffhangerquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:19 schreef Choller het volgende:
Zo, net ep 6 gekeken. Geweldig!
Heel veel actie!!
Topafleveringquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:19 schreef Choller het volgende:
Zo, net ep 6 gekeken. Geweldig!
Heel veel actie!!
Alleen jammer dat als 24 seizoen 5 begint de show verhuisd naar een andere dag , of dat we zelfs moeten wachtenquote:FOX's 'Prison Break' Is First to Full Season
By Brian Ford Sullivan
LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- FOX's "Prison Break" isn't ending anytime soon as the network has ordered a full season of 22 episodes of the freshman drama, a network source confirmed today.
The news comes as the series heads for a brief two-week hiatus following its October 3 airing.
It's not clear how FOX plans to roll out the back-nine order as it previously indicated "House" and season five of "24" would take over Monday nights beginning in January.
In any case, the current batch of 13 episodes is set to wrap at the end of the November sweeps period. It remains to be seen if the nine remaining installments will continue to run on Monday nights or turn up at some point next year as a fill-in for any potential schedule holes.
FOX is expected to provide additional details when it formally announces the news tomorrow.
Overall for its first four weeks, "Prison Break" has averaged a solid 9.028 million viewers according to final numbers released by Nielsen Media Research. More importantly, "Break" has nearly doubled the audience of its lead-in "Kitchen Confidential" for the past two weeks in both households and adults 18-49.
Paul Scheuring, Marty Adelstein, Dawn Parouse, Matt Olmstead and Brett Ratner are the executive producers of the series, which comes from Adelstein-Parouse Productions in association with 20th Century Fox Television.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Ja, dat ventje is idd niet helemaal fris, en die gaat het waarschijnlijk nog wel een keer verneuken voor hun.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef truSteh het volgende:
Mwah ik denk dat het wel beter is dat die bewaker dood is, die had toch wel gepraat. Ben wel bang dat z'n moordenaar ook een risico is voor de ontsnapping (ben ff ze naam kwijt), hij lijkt me toch wel het type die bij het minste of geringste denkt dat hij genaaid word en dan gaat ie vast praten. Maar daar word vast nog wel iets aan gedaan door Mr. Langhaar.
Toch wel dom van Scofield hoe hij dat wijf helptDie gaat nu wel denken hoe hij die route kent
Nee, dat zijn twee herhalingen. Aflevering 5 en 6.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef djenneke het volgende:
Op fox's schedule staat trouwens dat ze 10 oktober gewoon het volgende deel uitzenden??
ja, daar kwam ik ook al achter... beetje jammer...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee herhalingen. Aflevering 5 en 6.
nog 2.5 week verdommequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
Enne mensen even ter herinnering: de komende 2 weken geen nieuwe afleveringen hè
Dat jullie volgende week + de week daarna niet het hele topic vol zitten te jammeren dat episode 8 maar niet gereleased wordt![]()
Is nog niet bekendgemaakt. Ik vermoed dat ze een redelijke hoge overheidspositie heeft (of haar man), maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Merkie het volgende:
Wie is die vrouw met wie die Secret Service agenten steeds bellen eigenlijk?
Dus toch! Ik wist het niet 100% zeker of zij het was, maar nu dan toch welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef JohnHannibalSmith het volgende:ze wordt iig gespeeld door Patricia Wettig
We moeten nog een aflevering of 10 T-Bag haten zodat zijn onvermijdelijke, langzame en pijnlijke dood in de laatste aflevering nog beter zal zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:26 schreef AversusZ het volgende:
ze hadden die gozer meteen beter kunnen omleggen toen hij die guard killde lijkt mij. Vond het wel beetje voorspelbaar dat hij met die bewaker nou net die ene cel in moest lopen en het gat moest ontdekken maar goed
verder top serie!
Misschien wel de First Lady.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Merkie het volgende:
Wie is die vrouw met wie die Secret Service agenten steeds bellen eigenlijk?
Altijd leuk om jezelf te qouten. Eindelijk is het "hoofd" bekend, ik zat ernaast maar niet al te ver...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien wel de First Lady.
Ff fijn specaleren, ze had iets met de broer van vice president, maar wilt niet dat dat belkend wordt ofzo. I dunno![]()
Ja eh, we zitten nog maar bij aflevering 8 hè, da's op 1/3 van de hele serie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:13 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering. Wel klote voor dat gozertje, maar best wel slim dat ie een foto heeft gemaaktNu is de vraag alleen hoe hij dat bekend krijgt, politiebureau instappen werkt niet lijkt mij, hij zou naar de krant moeten gaan.
Maar leuk dat ze dat gat aan het graven zijn, maar hoe willen ze 's nachts in dat gebouw komen? Of uberhaupt overdag.. beetje vaag allemaal
Nee, zij is al die tijd de Vice-President geweest. De broer van de Vice-President is vermoord, niet de Vice-President zelf. Ik moet zelf toegeven dat ik er ook vanuit ging dat de Vice-President een man zou zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hmm, ze zei dat het niet alleen voor haar broer, maar voor het land. dus de huidige vice-president is de zus van de vorige, die allegedly is vermoord door Lincoln.
Nee, niet de first lady, de vice-president! Da's toch wel even een verschil hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef matthijst het volgende:
Dus, de first lady zal d'r broer wel hebben laten afmaken neem ik an.
Secret Service, geen FBI.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Steve-O het volgende:
Die FBI mensen zijn me wel een stelltje hufters eerste klas zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |