Ik snap niet waarom de regering hierdoor een gevaar vormt voor onze veiligheid. Ik ben het met de schrijver eens dat er waarschijnlijk een verband is tussen terrorisme en de bezetting van Irak & Afghanistan, maar een ander beleid hoeft daar niet uit te volgen. Je moet niet stoppen met beleid waar je achter staat, slechts uit angst voor terroristen.quote:Door stelselmatig te weigeren om die voor de jihadstrijders zelf zo logische samenhang onder ogen te zien, begint de Nederlandse regering langzaamaan een bedreiging te vormen voor onze veiligheid.
Ja, het gaat steeds beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:10 schreef Dagonet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de sfeer in het land dit jaar vele malen beter vind dan vorig jaar om dezelfde tijd.
mja, het is net zoiets als de vraag of je niet meer in een kort rokje moet gaan lopen als je eigenlijk niet nagefloten wilt wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef Pool het volgende:
Je moet niet stoppen met beleid waar je achter staat, slechts uit angst voor terroristen.
Nee, je post onzin.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:33 schreef typtypo het volgende:
5 vliegtuigen dus okee ik zit echt in onzin.
Nee, WTC aanslag in '92 vergeten?quote:Wat nee
JA bedoel je.
Daaruit volgt dat jij potentieel degene bent met een Stockholm syndroom, niet ik.quote:Okee jij niet ik wel.
Wat jij wil, het is jouw feestjequote:Allah verhoedde
Dan hou jij er een hele vreemde definitie van vriendelijk op na.quote:Oh jawel allemaal hele vriendelijke mensen.
-10 irrelevant.quote:Goed hij heeft tijd gewonnen.
Turkije 1920 +/- 30% christenen nu 0.5% christen. Ja een oorlog winnen kost tijd he.
De haat zit bij jou, niet bij mij, ik geloof in ons systeem en jij bent degene die haat predikt.quote:Dus weer een reden om ons systeem te haten.
Als jij dat wilt, ze willen je vast wel helpen bij de moskee. Ik blijf gewoon agnosticusquote:Joh we worden met zijn alle moslim.
Dat scheelt een hoop ruzie.
Zij blij wij blij en we leefden lang en gelukkig.
Tel jou vliegtuigen bij elkaar op! 5 vliegtuigen zeg jij dus?quote:
Dan is het dus veel langer aan de gang, nog erger.quote:Nee, WTC aanslag in '92 vergeten?
I know who the bad guy is en niets dat hij zegt brengt mij op andere gedachten.quote:Daaruit volgt dat jij potentieel degene bent met een Stockholm syndroom, niet ik.![]()
quote:Wat jij wil, het is jouw feestje
Laat ik daar nou net te laat achter gekomen zijn.quote:Dan hou jij er een hele vreemde definitie van vriendelijk op na.
Helemaal niet irrelevant maar juist ZEER relevant.quote:-10 irrelevant.
Het lijkt wel of je geen kans onbenut laat om ons systeem af te kraken en als excuus aan te voeren waarom wij doelwit zijn. Dus je verraad het juist.quote:De haat zit bij jou, niet bij mij, ik geloof in ons systeem en jij bent degene die haat predikt.
Jij agnost? Je lijkt wel een moslim met jouw manier van discussiëren.quote:Als jij dat wilt, ze willen je vast wel helpen bij de moskee. Ik blijf gewoon agnosticus![]()
deze website gaat er blijkbaar ook weer vanuit dat er slechts christenen, joden en moslims op de wereld zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:14 schreef typtypo het volgende:http://www.freeman.org/m_online/dec97/phares.htm![]()
Om even je herinnering op te frissen dat het de Britten en UN waren die de huidige puinhoop hebben gecreerd:.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:38 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind overigens niet dat als je het terrorisme wegstreept de kritiek op het Westen kaarsrecht overeind blijft staan. Voor wat betreft het Palestijns-conflict zie ik niet in hoe op wat voor een wijze dan ook Amerika of het westen iets te verwijten valt.
Ja jij leest dit dus alsof het Westen het gebied heeft afgepikt van de arabieren. Maar dat staat er toch echt niet en zo was het ook niet. Dit toont dus wel aan dat de toestand van het huidige Palestijnse conflict ontstaan is omdat Israel zich vanaf dag één heeft moeten verdedigen tegen vijandelijke arabieren die simpelweg de vernietiging van de staat Israel willen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:10 schreef Eb het volgende:
Om even je herinnering op te frissen dat het de Britten en UN waren die de huidige puinhoop hebben gecreerd:.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vitalogy; kijken hoeveel begrip jij er voor zult hebben als er opeens een volk hier komt wat 2000 jaar geleden hier heeft gewoont. En ze willen midden in NL hun eigen staat. En jij moet optiefen want je voorouders hebben hier niet altijd gewoont, en die van hun 2000 jaar geleden wel. Weet je wat, je moet naar Limburg. Zou jij voor zoiets begrip hebben?
Ik probeer alleen te zeggen, dat ik wel begrip heb dat ze moeilijk doen om de staat Israel. Natuurlijk is het niet precies zo gegaan, maar wel begrijpelijk dat er veel verzet is tegen de staat Israel.quote:Ja, zo is het gegaan.
Sowieso, is die zo "logische samenhang" niet een enorm waanidee?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:07 schreef Pool het volgende:
Ik ben het zelf trouwens met de eerste columnist eens, totdat hij zijn conclusie trekt:
[..]
Ik snap niet waarom de regering hierdoor een gevaar vormt voor onze veiligheid. Ik ben het met de schrijver eens dat er waarschijnlijk een verband is tussen terrorisme en de bezetting van Irak & Afghanistan, maar een ander beleid hoeft daar niet uit te volgen. Je moet niet stoppen met beleid waar je achter staat, slechts uit angst voor terroristen.
Oneens, het kabinet heeft naar hun overtuiging gehandeld en daarvoor de steun van de 2e Kamer in meerderheid gekregen. Terugtrekken uit Irak zou inhouden dat men eigenlijk zegt dat het een beslissing was waar men niet achter stond.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:22 schreef pberends het volgende:
Dit kabinet is de hoofdschuldige als hier een aanslag gepleegd wordt ivm steun aan Irakoorlog. Ze moeten aftreden als zoiets gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |