Ik heb eerst nog bierquote:Op zondag 10 juli 2005 00:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben doodmoe. Zo echt slapen.
Das best kut idd. Als je eenmaal gewend bent kun je niet meer zonder.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen bier.
Baal er wel van dat mn scrollwieltje het niet meer doet. Heel iritant.
Ja, en is best een goeie (lees: dure) muis.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das best kut idd. Als je eenmaal gewend bent kun je niet meer zonder.
Ik ga zo lekker kansloos in mn bed hangen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga nog maar even kasnloos voor de tv hangen.
Sterkte. Honkbalknuppel kopen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Roolio het volgende:
Lipperkerkstraat. Voor de geintersseerden.
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.quote:
Het slechte stuk is in Velve.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.
Ja! De kerken zijn wel open hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef Logician het volgende:
waarom zijn alle winkels nu weer dicht.. klote gristenen
nee sommige mensen werken gewoon voor hun geldquote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef Nuek het volgende:
is de kinderbijslag binnen ofzo?
Je verwacht het niet hè?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:24 schreef Logician het volgende:
[..]
nee sommige mensen werken gewoon voor hun geld
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen hadquote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef Nuek het volgende:
Ik kan niets anders doen dan me er bij aansluiten
Een beetje aan het begin, de Klomp kan zeg maar.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.
doe dat dan ook eensquote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Logician het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen had
welkomnquote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef IrisVrede het volgende:
Joehoe allemaal
ik dacht heeeeeeee een Enschedetopic![]()
altijd leuk>> ik woon er ook![]()
tsja, je zou ook nutteloze gaap smileys kunnen gaan posten...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Logician het volgende:
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen had
of mensen afzeikenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
tsja, je zou ook nutteloze gaap smileys kunnen gaan posten...
Met Formule 1 en Tour de France op tv blijf ik lekker binnen zittenquote:
Ik kan hier niemand om mee te hangen op terrasquote:Op zondag 10 juli 2005 14:29 schreef IrisVrede het volgende:
geen idee >> ik heb eigenlijk wel zin in terrashangen, maar ik wacht nog op mijn afspraak.![]()
Ik heb met mijn duffe kop om 15:00 afgesproken met wat lui van een project. Terwijl ik dus niet eens UIT geweest ben.en nu zit ik dus te wachten.
Fokken is dan natuurlijk wel leuk![]()
Dit ook welquote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef Arma_Angelus het volgende:
oe da's ook wel een kwaliteitsreactie...
Zodra ik er weer ben.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
wanneer is er weer wat leuks in Enschede
Yep, straks als formule1 afgelopen is kijk ik nog even het slot van de touretappe. Daarna is het bijna weer tijd om te eten, dan weer lekker niks doen en dan morgen weer vroeg op en hard aan het werkquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
maar goed, dat moet ik zeggen
vandaag word echt weer een ultieme chill dag...
nacht van de opera is al weer voorbij he?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
sorry>>> ik ben bezweken door de hitte en ik vind formule 1 enzo pas leuk als je in real live er naar kan gaan kijken.
broeeeeeeeeeeeem broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem enzo.
Beter dan testbeeld. Geen idee waar die hier zit, heb de tv zichzelf automatisch laten instellen, ik ben lui.quote:
Ja, hoi Friekquote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
sorry>>> ik ben bezweken door de hitte en ik vind formule 1 enzo pas leuk als je in real live er naar kan gaan kijken.
broeeeeeeeeeeeem broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem enzo.
Amersfoort is me vandaag ook nog te ver hoor. Ik moet morgen in Groningen zijn, en dat doe ik liever vanuit Enschede.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:12 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede is mij te ver voor terrasjes. Mocht iemand (nee, jij niet TF) zin hebben om een terrasje te pakken op de mooie Amersfoortse Hof of het OLV kerkhof dan is ie welkom.
Ik woon er ookquote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef IrisVrede het volgende:
Joehoe allemaal
ik dacht heeeeeeee een Enschedetopic![]()
altijd leuk>> ik woon er ook![]()
Ik!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:49 schreef IrisVrede het volgende:
wie zegt dat je alcohol moet drinken??
quo-ten :pquote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Daar sluit ik mij volkomen bij aan
Bij Q dus
Ik heb immer gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Bij Q dus
D'r was a; een half uur niet gepost, wat is dan de kans dat uitgerekend jij ook nog eens er tussendoor komt posten.quote:
dus 16-jarigen zijn ok volgens jouw boekie?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Bij Q dus
Was ik niet van plan. Ben BHFH niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:28 schreef RiddlerMark het volgende:
*gaar*
begin nooit wat met ene 16-jarige
Dude, wil je mij erbuiten laten... Ik zou ook niet iets met een 16-jarige beginnenquote:
Lees nog eens goedquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef Nuek het volgende:
[..]
dus 16-jarigen zijn ok volgens jouw boekie?
En 16 jarigen?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:09 schreef bastardhost het volgende:
Alleen wanneer ik je piercings mag zien
Je voelt je aangesproken met BHFH?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:07 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Dude, wil je mij erbuiten laten... Ik zou ook niet iets met een 16-jarige beginnen
Niet aangevallen door buizerds?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:29 schreef DrMarten het volgende:
Rondje Losser was even lekker. Lossersestraat heen, Hoge Boekelerweg terug. De reeën stonden er weer mooi bij in het avondlicht
hehe dan wel hequote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef IrisVrede het volgende:
pfff een terras is nog geen alcohol en met zoveel leuke dames wil je best weleens thee drinken![]()
thee rulez!!!![]()
![]()
![]()
Yep, er zit een buizerdnest pal aan een populaire hardlooproute. Er zijn daar al diverse mensen aangevallen, voornamelijk hardlopers dusquote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Nuek het volgende:
vallen die aan dan?
inburgeringstopic?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef Nuek het volgende:
petre dat mag nu ook wel, hoor! We hebben ook nog een inburgeringstopic voor je
* Nuek gaat proberen te slapenzal wel niet lukken
doehoei
De wekker gign om 7.30. 8.30 was ik eruitquote:Op maandag 11 juli 2005 11:19 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kon vanmorgen ook al niet echt mijn bed uitkomen![]()
Ik ben zonder ontbijt op de fiets gestaptquote:Op maandag 11 juli 2005 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De wekker gign om 7.30. 8.30 was ik eruit
Ik niet, heb alleen vanochtend een half uur bij het lab in de wachtkamer gezeten. Lekker luisteren hoe een klein kind het halve ziekenhuis bij elkaar gildequote:Op maandag 11 juli 2005 11:39 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik ben zonder ontbijt op de fiets gestapt![]()
Dat ze gillen boeit me nog niet zo eerlijk gezegd (al kan ik me geen verhalen van m'n ma herinneren dat ik zo ontzettend heb lopen schreeuwenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:45 schreef IrisVrede het volgende:
oooooooooooow getver... kleine kinderen moeten leren niet alles bij elkaar te gillen. Gewoon stil zwijgend je lijden dragen ... pfffffffff
btw Wendy-tje zonder ontbijt is ook geen plan he... te warm weer hiervoor!
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef addie84 het volgende:
ik bel om half 11 de ortho, krijg ik het ntwoordapparaat dat ze vanaf 9 uur geopend en bereikbaar zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef addie84 het volgende:
ik bel om half 11 de ortho, krijg ik het ntwoordapparaat dat ze vanaf 9 uur geopend en bereikbaar zijn
Tsja, als je per se ergens voor 9 uur moet zijn en je kwart over 8 naast je bed staat... en dat ergens een half uur fietsen is....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:45 schreef IrisVrede het volgende:
btw Wendy-tje zonder ontbijt is ook geen plan he... te warm weer hiervoor!
Gelukkig heb ik nooit bij de orthodontist gelopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef addie84 het volgende:
[..]
neeheb hem net wel te pakken gekregen
Je kan toch wel te laat komen bij ABS?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:52 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tsja, als je per se ergens voor 9 uur moet zijn en je kwart over 8 naast je bed staat... en dat ergens een half uur fietsen is....
Vind ik niet echt....quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kan toch wel te laat komen bij ABS?
Oeps....quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Te grappig, net m'n huisbaas aan de telefoon, meld ik hem dat er nog wat dingen moeten gebeuren in huis die hij zou doen, blijkt dat ie z'n voet gebroken heeft en helemaal niks kan
Wel vervelend dat onze wasdroger voorlopig dus ook niet gerepareerd gaat wordenquote:
Bij ons bittere noodzaak. 10 mensen en nauwelijks ruimte om was op te hangen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef wendy-tje het volgende:
Een wasdroger is een luxe
Ik heb nog geen mailquote:Op maandag 11 juli 2005 14:32 schreef Logician het volgende:
Jipee! ik ga Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus werken (en feesten) op lowlandsheb er zin in
ai, wanneer moeten ze het weten?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Logician het volgende:
nou ze wil dat ik mijn aanmeldingsform, nu naar jou doorstuur, maar die staat op wouters laptop, en wouter is er niet... dus kan ik vanaaf wel even doen.
ps: ze zei dat de mensen die zich nu nog inschreven zeker weten moeten kunnen..
niet inschrijven voor je het weet.. ik mail je vanaaf het formulier.. ik was er nml vanuit gegaan dat je die al lang en breed hadquote:Op maandag 11 juli 2005 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ai, wanneer moeten ze het weten?
Stuur iig maar door, kijk wel even. Denkd at het wel lukt allemaal.
Schiet het een beetje op allemaal?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef DrMarten het volgende:
Tijd voor een kopje koffie.
Niet dusquote:Op maandag 11 juli 2005 15:00 schreef Logician het volgende:
[..]
niet inschrijven voor je het weet.. ik mail je vanaaf het formulier.. ik was er nml vanuit gegaan dat je die al lang en breed had
Ben nu bezig met de huidige situatie en wat er over gaat en hoe.quote:
Als je nog dingen nodig hebt oid hoor ik het welquote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de huidige situatie en wat er over gaat en hoe.
idemquote:Op maandag 11 juli 2005 15:14 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Als je nog dingen nodig hebt oid hoor ik het wel
Tof!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:32 schreef Logician het volgende:
Jipee! ik ga Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus werken (en feesten) op lowlandsheb er zin in
Sommige mensen zijn aan het werkquote:Op maandag 11 juli 2005 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier!
Hè? Wat?quote:
Zoeken van cijfers over de AWBZ ookquote:Op maandag 11 juli 2005 16:20 schreef wendy-tje het volgende:
tsja, adressen opzoeken vergt tijd ende zo
Ik was op zoek naar cijfers om de extreme groei van de AWBZ toe te lichten. Dan kan opzich best met de gevonden cijfers, maar het zou wel leuk zijn als ik cijfers van de beginjaren kon vinden. Zelf op de site van het CBS kan ik niks vinden. Wat ik gevonden heb komt van de site van het CPB.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:30 schreef wendy-tje het volgende:
Wat zoek je precies?
Das wel een idee op zich, al heb ik die cijfers wel meer gezien geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien het centraal administratiekantoor eens bellen? Die hebben iig cijfers over huishoudelijke hulp
Niet vaak genoeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef DrMarten het volgende:
Had ik laatst al gezegd dat er iemand dood moet?
BastardHost From Hell, aangenaam *hand schudt*quote:
Zou me verbazen als dat op orde is of snel op te hoesten... huishoudelijke hulp duurt ruim anderhalf jaar voor dat gefactureerd wordt (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien het centraal administratiekantoor eens bellen? Die hebben iig cijfers over huishoudelijke hulp
Echter op fok is er maar 1 BHFHquote:Op maandag 11 juli 2005 20:27 schreef bastardhost het volgende:
[..]
BastardHost From Hell, aangenaam *hand schudt*
Zo word ik genoemd op het internet en in de vriendenkring sinds '96
Heeft heel lang in Enschede gewoond, Waalstraat. Ken je hem niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef bastardhost het volgende:
en die BHFH komt uit Twente? Enschede?
En de geestelijk vader van het Enschede-topic niet te vergetenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeft heel lang in Enschede gewoond, Waalstraat. Ken je hem niet?
http://forum.fok.nl/user/history/16466
Echt één van de allerbekendste Fokkers.
Leukquote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zag gj zaterdag nog.
je bent jaloers he?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Kansloze nerd.
Dat wel, maar niet met ik weet niet hoeveel duizend man in 1 hal om vervolgens met je kop op het toetsenbord in slaap te vallenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe ik dacht dat jij ook heel wat uren aan nutteloos gamen had besteed.![]()
De cijfers kunnen ze met een druk op de knop uit de pc laten rollen daarquote:Op maandag 11 juli 2005 20:32 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Zou me verbazen als dat op orde is of snel op te hoesten... huishoudelijke hulp duurt ruim anderhalf jaar voor dat gefactureerd wordt (weet ik uit ervaring)
Sommige mensen moeten ook nog dingen doen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Zo vroeg al?
Dat dat niet in Amersfoort mag, betekent niet dat ze in Enschede niet mogen vloeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:18 schreef QyRoZ het volgende:
Niet vloeken.
Altijd leuk, zwaaien naar niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:37 schreef Nuek het volgende:
Q ik ga langs je ouwe thuis fietsen! Ik denk dat ik wel ga zwaaien
good old times
Had net zo goed een uur later kunnen gaan, wat heb ik belabberd geslapen zegquote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Zo vroeg al?
Nog maar een jaar!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:33 schreef wendy-tje het volgende:
bijna vakantie!
Eentje maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:18 schreef DrMarten het volgende:
Tijd voor een kopje koffie.
Lang leve het ov dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga liever gewoon dood.
In het oooostn is het wel okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef IrisVrede het volgende:
boekje mee, flesje water en wat fruit en meestal ben je dan al waar je zijn moet...
ik vind het ov nog steeds erg mee vallen
toch is 60 minuten wel erg ja
Dit is natuurlijk wel het enschedeeeeee topic hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In het oooostn is het wel okay.
Hier, midden in de randstad niet.
Whehe, veel plezier met het binnenhouden van je maaginhoudquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Logician het volgende:![]()
jefuf wat ben ik moe.. (haaaio iedereen)
hopelijk ben ik vanaaf weer wakker; sin citylaatste kans
Ja? Je bent toch wel goed ingelicht over de film?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Logician het volgende:
maaginhoud?!
Audentis en Tex (EHTSV)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef petre86 het volgende:
oja, welke studentenverenigingen zijn het leukste in eschede?
euh ja, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen dat deed het met constantine ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja? Je bent toch wel goed ingelicht over de film?
ik ben anti-balquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij zitten hier geen ervaringsdeskundigen, maar als je het doet, doe het dan goed en ga voor de meest ballerige. Audentis dus.
Het is maar wat je gewend bent en hoe je naar de film kijkt. D'r komt aardig wat gruwelijks op je af, maar als je er naar kijkt alsof je een comic leest, dan valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef Logician het volgende:
[..]
euh ja, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen dat deed het met constantine ook
Ik ben nu net thuis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Logician het volgende:![]()
jefuf wat ben ik moe.. (haaaio iedereen)
hopelijk ben ik vanaaf weer wakker; sin citylaatste kans
Dan zou ik maar niet lid wordenquote:
als je daarbij gezeten had, was het contact maken en het communiceren niet zo moeilijk geweest misschien, daarbij had je ook een groot netwerk waarop je kunt terugvallen.quote:
klopt, audentis is leuk en enigszins corporaal, tex is de rugbyclub uit ontstaanquote:
Alsof je aan dat soort mensen nog iets hebt na je studententijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
als je daarbij gezeten had, was het contact maken en het communiceren niet zo moeilijk geweest misschien, daarbij had je ook een groot netwerk waarop je kunt terugvallen.
je moest eens weten..., maar dat doe je dus niet, sterker nog ik maak hieruit op dat jij helemaal niets hebt aan je medestudenten. kut voor je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
Alsof je aan dat soort mensen nog iets hebt na je studententijd.
daar heb je fok voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen studentenverenigingen nodig gehad om een leuke tijd te hebben en ik heb tijdens mijn studententijd vrienden gemaakt voor de rest van mijn leven. Ik zie het nut er gewoon niet van in. En ook om me beter te voelen dan anderen heb ik geen vereniging nodig.
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...quote:
oja, ik begrijp wie je bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...
Je draait het om, de mensen op stom kende ik al. Al een hele tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent en hoe je naar de film kijkt. D'r komt aardig wat gruwelijks op je af, maar als je er naar kijkt alsof je een comic leest, dan valt het wel mee denk ik.
Die ga ik ooit wel kijken. 2020 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:18 schreef Logician het volgende:
[..]superfilm, ik snap wat je bedoelde sommige dingen waren erg ranzig, maar allemaal zo "comic" dat het me weinig deed (me niet echt kon identificeren met de hoofdpersonen) veel tarantino invloeden trouwens, geweldig hoe op het laatst alles samenkomt, Elijah wood was trouwens ook erg goed.
![]()
Dat zijn dan toch geen forummers?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je draait het om, de mensen op stom kende ik al. Al een hele tijd.
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch geen forummers?
DHZquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef petre86 het volgende:
waar in enschede zit een DHZ zaak? ( bij statdsmaarten ziekenhuis in de buurt?)
Ik vind de laatste tijd ook hun muziek minder boeiendquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze maken tegenwoordig gewoon kutmuziek
Laatst de cd Live, Under a Bloodred Sky maar weer eens opgezocht. Die is wél goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind de laatste tijd ook hun muziek minder boeiend![]()
Maar als oude nummers gaan spelen ben ik zeker jaloers! !
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etcquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
je moest eens weten..., maar dat doe je dus niet, sterker nog ik maak hieruit op dat jij helemaal niets hebt aan je medestudenten. kut voor je.
Ik zeg ook niet dat het de enige manier is, maar het is wel EEN manierquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef wendy-tje het volgende:
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etc
@ Wendy: Bij de eerste WMO-plannen werd het onderscheid tussen zorg en maatschappelijke ondersteuning weergegeven met bijbehorende definities. Heb jij die toevallig ergens digitaal bij de hand? Ik kan ze niet meer terugvinden namelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etc
Ja dat bedoelde ik!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze maken tegenwoordig gewoon kutmuziek
Ik denk dat je het in het advies van de rvz moet zoeken... http://www.ggzbeleid.nl/pdfwmo/rvz_advies_gemeenten_en_zorg.pdfquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
@ Wendy: Bij de eerste WMO-plannen werd het onderscheid tussen zorg en maatschappelijke ondersteuning weergegeven met bijbehorende definities. Heb jij die toevallig ergens digitaal bij de hand? Ik kan ze niet meer terugvinden namelijk.
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef IrisVrede het volgende:
@allemaal: gaat het vrijdag het terrassen nog door???
Neh, is hem niet. Ik heb het thuis wel ergens staan, zoek het vanavond wel even op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in het advies van de rvz moet zoeken... http://www.ggzbeleid.nl/pdfwmo/rvz_advies_gemeenten_en_zorg.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |