Misschien wel de First Lady.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef Merkie het volgende:
Wie is die vrouw met wie die Secret Service agenten steeds bellen eigenlijk?
Altijd leuk om jezelf te qouten. Eindelijk is het "hoofd" bekend, ik zat ernaast maar niet al te ver...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:12 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Misschien wel de First Lady.
Ff fijn specaleren, ze had iets met de broer van vice president, maar wilt niet dat dat belkend wordt ofzo. I dunno![]()
Ja eh, we zitten nog maar bij aflevering 8 hè, da's op 1/3 van de hele serie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:13 schreef truSteh het volgende:
Gave aflevering. Wel klote voor dat gozertje, maar best wel slim dat ie een foto heeft gemaaktNu is de vraag alleen hoe hij dat bekend krijgt, politiebureau instappen werkt niet lijkt mij, hij zou naar de krant moeten gaan.
Maar leuk dat ze dat gat aan het graven zijn, maar hoe willen ze 's nachts in dat gebouw komen? Of uberhaupt overdag.. beetje vaag allemaal
Nee, zij is al die tijd de Vice-President geweest. De broer van de Vice-President is vermoord, niet de Vice-President zelf. Ik moet zelf toegeven dat ik er ook vanuit ging dat de Vice-President een man zou zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hmm, ze zei dat het niet alleen voor haar broer, maar voor het land. dus de huidige vice-president is de zus van de vorige, die allegedly is vermoord door Lincoln.
Nee, niet de first lady, de vice-president! Da's toch wel even een verschil hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef matthijst het volgende:
Dus, de first lady zal d'r broer wel hebben laten afmaken neem ik an.
Secret Service, geen FBI.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Steve-O het volgende:
Die FBI mensen zijn me wel een stelltje hufters eerste klas zeg.
Ja, die leek op een gegeven moment gewetensbezwaren te krijgen. Ik had wel verwacht dat ze daar eerder iets mee zouden doen, maar ik vermoed dat dat nog wel komt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Secret Service, geen FBI.
Maar idd een stelletje hufters. Vooral diegene met het zwarte pak, diegene met het grijze pak gaat ooit nog eens van pas komen voor Michael of verwanten denk ik.
Ik denk dat hij haar nog nodig heeft binnen zijn plan. Het was dus noodzakelijk om haar te redden om zo überhaupt nog een kans te hebben om te kunnen ontsnappen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef truSteh het volgende:
Toch wel dom van Scofield hoe hij dat wijf helptDie gaat nu wel denken hoe hij die route kent
Inderdaad, zijn rol wordt goed geacteerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef dapluiz het volgende:
T-bag is idd stoer, vooral hoe hij met zijn accent van die, tja, "nette" woorden gebruikt vind ik wel grappig
Eind november is er een voorlopige december break cliffhanger finale. (ep 13)quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:23 schreef PirE het volgende:
Net aflevering 8 gezien op DVD. Hij was weer top. Weet iemand of er nog pauzes komen of gaan ze direct door tot januari zodat ze daarna verder gaan met 24 in dat timeslot?
Ben ik ook erg benieuwd naar. Ze zullen toch wel echt ontsnappen. Daarna zal dus alles moeten draaien om het erachter komen wie de echte daders waren. En dan verliest de serie toch wel heel veel kracht en orginaliteit. En is er een kans dat het de zoveelste complot-serie wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:06 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Ik ga ervan uit dat ze aan het einde van dit seizoen daadwerkelijk ontsnappen.
2) Ik ga ervan uit dat er een tweede seizoen komt.
Ik vraag me dan toch af of de titel van de serie hetzelfde blijft, want het lijkt me sterk dat ze in seizoen 2 nog een keer uit gaan breken... of het plan moet mislukken natuurlijk.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:44 schreef CloudStrife het volgende:
Slecht nieuws:
Na aflevering 13 moeten we wachten tot MEI 2006!!! (6 maanden!)
Zat er aan te komen, FOX's schema zit gewoon vol, want in januari komt 24 en American Idol ook weer terug :/
FOX split dus het seizoen in tweeën, zoals we ook zien op Sci-Fi (stargate / battlestar)
Godver, dat trek ik dus nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:44 schreef CloudStrife het volgende:
Slecht nieuws:
Na aflevering 13 moeten we wachten tot MEI 2006!!! (6 maanden!)
Zat er aan te komen, FOX's schema zit gewoon vol, want in januari komt 24 en American Idol ook weer terug :/
FOX split dus het seizoen in tweeën, zoals we ook zien op Sci-Fi (stargate / battlestar)
Was wel erg voorspelbaar, dat ze alleen die telefoon zouden vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef neggix het volgende:
Goeie aflevering weer... Lekker spannend en eindelijk die National Security gasten erin geluisdNu maar hopen dat LJ dat sms'je gewist heeft
Anders schiet het nog niet zo op....
Nou jah, iig nog 4 afleveringen voor de stop
Nou, ik dacht dat die LJ iets eerder uitgestapt was.. Had niet verwacht dat ie een sms'je had gekregen.. Maar goed.. Was wel duidelijk dat hij er niet in zat iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was wel erg voorspelbaar, dat ze alleen die telefoon zouden vinden.![]()
En zo niet, heb ik nog wel een gaatje vrijquote:De Love is trouwens wel heel erg in de air tussen Scofield en de dokter. Dat wordt nog neuken voor het eind van het seizoen.![]()
dan neem ik de dokter wel.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:14 schreef neggix het volgende:
De Love is trouwens wel heel erg in de air tussen Scofield en de dokter. Dat wordt nog neuken voor het eind van het seizoen.
En zo niet, heb ik nog wel een gaatje vrij
1. Lincolnquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef XxxPimxxX het volgende:
11. 1-11 1AKJ10 14 Nov 05 And Then There Were 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |