*zweethanden krijg*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Daar ga je wax
http://files.vlarp.nl/uploads/fok/Clip(9).3gp
Is het invitation only of staan jullie open voor alles en iedereen?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:16 schreef Excess_All het volgende:
nou angel, je bent altijd welkom
rond een uur of 1 begint het meestal
Ik hoop toch dat je met iedereen niet heel Limboland bedoelt he?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het invitation only of staan jullie open voor alles en iedereen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
veel geiler he?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
In m'n hoofd klinkt Waxje heul anders..
Quicktime.quote:
hahah invite only, maar dan ivite ik je wel hierbijquote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahaha dan kwam er een dvd The Wax Filesquote:Op maandag 11 juli 2005 00:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah.. je doet het leuk!
Ik had het filmpje alleen met m'n echte camera moeten maken
Jaaa maar de rest staat er ook opquote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje is leuk, bewegend en met geluid enzo..
Je mag 3 keer radenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Hele Ongelukkige Mensen Organisatie.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Ik dacht al dat het een afkorting wasquote:
Lees m'n weblogquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Leuk filmpje hoor. Wie waren er allemaal op de meet?
whehe, je ondertitel.. die bassiereclame op nickelodeon gezien?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
jij mag het filmpje nóg een keer bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
wies NEH?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lees m'n weblog
Neh, xman, Waxxer, XMN8R, Blubberdinges en ik
je weet het op zondag ben je welkom bij dequote:
jij mag ook nog een keer opnieuw kijkenquote:
Wat wat?! Ik weet dat ie een nieuwe "serie" gaat opnemen maar reclame heb ik nog niet gezien... hoe laat, tussen welke programma's en is het ook online te bewonderen?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe, je ondertitel.. die bassiereclame op nickelodeon gezien?
geen robin maar charliezal wel vanwege rechtenruzie met adriaan zijn dat ie robin niet mag gebruiken?
Ik ken jullie alleen van nickname, niet van gezicht... sorry. Dat komt de 25e welquote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag het filmpje nóg een keer bekijken.
ik kon alleen jou, waxx, vlarp, xman en blub ontdekken.. toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag ook nog een keer opnieuw kijken.
kijk maar nickelodeonquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat wat?! Ik weet dat ie een nieuwe "serie" gaat opnemen maar reclame heb ik nog niet gezien... hoe laat, tussen welke programma's en is het ook online te bewonderen?
Thanks for the tip. Maar die ondertitel verwijst daar wel naar, jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk maar nickelodeon't was er vanmiddag iig op..
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
Olaf?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
*zucht*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
Jij gebruikt nooit captionsHeeeel irritant
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksquote:
dat was een kadootje toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Dankjewel XMN8R jij ook!![]()
Slaap lekker, was net te laat
Ken de fotoboeken van uw [homo]'s.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
Maar goed, het zegt me allemaal niet zoveer zonder nicks en/of avatars
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomen
Je bent hier net zo moeilijk als in het echtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik ben irl iemand anders dan hier he? Totaaaaallll iemand anders, totáál.
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Ben blij dat ik er niet bij was..
Ik háát meeting-foto's/filmpjes.. Je weet nooit wie er mee aan de haal gaat.
Tenzij het foto's van anderen zijn natuurlijk..
Dan klap ik dichtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent hier net zo moeilijk als in het echt
Complimentje krijgen is leuk toch?
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*.
doet niet veuuulquote:Op maandag 11 juli 2005 00:56 schreef xman het volgende:
http://hicham.lunarpages.com/data/VIDEO_029.mp4![]()
Ach ja ik word standaard ook altijd overbelicht of van een hele rare hoek gefilmt/geflitst. Maarja het gaat om de emotie en niet om hoe je eruit ziet.quote:[b]Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit* .
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's..
Je bent een ster man!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
oooohhhhh![]()
hahahahaha
allemaal stiekeme filmpjes opeens!!!!
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik ben gewoon niet zo goed in mensen van foto's herkennen en namen blijven pas na twintig keer hangen.quote:
Eenzelfde, gelijkequote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Heb ik al gedaan joh de afgelopen maanden..quote:Op maandag 11 juli 2005 01:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou, analyseer me maar tot het uiterste
Ik ga slapen! Welerusten!!![]()
nog verbazingwekkende conclusie's?quote:Op maandag 11 juli 2005 01:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan joh de afgelopen maanden..
maar truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol mn ouders zitten nog buiten aan de wijn
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
quote:Op maandag 11 juli 2005 01:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
EINDELIJK WRAAK!ik heb de hor weer voor het raamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen vliegen, geen muggen, geen blaadjes, geen spinnen die naar binnen kruipen.. jeej
dag
Kaartjes gecontroleerd, lol gemaakt, branduitgangen gecontroleerd, cd's verkocht, heel veel mensen ontmoet, een bekende nederlander niet herkend, bij de disco gestaan en ook nog lekker gegetenquote:Op maandag 11 juli 2005 01:52 schreef wonderer het volgende:
Vertel! Wat heb je allemaal gedaan?
Klinkt als een luizenleventjequote:Op maandag 11 juli 2005 01:55 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Kaartjes gecontroleerd, lol gemaakt, branduitgangen gecontroleerd, cd's verkocht, heel veel mensen ontmoet, een bekende nederlander niet herkend, bij de disco gestaan en ook nog lekker gegeten
Het verdient redelijk, en ik kan lekker veel uren draaien dus...quote:Op maandag 11 juli 2005 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt als een luizenleventjeFeli! En verdient het ook nog?
hier dat ookquote:Op maandag 11 juli 2005 03:50 schreef wonderer het volgende:
ik ga eindelijk ook slapen, doei!
Moguhquote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef Ryan_R het volgende:
Goedemorgen!![]()
@Cybart: Je bent gewoon ontvoerd door aliens![]()
Ik wil graag de filmrechten. Kan dat? Dan kan ik snel aan het script beginnen...quote:Op maandag 11 juli 2005 08:48 schreef Cybart het volgende:
<knip>
ligt eraan wie er voor mij gecast wordt natuurlijk he...quote:Op maandag 11 juli 2005 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik wil graag de filmrechten. Kan dat? Dan kan ik snel aan het script beginnen...
Heb wel wat contactenquote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ligt eraan wie er voor mij gecast wordt natuurlijk he...
back to the futurequote:Op maandag 11 juli 2005 10:54 schreef Yoppie het volgende:
@Cybart:
Oofff...je was in een andere dimensie in een andere tijd uit een vorig leven![]()
OKquote:
omdat je naar oostenrijk gaatquote:Op maandag 11 juli 2005 10:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
OK
Pfff... hoe kom ik deze werkweek door... vrijdagavond vertrek ik naar Oostenrijk. En ik heb echt geen zin om te werken. Rara, hoe komt dat
Zou dat het zijn! Ik dacht meer dat het lag aan het feit dat ze de boel hier gaan reorganiseren, mijn collega daar zwaar pissig over is en nu de hele dag al zwijgt.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
omdat je naar oostenrijk gaat
om een hele week mee door te komen: www.uitzendinggemist.nl
de sfeer is dus weer op en top bij je op het werk!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zou dat het zijn! Ik dacht meer dat het lag aan het feit dat ze de boel hier gaan reorganiseren, mijn collega daar zwaar pissig over is en nu de hele dag al zwijgt.
Nou ja... Beetje ouwehoeren, beetje surfen, beetje herrie draaien... I'll survive enzo
Geweldig man! Je had gewoon bij de afdelingsvergadering moeten zijn woensdag! Je zou er haast een serie over kunnen maken. Ik heb nog nooit zoveel onweersbuien bijelkaar gezien zeg ghehe. We merken het allemaal wel... Ik zou haast... een meisje willenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
de sfeer is dus weer op en top bij je op het werk!
The Office: Real Lifequote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geweldig man! Je had gewoon bij de afdelingsvergadering moeten zijn woensdag! Je zou er haast een serie over kunnen maken. Ik heb nog nooit zoveel onweersbuien bijelkaar gezien zeg ghehe. We merken het allemaal wel... Ik zou haast... een meisje willen![]()
(sorry, kon het niet laten.)
Klopt, ik hbe een nieuwe baan en volgens mij waren ze wel tevreden over mij. En iedereen vorostellen enzo, en daarna de standaard vraag of ik nog studeer. behalve Grace, die vroeg meteen of ik op jongens of meisjes vielquote:Op maandag 11 juli 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
Moguh
had jij nou een nieuwe baan, of heb ik dat verkeerd begrepen (toen ik ff snel het topic doorspitte)
ja ontvoerd door aliens die me om 2 en 4 uur snachts wel ff thuis cola hebben laten drinken...
of was dat een hologram
Ehh...jullie werken bij elkaar??quote:Op maandag 11 juli 2005 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Geweldig man! Je had gewoon bij de afdelingsvergadering moeten zijn woensdag! Je zou er haast een serie over kunnen maken. Ik heb nog nooit zoveel onweersbuien bijelkaar gezien zeg ghehe. We merken het allemaal wel... Ik zou haast... een meisje willen![]()
(sorry, kon het niet laten.)
dat gaat wel lopen!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
The Real Adventures of The Office, Season One!
![]()
wat voor werk doe je nu dan? (want dat heb ik dan weer niet meegekregen)quote:Op maandag 11 juli 2005 11:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Klopt, ik hbe een nieuwe baan en volgens mij waren ze wel tevreden over mij. En iedereen vorostellen enzo, en daarna de standaard vraag of ik nog studeer. behalve Grace, die vroeg meteen of ik op jongens of meisjes viel![]()
Bellequote:Op maandag 11 juli 2005 11:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Belle is toch die Belgische doos?
die komt echt niet hier in de top 10
bestseller!quote:
Belle Perezquote:Op maandag 11 juli 2005 11:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat voor werk doe je nu dan? (want dat heb ik dan weer niet meegekregen)
oja, Belle gaat deze week de top 10 in NL in![]()
Theater Bea of het Trix Theater?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Belle Perez![]()
![]()
![]()
keileuk man!
Ik werk nu in theater Bea![]()
@Kug: gewoon een vlotte babbel hebben en meteen vragen of je bent aangenomen, dat vonden ze wel grappig, dus gingen ze overleggen waar ik bij was![]()
da's iets heel anders dan eerstquote:Op maandag 11 juli 2005 11:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Belle Perez![]()
![]()
![]()
keileuk man!
Ik werk nu in theater Bea![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Camoth het volgende:
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
-Ik als een oma reedt op een gegeven moment
-Bij de hellingproef de auto helemaal bibberde
HA! Uitkijken geblazen dus mede-weggebruikers....![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Camoth het volgende:
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
Jep, had het echt niet verwacht, ik dacht: "dit word echt helemaal niks" HA! Niet dusquote:Op maandag 11 juli 2005 11:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Was dit je eerste keer?
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
Idd, maar wel veel leuker. En het is wel grappig om met de artiesten de eten en ze dan niet eens te herkennen ofzoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Camoth het volgende:
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
*jaloers kijk*quote:Op maandag 11 juli 2005 11:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jep, had het echt niet verwacht, ik dacht: "dit word echt helemaal niks" HA! Niet dus![]()
Ik weet het, ik heb hem ook alweer een jaartje of 6. Ik heb er alleen 5 keer over moeten doenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:20 schreef Camoth het volgende:
[..]
En het is ook zulk mooi roze papier![]()
(heb hem meteen opgehaald bij het gemeentehuis)
gratzquote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Camoth het volgende:
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
Ja, ik dacht zelf ook dat het dat werk zou worden. Maar ik had een Surinamer, vet chille gozer. Dus straks komt me ma thuis en is ze meteen haar sleutels kwijtquote:Op maandag 11 juli 2005 12:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb hem ook alweer een jaartje of 6. Ik heb er alleen 5 keer over moeten doen
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.....en help
tegelijkertijd.
Zit geen sinterklaas in zijn droom toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik wil graag de filmrechten. Kan dat? Dan kan ik snel aan het script beginnen...
*teruglees* Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:50 schreef Camoth het volgende:
GESLAAGD!![]()
En dat terwijl:
-De motor afsloeg
-File parkeren misging
Marvinquote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Die heb k gister gekregen
(nu nog een plekkie in mn kamer vinden)
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:20 schreef Waxxer het volgende:
Tsssss......:
Hij was op slag dood. Dat heeft een woordvoerder van Wielervereniging De Kannibaal maandag gemeld.
Pardon me for breathing, which I never do any way so I don't know why I bother to say it, oh God, I'm so depressed.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]I have a million ideas, they all point to certain death
Weemz!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag allemaal!
(@ Wonderer: Wat is er de 25e?)
I don't think soquote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef wonderer het volgende:
Weemz!
De 25e is Roze Maandag op de kermis in Tilburg en dat wordt een meet.
Oooohhhh.... nu zul je 't krijgen ook!!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
I don't think so
This is my town, and damned if I let any of you damn dirty faggots set foot on sacred ground!
en nu ga ik zonnen
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh.... nu zul je 't krijgen ook!!Ik zal er per-soon-lijk voor zorgen dat er die dag nog meer homo's naar Tilburg gaan!!!
Daar zijn de meningen over verdeeld, Gabriël.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.
En blijkbaar is Metal en is Rockmuziek ook iets dat het babieltje Jezus doet wenenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
homofieltjes zijn een abominatie in de ogen van de Heer.
Foto!quote:
Ja ja eerst ff dat spul uitspoelen..quote:
Ik voel me wel een stuk dichter bij mn IQ zittenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:34 schreef Semisane het volgende:
Blondjes mogen ook overal vrij rondlopen zeg....tsk...zou verboden moeten zijn
Ik ben nu helemaal van m'n stuk...ik ga maar gewoon naar huis dan maar.![]()
Ik ook wel..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:39 schreef wonderer het volgende:
Mooi!
Ik vind het er echt wel cool uitzien
en 19 ?quote:
Dat nog nietquote:
Chocolate Fudge Brownie!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef petre86 het volgende:
leuke kleur CDP
maar het belangrijke onderwerp:
welke Ben en Jerry's smaak moet ik nu halen bij de AH?
(chocolade en tiramisu-freak)
dat moet je aan camoth vragen !quote:Op maandag 11 juli 2005 17:31 schreef petre86 het volgende:
leuke kleur CDP
maar het belangrijke onderwerp:
welke Ben en Jerry's smaak moet ik nu halen bij de AH?
(chocolade en tiramisu-freak)
Ja, das weiss ich auch, aber 'oh warte' ist wirklich kein Deutscher Ausdrukkung.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef tech het volgende:
[..]
war'ten (ww.) wachten.
Gebiedende wijs 2e persoon enkelvoud: warte.
Dass donnert doch aber nicht? Diesen Satz hieroben auch nichtquote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef error het volgende:
[..]
Ja, das weiss ich auch, aber 'oh warte' ist wirklich kein Deutscher Ausdrukkung.
laat me raden: je nieuwe idool?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef petre86 het volgende:
new york super fudge chunk
pfff wat een naam!
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:58 schreef tech het volgende:
[..]
Dass donnert doch aber nicht? Diesen Satz hieroben auch nicht
I recognize a certain present a certain someone gave a certain someone else recentlyquote:
LOLquote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
mag ik um eerst proeven?
( na het eten.. hamlapjes, gekookte aardappelen en bloemkool)
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Ok, ik zal nooit meer iets in het Duits zeggen!
We hebben hier ineens de hele bondsrepubliek
ja sicherquote:Op maandag 11 juli 2005 18:00 schreef tech het volgende:
[..]
I recognize a certain present a certain someone gave a certain someone else recently
Oder soll ich dass auch auf Deutsch aus meine Maule donnern lassen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 18:03 schreef error het volgende:
[..]
LOL
gelukkig, die fudge![]()
ik dacht weer een of andere US artiest met een rare naam, zoals 50 euricent en zo
smakelijk!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:06 schreef petre86 het volgende:
[..]neej
een bakje gevult met heelijk ijs
Wir gehen allen mit dem Wohnwagen nach Renesse! Der H zusammen am Meer!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
n'avond mensen.
en wie gaan er allemaal op vakantie!?
Mijn leven is 1 grote vakantie!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
n'avond mensen.
Hier doet het van boem en kedeng enzo.quote:
Wat?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hier doet het van boem en kedeng enzo..
het weer.quote:
Dies echtquote:Op maandag 11 juli 2005 17:55 schreef petre86 het volgende:
new york super fudge chunk
pfff wat een naam!
jij wel ja, renessequote:Op maandag 11 juli 2005 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wir gehen allen mit dem Wohnwagen nach Renesse! Der H zusammen am Meer!Und wir graben allen Külen im Sand!
Het regent.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef Andyvie het volgende:
Alweer onweer dat in het zuiden?
Ben al geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
n'avond mensen.
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja
Lag pas om half 2 op bed... en f*cking hard gewerkt vandaag
Ai... veel boze mensen vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben coördinator Klantenservice bij een computerhandel
Neuh, maar wel druk gehad met allerlei dingen regelen. Flink in het rooster moeten harken om de planning voor de vakantie rond te krijgen.quote:
ja, is altijd lastig bij alle bedrijven rond deze tijd. MAAR; nu ben je lekker thuis. Lekker achterover leunen (bak ijs erbij?) en relaxen...quote:Op maandag 11 juli 2005 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, maar wel druk gehad met allerlei dingen regelen. Flink in het rooster moeten harken om de planning voor de vakantie rond te krijgen.
quote:
Ik snap het.quote:n het zuiden van Limburg rommelt het af en toe. Stevige onweersbuien trekken namelijk langs de grens zuidwaarts. In de rest van het land is het droog.
Ja. Dat dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik snap het..
Hoezo, ben je bang dat al die geulen en kuilen in Limburg onderlopen? Woon je soms in Borgharen ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Dat dus..
Tis alweer voorbij. Denk ik. Hoop ik.
Staat je erg geilquote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag een kroontje van een collega omdat ik nu coördinator ben
Het haalt je helemaal op.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag een kroontje van een collega omdat ik nu coördinator ben
Neuh, en ik woon trouwens 2 hoog.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat al die geulen en kuilen in Limburg onderlopen? Woon je soms in Borgharen ofzo?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef Andyvie het volgende:
Onweer is gewoon niet leuk. Gelukkig schijnt hier lekker de zon
Er zat ook een dubbele betekenis achter..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef petre86 het volgende:
whehe, roze + een H?
pas maar op, straks mag je niet meer de kantine in.. hangt er een bordje op de deur.. "niet voor coördinatoren"
*noteer*quote:
dan is het nog wel belangrijk om te weten waar de slaapkamer is hequote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een slaapkamer zijn ofzo?
Stalken is strafbaar.quote:
dan noemen we het wel een .. ehh .. Surpise-meet!quote:
"a rose by any other name would smell as sweet; "quote:Op maandag 11 juli 2005 20:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dan noemen we het wel een .. ehh .. Surpise-meet!.
nu gaat het al over rozenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"a rose by any other name would smell as sweet; "
Stalk-heaumeau..
Ken je klassiekers, petrie.quote:
... ik ook van jouquote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
"a rose by any other name would smell as sweet; "
Stalk-heaumeau..
hihihiquote:
film op net5, maar ik zap wel ff nu..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef Andyvie het volgende:
Geef maar toe! Wie kijkt ook Veronica's lekkerste?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Die aflevering ken ik al..
En ik ben seizoen 2 aan het downloaden..
Thnxquote:
Mythbusters [2x01]Myths Revisited [digitaldistractions].avi 349.31 Mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |