jij wel ja, renessequote:Op maandag 11 juli 2005 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wir gehen allen mit dem Wohnwagen nach Renesse! Der H zusammen am Meer!Und wir graben allen Külen im Sand!
Het regent.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef Andyvie het volgende:
Alweer onweer dat in het zuiden?
Ben al geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
n'avond mensen.
en wie gaan er allemaal op vakantie!?
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja
Lag pas om half 2 op bed... en f*cking hard gewerkt vandaag
Ai... veel boze mensen vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben coördinator Klantenservice bij een computerhandel
Neuh, maar wel druk gehad met allerlei dingen regelen. Flink in het rooster moeten harken om de planning voor de vakantie rond te krijgen.quote:
ja, is altijd lastig bij alle bedrijven rond deze tijd. MAAR; nu ben je lekker thuis. Lekker achterover leunen (bak ijs erbij?) en relaxen...quote:Op maandag 11 juli 2005 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, maar wel druk gehad met allerlei dingen regelen. Flink in het rooster moeten harken om de planning voor de vakantie rond te krijgen.
quote:
Ik snap het.quote:n het zuiden van Limburg rommelt het af en toe. Stevige onweersbuien trekken namelijk langs de grens zuidwaarts. In de rest van het land is het droog.
Ja. Dat dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik snap het..
Hoezo, ben je bang dat al die geulen en kuilen in Limburg onderlopen? Woon je soms in Borgharen ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Dat dus..
Tis alweer voorbij. Denk ik. Hoop ik.
Staat je erg geilquote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag een kroontje van een collega omdat ik nu coördinator ben
Het haalt je helemaal op.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg vandaag een kroontje van een collega omdat ik nu coördinator ben
Neuh, en ik woon trouwens 2 hoog.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat al die geulen en kuilen in Limburg onderlopen? Woon je soms in Borgharen ofzo?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef Andyvie het volgende:
Onweer is gewoon niet leuk. Gelukkig schijnt hier lekker de zon
Er zat ook een dubbele betekenis achter..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef petre86 het volgende:
whehe, roze + een H?
pas maar op, straks mag je niet meer de kantine in.. hangt er een bordje op de deur.. "niet voor coördinatoren"
*noteer*quote:
dan is het nog wel belangrijk om te weten waar de slaapkamer is hequote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zou dat niet gewoon een slaapkamer zijn ofzo?
Stalken is strafbaar.quote:
dan noemen we het wel een .. ehh .. Surpise-meet!quote:
"a rose by any other name would smell as sweet; "quote:Op maandag 11 juli 2005 20:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dan noemen we het wel een .. ehh .. Surpise-meet!.
nu gaat het al over rozenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"a rose by any other name would smell as sweet; "
Stalk-heaumeau..
Ken je klassiekers, petrie.quote:
... ik ook van jouquote:Op maandag 11 juli 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
"a rose by any other name would smell as sweet; "
Stalk-heaumeau..
hihihiquote:
film op net5, maar ik zap wel ff nu..quote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef Andyvie het volgende:
Geef maar toe! Wie kijkt ook Veronica's lekkerste?
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Die aflevering ken ik al..
En ik ben seizoen 2 aan het downloaden..
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |