Ik vond hem juist erg goedquote:Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond de season premier nou niet déndérend. Wel aardig, maar ik zie een flop aankomen.
Is niet realtime.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had er al wat over gelezen. Deze serie is toch ook real time à la 24?
Ik wacht nog even met het kijken van de pilot, omdat ik geen zin heb om anderhalve maand te wachten op deel 2... en er zijn nog genoeg series om me deze zomer bezig te houden.
Everybody hates Chris wordt een bescheiden hitje. Wordt namelijk volgens mij op UPN uitgezonden en dat is dus niet op één van de grote vier.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
zeg dat nou niet in je openingspost... Vond de pilot goed genoeg, geen lost of alias pliot-kwaliteit, maar is zeker een van de betere. ik vond Everybody hates Chris ook leuk.
Over There is nog best wel gaafquote:Op maandag 11 juli 2005 20:38 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik vond hem juist erg goed
Amerikaanse pers noemt het ook al dé nieuwe serie van het seizoen. Vorig jaar waren dat Lost en Desperate Housewives, en beide werden inderdaad een succes.
Andere series die wel eens een succes kunnen worden:
- Reunion (FOX) / Een seizoen volgt 20 jaren uit het leven van een aantal vrienden. Blijkt een moord gepleegd te zijn. Drama en mysterie.
- Head Cases (FOX) / Over twee gedoemde advocaten die gaan samenwerken. Drama.
- Over There (FX, eind van deze maand al!) / Oorlogsdrama, speelt zich af in Irak en laat zien wat de oorlog voor de familieleden van de soldaten teweeg brengt.
- Surface (NBC) - Sci-Fi, over vreemde wezens in zee.
- Invasion (ABC) - Sci-Fi, er doen zich allemaal rampen voor op aarde. Maar wie veroorzaakt die rampen? Buitenaarde wezens?
Wel grappig om te zien dat er een groot aantal sci-fi series debuteren. Allemaal dankzij het succes van Lost denk ik. Krijgen namelijk: Surface, Invasion, Supernatural, the Ghost Whisperer, the Night Stalker.
En weer twee nieuwe West Wing-achtige series: The E-Ring en Commander in Chief. 24 fans kunnen uitkijken naar The Unit, ergens volgend jaar met Dennis Haysbert (Palmer).
Deze zomer eerst nog The 4400, Rescue Me afkijken. En tweede seizoen Battlestar Galactica begint vrijdag weer.
Kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:38 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die kijk ik ook ja, gewoon voor het kijkplezier, niet echt om het boeiende verhaal ofzo
FOX, Amerikaquote:Op donderdag 1 september 2005 08:54 schreef BobRooney het volgende:
Welke zender wordt het uitgezonden dan??
dammitquote:Op donderdag 1 september 2005 08:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FOX, Amerika
http://www.fox.com/prisonbreak
Aflevering 3 schijnt nog beter te zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:28 schreef marciemarcs het volgende:
In New York veel billboards van gezien en hij heeft wel mijn aandacht gewekt. Zeker de eerste 2 afleveringen kijken.
De kritieken zijn anders niet al te best.quote:Verder denk ik dat E-Ring wel een succes gaat worden. Met als Executive Producer: Jerry Bruckheimer
quote:Basically, "Threat Matrix" done on a Jerry Bruckheimer budget, "E-Ring" has so much procedural urgency that humanizing details like characters and conversation get chewed up and barfed out in the service of the next big twist. In the original pilot, the best element was the relationship between Benjamin Bratt's character and his former CIA spook wife, played by Sarah Clarke. Naturally, she's been eliminated because writers thought her presence would raise too many complications. Seriously, guys, the trick to good writing is creative ways of handling complication, not evasion of anything that causes difficulty. -- DF
bron
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 19:17 schreef XxxPimxxX het volgende:
De 3e inmiddels ook gezien, het wordt steeds leuker! Potentie voor een bescheide succesje.
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef truSteh het volgende:
Leuke 3de aflevering idd. Dat van die tattoo snap ik nog niet helemaal, hij ziet er blijkbaar een plattegrond in terwijl ik gewoon een plaatje zie, maarja
Ja er verschenen ineens allemaal lijntjes, dat zag ze broer blijkbaar als ie goed keek ofzo, ik weet niet. Niet dat ik hem daardoor snaptequote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan het eind van aflevering 1 lieten ze duidelijk zien hoe het zat met die plattegrond.
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 06:49 schreef matthijst het volgende:
Geinige serie... Zal idd wel een hite worden, niet zo moelijk te voorspellen...
Die "Everybody Hates Chris" zijn ze ook flink aan het pluggen...
Mwah, een herhaling van Everybody Loves Raymond werd beter bekeken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Tis officieel een hit, zelfs met een grote live sportwedstrijd op het andere net haalt Prison Break al 10 miljoen kijkers. Naar de herhalingen keken zeker 7 miljoen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |