Ah, lijkt mij aardig wat om daar iemand zeker zo'n dure oldbie als jij voor te laten komenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:32 schreef RB het volgende:
Is geen cursus maar werk![]()
We hebben nog een paar lokaties in en om rotterdam![]()
Ik zag ook al journalisten met de mannelijke versie ervan. Ook al zo kort, maar staat erg mooi.quote:
Ja zoek idd wel iets met Carbon aangezien ik wel andere leren dames handschoenen heb. Alleen bij de pink zijn ze een ietsiepietsie krap. Bij Motoport gekocht he, daar geven ze ten eerste liever geen advies en als ze na veel aandringen advies geven dan heb je er weinig aan. Maar goed, op zich zitten ze best lekker en zijn ze in ieder geval wel mooi. Ze geven wel af, maar ik moet ze nog proberen te wassen.quote:
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te makenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, lijkt mij aardig wat om daar iemand zeker zo'n dure oldbie als jij voor te laten komenvakantie's?
![]()
Disclaimer, oldbie = one of Fok! his first members.![]()
komen hier vandaanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja zoek idd wel iets met Carbon aangezien ik wel andere leren dames handschoenen heb. Alleen bij de pink zijn ze een ietsiepietsie krap. Bij Motoport gekocht he, daar geven ze ten eerste liever geen advies en als ze na veel aandringen advies geven dan heb je er weinig aan. Maar goed, op zich zitten ze best lekker en zijn ze in ieder geval wel mooi. Ze geven wel af, maar ik moet ze nog proberen te wassen.
Deze handschoenen zijn op het eerste gezicht erg mooi!![]()
Ik was onschuldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:25 schreef bwt het volgende:
Tenzij ondeugend weer in de buurt is en er weer tussen springt om records te voorkomen
Zijn ook de plaatsjes bij uitstek om even langs te rijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:39 schreef RB het volgende:
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te maken![]()
Als je wat meer in de omgeving zou rijden had je wel een paar lokatie`s gevonden
lokatie Rotterdam in de buurt van heiplaat
Barendrecht
Pernis
Botlek
en nog een paar anderen![]()
Ik zei dat ik wilde kijken en met 1-2 dagen beslissen, en dat is al 2 dagen geleden waarbij hij geen contact opnam of telefoonnummer achterliet.quote:hoi sorry ,dat ik niet gebeld heb.
volgende week komt al iemand kijken voor de motor.
die neem hem gelijk mee.
groetjes dennis
Hey... ben ik niet met jou ooit op een lokatie geweest daar in de buurt ? Pernis ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:39 schreef RB het volgende:
[..]
Gaan met een paar man die kant op met de vrachtwagen, heeft niks met vakantie drukte te maken![]()
Als je wat meer in de omgeving zou rijden had je wel een paar lokatie`s gevonden
lokatie Rotterdam in de buurt van heiplaat
Barendrecht
Pernis
Botlek
en nog een paar anderen![]()
sightseeing doen we s`avonds wel in de stadquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn ook de plaatsjes bij uitstek om even langs te rijden.![]()
![]()
Industrial sightseeing.
Maar er zit inderdaad zat industrie, zullen al snel een miljoen mensen werken.![]()
Pernis is 3-4 kilometer van hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:45 schreef ondeugend het volgende:
Hey... ben ik niet met jou ooit op een lokatie geweest daar in de buurt ? Pernis ?
Volgens mij heb ik daar nog een foto van.... ergens.
Skihut is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef RB het volgende:
[..]
sightseeing doen we s`avonds wel in de stad![]()
Toen ik er laatste keer was, ff in de ski hut geweest![]()
OMG... ik heb hem gevondenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pernis is 3-4 kilometer van hier.![]()
Foto vermelden is verplicht posten.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pernis is 3-4 kilometer van hier.![]()
Foto vermelden is verplicht posten.![]()
[..]
Skihut is niet verkeerd.![]()
Daar is me ook een foto van toegemaild.......quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:46 schreef RB het volgende:
[..]
sightseeing doen we s`avonds wel in de stad![]()
Toen ik er laatste keer was, ff in de ski hut geweest![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar is me ook een foto van toegemaild.......
--->> [afbeelding]
Ik heb een toe toe toeter op mijn waterscooter.....quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef ondeugend het volgende:
Daar is me ook een foto van toegemaild.......
--->> [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem ook wel eens tegen een muur zien lopen omdat hij dacht dat de deur 2 meter verder naar rechts zat.Hij was dus amper in de buurt zelfs, stond nog een tafeltje tussen.
![]()
[afbeelding]
pffquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Raar menneke van die ZZR-1100.![]()
[..]
Ik zei dat ik wilde kijken en met 1-2 dagen beslissen, en dat is al 2 dagen geleden waarbij hij geen contact opnam of telefoonnummer achterliet.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
carbon tank voor ZX7R![]()
Ik heb geen koekblik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:40 schreef RB het volgende:
[..]
Ga je op plof of met een koekblik bwt?![]()
Ben nog aan het twijfelen of ik onderlangs via de lims of bovenlangs ga over de dijk8)7
Ik heb lampjes - groot en kleinquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heeft iemand die meegaat toevallig zo'n klein/smal zaklampje? anders haal ik er 1 vanmiddag, kunnen we morgen even achter het kuipwerk schijnen
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
OPM je hebt mail
Diegene met een halogeenzaklamp en volle batterijen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:als ik iets weet mail ik meteen rond
1 lampje lijkt mij genoeg, dus wie er 1 meeneemt maakt niet uit
vechten jullie dat maar uit
i'm off
Wie zegt dat we nu niet slapen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.molenaarracing.com/![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Stoere helm
en van een merk dat zich in de loop der jaren heeft bewezen
Had ik ook al gedacht en geschreven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM, heb je die man verteld dat je met meerdere mensen komt? Vraag me af of de verkoper dat wel zo prettig vindt dat er opeens 6 man voor z'n deur staan om naar de motor te kijken
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Had ik ook al gedacht en geschreven.
Fok Motorclub [SC Deel 269] Dat is een lekker nummertje
Volgens mij is koosjer vlees wel goed voor je hersencellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:36 schreef hicham het volgende:
Het is maar goed dat alle verkopers niet even helder zijn, want dan krijg je van die niet heldere kopers (popijn) die dan van de 1 op de andere dag een derde motor erbij gaat kopenIs al de tweede ZZR die je misloopt toch?
Jammer alleen van die rode wielen, had groen moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:38 schreef bwt het volgende:
en zwart
We hebben een nieuwe tendens, niet meer teruglezen, als is het 2-3 postings geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweer
Maar OPM had nog niet gereageerd
Altijd handig om mensen er ff aan te herinerenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was bijna precies 12 uur geleden alweer
Maar OPM had nog niet gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |