abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:20:43 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:24:33 #2
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28635146
quote:
Monidique - vrijdag 8 juli 2005 @ 19:52
Eindelijk eens de terroristen in eigen grenzen keihard aanpakken? Daar zijn de meeste landen al langer mee bezig dan Europa of Amerika...
Zeggen ze. Volgens mij valt dat wel mee...
Van Syrie tot Egypte en Saoedie Arabie tot Libie, daar vallen nog wel vraagtekens bij te zetten denk ik.

"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_28638019
Dodental valt mij nog alleraardigst mee, hoe cru het misschien ook klinkt.
Een beetje DIY-bomber kan toch al behoorlijk wat meer schade aanrichten dan dit.
De status 'bagger-user' voorbij
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:18:31 #4
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_28638428
Ik zie nu pas de omvang van deze aanslagen (tv en internet lagen er voor een paar dagen uit) en ik moet zeggen dat ik me afvraag in hoeverre veiligheid nog gewaarborgd kan worden door de overheid. Als er in het centrum van Londen al zomaar een aanslag gepleegd kan worden, wl ik niet eens denken hoe dat met bijvoorbeeld Amsterdam zit.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_28638478
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:18 schreef VeX- het volgende:
Ik zie nu pas de omvang van deze aanslagen (tv en internet lagen er voor een paar dagen uit) en ik moet zeggen dat ik me afvraag in hoeverre veiligheid nog gewaarborgd kan worden door de overheid. Als er in het centrum van Londen al zomaar een aanslag gepleegd kan worden, wl ik niet eens denken hoe dat met bijvoorbeeld Amsterdam zit.
Ik denk dat we daar snel genoeg antwoord op zullen krijgen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:25:23 #6
89730 Drugshond
pi_28638638
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat we daar snel genoeg antwoord op zullen krijgen
Dan zullen we ook zien of Nederland dezelfde koelbloedige houding heeft als England....of niet.
Na de gebeurtenissen van TvG vrees ik het ergste.
pi_28638640
Ook een standpunt en niet onbegrijpelijk:

Liposan

Reacties: 189

Toen in '99 mijn land werd platgegooid door diezelfde hufters (Blair oa)toen hadden ze grote mond over democratie. Ziekenhuizen,bruggen,kinderen vermoorden tja dat kon allemaal in naam van democratie omdat er zogenaamd genocide plaatsvond onder de albanezen van kosovo.Diezelfde terreur die Londen vandaag voelde dat hebben wij in Servië gevoeld toen de bommen op onze huizen vielen.Toen er onschuldige mensen omkwamen,noemde men dat collateral damage.Toen albanese terroristen in Servië bommen gooiden en politiemensen doodden, deerde dat het westen allerminst,integendeel, terroristen werden door hetzelfde westen ingezet om zgn Milosevic onder druk te zetten.Na de gebeurtenis van vandaag kan ik geen enkel medelijden hebben.Zolang het westen een dubbelspel blijft spelen over de wereld zullen er zaken gebeuren zoals vandaag.En nee ik ben niet van die linkse figuren die beweert dat we allemaal samen lief voor elkaar moeten zijn.Nu krijgt het westen een koekje van eigen deeg,is weer eens wat anders dan overal terreur zaaien ver weg en denken dat je in eigen land niks te vrezen hebt.Nu is terreur naar het westen gekomen and it"s here to stay for a long while.

http://forums.ncrv.nl/stand/viewtopic.php?sid=&f=763&t=89232
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:32:50 #8
89730 Drugshond
pi_28638874
Beetje vals sentiment m.b.t. bovengenoemde berichtgeving..... als er iemand de lont in het Balkan kruitvat heeft gegooit dan is het wel Milosevic en de zijne. En wie zijn billen verbrand (Sbrenica) moet op de blaren zitten. We zitten niet op een brandhaard te wachten in de Europese achtertuin.
En bij een oorlog kunnen ook burgerslachtoffers vallen, dat is heel wat anders dan middels terrorisme specifiek burgerslachtoffers maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 08-07-2005 22:56:28 ]
pi_28639567
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef Boosoog het volgende:

Liposan

Toen in '99 mijn land werd platgegooid door diezelfde hufters (Blair oa)toen hadden ze grote mond over democratie. Ziekenhuizen,bruggen,kinderen vermoorden tja dat kon allemaal in naam van democratie omdat er zogenaamd genocide plaatsvond onder de albanezen van kosovo.Diezelfde terreur die Londen vandaag voelde dat hebben wij in Servië gevoeld toen de bommen op onze huizen vielen.Toen er onschuldige mensen omkwamen,noemde men dat collateral damage.Toen albanese terroristen in Servië bommen gooiden en politiemensen doodden, deerde dat het westen allerminst,integendeel, terroristen werden door hetzelfde westen ingezet om zgn Milosevic onder druk te zetten.Na de gebeurtenis van vandaag kan ik geen enkel medelijden hebben.Zolang het westen een dubbelspel blijft spelen over de wereld zullen er zaken gebeuren zoals vandaag.En nee ik ben niet van die linkse figuren die beweert dat we allemaal samen lief voor elkaar moeten zijn.Nu krijgt het westen een koekje van eigen deeg,is weer eens wat anders dan overal terreur zaaien ver weg en denken dat je in eigen land niks te vrezen hebt.Nu is terreur naar het westen gekomen and it"s here to stay for a long while.

Begrijpelijk of niet, voor mij is iemand met een dergelijke mening een vijand, een doodsvijand.
pi_28640806
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Drugshond het volgende:
Beetje vals sentiment m.b.t. bovengenoemde berichtgeving..... als er iemand de lont in het Balkan kruitvat heeft gegooit dan is het wel Milosevic en de zijne. En wie zijn billen verbrand (Sbrenica) moet op de blaren zitten. We zitten niet op een brandhaard te wachten in de Europese achtertuin.
En bij een oorlog kunnen ook burgerslachtoffers vallen, dat is heel wat anders dan middels terrorisme specifiek burgerslachtoffers maken.
Hier kun je je geheugen even opfrissen

http://www.zachariel.nl/artikelen/zachsrebrenica.htm
pi_28640908
Als nu tijdens de spits in vier volle treinstellen een bom afgaat, hoeveel doden kan men dan verwachten?

Misschien is het nogal bizar om daar over te speculeren, maar dat is toch de realiteit waar we nu mee leven.
pi_28640912
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Drugshond het volgende:
Terroristen zien burgerslachtoffers als collateral dammage om hun doel te bereiken. Er is weinig verschil. Tenzij je denkt dat het maken van burgerslachtoffers een doel op zich is natuurlijk.
pi_28640945
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef Vitalogy het volgende:
Als nu tijdens de spits in vier volle treinstellen een bom afgaat, hoeveel doden kan men dan verwachten?

Misschien is het nogal bizar om daar over te speculeren, maar dat is toch de realiteit waar we nu mee leven.
Sja, het risico is aanwezig. Dat is de prijs die je betaalt als je als land meevecht in een oorlog.
pi_28641009
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, het risico is aanwezig. Dat is de prijs die je betaalt als je als land meevecht in een oorlog.
Ehm dat vind ik een beetje raar antwoord op de vraag Gelly.
Je probeert toch niet een mening door te drukken mag ik hopen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juli 2005 @ 23:30:37 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28641035
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Begrijpelijk of niet, voor mij is iemand met een dergelijke mening een vijand, een doodsvijand.
pi_28641064
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:30 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ehm dat vind ik een beetje raar antwoord op de vraag Gelly.
Je probeert toch niet een mening door te drukken mag ik hopen.
Het is gewoon de realiteit lijkt me.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juli 2005 @ 23:32:46 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28641121
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is gewoon de realiteit lijkt me.
Klopt, en de volgende realiteit is verrechtsing, met als uiteindelijk gevolg de deportatie van moslims uit Europa.

'Not in my backyard'
pi_28641185
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klopt, en de volgende realiteit is verrechtsing, met als uiteindelijk gevolg de deportatie van moslims uit Europa.

'Not in my backyard'
Verrechtsing ? Moslimhaat. Heeft verder niks met links of rechts te maken. Het deporteren van moslims is meer een wens dan realiteit gok ik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juli 2005 @ 23:36:38 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28641252
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Verrechtsing ? Moslimhaat. Heeft verder niks met links of rechts te maken. Het deporteren van moslims is meer een wens dan realiteit gok ik.
Een wens van wie?
De New York Times? Van mij? Van Hiz?

zoals je zelf zegt 'gewoon realiteit'. Hoe je het ook noemen wilt. Dit was 10 jaar, wat zeg ik 5 jaar geleden ondenkbaar: Bos: 'Minder rechten voor immigranten' en nu realiteit.
pi_28641364
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Terroristen zien burgerslachtoffers als collateral dammage om hun doel te bereiken. Er is weinig verschil. Tenzij je denkt dat het maken van burgerslachtoffers een doel op zich is natuurlijk.
Volgens mij is het maken van burgerslachtoffers nou precies het doel, dat is nl echt terreur.

Als terroristen alleen maar materiële schade toe zouden brengen zouden we ons er niet zo druk over maken, wel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28641572
Als er nu een aanslag in Amsterdam wordt gepleegd. Zullen ze daar dan de blanke westerse elite mee treffen? Of in Rotterdam voor mijn part?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:47:37 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28641625
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens mij is het maken van burgerslachtoffers nou precies het doel, dat is nl echt terreur.

Als terroristen alleen maar materiële schade toe zouden brengen zouden we ons er niet zo druk over maken, wel?
Tja, ligt aan je perspectief natuurlijk. Kijk je naar het doel van deze specifieke aanslag, of het doel van aanslagen op zich.
pi_28641847
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:25 schreef Boosoog het volgende:

Liposan

Oh nee, Die arme Serven toch. De enige geheel onschuldige partij en toch het grootste slachtoffer.
achterlijk stukje, waar ook nog een vleugje massamoordontkenning in zit.
Daarnaast is volgens mij het terrorisme al op 11 september 2001 naar het westen gekomen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:10:28 #24
89730 Drugshond
pi_28642379
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef el_hombre het volgende:
Daarnaast is volgens mij het terrorisme al op 11 september 2001 naar het westen gekomen
Zegt Munchen 1972 jou iets. ?!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:16:14 #25
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_28642538
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zegt Munchen 1972 jou iets. ?!
mij niets..
waarschijnlijk wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo