abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:39:07 #101
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_29034928
Ja, het is echt een aanwinst, die figuur...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_29036719
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zou je ook normaal kunnen posten, zonder op de man te spelen? Zowel hier als in het andere topic. Insinueren dat iemand wel blij is met 6 miljoen Joodse doden, alsmede termen als NSB'er en dergelijke zijn gewoon niet gewenst hier.
Ja dat kan. Als ik maar niet bij elke gelegenheid krijg te horen dat ik (wij of het westen) verantwoordelijk ben/zijn voor het terrorisme. Dat zou je ook als ongewenst moeten bestempelen. Dan krijg je een wat evenwichtiger beeld en hoef ik de discussie niet expres te chargeren. Dat is nog 10x erger dan iemand een NSer noemen. De conducteurs zijn geen lievertjes maar mag je a.u.b. iemand zo noemen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29036790
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef Verbal het volgende:
Ja, het is echt een aanwinst, die figuur...

V.
Wie ik?
Of tijger_m?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_29036895
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:44 schreef typtypo het volgende:

Ja dat kan. Als ik maar niet bij elke gelegenheid krijg te horen dat ik (wij of het westen) verantwoordelijk ben/zijn voor het terrorisme. Dat zou je ook als ongewenst moeten bestempelen. Dan krijg je een wat evenwichtiger beeld en hoef ik de discussie niet expres te chargeren. Dat is nog 10x erger dan iemand een NSer noemen. De conducteurs zijn geen lievertjes maar mag je a.u.b. iemand zo noemen.
Ga het topic eens teruglezen, joh.

Ik heb nergens het Westen verantwoordelijk gesteld maar wordt wel meteen toegevoegd door jou dat ik aan het Stockholm syndroom zou leiden etc etc.

En al had ik dat gesteld dan is dat geen rechtvaardiging voor jou om op de man te gaan spelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2005 12:51:10 ]
pi_29037487
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ga het topic eens teruglezen, joh.

Ik heb nergens het Westen verantwoordelijk gesteld maar wordt wel meteen toegevoegd door jou dat ik aan het Stockholm syndroom zou leiden etc etc.

En al had ik dat gesteld dan is dat geen rechtvaardiging voor jou om op de man te gaan spelen.
Ik heb niets met slavernij, kruistochten, de oorlog in irak of wat dan ook te maken.
Als mensen als jij niet het respect kunnen opbrengen om mij daar niet bij te betrekken dan hoef ik ook niet al te terug houdend te zijn m.b.t. respect.
Wat betreft op de man spelen heb je misschien gelijk, maar heb ik niet mijn spijt betuigd over jouw opa?
Bovendien was de vraag of jij niet een beetje blij was bedoeld om jou te peilen en niet als rechtsteekse aanval. Als jij het zo opgevat hebt, dan spijt mij dat.
Maar even over jouw opa. Waar is hij omgekomen? Hoe heette hij en waar woonde hij?
www.jihadwatch.org
pi_29038296
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 07:39 schreef typtypo het volgende:

[..]

NS*-er.
Schijnheilig figuur. Met mij een discussie gaan en ondertussen mij proberen te naaien.
Man man man. Dit zegt meer over jou dan over mij hoor. De klasse druipt er van af.
Wen er maar aan, zo gaat het hier wel vaker.

En zolang zo'n (s)linkse hond als Tijger_m de 'gevende' partij is, staat kameraad Verbal erbij te juichen .
Gods eigen geschenk aan de vrouw.
pi_29038490
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:39 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Wen er maar aan, zo gaat het hier wel vaker.

En zolang zo'n (s)linkse hond als Tijger_m de 'gevende' partij is, staat kameraad Verbal erbij te juichen .

Feyenoorders zeker?
www.jihadwatch.org
pi_29038739
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:46 schreef typtypo het volgende:

[..]

Feyenoorders zeker?
Nog erger
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:03:57 #109
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29039025
Ehmm, kutklonen mogen gerust weblijven uit dit topic. En de inhoudelijke discussie kan gewoon plaatsvinden in het andere topic. Dank u.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29039174
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:03 schreef Sidekick het volgende:
kutklonen
Meneer gaat schelden .
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:14:00 #111
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29039334
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:08 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Meneer gaat schelden .
Met kutkloon bedoel ik een kloon die aan het kutten is, dus: QED.
pi_29039558
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Sidekick het volgende:

Met kutkloon bedoel ik een kloon die aan het kutten is, dus: QED.
Was het maar kut, dan hadden we er nog iets aan.
pi_29039589
Correct, dit is waardeloos.
pi_29039824
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef Monidique het volgende:
Correct, dit is waardeloos.
Wat is waardeloos? Je moeder?
pi_29039875
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:29 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Wat is waardeloos? Je moeder?
Waarom? Waarom? Waarom moeten er toch altijd weer van die personen zijn die ervoor zorgen dat ik mij moreel superieur voel? Dat wíl ik helemaal niet!
pi_29039934
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom? Waarom? Waarom moeten er toch altijd weer van die personen zijn die ervoor zorgen dat ik mij moreel superieur voel? Dat wíl ik helemaal niet!
Jij voelt je moreel superieur?

Laat je nakijken, dat is niet gezond. In jouw geval dan.
pi_29039968
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:33 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Jij voelt je moreel superieur?
Als ik naar anderen kijk, of hun reacties eerder, dan kan ik inderdaad niets anders concluderen dan dat ik in ieder geval aan hen moreel superieur ben, ja.
pi_29039993
Duurt wel lang, zeg...
pi_29040027
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:34 schreef Monidique het volgende:
Als ik naar anderen kijk, of hun reacties eerder, dan kan ik inderdaad niets anders concluderen dan dat ik in ieder geval aan hen moreel superieur ben, ja.
Ik denk dat jouw conclusie ietwat voorbarig is.
pi_29040063
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef Monidique het volgende:
Duurt wel lang, zeg...
Wat duurt lang
pi_29040098
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:36 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw conclusie ietwat voorbarig is.
Waarom denk jij dat?
pi_29040159
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat?
Omdat ik nog niks van je gezien heb dat jouw morele superioriteit bewijst.
pi_29040205
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Omdat ik nog niks van je gezien heb dat jouw morele superioriteit bewijst.
De inferioriteit van anderen toont mijn superioriteit aan. Dat is logisch en ook in dit topic zijn er bewijzen te over.
pi_29040263
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
De inferioriteit van anderen toont mijn superioriteit aan. Dat is logisch en ook in dit topic zijn er bewijzen te over.
Geef anders eens concrete voorbeelden van die zogenaamde 'inferioriteit' van anderen. Want zo blijft het een slag in de lucht, en zou eenieder hetzelfde kunnen beweren.
pi_29040310
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Geef anders eens concrete voorbeelden van die zogenaamde 'inferioriteit' van anderen. Want zo blijft het een slag in de lucht, en zou eenieder hetzelfde kunnen beweren.
Och kom, ik hoef jouw berichten op deze pagina toch niet aan te wijzen?
pi_29040332
Maar dit is meer iets voor de slowchat, niet waar?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:49:18 #127
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29040448
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:53 schreef Lemmeb het volgende:

Ik denk dat ik het wel een beetje gehad heb op dit forum.

[...]

De groeten.
Maar gelukkig hebben we als een GodsGeschenk een nieuwe aanwinst op dit forum.
pi_29040515
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef Monidique het volgende:
Och kom, ik hoef jouw berichten op deze pagina toch niet aan te wijzen?
Wel als jij beweert dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat. In dat geval meen ik namelijk recht te hebben op een toelichting.

Dus is mijn vraag: beweer jij dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat?
pi_29040571
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij blij bent .
pi_29040601
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:51 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

[..]

Wel als jij beweert dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat. In dat geval meen ik namelijk recht te hebben op een toelichting.

Dus is mijn vraag: beweer jij dat er 'inferioriteit' van mijn berichten uitgaat?
Ja, dat beweer ik.
pi_29040699
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:49 schreef Sidekick het volgende:

Ah, dus binnenkort weer een huillie post bij zijn afscheid hoe slecht en onbegrpen hij op FOK behandeld wordt?
pi_29040753
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, dus binnenkort weer een huillie post bij zijn afscheid hoe slecht en onbegrpen hij op FOK behandeld wordt?
que
  Admin vrijdag 22 juli 2005 @ 15:20:19 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29041443
Ik ben altijd zo blij als blijkt dat users FOK! toch niet helemaal verlaten hebben
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29041553
Ik had ook eens een kloon, terwijl 'Monidique' niet geband was. Deze gebruikte ik echter alleen maar om te trollen, dus die is gepermband. Ja, zo gaan die dingen kennelijk.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:24:33 #135
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_29041583
Ach, d'r komen er wel meer terug. Sommigen van harte, sommigen zouden mogen achterblijven op de bodem van een ravijn.
pi_29041659
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
Ik had ook eens een kloon, terwijl 'Monidique' niet geband was. Deze gebruikte ik echter alleen maar om te trollen, dus die is gepermband. Ja, zo gaan die dingen kennelijk.
Ik doe niet aan 'trollen'. Da's meer iets voor zogenaamd superieure types zoals jou.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:49:20 #137
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 16:54:13 #138
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29044091
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef Drugshond het volgende:
Is digitale terrorisme bestrijding zinloos ? : Kan dit topic naar [DIG] ?
Ok.
pi_29054014
Discriminatie of niet?

Hoeveel van die huillie kloontjes gaan we hier krijgen met hun 'links doet gemeen' postjes?
pi_29059256
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
Discriminatie of niet?

Hoeveel van die huillie kloontjes gaan we hier krijgen met hun 'links doet gemeen' postjes?
Je bent een notoire jankerd.
pi_29060070
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 11:50 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

Je bent een notoire jankerd.
Ach gossie, het huillie kloontje moet weer eens een persoonlijke aanval eruit gooien.
pi_29060166
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ach gossie, het huillie kloontje moet weer eens een persoonlijke aanval eruit gooien.
Het is wel frappant hoe jij je tijdens je relatief korte aanwezigheid in POL hebt opgeworpen als een ware Kruisridder van de Linkse Leer, de Opperjankerd van de PCG.

Ik ben nu 3x op dit forum geweest, en alledrie de keren was jij weer eens aan het janken over andere users in dit feedbacktopic. Hulde voor je standvastigheid.
pi_29060258
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

Het is wel frappant hoe jij je tijdens je relatief korte aanwezigheid in POL hebt opgeworpen als een ware Kruisridder van de Linkse Leer, de Opperjankerd van de PCG.

Ik ben nu 3x op dit forum geweest, en alledrie de keren was jij weer eens aan het janken over andere users in dit feedbacktopic. Hulde voor je standvastigheid.
Ben je nu klaar met dit op de man spelen of ga je gewoon door tot je een ban hebt en dan terug komen met een kloon om te gaan janken hoe links beschermd wordt op FOK?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:46:59 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29060412
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef Het_GodsGeschenk het volgende:

Heb je het nu over jezelf? Dit feedbacktopic is er om de mods op bepaalde post of topics te wijzen, en dat is wat Tijger_m doet. Jij daarentegen hangt hier de echte huillie uit. Niet voor lang meer trouwens.
pi_29060420
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ben je nu klaar met dit op de man spelen of ga je gewoon door tot je een ban hebt en dan terug komen met een kloon om te gaan janken hoe links beschermd wordt op FOK?
Zou je niet weer eens op zoek gaan of er nog wat te janken valt? Er lopen vast nog wel wat nietsvermoedende usertjes in POL rond, wier posts jou niet aanstaan.
pi_29060479
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:46 schreef Sidekick het volgende:
Heb je het nu over jezelf? Dit feedbacktopic is er om de mods op bepaalde post of topics te wijzen, en dat is wat Tijger_m doet.
Een zwaktebod natuurlijk. Een beetje user heeft zo'n feedbacktopic helemaal niet nodig om van zich af te bijten.

Een verachtelijk 'klikken bij de meester', meer is het niet. Jammer dat de meester in dit geval niet echt een meester is, en zelf meegaat in die onzin.
quote:
Jij daarentegen hangt hier de echte huillie uit. Niet voor lang meer trouwens.
Wat wou je doen dan?
pi_29060616
Hallo, het_GodsGeschenk, je bent een kutkloon en ik hoop dat je snel geband wordt.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:59:21 #148
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29060657
Wat is POL een kutforum geworden zeg.
pi_29060705
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:59 schreef Lithion het volgende:
Wat is POL een kutforum geworden zeg.
Het ging eigenlijk best goed toen een aantal personen weggingen.
pi_29060765
Spanningsveld in Nederland vanwege terreur

Waarom heb je bovenstaande post geëdit, Sidekick? Er was immers niks mis mee. Het was niets anders dan een beschrijving van het Palestijnse volk, een armetierig clubje dat in de loop der eeuwen verdomd weinig gepresteerd heeft en zichzelf tot internationale paria heeft gedegradeerd. Maar als jij het beter weet, mag je me gerust verlichten.

Of is dit soms weer één van jouw laaghartige maniertjes om mensen op onrechtmatige gronden een ban aan te smeren? Ik vraag me af wat er nu in m'n notes staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')