DHZquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef petre86 het volgende:
waar in enschede zit een DHZ zaak? ( bij statdsmaarten ziekenhuis in de buurt?)
Ik vind de laatste tijd ook hun muziek minder boeiendquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze maken tegenwoordig gewoon kutmuziek
Laatst de cd Live, Under a Bloodred Sky maar weer eens opgezocht. Die is wél goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind de laatste tijd ook hun muziek minder boeiend![]()
Maar als oude nummers gaan spelen ben ik zeker jaloers! !
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etcquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
je moest eens weten..., maar dat doe je dus niet, sterker nog ik maak hieruit op dat jij helemaal niets hebt aan je medestudenten. kut voor je.
Ik zeg ook niet dat het de enige manier is, maar het is wel EEN manierquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef wendy-tje het volgende:
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etc
@ Wendy: Bij de eerste WMO-plannen werd het onderscheid tussen zorg en maatschappelijke ondersteuning weergegeven met bijbehorende definities. Heb jij die toevallig ergens digitaal bij de hand? Ik kan ze niet meer terugvinden namelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:44 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Om contacten te leggen zijn er ook andere netwerken onder studenten, sportverenigingen, studieverenigingen etc
Ja dat bedoelde ik!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, ze maken tegenwoordig gewoon kutmuziek
Ik denk dat je het in het advies van de rvz moet zoeken... http://www.ggzbeleid.nl/pdfwmo/rvz_advies_gemeenten_en_zorg.pdfquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
@ Wendy: Bij de eerste WMO-plannen werd het onderscheid tussen zorg en maatschappelijke ondersteuning weergegeven met bijbehorende definities. Heb jij die toevallig ergens digitaal bij de hand? Ik kan ze niet meer terugvinden namelijk.
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef IrisVrede het volgende:
@allemaal: gaat het vrijdag het terrassen nog door???
Neh, is hem niet. Ik heb het thuis wel ergens staan, zoek het vanavond wel even op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:18 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in het advies van de rvz moet zoeken... http://www.ggzbeleid.nl/pdfwmo/rvz_advies_gemeenten_en_zorg.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |