ik lees wel terug maar alles heel snel, voor als we een half topic verder zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
Had ik ook al gedacht en geschreven.
Fok Motorclub [SC Deel 269] Dat is een lekker nummertje
hoeveel heb je gebodenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog een motor in showroom staat voor OPM gevonden, 137 pk.![]()
[afbeelding]
Uiteraard de onvolprezen ZZR-1100.![]()
Want wij zijn er om mekaar te helpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef bwt het volgende:
Altijd handig om juist OPM er weer eens ff aan te herinneren
Euh, niets.quote:
quote:
wat denken jullie hiervan:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu nog een verzamelplaats vinden...
maar toch te weinig sport en teveel tourquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:10 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar irl is het echt een monster van een motor zo groot zag ik gisteren.![]()
![]()
Eenmaal rollende zal het wel meevallen, en met nieuwe plakkers eronder kan je vast aardig sturen.![]()
Ik zal je even rocken met die ZZR-1100 als jij op je ZX7R of ZXR-750 uit 1985 zit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar toch te weinig sport en teveel tourmissch iets als ik de 30 ben gepasseerd ofzo
![]()
![]()
doe je best maar oudjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zal je even rocken met die ZZR-1100 als jij op je ZX7R of ZXR-750 uit 1985 zit.![]()
![]()
En hoelaat/vroeg had je ons daar willen hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat denken jullie hiervan:
[afbeelding]
Tankstation Q8
Nollenweg 11
1823DM Alkmaar
En DAT is coolquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, leuk ding met vraagprijs van 3.250:
[afbeelding]
ik dacht aan 10.45 uur, hij woont daar om de hoekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef bwt het volgende:
En hoelaat/vroeg had je ons daar willen hebben?
NeiH, mijn best doen is nou ook wer niet nodig..quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, leuk ding met vraagprijs van 3.250:
[afbeelding]
Wel het gas erop houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Damn
CR500, je mag 'm houden
Me eigen de kolere staan te trappen op dat kreng en als je dan eindelijk rijd en langzaam een bochtje neemt om te keren slaat dat hoeren ding af
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat denken jullie hiervan:
[afbeelding]
Tankstation Q8
Nollenweg 11
1823DM Alkmaar
Utrecht is voor de heenweg eigelijk de enigste optie gezien de benodigde tijd en afstand.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef RB het volgende:
@ bwt
waar ga je langs ? via amersfoort of via utrecht
Relaxed, wanneer ga je. Kom ik ook wel ff onuitgenodigd meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
ow Mark, ik had nog niet verteld dat ik vorige week met Kees had afgesproken, die van de RGV800.![]()
je kunt ook via amersfoortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Utrecht is voor de heenweg eigelijk de enigste optie gezien de benodigde tijd en afstand.
Terug maakt me geen bal uit.
het lukte een keertje ja, jammer van het gas, want het was snel over met gepruttel. Reed ook al meteen de eerste keer weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel het gas erop houdenen bij mij slaat'ie nooit af hoor.
Bij Motoport vorige week zaterdag probeerde die monteur ook 2 keer om weg te rijden.![]()
Ik moest hem dus 3 keer aantrappen en mocht hem zelf dan maar even omrijden.![]()
Duidelijk een fiets om een relatie mee op te bouwenen dat vergt wat pieken en dalen ja.
![]()
Maar je hoort toch wanneer je teveel koppelt?.![]()
PatM had toen bij een bepaald proefritje op een verlaten dijkje hetzelfde.
(waarna ik 2.5 uur stond te trappen met een verzopen motor)
Dus het kan de besten overkomen.![]()
Alleen mij niet.![]()
Zelfs bij hard remmen jengel ik nog aan het gas trouwens.![]()
Dingen staan standaard ook niet eens stationair eigenlijk.
Maar je kon hem wel aantrappen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |