*zweethanden krijg*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Daar ga je wax
http://files.vlarp.nl/uploads/fok/Clip(9).3gp
Is het invitation only of staan jullie open voor alles en iedereen?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:16 schreef Excess_All het volgende:
nou angel, je bent altijd welkom
rond een uur of 1 begint het meestal
Ik hoop toch dat je met iedereen niet heel Limboland bedoelt he?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het invitation only of staan jullie open voor alles en iedereen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
veel geiler he?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
In m'n hoofd klinkt Waxje heul anders..
Quicktime.quote:
hahah invite only, maar dan ivite ik je wel hierbijquote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hahaha dan kwam er een dvd The Wax Filesquote:Op maandag 11 juli 2005 00:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah.. je doet het leuk!
Ik had het filmpje alleen met m'n echte camera moeten maken
Jaaa maar de rest staat er ook opquote:Op maandag 11 juli 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje is leuk, bewegend en met geluid enzo..
Je mag 3 keer radenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Hele Ongelukkige Mensen Organisatie.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Ik dacht al dat het een afkorting wasquote:
Lees m'n weblogquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Leuk filmpje hoor. Wie waren er allemaal op de meet?
whehe, je ondertitel.. die bassiereclame op nickelodeon gezien?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
jij mag het filmpje nóg een keer bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
wies NEH?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lees m'n weblog
Neh, xman, Waxxer, XMN8R, Blubberdinges en ik
je weet het op zondag ben je welkom bij dequote:
jij mag ook nog een keer opnieuw kijkenquote:
Wat wat?! Ik weet dat ie een nieuwe "serie" gaat opnemen maar reclame heb ik nog niet gezien... hoe laat, tussen welke programma's en is het ook online te bewonderen?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
whehe, je ondertitel.. die bassiereclame op nickelodeon gezien?
geen robin maar charliezal wel vanwege rechtenruzie met adriaan zijn dat ie robin niet mag gebruiken?
Ik ken jullie alleen van nickname, niet van gezicht... sorry. Dat komt de 25e welquote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag het filmpje nóg een keer bekijken.
ik kon alleen jou, waxx, vlarp, xman en blub ontdekken.. toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij mag ook nog een keer opnieuw kijken.
kijk maar nickelodeonquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat wat?! Ik weet dat ie een nieuwe "serie" gaat opnemen maar reclame heb ik nog niet gezien... hoe laat, tussen welke programma's en is het ook online te bewonderen?
Thanks for the tip. Maar die ondertitel verwijst daar wel naar, jaquote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk maar nickelodeon't was er vanmiddag iig op..
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
Olaf?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
NEH, dat is Niet Eens Homo, maar diegene wenst anoniem te blijven
*zucht*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:35 schreef wonderer het volgende:
Jij gebruikt nooit captionsHeeeel irritant
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neh moest voor straf de strandbedden opruimen, omdat hij niet bij ons een Icetea wilde drinken.
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksquote:
dat was een kadootje toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had jij die dagopbrengst nou nog gejat trouwens?
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Dankjewel XMN8R jij ook!![]()
Slaap lekker, was net te laat
Ken de fotoboeken van uw [homo]'s.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
Maar goed, het zegt me allemaal niet zoveer zonder nicks en/of avatars
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bovenin, ik zie het wel, maar die namen zeggen me niksIk zou dus niet weten wie Maarten is, Hicham weet ik nog net wel en Yost heb ik ook wel es voorbij zien komen... ja, en Wax natuurlijk
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2005 00:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind al die nicknames erbij zetten zo nerd-achtig overkomen
Je bent hier net zo moeilijk als in het echtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:54 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik ben irl iemand anders dan hier he? Totaaaaallll iemand anders, totáál.
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee. Ben blij dat ik er niet bij was..
Ik háát meeting-foto's/filmpjes.. Je weet nooit wie er mee aan de haal gaat.
Tenzij het foto's van anderen zijn natuurlijk..
Dan klap ik dichtquote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent hier net zo moeilijk als in het echt
Complimentje krijgen is leuk toch?
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit*.
doet niet veuuulquote:Op maandag 11 juli 2005 00:56 schreef xman het volgende:
http://hicham.lunarpages.com/data/VIDEO_029.mp4![]()
Ach ja ik word standaard ook altijd overbelicht of van een hele rare hoek gefilmt/geflitst. Maarja het gaat om de emotie en niet om hoe je eruit ziet.quote:[b]Op maandag 11 juli 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*zich voor de verandering weer eens bij G_E aansluit* .
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alsof jij te vinden bent in die Vlarp-foto's..
Je bent een ster man!quote:Op maandag 11 juli 2005 01:01 schreef Waxxer het volgende:
oooohhhhh![]()
hahahahaha
allemaal stiekeme filmpjes opeens!!!!
Niet persoonlijk bedoeld hoor. Ik ben gewoon niet zo goed in mensen van foto's herkennen en namen blijven pas na twintig keer hangen.quote:
Eenzelfde, gelijkequote:Op maandag 11 juli 2005 00:29 schreef Pihkal het volgende:
waar staat dat HOMO voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |