abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28658871
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef hicham het volgende:

[..]

En ik heb het nog best rustig aan gedaan vandaag volgens mij Heb je me net bij het verkeerde (of goede, tis maar net hoe je het bekijkt ) kruispunt gespot Wat voor 'n auto was het en heb ik voor zitten dringen???

Toen jij het over die sleutel had keek ik wel meteen in m'n kastje of ie d'r lag. Tis me nu al meer dan 3x gebeurd dat ik gewoon mijn sleutel vergat in buddyzit-slot
LOL, je ging wel gelijk vooraan staan
Ik zat in:

Jammer dat we linksaf moesten, anders waren we zeker achter je aan geraced

Wat zijn de prestaties van zo'n Bandit 600 eigenlijk ?
pi_28658934
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:
Prestaties en bandit 600 in 1 zin Dat vloekt als de nete

Sterf van de honger, lekker patatje
Bolletje deeg enzo.
pi_28658945
OPM / bwt / Ralf, hier maar afspreken dan

Bij de shell:

Hier is dat ten opzichte van de ring a10:

Jullie komen van de A1 de ring A10 op toch? Dat is dus rechtsonder, en dat knooppunt in de rode cirkel is dat plaatje met shell tankstation dat erboven staat (let niet op dat blauw linksboven in het onderste plaatje, dat is de route van m'n adres richting alkmaar)
pi_28658971
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:54 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

LOL, je ging wel gelijk vooraan staan
Ik zat in:
[afbeelding]

Jammer dat we linksaf moesten, anders waren we zeker achter je aan geraced

Had je niet ff kunnen zwaaien dan? Zou niet weten wat de prestaties zijn, is begrenst op 25KW namelijk En let niet op Youssef hoor, die kan er gewoon niet tegen dat ie mijn achterlicht in de verte steeds moet volgen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:01:26 #230
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28659005
Asfalt op noppen maakt meer stuk dan je lief is.

Al heb ik dan alweer 2 weken niet meer gereden met het ding.

Gisteren pas de vlotterbak opgehaald.

Bandjes van de CR gaan wel passen, ook 18' achter en 21' voor.
Nu nog een bandenapp scoren.

zaterdag 9 juli 2005 @ 19:03:54 #231
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28659066
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Het is niet die 120 kilo waar ik me zorgen over maak

en wat is er mis met dat stuurkuipje overspuiten, ben ik veel sneller klaar. Sowieso wil ik 'm denk ik wel geel houden. Alleen nog geen idee hoe een geel frame er uit gaat zien.
Nee, waar maak je je dan wel zorgen over?

Ik vind een zwarte streetfighter met groene accenten mooier.
Maar in theorie is geel ook mooi ja.

Het is alleen groen plastic, dus voor het mooie koop je dan gewoon een nieuw kuipje voor 69 euro ofzo.

Er zijn ook Chromen, die vind ik erg mooi en bruut.

Net een advertentie op Marktplaats.
quote:
Deze Motor Is Van Mijn Vriend En Ik Ben Hem Echt Helemaal Zat(de Motor Dan).
pi_28659081
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Net een advertentie op Marktplaats.
[..]

Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
pi_28659130
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef hicham het volgende:

[..]

Had je niet ff kunnen zwaaien dan? Zou niet weten wat de prestaties zijn, is begrenst op 25KW namelijk En let niet op Youssef hoor, die kan er gewoon niet tegen dat ie mijn achterlicht in de verte steeds moet volgen
Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groen Pffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef
pi_28659231
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Ging allemaal snel, stoplicht sprong meteen op groen Pffff je weet niet eens wat zo''n ding 0-100 doet ofzo
LOL@Youssef
Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te meten Reed er ook niet een kawasaki op de kruisende weg voor ons? Dus van rechts naar links toen wij aan het wachten waren? Wat doet jouw ditech van 0-100?
pi_28659349
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:12 schreef hicham het volgende:

[..]

Het spijt me, maar heb er nog nooit een stopwatch bijgenomen om dat even te meten Reed er ook niet een kawasaki op de kruisende weg voor ons? Dus van rechts naar links toen wij aan het wachten waren? Wat doet jouw ditech van 0-100?
wehehhehe, Jah een groene zx6r
100??
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:16:56 #236
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28659357
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:

Hoezo heeft stinkie eigenlijk ineens op een CR gereden, ik mis een stukje geschiedenis in de posts
Hij gaat voor mij ook ineens vreemd hoor..
.. maanden niet gereden en nu ineens avondritten en op een CR rijden.

Maar ja beter sloeg die af dan achterover.

Hij heeft een kennis met zo'n ding, ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
Maar daar komt een weer rijdende GSX om de hoek kijken denk ik, en een reden om even langs te toeren.
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:06 schreef Drifter__ het volgende:
LOL@Youssef
Binnenkort noemen we hem de bandit slopert.

En hij zou voorzichtig aan doen met die koppeling.
Wat een lefgozertje is het ook heH.
pi_28659373
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:04 schreef hicham het volgende:

[..]

maat van me heeft een CR. Zijn eerst wezen duiken en ben toen ff op de motor naar 'm toe gereden. Had dat ding nog nooit gezien.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_28659393
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
Dat kan niet nee
Bolletje deeg enzo.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:19:34 #239
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28659450
quote:

[..]
Hij heeft een kennis met zo'n ding, ern had niet aangekondigt dat hij langs zou gaan.
Maar daar komt een weer rijdende GSX om de hoek kijken denk ik, en een reden om even langs te toeren.
[..]
psies Mijne gaf zo'n beetje de geest vlak hij 'm kocht. Aangezien de geplande reparatieperiode toen nog in weken was gesteld, hadden we afgesproken dat ik langs zou komen zodra ik weer kon rijden.
pi_28659514
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:16 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

wehehhehe, Jah een groene zx6r
100??
Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet toch Hij had me een beetje opgefokt Ik reed best rustig en ik ging nog niet naar huis maar naar een winkel. Maar toen hij volgas wegreed deed ik hetzelfde
quote:

[..]

En hij zou voorzichtig aan doen met die koppeling.
Wat een lefgozertje is het ook heH.
Waarom zou ik voorzichtig doen? Ik weet dat ie niet versleten is dus vervangen was niet nodig (bij mercy sleutelmeet) en ik waag ook geen pogingen meer om wheelies te maken. Dat is rustig genoeg naar mijn inziens
pi_28659553
Hoe ziet dat stuurkuipje er trouwens uit? En over spuiten in natuurlijk ook een optie he
pi_28659607
En ik had nog een probleempje met een verdwaalt kogeltje trouwens, waar ik morgen of maandag nog even naar ga kijken. Ben iig wel goed op weg geholpen door de MF'ers op de technische afdeling Sorry dat ik vreemd ben gegaan
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

psies Mijne gaf zo'n beetje de geest vlak hij 'm kocht. Aangezien de geplande reparatieperiode toen nog in weken was gesteld, hadden we afgesproken dat ik langs zou komen zodra ik weer kon rijden.
Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?
pi_28659632
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja, was nieuwste model volgens mij want er stond 636 op. Dat hebben oudere modellen niet toch Hij had me een beetje opgefokt Ik reed best rustig en ik ging nog niet naar huis maar naar een winkel. Maar toen hij volgas wegreed deed ik hetzelfde
[..]

Waarom zou ik voorzichtig doen? Ik weet dat ie niet versleten is dus vervangen was niet nodig (bij mercy sleutelmeet) en ik waag ook geen pogingen meer om wheelies te maken. Dat is rustig genoeg naar mijn inziens
aha
Zag er best heftig uit toen je er vol vandoor ging
  zaterdag 9 juli 2005 @ 19:35:47 #245
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_28659657
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef hicham het volgende:
OPM / bwt / Ralf, hier maar afspreken dan

Bij de shell:

[afbeelding]

Hier is dat ten opzichte van de ring a10:

[afbeelding]

Jullie komen van de A1 de ring A10 op toch? Dat is dus rechtsonder, en dat knooppunt in de rode cirkel is dat plaatje met shell tankstation dat erboven staat (let niet op dat blauw linksboven in het onderste plaatje, dat is de route van m'n adres richting alkmaar)
Afslag s 114 als ik het goed heb
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_28659730
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
En ik had nog een probleempje met een verdwaalt kogeltje trouwens, waar ik morgen of maandag nog even naar ga kijken. Ben iig wel goed op weg geholpen door de MF'ers op de technische afdeling Sorry dat ik vreemd ben gegaan
[..]

Valt dat ding van hem ook om de week uit elkaar?
nope, vrog nog of ie ook elke dag de onderdelen moest vervangen maar hij rijdt er al op sinds ie 'm heeft, zonder problemen zoals als afgebroken uitlaten
pi_28659837
lachuhh

zaterdag 9 juli 2005 @ 19:54:59 #248
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28659993
Hier een update

Vandaag VEEEEL minder gedaan dan geplanned

Eerst die compressor opgehaald in Bergijk en vervolgens naar huis om te klussen.
Onderweg nog 5 winkels of gegaan voor konische M8 inbusboutjes maar echt nergens te vinden die krengen
Maandag naar de laatste winkel die het MOET hebben anders weet ik het ook niet meer....

Vervolgens dus thuis begonnen met het halogeenlicht in het nummerschild, wilde voor geen meter lukken

Toen maar verder gegaan met de MEK en ABS wat dus niet lukte Dan maaar de lasnaden op hte spatbord strakker gemaakt en met meer ABS opgevuld.

En toen weer verder aan de uitlaat, zag er roestig uit en niet netjes. Op geschuurd met boortol met staalborstel en netjes matzwart gespoten met hittebestendige lak.

Ziet er weer netjes uit

Morgen hoop ik een betere dag te hebben
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28660233
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:35 schreef RB het volgende:

[..]

Afslag s 114 als ik het goed heb
Correct
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lachuhh

pilletjes genomen of niet?
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
Hier een update
Schattig die uitlaat aan dat touwtje
Compresser heb je te leen genomen toch?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 20:06:56 #250
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28660349
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 20:03 schreef hicham het volgende:

[..]

Correct
[..]

pilletjes genomen of niet?
[..]

Schattig die uitlaat aan dat touwtje
Compresser heb je te leen genomen toch?
Touwtje is wel noodzakelijk zeg maar

En die compressor heb ik gekocht Ook gelijk een luchtspuit erbij om van alles en nog wat schoon te spuiten enzo

Super relaxed en makkelijk zo een ding. Zit trouwens nog een half jaar fabrieksgarantie op Echt zo goed als nieuw en nog kwaliteit ook
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')