In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
... ik ...uuhm... ik... ... ik durf het bijna niet te vragen.. maaaaarrrrr
wat doettie dan met die kaassoufleetjes?
veel te veel was zondig toch?quote:
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In de vetpan kieperen natuurlijk! Wat dacht jij dan?!.
Take your mind out of the gutter!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah, dat begrijp ik wel.. maar gesmolten kaas.. met een krokant laagje
geen idee he
Trustequote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
ik zal aan je denken in mijn slaapquote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Camoth het volgende:
nou, ik ga een poging tot slapen doen dan maar. Bedankt voor de lieve woordjes, ga eraan denken morgen![]()
11 uur in de ochtend weet ik het, en dan scheur ik wel meteen naar huis om het nieuws met jullie allen te delen. Duim voor me
![]()
wat is jouw fetish dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Take your mind out of the gutter!.
and get mine while you're at it..
quote:
wel weer een goed excuus om jankend tegen pup aan te kruipen ..quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer heerlijk alles bij mekaar gejankt. Dat lucht op
optellen tot er iets uit komt ?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
matig.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets met getalletjes... aftrekken tot je een breuk krijgt?
Daar hebben we jou voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
waag het niet om het topic vol te posten he! jij! jij!!!!
nou, die journalisten zijn anders wel heel geniepig hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef creno het volgende:
dat doet waxxer niet, kijk maar naar de titel
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel weer een goed excuus om jankend tegen pup aan te kruipen ..
damn het is niet eens zo heel warm en ik ben al in een "lekkere" bui
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tssskquote:Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
matig..
Is that the best you can do?
tssskquote:
Je moet niet zo veel American Pie films kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tsssk
of moet ik het er maar op gokken dat alle limbo's vlaaienliefhebbers zijn?
quote:die ècht sappige details blijven daar altijd onder de dekens..
ach ik ben toch ook limboquote:Op maandag 11 juli 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja dat jij zo mysterieus bent en nooit wat loslaat.. tsssk
of moet ik het er maar op gokken dat alle limbo's vlaaienliefhebbers zijn?
die ècht sappige details blijven daar altijd onder de dekens..
schwul?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
tssskalléén chocolade koekjes he!
en ik ben gewoon zwoel! ( om met de woorden van iemand anders te spreken)
Heb je ook sjoklaa?quote:
oehquote:Op maandag 11 juli 2005 00:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach ik ben toch ook limbo
kan je toch ook aan mij vragen
quote:
kijk, dat is al beter. Zie je wel dat je het kan?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oehdaar komt wat bovendrijven?
vertel A_E, wat is beavje's obsessie? wat is zijn fetish?
kon je nog lopen? was het iets met eten? chocoladesaus? een aardbei? smeltende tiramisu-ijs op een heet lichaam?
licht eens een tipje van de sluier op man!
quote:
naaaj!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef creno het volgende:
schwüll
in limburg is het 1 grote orgiequote:Op maandag 11 juli 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oehdaar komt wat bovendrijven?
vertel A_E, wat is beavje's obsessie? wat is zijn fetish?
kon je nog lopen? was het iets met eten? chocoladesaus? een aardbei? smeltende tiramisu-ijs op een heet lichaam?
licht eens een tipje van de sluier op man!
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemdquote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk, dat is al beter. Zie je wel dat je het kan?
Tis een leuk begin.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemd
en de smeldende blokjes chocolade op de buik, zo zacht met een crême praline vulling die uitloopt zodat die vurig opgelikt moet worden voordat het de satijnen lakens bereikt?
dan kijk je op naar de brandende kaarsen, witte en rode rozen, los liggende bloemblaadjes op bed en richting badkamer... heerlijk geurende massage-olie op het nachtkastje...
dat soort dingen?
dat gaat zoooo plakkenquote:Op maandag 11 juli 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik heb de slagroom nog niet eens genoemd
en de smeltende blokjes chocolade op de buik, zo zacht met een crême praline vulling die uitloopt zodat die vurig opgelikt moet worden voordat het de satijnen lakens bereikt?
dan kijk je op naar de brandende kaarsen, witte en rode rozen, los liggende bloemblaadjes op bed en richting badkamer... heerlijk geurende massage-olie op het nachtkastje...
dat soort dingen?
Hoe laat moest ik er zijn zondag?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef Excess_All het volgende:
[..]
in limburg is het 1 grote orgie
je kent vast wel de grootste pannekoek of grootste hamburger record
maar wij doen der een schepje bovenop
elke zondag komen we allemaal bij elkaar
chocosaus, zweepjes, niks is te gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |