als je daarbij gezeten had, was het contact maken en het communiceren niet zo moeilijk geweest misschien, daarbij had je ook een groot netwerk waarop je kunt terugvallen.quote:
klopt, audentis is leuk en enigszins corporaal, tex is de rugbyclub uit ontstaanquote:
Alsof je aan dat soort mensen nog iets hebt na je studententijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:14 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
als je daarbij gezeten had, was het contact maken en het communiceren niet zo moeilijk geweest misschien, daarbij had je ook een groot netwerk waarop je kunt terugvallen.
je moest eens weten..., maar dat doe je dus niet, sterker nog ik maak hieruit op dat jij helemaal niets hebt aan je medestudenten. kut voor je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:09 schreef QyRoZ het volgende:
Alsof je aan dat soort mensen nog iets hebt na je studententijd.
daar heb je fok voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen studentenverenigingen nodig gehad om een leuke tijd te hebben en ik heb tijdens mijn studententijd vrienden gemaakt voor de rest van mijn leven. Ik zie het nut er gewoon niet van in. En ook om me beter te voelen dan anderen heb ik geen vereniging nodig.
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...quote:
oja, ik begrijp wie je bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...
Je draait het om, de mensen op stom kende ik al. Al een hele tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Nee, ander forum en IRC, veel fokkers zijn echt TE kansloos...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is maar wat je gewend bent en hoe je naar de film kijkt. D'r komt aardig wat gruwelijks op je af, maar als je er naar kijkt alsof je een comic leest, dan valt het wel mee denk ik.
Die ga ik ooit wel kijken. 2020 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:18 schreef Logician het volgende:
[..]superfilm, ik snap wat je bedoelde sommige dingen waren erg ranzig, maar allemaal zo "comic" dat het me weinig deed (me niet echt kon identificeren met de hoofdpersonen) veel tarantino invloeden trouwens, geweldig hoe op het laatst alles samenkomt, Elijah wood was trouwens ook erg goed.
![]()
Dat zijn dan toch geen forummers?quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:02 schreef QyRoZ het volgende:
Je draait het om, de mensen op stom kende ik al. Al een hele tijd.
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch geen forummers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |