wij waren onbedoeld met het exraatje begonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Ik vond het einde van Veni Vidi Vici maar matig (dat over voetbal ging)
Verder was 't wel leuk dat extraatje ook
aan het infus met dat dingquote:
Nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
En dat werkt in een computerzaak![]()
Vraag me af hoe klanten hun PC terugkrijgen
nog ergerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
En dat werkt in een computerzaak![]()
Vraag me af hoe klanten hun PC terugkrijgen
Als studie objectquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Misschien kan ie Popijn's pjuter wel reparen![]()
![]()
Dat is muziek uit je luier tijdperkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb een oud maar geweldig nummer gevonden ACDC Ride on
![]()
Kleutertijd dan maarquote:
Wie zegt dat ik alle schroefjes in een moederbord steek?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:17 schreef hicham het volgende:"Hoe hard kan ik aan een moederbord trekken die nog vastzit, voordat ie kapotgaat", zoiets
![]()
Ah, je behandelt je computer als een motor. Hoe lichter hoe sneller?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik alle schroefjes in een moederbord steek?![]()
Allemaal extra gewicht, en het ding moet een beetje kunnen flexen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
klopt wel ik was net van de lagere school af![]()
ga nu lekker pitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
Ah, je behandelt je computer als een motor. Hoe lichter hoe sneller?![]()
bouwjaar van de song min zijn leeftijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Muziek van Marty's kleurschool tijd.Hoe weet hij dat zo precies, wonderkind?
![]()
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroekquote:
morgen nog niks maar zondag welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag nog niet slapen, ik wil eerst weten wat er morgen gaat gebeuren
Kan ik volgende week ook weer doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroek
Lekker klemgezopen en toen gereden toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroek
Ow, dan is er dus nog tijd om het te bespreken. Ik dacht dat het morgen al wasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:57 schreef RB het volgende:
[..]
morgen nog niks maar zondag wel![]()
Als het goed is stuurt opm je een mail met alle details![]()
quote:
ja, anders zou het te koud zijn zonder pak hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker klemgezopen en toen gereden toch?![]()
quote:
En het is een manier om lekker bochtjes te maken, al zijn de wegen rechtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, anders zou het te koud zijn zonder pak he
het is maar goed dat die weg lekker bochtering is, anders had ik vast naast de weg gekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:15 schreef hicham het volgende:
[..]
En het is een manier om lekker bochtjes te maken, al zijn de wegen recht
met mijn ogen is het dan weer wat minderquote:
Nog een nachtblinde in de Fok!MCquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
met mijn ogen is het dan weer wat minder
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:10 schreef bwt het volgende:
Wie zijn er nog wakker?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:16 schreef hicham het volgende:
Heb je je tranen kunnen bedwingen toen je vertrok van het werk?
Tsja, dat krijg je hè, alsje overdag alle tijd van de wereld hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:19 schreef hicham het volgende:
Elke ochtend neem ik me voor om vroeg te slapen, maar het is alweer voorbij 2 uur snachts
Dat wordt weer moeilijk opstaan voor het krantenwijkje en lang in bed om uit te slapen als ik klaar ben met m'n wijkje
Je mag mij ook op het lijstje zetten. ook al is het vroegquote:op vrijdag 8 juli 2005 @ 21:43 schreef OPM het volgende:
OPM
RB
Phatzak
Hicham ga ik gewoon van uit![]()
bwt
...
![]()
zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef bwt het volgende:
tenminste - als OPM me nog mee wilt hebben natuurlijk.
quote:
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhwel lui
lag al een uur in bed tv te kijken
Je kunt nog lang genoeg in bed liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhwel lui
lag al een uur in bed tv te kijken
zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:34 schreef RB het volgende:
[..]
Je kunt nog lang genoeg in bed liggen![]()
Of heb je de kriebels voor morgen![]()
![]()
het voelt erg lui aan omdat ik normaal altijd meteen opsta als ik wakker ben...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:33 schreef Phatzak het volgende:
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijn
ik ben dan ook geen nachtbraker zoals de rest hierquote:Magoed, de enigen die ik verder ken die zo makkelijk wakker worden zijn baby's. Maar die slapen dan ook wat meer dan 8 uur per dag
dat is bij mij meer regel dan uitzonderingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijn
Ga je op plof of met een koekblik bwt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Je mag mij ook op het lijstje zetten. ook al is het vroeg
Aan welke kant van amsterdam wonen jullie ?quote:
Als ik via amsterdam ga kunnen we ergens op/bij de A10 afsprekenquote:
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:42 schreef RB het volgende:
[..]
Als ik via amsterdam ga kunnen we ergens op/bij de A10 afspreken![]()
Dan moet je s`avonds een keer op tijd op bed gaan en niet de hele avond voor de pc zitten lurkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenMoet wat slaap inhalen
![]()
In het groen:
[afbeelding]
Ik kom via de A1 en dan de A10 oostquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenMoet wat slaap inhalen
![]()
In het groen:
[afbeelding]
ook weer onder de levendenquote:
Ja zeker. Ik slaap tegenwoordig niet zo lang meer uit, maar ik heb vandaag ook wel genoeg te doen. Straks eens even kijken of ik andere zomerhandschoenen kan scoren maar het valt tot nu toe nogal tegen. Heel vaak zijn ze of niet in mijn maat, of niet mooi, of veel te lomp.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik slaap tegenwoordig niet zo lang meer uit, maar ik heb vandaag ook wel genoeg te doen. Straks eens even kijken of ik andere zomerhandschoenen kan scoren maar het valt tot nu toe nogal tegen. Heel vaak zijn ze of niet in mijn maat, of niet mooi, of veel te lomp.
quote:
Is geen cursus maar werkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elegant, mooi en carbon op de knokkels.
Morning trouwens.
![]()
Ralf, wat kunnen ze in Rotterdam voor lessen geven wat in regio Assen niet kan.![]()
Ah, lijkt mij aardig wat om daar iemand zeker zo'n dure oldbie als jij voor te laten komenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:32 schreef RB het volgende:
Is geen cursus maar werk![]()
We hebben nog een paar lokaties in en om rotterdam![]()
Ik zag ook al journalisten met de mannelijke versie ervan. Ook al zo kort, maar staat erg mooi.quote:
Ja zoek idd wel iets met Carbon aangezien ik wel andere leren dames handschoenen heb. Alleen bij de pink zijn ze een ietsiepietsie krap. Bij Motoport gekocht he, daar geven ze ten eerste liever geen advies en als ze na veel aandringen advies geven dan heb je er weinig aan. Maar goed, op zich zitten ze best lekker en zijn ze in ieder geval wel mooi. Ze geven wel af, maar ik moet ze nog proberen te wassen.quote:
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te makenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, lijkt mij aardig wat om daar iemand zeker zo'n dure oldbie als jij voor te laten komenvakantie's?
![]()
Disclaimer, oldbie = one of Fok! his first members.![]()
komen hier vandaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja zoek idd wel iets met Carbon aangezien ik wel andere leren dames handschoenen heb. Alleen bij de pink zijn ze een ietsiepietsie krap. Bij Motoport gekocht he, daar geven ze ten eerste liever geen advies en als ze na veel aandringen advies geven dan heb je er weinig aan. Maar goed, op zich zitten ze best lekker en zijn ze in ieder geval wel mooi. Ze geven wel af, maar ik moet ze nog proberen te wassen.
Deze handschoenen zijn op het eerste gezicht erg mooi!![]()
Ik was onschuldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:25 schreef bwt het volgende:
Tenzij ondeugend weer in de buurt is en er weer tussen springt om records te voorkomen
Zijn ook de plaatsjes bij uitstek om even langs te rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:39 schreef RB het volgende:
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te maken![]()
Als je wat meer in de omgeving zou rijden had je wel een paar lokatie`s gevonden
lokatie Rotterdam in de buurt van heiplaat
Barendrecht
Pernis
Botlek
en nog een paar anderen![]()
Ik zei dat ik wilde kijken en met 1-2 dagen beslissen, en dat is al 2 dagen geleden waarbij hij geen contact opnam of telefoonnummer achterliet.quote:hoi sorry ,dat ik niet gebeld heb.
volgende week komt al iemand kijken voor de motor.
die neem hem gelijk mee.
groetjes dennis
Hey... ben ik niet met jou ooit op een lokatie geweest daar in de buurt ? Pernis ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:39 schreef RB het volgende:
[..]
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te maken![]()
Als je wat meer in de omgeving zou rijden had je wel een paar lokatie`s gevonden
lokatie Rotterdam in de buurt van heiplaat
Barendrecht
Pernis
Botlek
en nog een paar anderen![]()
sightseeing doen we s`avonds wel in de stadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn ook de plaatsjes bij uitstek om even langs te rijden.![]()
![]()
Industrial sightseeing.
Maar er zit inderdaad zat industrie, zullen al snel een miljoen mensen werken.![]()
Pernis is 3-4 kilometer van hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Hey... ben ik niet met jou ooit op een lokatie geweest daar in de buurt ? Pernis ?
Volgens mij heb ik daar nog een foto van.... ergens.
Skihut is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef RB het volgende:
[..]
sightseeing doen we s`avonds wel in de stad![]()
Toen ik er laatste keer was, ff in de ski hut geweest![]()
OMG... ik heb hem gevondenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pernis is 3-4 kilometer van hier.![]()
Foto vermelden is verplicht posten.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pernis is 3-4 kilometer van hier.![]()
Foto vermelden is verplicht posten.![]()
[..]
Skihut is niet verkeerd.![]()
Daar is me ook een foto van toegemaild.......quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef RB het volgende:
[..]
sightseeing doen we s`avonds wel in de stad![]()
Toen ik er laatste keer was, ff in de ski hut geweest![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar is me ook een foto van toegemaild.......
--->> [afbeelding]
Ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter.....quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Daar is me ook een foto van toegemaild.......
--->> [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem ook wel eens tegen een muur zien lopen omdat hij dacht dat de deur 2 meter verder naar rechts zat.Hij was dus amper in de buurt zelfs, stond nog een tafeltje tussen.
![]()
[afbeelding]
pffquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Raar menneke van die ZZR-1100.![]()
[..]
Ik zei dat ik wilde kijken en met 1-2 dagen beslissen, en dat is al 2 dagen geleden waarbij hij geen contact opnam of telefoonnummer achterliet.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
carbon tank voor ZX7R![]()
Ik heb geen koekblik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:40 schreef RB het volgende:
[..]
Ga je op plof of met een koekblik bwt?![]()
Ben nog aan het twijfelen of ik onderlangs via de lims of bovenlangs ga over de dijk8)7
Ik heb lampjes - groot en kleinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heeft iemand die meegaat toevallig zo'n klein/smal zaklampje? anders haal ik er 1 vanmiddag, kunnen we morgen even achter het kuipwerk schijnen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
OPM je hebt mail
Diegene met een halogeenzaklamp en volle batterijen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als ik iets weet mail ik meteen rond
1 lampje lijkt mij genoeg, dus wie er 1 meeneemt maakt niet uit
vechten jullie dat maar uit
i'm off
Wie zegt dat we nu niet slapen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.molenaarracing.com/![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Stoere helm
en van een merk dat zich in de loop der jaren heeft bewezen
Had ik ook al gedacht en geschreven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM, heb je die man verteld dat je met meerdere mensen komt? Vraag me af of de verkoper dat wel zo prettig vindt dat er opeens 6 man voor z'n deur staan om naar de motor te kijken
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Had ik ook al gedacht en geschreven.
Fok Motorclub [SC Deel 269] Dat is een lekker nummertje
Volgens mij is koosjer vlees wel goed voor je hersencellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Het is maar goed dat alle verkopers niet even helder zijn, want dan krijg je van die niet heldere kopers (popijn) die dan van de 1 op de andere dag een derde motor erbij gaat kopenIs al de tweede ZZR die je misloopt toch?
Jammer alleen van die rode wielen, had groen moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef bwt het volgende:
en zwart
We hebben een nieuwe tendens, niet meer teruglezen, als is het 2-3 postings geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweer
Maar OPM had nog niet gereageerd
Altijd handig om mensen er ff aan te herinerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweer
Maar OPM had nog niet gereageerd
ik lees wel terug maar alles heel snel, voor als we een half topic verder zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
Had ik ook al gedacht en geschreven.
Fok Motorclub [SC Deel 269] Dat is een lekker nummertje
hoeveel heb je gebodenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog een motor in showroom staat voor OPM gevonden, 137 pk.![]()
[afbeelding]
Uiteraard de onvolprezen ZZR-1100.![]()
Want wij zijn er om mekaar te helpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef bwt het volgende:
Altijd handig om juist OPM er weer eens ff aan te herinneren
Euh, niets.quote:
quote:
wat denken jullie hiervan:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu nog een verzamelplaats vinden...
maar toch te weinig sport en teveel tourquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar irl is het echt een monster van een motor zo groot zag ik gisteren.![]()
![]()
Eenmaal rollende zal het wel meevallen, en met nieuwe plakkers eronder kan je vast aardig sturen.![]()
Ik zal je even rocken met die ZZR-1100 als jij op je ZX7R of ZXR-750 uit 1985 zit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar toch te weinig sport en teveel tourmissch iets als ik de 30 ben gepasseerd ofzo
![]()
![]()
doe je best maar oudjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zal je even rocken met die ZZR-1100 als jij op je ZX7R of ZXR-750 uit 1985 zit.![]()
![]()
En hoelaat/vroeg had je ons daar willen hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat denken jullie hiervan:
[afbeelding]
Tankstation Q8
Nollenweg 11
1823DM Alkmaar
En DAT is coolquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, leuk ding met vraagprijs van 3.250:
[afbeelding]
ik dacht aan 10.45 uur, hij woont daar om de hoekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef bwt het volgende:
En hoelaat/vroeg had je ons daar willen hebben?
NeiH, mijn best doen is nou ook wer niet nodig..quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, leuk ding met vraagprijs van 3.250:
[afbeelding]
Wel het gas erop houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn
CR500, je mag 'm houden
Me eigen de kolere staan te trappen op dat kreng en als je dan eindelijk rijd en langzaam een bochtje neemt om te keren slaat dat hoeren ding af
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat denken jullie hiervan:
[afbeelding]
Tankstation Q8
Nollenweg 11
1823DM Alkmaar
Utrecht is voor de heenweg eigelijk de enigste optie gezien de benodigde tijd en afstand.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef RB het volgende:
@ bwt
waar ga je langs ? via amersfoort of via utrecht
Relaxed, wanneer ga je. Kom ik ook wel ff onuitgenodigd meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
ow Mark, ik had nog niet verteld dat ik vorige week met Kees had afgesproken, die van de RGV800.![]()
je kunt ook via amersfoortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Utrecht is voor de heenweg eigelijk de enigste optie gezien de benodigde tijd en afstand.
Terug maakt me geen bal uit.
het lukte een keertje ja, jammer van het gas, want het was snel over met gepruttel. Reed ook al meteen de eerste keer weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel het gas erop houdenen bij mij slaat'ie nooit af hoor.
Bij Motoport vorige week zaterdag probeerde die monteur ook 2 keer om weg te rijden.![]()
Ik moest hem dus 3 keer aantrappen en mocht hem zelf dan maar even omrijden.![]()
Duidelijk een fiets om een relatie mee op te bouwenen dat vergt wat pieken en dalen ja.
![]()
Maar je hoort toch wanneer je teveel koppelt?.![]()
PatM had toen bij een bepaald proefritje op een verlaten dijkje hetzelfde.
(waarna ik 2.5 uur stond te trappen met een verzopen motor)
Dus het kan de besten overkomen.![]()
Alleen mij niet.![]()
Zelfs bij hard remmen jengel ik nog aan het gas trouwens.![]()
Dingen staan standaard ook niet eens stationair eigenlijk.
Maar je kon hem wel aantrappen?![]()
Volgens jouw kaart ook nog via toeristische routesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef bwt het volgende:
Zit ff op de kaart te kijken.
ik zou bij veenendaal naar boven kunnen richting amersfoort.
Ik weet niet of er daar ergens af te spreken is?
Ah, helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het lukte een keertje ja, jammer van het gas, want het was snel over met gepruttel. Reed ook al meteen de eerste keer weg.
Vorige week zondag hadden we afgesproken in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef Makster het volgende:
Relaxed, wanneer ga je. Kom ik ook wel ff onuitgenodigd meeHeb toch vakantie nu
![]()
Als je via amersfoort komt kunnen we bij de eerste benzinepomp op de A1 afspreken na amersfoortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Volgens jouw kaart ook nog via toeristische routes
Uhmmm ja gaat afspreken maar je bent al geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, helemaal niet verkeerd.![]()
Volgens mij ligt dat afslaan bij rustig pruttelen een beetje aan zijn motor carburateur.![]()
[..]
Vorige week zondag hadden we afgesproken in Zoetermeer.![]()
![]()
Is dezelfde kaart alleen andere kleurenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef bwt het volgende:
Dit is mijn kaart (volgens map24)
[afbeelding]
HAHAHAH,quote:
msnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHAHAH,
er zitten wel een paar kleine verschillen in.
Maare - hoe gaan we het aanpakken?
L-E-Z-E-N.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Makster het volgende:
Uhmmm ja gaat afspreken maar je bent al geweestIets klopt er niet
Zaterdag afgesproken, zondag kwam hij even naar Zoetermeer bij de Supermotard meeting. Hij wilde na 3 jaar de CR wel weer eens zien.quote:ow Mark, ik had nog niet verteld dat ik vorige week met Kees had afgesproken, die van de RGV800.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef bwt het volgende:
Misschien dat OPM ook de zelfde route neemt?
oordopjes verplichtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je vast nog wel een stukje bij Ralf achterop.![]()
Of rijd je een beetje door met die bak?![]()
Hoevelaken is al voorbij de afslag van de A1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef Phatzak het volgende:
JaWaarom Alkmaar als jullie allen kennelijk bij Amersfoort langskomen. Doe dan daar ergens
Hoevelaken ofzo![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Drifter__ het volgende:
He Hicham leuke Suzuki-sleutelhangertje heb je !
moet kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wel met een auto
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
Die blauwe vindt ik niet ergquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:33 schreef bwt het volgende:
Ik wilde wel erg graag proberen om de blauwe envelop zo veel mogleijk buiten de deur te laten.
Euuhhh... waar heb je mij of mijn sleutelhanger gespot dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Drifter__ het volgende:
He Hicham leuke Suzuki-sleutelhangertje heb je !
Nee heb zijn sleutelsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:27 schreef Phatzak het volgende:
[..]Gespot ofzo
?
Heb nu ook een kawa sleutelhanger, het balletje en het helmje zijn allebei eraf geplopt
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wel met een auto
Een edit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer niet
?? Hoelang zijn ze dan al wit?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:34 schreef RB het volgende:
[..]
Die blauwe vindt ik niet ergdaar wacht ik op
maar die witte met CJIB erop zijn niet wekom
![]()
Zou hij wel boven die kuip van een ZZR-1100 uitkomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Ga gewoon achterop bij Ralf anders, hij is het wel gewend een passagier achterop te hebben en zo groot ben jij nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee heb zijn sleutels![]()
Zat in de auto. en hij op 1 meter afstand. Daar bij Sportpaleis. Hij ging er heerlijk volgas vandoor richting huis (?)
Die is echt geen 3.000 waard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://bouw.marktplaza.nl/Te-Koop-1090940.php
hoop geel gedonder
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef bwt het volgende:
[..]
?? Hoelang zijn ze dan al wit?
zijn toch altijd blauw geweest???
Jan van Galenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]Ik kan sportpaleis niet zo 1,2,3 thuisbrengen
![]()
Deze bedoel jehttp://www.sportpaleis.nl/winkels.php Zijn twee winkels in amsterdam zie ik, en ben in de buurt van beide straten geweest dus waar was het nou
Zou ie hem omhoog kunnen krijgen overeind kunnen houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou hij wel boven die kuip van een ZZR-1100 uitkomen?![]()
was het ook niet van plan, zit gewoon eens te surfen naar goedkope onderdelen voor als ik echt een streetfighterachtig iets ga doen. Aangezien die motor geen eeuwen meer meegaat moet het niet teveel gaan kosten maar voornamelijk oefen/sleutelprojectje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is echt geen 3.000 waard.![]()
Hier bij de nieuwe sportschool in de straat zag ik een GSX-R1100 streetfighter, die was echt mooi omgebouwd, dat is dan weer een andere zaak.
Gewoon originele kleuren (en kwaliteit) qua tank, mooi stuurkuipje erop en hoog superbike stuur.
En ik heb het nog best rustig aan gedaan vandaag volgens mijquote:
Ik denk niemand, met die mastodonten moet je gewoon erg voorzichtig zijn bij langzame verplaatsingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:41 schreef Phatzak het volgende:
Zou ie hem omhoog kunnen krijgen overeind kunnen houden?Zo een grote motor
Volgens mij zijn OPM en ik ongeveer even groot.![]()
As know to all of you, ik rijd al 5,5 jaar deze soes.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]Al heel lang volgens mij
Als je op een chopper rijdt dan word je niet vaak geflitst he![]()
![]()
Jij filosofeert er lekker op los.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:42 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Goedkoop stuurkuipje, mss roof ik dat dng van die CR500 welander stuur, kuip eraf en frame spuiten, led verlichting erop.
het is niet die 120 kilo waar ik me zorgen over maakquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij filosofeert er lekker op los.(deel weggeknipt
)
En volgens mij moet je geen ruzie krijgen met die maat van je.
120 kilo moet je niet mee sjoemelen.![]()
Ik heb nog wel een kwak stuurkuipje voor je, dezelfde uitvoering als op mijn CR.
Kan je gratiz verkrijgen, moet je de soes wel groen spuiten, of alles zwart en een groen kuipje en wielen.![]()
2 de hands zijn groene motoren ook meer gewild.![]()
LOL, je ging wel gelijk vooraan staanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef hicham het volgende:
[..]
En ik heb het nog best rustig aan gedaan vandaag volgens mijHeb je me net bij het verkeerde (of goede, tis maar net hoe je het bekijkt
) kruispunt gespot
Wat voor 'n auto was het en heb ik voor zitten dringen???
Toen jij het over die sleutel had keek ik wel meteen in m'n kastje of ie d'r lag. Tis me nu al meer dan 3x gebeurd dat ik gewoon mijn sleutel vergat in buddyzit-slot![]()
Prestaties en bandit 600 in 1 zinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zijn de prestaties van zo'n Bandit 600 eigenlijk ?![]()
Had je niet ff kunnen zwaaien dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
LOL, je ging wel gelijk vooraan staan
Ik zat in:
[afbeelding]
Jammer dat we linksaf moesten, anders waren we zeker achter je aan geraced![]()
Wat zijn de prestaties van zo'n Bandit 600 eigenlijk ?![]()
Nee, waar maak je je dan wel zorgen over?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het is niet die 120 kilo waar ik me zorgen over maak
en wat is er mis met dat stuurkuipje overspuiten, ben ik veel sneller klaar. Sowieso wil ik 'm denk ik wel geel houden. Alleen nog geen idee hoe een geel frame er uit gaat zien.
quote:Deze Motor Is Van Mijn Vriend En Ik Ben Hem Echt Helemaal Zat(de Motor Dan).
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net een advertentie op Marktplaats.![]()
[..]
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen zwaaien dan?Zou niet weten wat de prestaties zijn, is begrenst op 25KW namelijk
En let niet op Youssef hoor, die kan er gewoon niet tegen dat ie mijn achterlicht in de verte steeds moet volgen
Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te metenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenPffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef![]()
wehehhehe, Jah een groene zx6rquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te metenReed er ook niet een kawasaki op de kruisende weg voor ons? Dus van rechts naar links toen wij aan het wachten waren?
Wat doet jouw ditech van 0-100?
Hij gaat voor mij ook ineens vreemd hoor..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
Binnenkort noemen we hem de bandit slopert.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groenPffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef![]()
maat van me heeft een CR. Zijn eerst wezen duiken en ben toen ff op de motor naar 'm toe gereden. Had dat ding nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
Dat kan niet neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
psiesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij heeft een kennis met zo'n ding, ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
Maar daar komt een weer rijdende GSX om de hoek kijken denk ik, en een reden om even langs te toeren.![]()
[..]
Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet tochquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
wehehhehe, Jah een groene zx6r![]()
100??![]()
Waarom zou ik voorzichtig doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hij zou voorzichtig aan doen met die koppeling.![]()
Wat een lefgozertje is het ook heH.![]()
![]()
Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
psiesMijne gaf zo'n beetje de geest vlak hij 'm kocht. Aangezien de geplande reparatieperiode toen nog in weken was gesteld, hadden we afgesproken dat ik langs zou komen zodra ik weer kon rijden.
ahaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet tochHij had me een beetje opgefokt
Ik reed best rustig en ik ging nog niet naar huis maar naar een winkel. Maar toen hij volgas wegreed deed ik hetzelfde
[..]
Waarom zou ik voorzichtig doen?Ik weet dat ie niet versleten is dus vervangen was niet nodig (bij mercy sleutelmeet) en ik waag ook geen pogingen meer om wheelies te maken. Dat is rustig genoeg naar mijn inziens
Afslag s 114 als ik het goed hebquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef hicham het volgende:
OPM / bwt / Ralf, hier maar afspreken dan
Bij de shell:
[afbeelding]
Hier is dat ten opzichte van de ring a10:
[afbeelding]
Jullie komen van de A1 de ring A10 op toch? Dat is dus rechtsonder, en dat knooppunt in de rode cirkel is dat plaatje met shell tankstation dat erboven staat (let niet op dat blauw linksboven in het onderste plaatje, dat is de route van m'n adres richting alkmaar)
nope, vrog nog of ie ook elke dag de onderdelen moest vervangenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
En ik had nog een probleempje met een verdwaalt kogeltje trouwens, waar ik morgen of maandag nog even naar ga kijken. Ben iig wel goed op weg geholpen door de MF'ers op de technische afdelingSorry dat ik vreemd ben gegaan
[..]
Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?
Correctquote:
quote:
quote:
Touwtje is wel noodzakelijk zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Correct
[..]![]()
![]()
![]()
pilletjes genomen of niet?
[..]Schattig die uitlaat aan dat touwtje
Compresser heb je te leen genomen toch?
ik heb nog helium staan, kunnen die ballonnetjes mooi de lucht inquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Cooldacht dat je het van een bedrijfje had geleend ofzo
Meenemen naar de Lars sleutelmeet (past vast wel in popijns rugzak) kunnen we heeeeel veeel ballonnen opblazen
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb nog helium staan, kunnen die ballonnetjes mooi de lucht in
Je bedoelt die herrie die jij me stuurde?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
Zooo ik ben helemaal moe na een sportieve middag.
Zo lekker op de bank liggen muziek luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Cooldacht dat je het van een bedrijfje had geleend ofzo
Meenemen naar de Lars sleutelmeet (past vast wel in popijns rugzak) kunnen we heeeeel veeel ballonnen opblazen
![]()
damn, ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef RB het volgende:
Resume
9:45 shellpomp A1 meet bwt en opm
10:15 shellpomp bij de A10 meet met de lims
en vanaf daar richting Alkmaar![]()
wrom zou je dat niet reddenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn, ik weet niet of ik dat ga reddenanders doen we gewoon mijn 1e plan, zie ik jullie allemaal bij Q8
zal krap worden maar ok, we zullen er zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef RB het volgende:
wrom zou je dat niet redden![]()
tijden zijn met de auto gemeten![]()
coolquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Popijn die handschoenen die jij hebt gepost zijn ook erg mooi. Ik heb naar dat soort handschoenen gekeken, maar vond 150 Euro wel erg duur. Ik heb nu hele mooie handschoenen gevonden. Ook van Revit
Ze zien er wel anders uit dan die jij hebt gepost en zijn zwart van kleur. Ik heb wel maatje xs meegenomen.
Wat is er mis met je huidige handschoenen danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Popijn die handschoenen die jij hebt gepost zijn ook erg mooi. Ik heb naar dat soort handschoenen gekeken, maar vond 150 Euro wel erg duur. Ik heb nu hele mooie handschoenen gevonden. Ook van Revit
Ze zien er wel anders uit dan die jij hebt gepost en zijn zwart van kleur. Ik heb wel maatje xs meegenomen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal krap worden maar ok, we zullen er zijn![]()
Ja vanwege dat probleem. Ligt waarschijnlijk aan het type handschoen. Die andere houd ik gewoon als reserve.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er mis met je huidige handschoenen dan
Of neem je andere handschoenen vanwege het snorprobleem
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
coolzomerhandschoenen moet ik ook nog ff scoren volgende week
ik heb hem al 'gewaarschuwd'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]Gaan we met z'n allen naar de efteling lijkt 't wel
beter dat je geslaagd bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik was bang dat het nogal lastig zou worden. Mijn eerste zomerhandschoenen waren dus niet zo erg goed. Ze zaten ook een beetje krap bij de pink en wijsvinger omdat mij verteld was dat ze toch nog uitrekten. Ik had er gisteravond ook al een aantal gepast en die waren te lomp, te lijk, verkeerde kleur, verkeerde maat etc. In ieder geval zat er geen goede bij.
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkenquote:
Nu Youssef nogquote:
Beter heeft ie genoeg drinken thuis in de koelkastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkendie verkoper zal dat helemaal niet vreemd vinden
![]()
quote:fillempie kijken
Helemaal gemist, wat voor motor ga je kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkendie verkoper zal dat helemaal niet vreemd vinden
![]()
fillempie kijken
ik ga morgen naar deze kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Helemaal gemist, wat voor motor ga je kijken
Mooi ding, niks mis meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga morgen naar deze kijken
[afbeelding]
en je hebt wel gelijk, mercy...ik zal de autorijders vertellen dat ze op een afstandje blijven
Owja dat bedoel ik ja, ik wou deze kopen en dan maken zoals die van Fast Freak (die nu ook te koop staatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is van deze gast: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/92535?highlight=zx-7r maar is dus dezelfdehij heeft dus ook deze tank te koop: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103381/1
wel jammer dan dat arrow systeem iddmaar hij had er nog een remus bij
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hoe ziet dat stuurkuipje er trouwens uit? En over spuiten in natuurlijk ook een optie he
Ik heb er verder ook nooit wat mee gehad behalve de koppeling wat ik bij aankoop eigenlijk al merkte, en daarna preventief wat andere slijtage delen vervangen en ding een beetje pimpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nope, vrog nog of ie ook elke dag de onderdelen moest vervangenmaar hij rijdt er al op sinds ie 'm heeft, zonder problemen zoals als afgebroken uitlaten
Dat was Fazertje Ralf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Je hebt ergens een lek roestzitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:30 schreef hicham het volgende:
Ik vind trouwens dat m'n uitlaat wel erg veel ploft bij het gas loslaten, moet ik hier nog wat aan doen of maakt dat niet veel uit?Eerst leek het wel mee te vallen maar nu lijkt het echt bij het minste of geringste al te gebeuren
Tuurlijk wel, zo'n ding koop je bijna voor het leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Makster het volgende:
Ideaal ding, geen idee trouwens of ik hem ooit nog is nuttig ga gebruiken
Nope was ik niet was jijquote:
Wowquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gebakken vissie, zo ziet het kuipje eruit op de motor.
(Witte sticker heeft hij verwijdert.)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ennnn gelijk een goed voorbeeld van een behoorlijk gepimpte KLX.![]()
Die man is 1.91 en heeft de motor zo verhoogt dat hij zelf nog amper bij de grond kan met zijn voeten.![]()
Best wel een goede anti diefstal verzekering.![]()
die vanmij waren ook geen ¤150quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die korte was jij![]()
De eerste was jij![]()
Die van mij was geen 150 euro, maar 50 euro![]()
![]()
Ik heb een mooier spatbord.quote:
Hmzz beetje Lidl kwaliteit dus.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef RB het volgende:
[..]
die vanmij waren ook geen ¤150![]()
en niet van revit![]()
Alpinestars Smx-5 voor ¤ 50![]()
Nu niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:41 schreef bwt het volgende:
Hmmm, misschien krijg ik het topic nog vol in me eentje.......
Betekent dus dat ik om 8.30 of zo weg rijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef RB het volgende:
Resume
9:45 shellpomp A1 meet bwt en opm
10:15 shellpomp bij de A10 meet met de lims
en vanaf daar richting Alkmaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |