Niet vaak genoeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:50 schreef DrMarten het volgende:
Had ik laatst al gezegd dat er iemand dood moet?
BastardHost From Hell, aangenaam *hand schudt*quote:
Zou me verbazen als dat op orde is of snel op te hoesten... huishoudelijke hulp duurt ruim anderhalf jaar voor dat gefactureerd wordt (weet ik uit ervaring)quote:Op maandag 11 juli 2005 16:36 schreef wendy-tje het volgende:
Misschien het centraal administratiekantoor eens bellen? Die hebben iig cijfers over huishoudelijke hulp
Echter op fok is er maar 1 BHFHquote:Op maandag 11 juli 2005 20:27 schreef bastardhost het volgende:
[..]
BastardHost From Hell, aangenaam *hand schudt*
Zo word ik genoemd op het internet en in de vriendenkring sinds '96
Heeft heel lang in Enschede gewoond, Waalstraat. Ken je hem niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:40 schreef bastardhost het volgende:
en die BHFH komt uit Twente? Enschede?
En de geestelijk vader van het Enschede-topic niet te vergetenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heeft heel lang in Enschede gewoond, Waalstraat. Ken je hem niet?
http://forum.fok.nl/user/history/16466
Echt één van de allerbekendste Fokkers.
Leukquote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zag gj zaterdag nog.
je bent jaloers he?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Kansloze nerd.
Dat wel, maar niet met ik weet niet hoeveel duizend man in 1 hal om vervolgens met je kop op het toetsenbord in slaap te vallenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe ik dacht dat jij ook heel wat uren aan nutteloos gamen had besteed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |