wij waren onbedoeld met het exraatje begonnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef hicham het volgende:
Ik vond het einde van Veni Vidi Vici maar matig (dat over voetbal ging)
Verder was 't wel leuk dat extraatje ook
aan het infus met dat dingquote:
Nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
En dat werkt in een computerzaak![]()
Vraag me af hoe klanten hun PC terugkrijgen
nog ergerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:47 schreef hicham het volgende:
En dat werkt in een computerzaak![]()
Vraag me af hoe klanten hun PC terugkrijgen
Als studie objectquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Misschien kan ie Popijn's pjuter wel reparen![]()
![]()
Dat is muziek uit je luier tijdperkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb een oud maar geweldig nummer gevonden ACDC Ride on
![]()
Kleutertijd dan maarquote:
Wie zegt dat ik alle schroefjes in een moederbord steek?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:17 schreef hicham het volgende:"Hoe hard kan ik aan een moederbord trekken die nog vastzit, voordat ie kapotgaat", zoiets
![]()
Ah, je behandelt je computer als een motor. Hoe lichter hoe sneller?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik alle schroefjes in een moederbord steek?![]()
Allemaal extra gewicht, en het ding moet een beetje kunnen flexen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
klopt wel ik was net van de lagere school af![]()
ga nu lekker pitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
Ah, je behandelt je computer als een motor. Hoe lichter hoe sneller?![]()
bouwjaar van de song min zijn leeftijdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Muziek van Marty's kleurschool tijd.Hoe weet hij dat zo precies, wonderkind?
![]()
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroekquote:
morgen nog niks maar zondag welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag nog niet slapen, ik wil eerst weten wat er morgen gaat gebeuren
Kan ik volgende week ook weer doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroek
Lekker klemgezopen en toen gereden toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ff wezen stappen in Rotterdam. Was best fris zonder motorbroek
Ow, dan is er dus nog tijd om het te bespreken. Ik dacht dat het morgen al wasquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:57 schreef RB het volgende:
[..]
morgen nog niks maar zondag wel![]()
Als het goed is stuurt opm je een mail met alle details![]()
quote:
ja, anders zou het te koud zijn zonder pak hequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker klemgezopen en toen gereden toch?![]()
quote:
En het is een manier om lekker bochtjes te maken, al zijn de wegen rechtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:08 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ja, anders zou het te koud zijn zonder pak he
het is maar goed dat die weg lekker bochtering is, anders had ik vast naast de weg gekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:15 schreef hicham het volgende:
[..]
En het is een manier om lekker bochtjes te maken, al zijn de wegen recht
met mijn ogen is het dan weer wat minderquote:
Nog een nachtblinde in de Fok!MCquote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
met mijn ogen is het dan weer wat minder
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:10 schreef bwt het volgende:
Wie zijn er nog wakker?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:16 schreef hicham het volgende:
Heb je je tranen kunnen bedwingen toen je vertrok van het werk?
Tsja, dat krijg je hè, alsje overdag alle tijd van de wereld hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:19 schreef hicham het volgende:
Elke ochtend neem ik me voor om vroeg te slapen, maar het is alweer voorbij 2 uur snachts
Dat wordt weer moeilijk opstaan voor het krantenwijkje en lang in bed om uit te slapen als ik klaar ben met m'n wijkje
Je mag mij ook op het lijstje zetten. ook al is het vroegquote:op vrijdag 8 juli 2005 @ 21:43 schreef OPM het volgende:
OPM
RB
Phatzak
Hicham ga ik gewoon van uit![]()
bwt
...
![]()
zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:37 schreef bwt het volgende:
tenminste - als OPM me nog mee wilt hebben natuurlijk.
quote:
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhwel lui
lag al een uur in bed tv te kijken
Je kunt nog lang genoeg in bed liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhwel lui
lag al een uur in bed tv te kijken
zekerquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:34 schreef RB het volgende:
[..]
Je kunt nog lang genoeg in bed liggen![]()
Of heb je de kriebels voor morgen![]()
![]()
het voelt erg lui aan omdat ik normaal altijd meteen opsta als ik wakker ben...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:33 schreef Phatzak het volgende:
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijn
ik ben dan ook geen nachtbraker zoals de rest hierquote:Magoed, de enigen die ik verder ken die zo makkelijk wakker worden zijn baby's. Maar die slapen dan ook wat meer dan 8 uur per dag
dat is bij mij meer regel dan uitzonderingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis maar wat je lui noemt... op je vrije dagen om 8.00 al op zijn
Ga je op plof of met een koekblik bwt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Je mag mij ook op het lijstje zetten. ook al is het vroeg
Aan welke kant van amsterdam wonen jullie ?quote:
Als ik via amsterdam ga kunnen we ergens op/bij de A10 afsprekenquote:
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:42 schreef RB het volgende:
[..]
Als ik via amsterdam ga kunnen we ergens op/bij de A10 afspreken![]()
Dan moet je s`avonds een keer op tijd op bed gaan en niet de hele avond voor de pc zitten lurkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenMoet wat slaap inhalen
![]()
In het groen:
[afbeelding]
Ik kom via de A1 en dan de A10 oostquote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:44 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kijk zelf maar wat jou het beste uitkomt. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik kom, maar anders verplicht ik Hicham te komenMoet wat slaap inhalen
![]()
In het groen:
[afbeelding]
ook weer onder de levendenquote:
Ja zeker. Ik slaap tegenwoordig niet zo lang meer uit, maar ik heb vandaag ook wel genoeg te doen. Straks eens even kijken of ik andere zomerhandschoenen kan scoren maar het valt tot nu toe nogal tegen. Heel vaak zijn ze of niet in mijn maat, of niet mooi, of veel te lomp.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik slaap tegenwoordig niet zo lang meer uit, maar ik heb vandaag ook wel genoeg te doen. Straks eens even kijken of ik andere zomerhandschoenen kan scoren maar het valt tot nu toe nogal tegen. Heel vaak zijn ze of niet in mijn maat, of niet mooi, of veel te lomp.
quote:
Is geen cursus maar werkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elegant, mooi en carbon op de knokkels.
Morning trouwens.
![]()
Ralf, wat kunnen ze in Rotterdam voor lessen geven wat in regio Assen niet kan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |