Ik heb eerst nog bierquote:Op zondag 10 juli 2005 00:12 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben doodmoe. Zo echt slapen.
Das best kut idd. Als je eenmaal gewend bent kun je niet meer zonder.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen bier.
Baal er wel van dat mn scrollwieltje het niet meer doet. Heel iritant.
Ja, en is best een goeie (lees: dure) muis.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Das best kut idd. Als je eenmaal gewend bent kun je niet meer zonder.
Ik ga zo lekker kansloos in mn bed hangen.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga nog maar even kasnloos voor de tv hangen.
Sterkte. Honkbalknuppel kopen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Roolio het volgende:
Lipperkerkstraat. Voor de geintersseerden.
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.quote:
Het slechte stuk is in Velve.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.
Ja! De kerken zijn wel open hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:59 schreef Logician het volgende:
waarom zijn alle winkels nu weer dicht.. klote gristenen
nee sommige mensen werken gewoon voor hun geldquote:Op zondag 10 juli 2005 13:20 schreef Nuek het volgende:
is de kinderbijslag binnen ofzo?
Je verwacht het niet hè?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:24 schreef Logician het volgende:
[..]
nee sommige mensen werken gewoon voor hun geld
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen hadquote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef Nuek het volgende:
Ik kan niets anders doen dan me er bij aansluiten
Een beetje aan het begin, de Klomp kan zeg maar.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
mwoa, hangt er vanaf waar je zit. In het slechte stuk (wat al helemaal niet zo slecht meer is) heeft nauwelijks studentenhuizen. Alle andere delen kun je zeker als student prima wonen.
doe dat dan ook eensquote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Logician het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen had
welkomnquote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef IrisVrede het volgende:
Joehoe allemaal
ik dacht heeeeeeee een Enschedetopic![]()
altijd leuk>> ik woon er ook![]()
tsja, je zou ook nutteloze gaap smileys kunnen gaan posten...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef Logician het volgende:
zou ik ook doen als ik zelf niets te zeggen had
of mensen afzeikenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
tsja, je zou ook nutteloze gaap smileys kunnen gaan posten...
Met Formule 1 en Tour de France op tv blijf ik lekker binnen zittenquote:
Ik kan hier niemand om mee te hangen op terrasquote:Op zondag 10 juli 2005 14:29 schreef IrisVrede het volgende:
geen idee >> ik heb eigenlijk wel zin in terrashangen, maar ik wacht nog op mijn afspraak.![]()
Ik heb met mijn duffe kop om 15:00 afgesproken met wat lui van een project. Terwijl ik dus niet eens UIT geweest ben.en nu zit ik dus te wachten.
Fokken is dan natuurlijk wel leuk![]()
Dit ook welquote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef Arma_Angelus het volgende:
oe da's ook wel een kwaliteitsreactie...
Zodra ik er weer ben.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
wanneer is er weer wat leuks in Enschede
Yep, straks als formule1 afgelopen is kijk ik nog even het slot van de touretappe. Daarna is het bijna weer tijd om te eten, dan weer lekker niks doen en dan morgen weer vroeg op en hard aan het werkquote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
maar goed, dat moet ik zeggen
vandaag word echt weer een ultieme chill dag...
nacht van de opera is al weer voorbij he?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
sorry>>> ik ben bezweken door de hitte en ik vind formule 1 enzo pas leuk als je in real live er naar kan gaan kijken.
broeeeeeeeeeeeem broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem enzo.
Beter dan testbeeld. Geen idee waar die hier zit, heb de tv zichzelf automatisch laten instellen, ik ben lui.quote:
Ja, hoi Friekquote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef IrisVrede het volgende:
sorry>>> ik ben bezweken door de hitte en ik vind formule 1 enzo pas leuk als je in real live er naar kan gaan kijken.
broeeeeeeeeeeeem broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem enzo.
Amersfoort is me vandaag ook nog te ver hoor. Ik moet morgen in Groningen zijn, en dat doe ik liever vanuit Enschede.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:12 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede is mij te ver voor terrasjes. Mocht iemand (nee, jij niet TF) zin hebben om een terrasje te pakken op de mooie Amersfoortse Hof of het OLV kerkhof dan is ie welkom.
Ik woon er ookquote:Op zondag 10 juli 2005 13:37 schreef IrisVrede het volgende:
Joehoe allemaal
ik dacht heeeeeeee een Enschedetopic![]()
altijd leuk>> ik woon er ook![]()
Ik!quote:Op zondag 10 juli 2005 19:49 schreef IrisVrede het volgende:
wie zegt dat je alcohol moet drinken??
quo-ten :pquote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Daar sluit ik mij volkomen bij aan
Bij Q dus
Ik heb immer gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Bij Q dus
D'r was a; een half uur niet gepost, wat is dan de kans dat uitgerekend jij ook nog eens er tussendoor komt posten.quote:
dus 16-jarigen zijn ok volgens jouw boekie?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:29 schreef DrMarten het volgende:
Bij Q dus
Was ik niet van plan. Ben BHFH niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:28 schreef RiddlerMark het volgende:
*gaar*
begin nooit wat met ene 16-jarige
Dude, wil je mij erbuiten laten... Ik zou ook niet iets met een 16-jarige beginnenquote:
Lees nog eens goedquote:Op zondag 10 juli 2005 20:55 schreef Nuek het volgende:
[..]
dus 16-jarigen zijn ok volgens jouw boekie?
En 16 jarigen?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:09 schreef bastardhost het volgende:
Alleen wanneer ik je piercings mag zien
Je voelt je aangesproken met BHFH?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:07 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Dude, wil je mij erbuiten laten... Ik zou ook niet iets met een 16-jarige beginnen
Niet aangevallen door buizerds?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:29 schreef DrMarten het volgende:
Rondje Losser was even lekker. Lossersestraat heen, Hoge Boekelerweg terug. De reeën stonden er weer mooi bij in het avondlicht
hehe dan wel hequote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef IrisVrede het volgende:
pfff een terras is nog geen alcohol en met zoveel leuke dames wil je best weleens thee drinken![]()
thee rulez!!!![]()
![]()
![]()
Yep, er zit een buizerdnest pal aan een populaire hardlooproute. Er zijn daar al diverse mensen aangevallen, voornamelijk hardlopers dusquote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Nuek het volgende:
vallen die aan dan?
inburgeringstopic?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef Nuek het volgende:
petre dat mag nu ook wel, hoor! We hebben ook nog een inburgeringstopic voor je
* Nuek gaat proberen te slapenzal wel niet lukken
doehoei
De wekker gign om 7.30. 8.30 was ik eruitquote:Op maandag 11 juli 2005 11:19 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kon vanmorgen ook al niet echt mijn bed uitkomen![]()
Ik ben zonder ontbijt op de fiets gestaptquote:Op maandag 11 juli 2005 11:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De wekker gign om 7.30. 8.30 was ik eruit
Ik niet, heb alleen vanochtend een half uur bij het lab in de wachtkamer gezeten. Lekker luisteren hoe een klein kind het halve ziekenhuis bij elkaar gildequote:Op maandag 11 juli 2005 11:39 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik ben zonder ontbijt op de fiets gestapt![]()
Dat ze gillen boeit me nog niet zo eerlijk gezegd (al kan ik me geen verhalen van m'n ma herinneren dat ik zo ontzettend heb lopen schreeuwenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:45 schreef IrisVrede het volgende:
oooooooooooow getver... kleine kinderen moeten leren niet alles bij elkaar te gillen. Gewoon stil zwijgend je lijden dragen ... pfffffffff
btw Wendy-tje zonder ontbijt is ook geen plan he... te warm weer hiervoor!
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef addie84 het volgende:
ik bel om half 11 de ortho, krijg ik het ntwoordapparaat dat ze vanaf 9 uur geopend en bereikbaar zijn
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef addie84 het volgende:
ik bel om half 11 de ortho, krijg ik het ntwoordapparaat dat ze vanaf 9 uur geopend en bereikbaar zijn
Tsja, als je per se ergens voor 9 uur moet zijn en je kwart over 8 naast je bed staat... en dat ergens een half uur fietsen is....quote:Op maandag 11 juli 2005 11:45 schreef IrisVrede het volgende:
btw Wendy-tje zonder ontbijt is ook geen plan he... te warm weer hiervoor!
Gelukkig heb ik nooit bij de orthodontist gelopen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef addie84 het volgende:
[..]
neeheb hem net wel te pakken gekregen
Je kan toch wel te laat komen bij ABS?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:52 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tsja, als je per se ergens voor 9 uur moet zijn en je kwart over 8 naast je bed staat... en dat ergens een half uur fietsen is....
Vind ik niet echt....quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kan toch wel te laat komen bij ABS?
Oeps....quote:Op maandag 11 juli 2005 12:16 schreef DrMarten het volgende:
Te grappig, net m'n huisbaas aan de telefoon, meld ik hem dat er nog wat dingen moeten gebeuren in huis die hij zou doen, blijkt dat ie z'n voet gebroken heeft en helemaal niks kan
Wel vervelend dat onze wasdroger voorlopig dus ook niet gerepareerd gaat wordenquote:
Bij ons bittere noodzaak. 10 mensen en nauwelijks ruimte om was op te hangen.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef wendy-tje het volgende:
Een wasdroger is een luxe
Ik heb nog geen mailquote:Op maandag 11 juli 2005 14:32 schreef Logician het volgende:
Jipee! ik ga Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus werken (en feesten) op lowlandsheb er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |