Ja dat kan. Als ik maar niet bij elke gelegenheid krijg te horen dat ik (wij of het westen) verantwoordelijk ben/zijn voor het terrorisme. Dat zou je ook als ongewenst moeten bestempelen. Dan krijg je een wat evenwichtiger beeld en hoef ik de discussie niet expres te chargeren. Dat is nog 10x erger dan iemand een NSer noemen. De conducteurs zijn geen lievertjes maar mag je a.u.b. iemand zo noemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zou je ook normaal kunnen posten, zonder op de man te spelen? Zowel hier als in het andere topic. Insinueren dat iemand wel blij is met 6 miljoen Joodse doden, alsmede termen als NSB'er en dergelijke zijn gewoon niet gewenst hier.
Wie ik?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef Verbal het volgende:
Ja, het is echt een aanwinst, die figuur...
V.
Ga het topic eens teruglezen, joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef typtypo het volgende:
Ja dat kan. Als ik maar niet bij elke gelegenheid krijg te horen dat ik (wij of het westen) verantwoordelijk ben/zijn voor het terrorisme. Dat zou je ook als ongewenst moeten bestempelen. Dan krijg je een wat evenwichtiger beeld en hoef ik de discussie niet expres te chargeren. Dat is nog 10x erger dan iemand een NSer noemen. De conducteurs zijn geen lievertjes maar mag je a.u.b. iemand zo noemen.![]()
Ik heb niets met slavernij, kruistochten, de oorlog in irak of wat dan ook te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ga het topic eens teruglezen, joh.
Ik heb nergens het Westen verantwoordelijk gesteld maar wordt wel meteen toegevoegd door jou dat ik aan het Stockholm syndroom zou leiden etc etc.
En al had ik dat gesteld dan is dat geen rechtvaardiging voor jou om op de man te gaan spelen.
Wen er maar aan, zo gaat het hier wel vaker.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:39 schreef typtypo het volgende:
[..]
NS*-er.
Schijnheilig figuur. Met mij een discussie gaan en ondertussen mij proberen te naaien.
Man man man. Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. De klasse druipt er van af.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Wen er maar aan, zo gaat het hier wel vaker.
En zolang zo'n (s)linkse hond als Tijger_m de 'gevende' partij is, staat kameraad Verbal erbij te juichen.
Meneer gaat scheldenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef Sidekick het volgende:
kutklonen
Met kutkloon bedoel ik een kloon die aan het kutten is, dus: QED.quote:
Was het maar kut, dan hadden we er nog iets aan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Sidekick het volgende:
Met kutkloon bedoel ik een kloon die aan het kutten is, dus: QED.
Wat is waardeloos? Je moeder?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Monidique het volgende:
Correct, dit is waardeloos.
Waarom? Waarom? Waarom moeten er toch altijd weer van die personen zijn die ervoor zorgen dat ik mij moreel superieur voel? Dat wíl ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Wat is waardeloos? Je moeder?
Jij voelt je moreel superieur?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom moeten er toch altijd weer van die personen zijn die ervoor zorgen dat ik mij moreel superieur voel? Dat wíl ik helemaal niet!
Als ik naar anderen kijk, of hun reacties eerder, dan kan ik inderdaad niets anders concluderen dan dat ik in ieder geval aan hen moreel superieur ben, ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Jij voelt je moreel superieur?
Ik denk dat jouw conclusie ietwat voorbarig is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Monidique het volgende:
Als ik naar anderen kijk, of hun reacties eerder, dan kan ik inderdaad niets anders concluderen dan dat ik in ieder geval aan hen moreel superieur ben, ja.
Wat duurt langquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef Monidique het volgende:
Duurt wel lang, zeg...
Waarom denk jij dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:36 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw conclusie ietwat voorbarig is.
Omdat ik nog niks van je gezien heb dat jouw morele superioriteit bewijst.quote:
De inferioriteit van anderen toont mijn superioriteit aan. Dat is logisch en ook in dit topic zijn er bewijzen te over.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Omdat ik nog niks van je gezien heb dat jouw morele superioriteit bewijst.
Geef anders eens concrete voorbeelden van die zogenaamde 'inferioriteit' van anderen. Want zo blijft het een slag in de lucht, en zou eenieder hetzelfde kunnen beweren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
De inferioriteit van anderen toont mijn superioriteit aan. Dat is logisch en ook in dit topic zijn er bewijzen te over.
Och kom, ik hoef jouw berichten op deze pagina toch niet aan te wijzen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Geef anders eens concrete voorbeelden van die zogenaamde 'inferioriteit' van anderen. Want zo blijft het een slag in de lucht, en zou eenieder hetzelfde kunnen beweren.
Maar gelukkig hebben we als een GodsGeschenk een nieuwe aanwinst op dit forum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum.
[...]
De groeten.
Wel als jij beweert dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat. In dat geval meen ik namelijk recht te hebben op een toelichting.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef Monidique het volgende:
Och kom, ik hoef jouw berichten op deze pagina toch niet aan te wijzen?
Ik ben blij dat jij blij bentquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we als een GodsGeschenk een nieuwe aanwinst op dit forum.
Ja, dat beweer ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:51 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
[..]
Wel als jij beweert dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat. In dat geval meen ik namelijk recht te hebben op een toelichting.
Dus is mijn vraag: beweer jij dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat?
Ah, dus binnenkort weer een huillie post bij zijn afscheid hoe slecht en onbegrpen hij op FOK behandeld wordt?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:
Maar gelukkig hebben we als een GodsGeschenk een nieuwe aanwinst op dit forum.
quequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, dus binnenkort weer een huillie post bij zijn afscheid hoe slecht en onbegrpen hij op FOK behandeld wordt?
Ik doe niet aan 'trollen'. Da's meer iets voor zogenaamd superieure types zoals jou.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
Ik had ook eens een kloon, terwijl 'Monidique' niet geband was. Deze gebruikte ik echter alleen maar om te trollen, dus die is gepermband. Ja, zo gaan die dingen kennelijk.
Ok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef Drugshond het volgende:
Is digitale terrorisme bestrijding zinloos ? : Kan dit topic naar [DIG] ?
Je bent een notoire jankerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
Discriminatie of niet?
Hoeveel van die huillie kloontjes gaan we hier krijgen met hun 'links doet gemeen' postjes?
Het is wel frappant hoe jij je tijdens je relatief korte aanwezigheid in POL hebt opgeworpen als een ware Kruisridder van de Linkse Leer, de Opperjankerd van de PCG.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ach gossie, het huillie kloontje moet weer eens een persoonlijke aanval eruit gooien.
Ben je nu klaar met dit op de man spelen of ga je gewoon door tot je een ban hebt en dan terug komen met een kloon om te gaan janken hoe links beschermd wordt op FOK?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
Het is wel frappant hoe jij je tijdens je relatief korte aanwezigheid in POL hebt opgeworpen als een ware Kruisridder van de Linkse Leer, de Opperjankerd van de PCG.
Ik ben nu 3x op dit forum geweest, en alledrie de keren was jij weer eens aan het janken over andere users in dit feedbacktopic. Hulde voor je standvastigheid.
Heb je het nu over jezelf? Dit feedbacktopic is er om de mods op bepaalde post of topics te wijzen, en dat is wat Tijger_m doet. Jij daarentegen hangt hier de echte huillie uit. Niet voor lang meer trouwens.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:
Ik ben nu 3x op dit forum geweest, en alledrie de keren was jij weer eens aan het janken over andere users in dit feedbacktopic. Hulde voor je standvastigheid.
Zou je niet weer eens op zoek gaan of er nog wat te janken valt? Er lopen vast nog wel wat nietsvermoedende usertjes in POL rond, wier posts jou niet aanstaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ben je nu klaar met dit op de man spelen of ga je gewoon door tot je een ban hebt en dan terug komen met een kloon om te gaan janken hoe links beschermd wordt op FOK?
Een zwaktebod natuurlijk. Een beetje user heeft zo'n feedbacktopic helemaal niet nodig om van zich af te bijten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef Sidekick het volgende:
Heb je het nu over jezelf? Dit feedbacktopic is er om de mods op bepaalde post of topics te wijzen, en dat is wat Tijger_m doet.
Wat wou je doen dan?quote:Jij daarentegen hangt hier de echte huillie uit. Niet voor lang meer trouwens.
Het ging eigenlijk best goed toen een aantal personen weggingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:59 schreef Lithion het volgende:
Wat is POL een kutforum geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |