Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
De 3e inmiddels ook gezien, het wordt steeds leuker! Potentie voor een bescheide succesje.
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef truSteh het volgende:
Leuke 3de aflevering idd. Dat van die tattoo snap ik nog niet helemaal, hij ziet er blijkbaar een plattegrond in terwijl ik gewoon een plaatje zie, maarja
Ja er verschenen ineens allemaal lijntjes, dat zag ze broer blijkbaar als ie goed keek ofzo, ik weet niet. Niet dat ik hem daardoor snaptequote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 06:49 schreef matthijst het volgende:
Geinige serie... Zal idd wel een hite worden, niet zo moelijk te voorspellen...
Die "Everybody Hates Chris" zijn ze ook flink aan het pluggen...
Mwah, een herhaling van Everybody Loves Raymond werd beter bekeken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |