Lang leve het ov dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga liever gewoon dood.
In het oooostn is het wel okay.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef IrisVrede het volgende:
boekje mee, flesje water en wat fruit en meestal ben je dan al waar je zijn moet...
ik vind het ov nog steeds erg mee vallen
toch is 60 minuten wel erg ja
Dit is natuurlijk wel het enschedeeeeee topic hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In het oooostn is het wel okay.
Hier, midden in de randstad niet.
Whehe, veel plezier met het binnenhouden van je maaginhoudquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Logician het volgende:![]()
jefuf wat ben ik moe.. (haaaio iedereen)
hopelijk ben ik vanaaf weer wakker; sin citylaatste kans
Ja? Je bent toch wel goed ingelicht over de film?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Logician het volgende:
maaginhoud?!
Audentis en Tex (EHTSV)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef petre86 het volgende:
oja, welke studentenverenigingen zijn het leukste in eschede?
euh ja, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen dat deed het met constantine ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja? Je bent toch wel goed ingelicht over de film?
ik ben anti-balquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij zitten hier geen ervaringsdeskundigen, maar als je het doet, doe het dan goed en ga voor de meest ballerige. Audentis dus.
Het is maar wat je gewend bent en hoe je naar de film kijkt. D'r komt aardig wat gruwelijks op je af, maar als je er naar kijkt alsof je een comic leest, dan valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:02 schreef Logician het volgende:
[..]
euh ja, ik dacht alleen dat het wel mee zou vallen dat deed het met constantine ook
Ik ben nu net thuis.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Logician het volgende:![]()
jefuf wat ben ik moe.. (haaaio iedereen)
hopelijk ben ik vanaaf weer wakker; sin citylaatste kans
Dan zou ik maar niet lid wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |