had je maar beter je best moeten doen op schoolquote:
Ik heb betaald voor ticket, kost, inwoning en taalcursus. Aangezien Tuana bij haar vriendje verbleef, neem ik aandat ik niet op dezelfde stek zit.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
waar heb je precies voor betaald, Johan?
En zit je op dezelfde stek als waar Tuana zat?
Vandaar dat ik dus een pleonasme ziequote:Op zondag 10 juli 2005 21:36 schreef Harry_Sack het volgende:
had je maar beter je best moeten doen op school
zo bedoelde ik het ook eigenlijk, het vriendje van Tuana, daar waar hij verbleef, daar ben jij ook gedumpt, of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor ticket, kost, inwoning en taalcursus. Aangezien Tuana bij haar vriendje verbleef, neem ik aandat ik niet op dezelfde stek zit.
Nou ja, dat is een gastgezin dat blijkbaar verbonden is aan dat instituut. Ik heb gekeken, maar in het hoogseizoen zou ik al snel iets duurder uit zijn geweest.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:38 schreef Lemmeb het volgende:
In het centrum en eten wanneer je wilt lijken me goede omstandigheden, maar ik snap niet zo goed wat die Italianen daarmee te maken hebben. Kon je niets vinden zonder Italianen
Nee, hij heeft het zelf geregeld. Voor mij wordt gezorgd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het ook eigenlijk, het vriendje van Tuana, daar waar hij verbleef, daar ben jij ook gedumpt, of niet?
hehehequote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus een pleonasme zie
Kennis is macht. Kennissen machtiger![]()
Oh dan is het wel oke idd.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een gastgezin dat blijkbaar verbonden is aan dat instituut. Ik heb gekeken, maar in het hoogseizoen zou ik al snel iets duurder uit zijn geweest.
mooi.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het zelf geregeld. Voor mij wordt gezorgd..
knappe vrouwen 35+quote:Op zondag 10 juli 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
Kari Wuhrer is hot.
http://www.imdb.com/name/nm0001863/quote:Op zondag 10 juli 2005 21:54 schreef Lemmeb het volgende:
Lekker ding, maar di's wel voor het eerst dat ik van het hele mens hoor.
Aha! Da's lang geleden.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0001863/
Ze speelde Tanya in red alert serie.
Schuld van het liberale belastingklimaat.quote:Een meerderheid van de inwoners van Luxemburg heeft zich uitgesproken vóór invoering van de Europese grondwet. Zeker 57% is akkoord, zo blijkt na het tellen van alle stemmen.
Sterk spul, die Fryzen. 14.gifquote:SNEEK - Een 21-jarige vrouw uit het Friese IJlst heeft zondagochtend vroeg een politieman het ziekenhuis ingeslagen. Dat maakte de politie bekend.
Ik zie. De naam POL-watch moge toch duidelijk zijn?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:46 schreef Monidique het volgende:
PJORourke, ik heb een verzoekje ingediend op je weblog.
Toptopic!quote:
Heel duidelijk. Dus nu ik geband ben van een website vanwege een opmerking van mij in POL, lijkt het mij goed tijd daar eens op in te gaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie. De naam POL-watch moge toch duidelijk zijn?
Jij bent niet geband. En al helemaal niet bij mij. Het is geen Aaah-watch.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:33 schreef Monidique het volgende:
Heel duidelijk. Dus nu ik geband ben van een website vanwege een opmerking van mij in POL, lijkt het mij goed tijd daar eens op in te gaan.
Ik ben bij Aaah geband naar aanleiding van een opmerking in POL en de banreden stond in een weblog-entry betreffende een topic in POL en het POL-moderatorschap. Klaar als een klontje.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent niet geband. En al helemaal niet bij mij. Het is geen Aaah-watch.
Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar internetradio is verboden. Verplicht urine fm.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:15 schreef Monidique het volgende:
Kinkaardschok.nl.
Oorlog?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef Chewie het volgende:
Goedemorgen
Is de 'weblog-oorlog' al weer voorbij?
Ik hoop wel dat ze weer terugkomen, POL is aardig minder geworden de laatste tijdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:54 schreef Monidique het volgende:
Ja, erg apart hoe mensen die zeggen niets meer te maken willen hebben met Fok! toch constant blijken te lurken en op hun weblogs daarover berichten. Ik heb wel een idee...
Geef dan ook een keer toe dat je gewoon een kloon bent van die 'blauwe smurf'quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop het ook, maar voor zo'n opmerking word je al snel geband op de weblog van Aaahikwordgek. Of als we het over waarheid hebben: "Het doel is namelijk om de waarheid boven tafel te krijgen."
Je hebt het maar zwaar!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou, ik heb dat Franse meisje nog niet gezien, omdat ik te lui was voor een gezamenlijk ontbijt. Ik geloof wel dat ik haar boos heb gemaakt, want ik kwam thuis en zette voorzichtig de muziek aan. Toen er geen reactie volgde, heb ik de muziek geleidelijk harder gezet, om te eindigen met ''Little less conversation''.. Toen ik daarna de badkamer inging, trof ik een mij onbekende tube tandpasta aan. Maar goed, ik zal het wel horen.
Vandaag is er een Siberische met dikke tieten aan de groep toegevoegd.
quote:Economy of Saudi Arabia
In recent years, Saudi Arabia has experienced a significant contraction of oil revenues combined with a high rate of population growth. Per capita income has fallen from $25,000 in 1980 to $8,000 in 2003, up from about $7000 in 1999. The decline in inflation-adjusted per-capita income from 1980 to 1999 set a record, being by far the worst such decline suffered by any nation-state in history.
Nee, ik zette de muziek steeds harder omdat nooit werd gevraagd of het zachter kon. Ik dacht dus dat er niemand thuis was.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar!
Vanwaar het steeds harder zetten van de muziek? Had je haar aandacht nodig?
Moest ze je zwoel vragen of de muziek wat zachter kon?
En die siberisch roebel hoer. Is dat een potentieel slachtoffer?
quote:'Mohammed B. is een stakker'
Gepubliceerd op maandag 11 juli 2005
In het extra beveiligde gerechtsgebouw in Amsterdam-Osdorp is maandag het strafproces tegen Mohammed B. begonnen, de 27-jarige man die heeft bekend dat hij op 2 november 2004 cineast Theo van Gogh heeft vermoord.
Moeder Van Gogh
In een slachtofferverklaring die de moeder van Theo van Gogh maandag voor de rechtbank in Amsterdam voorlas, noemde ze Mohammed B. een stakker. De moordenaar van haar zoon had alle tijd om de moord voor te bereiden. "Hij had al drie jaar een uitkering. Hij moest dat varken doden van God, maar voor hem geen 72 maagden, maar een gevangenisstraf.'' Ze gaf aan dat het grote leed van het gemis van Theo van Gogh niet te bevatten is. Ook benadrukte ze nog eens dat haar zoon voorvechter was van het vrije woord en dat dat nu in gevaar is.
Ook een zus van Theo van Gogh voerde het woord. Daarin gaf ze onder andere aan dat de familie hoopt op de zwaarste straf, maar dat zij degenen zijn die levenslang hebben gekregen.
Mohammed B. wilde doodstraf
De rechtbank las maandag passages voor uit opmerkingen die B. heeft gemaakt tegenover de politie en in afgeluisterde telefoongesprekken met bekenden. "Ik zweer bij God. Als ze de doodstraf hadden, zou ik erom smeken. Sukkels.'' Deze opmerking heeft Mohammed B. gemaakt in een telefoongesprek met zijn broer Hassan op 19 januari. De voorzitter van de rechtbank in Amsterdam, U. Bentinck, las deze zinsnede maandag voor tijdens het proces. Omdat B. zich beroept op zijn zwijgrecht, las Bentinck een aantal opmerkingen voor die de verdachte heeft gemaakt over de moord op Theo van Gogh.
B. had in een ander telefoongesprek tegen zijn broer gezegd: "Ja, ik wist waar ik mee bezig was. Ik heb hem geslacht.'' En daarbij lachte hij, voegde Bentinck eraan toe. Leden van het arrestatieteam die B . na de moord naar het ziekenhuis begeleidden, vertelden B. dat hij geluk had gehad dat hij niet was doodgeschoten. "Dat was juist de bedoeling'', antwoordde B. toen. UIt de getuigenevrklaringen van de agenten blijkt dat vele psychische klachten hebben overgehouden aan het gebeurde. Ze hebben slaapstoornissen en gehoorproblemen door de schoten. Ook wordt duidelijk dat ze niet waren voorbereidt op iemand die hen als beul wilde gebruiken. De agenten kwamen daar om de buurt af te zetten en om jacht te maken op de dader. in plaats daarvan vonden ze Mohamme B, die hen stond op te wachten.
Onaangedaan
Gekleed in een zwarte djellaba en zijn hoofd getooid met een Palestijnse sjaal, betrad Mohammed B. maandag het extra beveiligde gerechtsgebouw in Amsterdam-Osdorp. Maandag blijft de verdachte onbewogen in de rechtszaal, alsof hij er niet echt bij is, alsof het niet over hem gaat. Hij plukt aan zijn baard, bestudeert zijn nagels of masseert zijn vingers. Een enkele keer verschijnt er een flauwe glimlach op zijn bebrilde gezicht.
B. bekijkt zijn rechters, maar niet met interesse. Ook als er gruwelijke details van de moord besproken worden, blijft B. volslagen onaangedaan, ondersteunt hij zijn hoofd met zijn hand en verraadt zijn blik in elk geval het begin van verveling. Voor Mohammed B. gaat de zaak-Mohammed B. niet over Mohammed B. Af en toe maakt hij een aantekening, met de vulling van een ballpoint. Het harde omhulsel mag hij vermoedelijk niet in zijn bezit hebben, omdat dat als wapen te gebruiken zou zijn.
Rechtbank uit ongenoegen
De rechtbank in Amsterdam heeft verder haar verbazing en ongenoegen uitgesproken over het feit dat Mohammed B., de vermoedelijke moordenaar van Theo van Gogh, zichzelf niet wenst te verdedigen. B. verscheen maandag gedwongen in de rechtszaal van het extra beveiligde gerechtsgebouw in Amsterdam-Osdorp. Zijn advocaat P. Plasman had de rechtbank vorige week een brief gestuurd waarin stond dat zijn cliënt geen verdediging tijdens zijn proces wenst.
Rechtbankvoorzitter U. Bentinck zei die brief overigens niet te hebben ontvangen. "Ik zag het in het nieuws'', aldus Bentinck. Volgens Bentinck is er sprake van een "omgekeerde wereld'': in de pers zijn er tal van berichten over de zaak-B., waarvan advocaat Plasman veelal de bron is. "En op de zitting komt er niets.'' Plasman zei dat hij in de media "af en toe'' zijn standpunt over de zaak heeft bekendgemaakt. Verder vroeg hij begrip voor de omstandigheid dat hij niet tegen de wens van zijn cliënt kan ingaan. Ook herhaalde hij de eerder gedane mededeling dat B. de volledige verantwoordelijkheid voor zijn handelen op 2 november vorig jaar wil nemen.
Bezoek
Iets na half negen kwam de familie van Van Gogh aan bij de rechtbank, onder andere zijn ouders en zussen, P. Plasman, de advocaat van B, en A. Marcouch, de voorzitter van de Unie van Marokkaanse Moskeeën Amsterdam en Omstreken.
Ook vrienden en collega's van Van Gogh wonen het proces bij. Katja Schuurman, Gijs van de Westelaken, Theodor Holman en Max Pam arriveerden per bus in Amsterdam-Osdorp. Ook officier van justitie A. van Dam, die samen met Plooy de Hofstadzaak onder zijn hoede heeft, is aanwezig.
Het gerechtsgbouw in Osdorp is niet toegankelijk voor publiek. De zogenoemde 'bunker' biedt slechts plaats aan procesdeelnemers, nabestaanden en andere direct betrokkenen, alsmede aan een leger pers uit binnen- en buitenland. Vanuit het gebouw is een videoverbinding met het reguliere gerechtsgebouw aan de Parnassusweg in Amsterdam-Zuid. Het gewone publiek kan het proces in een van de grote zittingszalen aldaar rechtstreeks volgen. De NOS zendt delen van de rechtszaak uit. Dat gebeurt met enige vertraging, om persoonsgevoelige informatie te kunnen 'wegpiepen'.
En Duitsland 1923 dan ?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
Economy of Saudi Arabia
In recent years, Saudi Arabia has experienced a significant contraction of oil revenues combined with a high rate of population growth. Per capita income has fallen from $25,000 in 1980 to $8,000 in 2003, up from about $7000 in 1999. The decline in inflation-adjusted per-capita income from 1980 to 1999 set a record, being by far the worst such decline suffered by any nation-state in history..
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar ene ruk kan schelen dat de moordenaar van Theo van Gogh, die helemaal geen zin heeft om berecht te worden en dit ook niet als waar accepteert vandaag naar het gerechtsgebouw wordt getransporteerd?![]()
Ja, mij kan het wel schelen. Jammer genoeg trekt hij die apebek niet open om nog meer parels alla ''Iedereen die Jozias heet is Joods en heeft een hekel aan niet-Joden, zie fictief Talmoedcitaat .....'' over ons uit te storten, maar het kan me wel wat schelen. Rudolf Hess was ook te dom om het vonnis te volgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef Harry_Sack het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar ene ruk kan schelen dat de moordenaar van Theo van Gogh, die helemaal geen zin heeft om berecht te worden en dit ook niet als waar accepteert vandaag naar het gerechtsgebouw wordt getransporteerd?![]()
Omschrijf dat lekkere stuk vlees uit LA s als je wiltquote:Op maandag 11 juli 2005 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik zette de muziek steeds harder omdat nooit werd gevraagd of het zachter kon. Ik dacht dus dat er niemand thuis was.
De Siberische is nummer 2, na een Israelische uit Los Angeles..
Schijnbaar net iets minder ergquote:
Maar Rudolf Hess met zijn selectieve amnesie (geloof ik?) kreeg zijn gram dan ook op het moment dat zijn levenslang er op zat.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, mij kan het wel schelen. Jammer genoeg trekt hij die apebek niet open om nog meer parels alla ''Iedereen die Jozias heet is Joods en heeft een hekel aan niet-Joden, zie fictief Talmoedcitaat .....'' over ons uit te storten, maar het kan me wel wat schelen. Rudolf Hess was ook te dom om het vonnis te volgen.
Immens lang krullend haar, met bruine ogen en een hemels gezicht.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Omschrijf dat lekkere stuk vlees uit LA s als je wilt
Ze is volkomen blond, wat ik niet gedacht had.quote:siberisch dat klinkt gewoon lekker.
Vraag het dan aan RichardQuest als je een objectief verhaal wiltquote:
Was hier ook tweede of derde thema op het nieuws in duitsland .....quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar Rudolf Hess met zijn selectieve amnesie (geloof ik?) kreeg zijn gram dan ook op het moment dat zijn levenslang er op zat.
weet je het weer beter.. *zucht*quote:Op maandag 11 juli 2005 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Palestina uber alles!''
[afbeelding]
''Nee, shit, ONschuldig hadi k moeten pleiten!''
Om Mohammed extra te jennen zou de rechter hem gewoon TBS moeten opleggen (+ levenslang uiteraard).quote:Op maandag 11 juli 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Mij kan het niet zoveel schelen. Lijkt mij alleen maar zorgen voor een hogere straf, des te beter.
Wees een man en ontkracht mijn vermoeden, ik las iets over een nieuwe schone op de vorige pagina. PIC!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Harry, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Da's best wel kut als je dan ook nog slim bent ja..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef George-Butters het volgende:
Het menselijke aspect werkt dan tegen de beste baardmans.
Hij is trouwens erg lelijk. Zou zijn maagdelijkheid hem tot deze daad gebracht hebben?
Hij is getrouwd met een of ander arm schaap. Of het zwijn nog maagd is?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef George-Butters het volgende:
Het menselijke aspect werkt dan tegen de beste baardmans.
Hij is trouwens erg lelijk. Zou zijn maagdelijkheid hem tot deze daad gebracht hebben?
Ik ben een man en verkracht je ontmoediging. Is dat ook goed?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wees een man en ontkracht mijn vermoeden, ik las iets over een nieuwe schone op de vorige pagina. PIC!
Ik ZWEER dat ik niet bij deze woordkeuze heb stilgestaan.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met een of ander arm schaap. Of het zwijn nog maagd is?
Nee. Ik sta niet open voor verkrachting. Kom op met die fotoquote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben een man en verkracht je ontmoediging. Is dat ook goed?
Zou hij zich uberhaupt wel scheren, het is wel een heel smoezelig pluisbaartje he?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:45 schreef Monidique het volgende:
Als je nou geit had gezegd...
Ik kan geen foto's maken met mijn telefoon, Harry, en als ik het met mijn toestel doe merkt ze het. Houd je aan de beschrijving die ik al gegeven heb.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee. Ik sta niet open voor verkrachting. Kom op met die foto
Jammer dat het dan toch weer over ver-pissen moet gaan.. Nou ja, ik zit dan ook niet in Italie ..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's maken met mijn telefoon, Harry, en als ik het met mijn toestel doe merkt ze het. Houd je aan de beschrijving die ik al gegeven heb.
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jammer dat het dan toch weer over ver-pissen moet gaan..
Glass heeft ook een opera gemaakt naar Kafka's In der Strafkolonie. Hoewel moderne opera vreselijk moet zijn, ben ik daar wel benieuwd naar.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Laatst hoorde ik een liedje op Classic FM. Snel onthouden hoe het heette, want ik had het al vaker gehoord. Facad, of Facade. Even zoeken op Google (Classic FM facade) en ik kwam uit bij Philip Glass - Facade (30 sec. intro). Wel aardig bekend, geloof ik, mooie muziek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |